Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Amenintat cu moartea de un numar ...

La multi ani @AndReW99!

Alegere masina £15000 uk

TVR vrea sa lanseze o platforma d...
 Strategie investie pe termen lung...

Modulator FM ptr auto alimentat p...

orange cablu f.o. - internet fara...

Robinet care comuta traseul
 A fost lansata Fedora 40

Samsung S24 plus

Imi iau un Dell? (Vostro vs others)

Abonati Qobuz?
 transport -tren

Platforma electronica de eviden&#...

Cot cu talpa montat stramb in per...

Sfat achizitie sistem audio pentr...
 

norme aplicate la ITP

- - - - -
  • Please log in to reply
45 replies to this topic

#37
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 09.01.2010
Multumesc lui @_Smiley_ cu ajutorul caruia am aflat o informatie pe care nu o stiam si anume ca la motoarele diesel se efectuleaza testul de opacitate.
Detin pentru masina mea niste rezultate ale unei ispectii efectuate la servce-ul Dekra din Germania.
Astfel pentru testul de noxe

Abgasprufung   Sollwerte         Istwerte
Motortemperatur [oC]                 60-110     60
Leerlfaudrehzahl[1/min]            770-930           849
Abregeldrehzahl[1/min]   5020-5300     5202


Freie Beschleunigung    Leerlauf [1/min]  Abregel[1/min]  Absorption[1/m]   Beschl. [s]
Messung1                             851 5170   0.96     1.61
Messung2 852                  5168   1.24     1.61
Messung3                      851 5186   1.02     1.61

#38
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
noxele masurate in germania nu te ajuta cu nimic la itp. depinde ce opacitate iti masoara pe stand, nu ce scrie prin diverse hartii.

oricum, daca nu scoate in mod evident fum, poti sta linistit; aproape sigur vei trece testul de noxe de la itp

#39
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 09.01.2010
Doresc sa purtam o discutie mai mult tehnica pentru a pune cap la cap niste informatii si a intelege unele lucruri.
Nu ma tem in prvinta testului de la RAR pentru ca tocmai l-am efectuat.

#40
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
sigur, cu argumente tehnice de genul

View PostSwerige, on 12 martie 2017 - 11:13, said:

Cu siguranta ca intr-un fel sau altul oricum "trece"
:) :)

#41
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 09.01.2010
Acum serios, mi-am dorit de la acest topic sa fie o discutie tehnica

#42
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
pai citeam la normele itp ca la inspectie sant defecte periculoase ,defecte majore ,si defecte minore .inspectorul bifeaza pe fisa aia in functie de defect.
la defectele periculoase am inteles ca da respins imediat.
la cele majore ???..nu prea am inteles ce da dar se cere remedierea lor.
la cele minore nu se da respins dar se recomanda remedierea lor.
ca o problema tipic romaneasca ce lasa loc interpretarii si implicit a coruptiei multe defecte sant incadrate la doua categorii ramanand la latitudinea inspectorului in ce categorie o incadreaza.
de exemplu parbrizul fisurat este defect minor dar si major ..acum cum vrea sa interpreteze inspectorul deoarece nu exista norme clare care sa incadreze fisura la major si norme clare care sa incadreze fisura la d minor.sau daca exista eu nu le am gasit ..pate doar inspectorii au acces la aceste incadrari si sant strict secrete pentru a ne putea pe noi pe drum sa ne fraiereasca si in acest fel sa le dam ceva...cu toate ca fisura care o ai este defect minor si legal nu are ce sa iti faca.
ar fii interesant de pus aici niste fise dastea dupa care se fac inspectiile ,niste reguli dupa care controleaza inspectorii rar.
deci cine le gaseste si stie sa le puna sa le puna sa ne luminam si noi.

#43
Swerige

Swerige

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,526
  • Înscris: 09.01.2010
Am inteles ca in situatia cand o masina prezinta rugina vizibila teoretic ar trebui respinsa.

#44
silesax

silesax

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 47,162
  • Înscris: 15.10.2009
vorbim degeaba pana nu avem normele dupa care se fac verificarile ....cu am auzit ..nu ne lamurim nicicand.
sa speram ca apare unu destept care stie sa caute si sa posteze normele astea ...daca nu or fi secret de stat!!!

#45
_Smiley_

_Smiley_

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 20,025
  • Înscris: 24.02.2006
tu esti mai special, asa e? :)
cred ca de 4-5 ori ti-am spus ca am dat linkul catre normele oficiale RAR in postul #4 din acest topic, dar tu insisti sa vina cineva sa ti le dea.

#46
bolo

bolo

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,012
  • Înscris: 01.11.2005

View Postgabrieln2016, on 06 martie 2017 - 18:46, said:

Testul de noxe se rezolva astfel (din nefericire):
- Se aduce masina la stand;
- Se introduce sonda pe teava de esapament;
- Din calculator se alege un rezultat anterior care corespunde normei masinii testate care va fi atasat acesteia;
- Daca inainte nu a mai fost nicio masina cu o norma similara, se scoate masina de pe linie si se asteapta pana este testata una care corespunde.

A, am uitat ceva. Se introduce masina pe stand doar atunci cand inspectorii RAR au blocat o alta masina, la alta statie si pleaca la verificare.
Bine punctat,acum ceva timp am asteptat cateva ore la RAR pentru ca nu imi ieseau noxele la un motor 2.4 benzina si toti care erau pe acolo aveau dieseluri...

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate