Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
norme aplicate la ITP
Last Updated: Mar 20 2017 14:55, Started by
Swerige
, Mar 06 2017 18:19
·
0
#37
Posted 12 March 2017 - 12:58
Multumesc lui @_Smiley_ cu ajutorul caruia am aflat o informatie pe care nu o stiam si anume ca la motoarele diesel se efectuleaza testul de opacitate.
Detin pentru masina mea niste rezultate ale unei ispectii efectuate la servce-ul Dekra din Germania. Astfel pentru testul de noxe Abgasprufung Sollwerte Istwerte Motortemperatur [oC] 60-110 60 Leerlfaudrehzahl[1/min] 770-930 849 Abregeldrehzahl[1/min] 5020-5300 5202 Freie Beschleunigung Leerlauf [1/min] Abregel[1/min] Absorption[1/m] Beschl. [s] Messung1 851 5170 0.96 1.61 Messung2 852 5168 1.24 1.61 Messung3 851 5186 1.02 1.61 |
#38
Posted 12 March 2017 - 13:09
noxele masurate in germania nu te ajuta cu nimic la itp. depinde ce opacitate iti masoara pe stand, nu ce scrie prin diverse hartii.
oricum, daca nu scoate in mod evident fum, poti sta linistit; aproape sigur vei trece testul de noxe de la itp |
#39
Posted 12 March 2017 - 13:12
Doresc sa purtam o discutie mai mult tehnica pentru a pune cap la cap niste informatii si a intelege unele lucruri.
Nu ma tem in prvinta testului de la RAR pentru ca tocmai l-am efectuat. |
#40
Posted 12 March 2017 - 17:50
#41
Posted 12 March 2017 - 18:43
Acum serios, mi-am dorit de la acest topic sa fie o discutie tehnica
|
#42
Posted 17 March 2017 - 09:05
pai citeam la normele itp ca la inspectie sant defecte periculoase ,defecte majore ,si defecte minore .inspectorul bifeaza pe fisa aia in functie de defect.
la defectele periculoase am inteles ca da respins imediat. la cele majore ???..nu prea am inteles ce da dar se cere remedierea lor. la cele minore nu se da respins dar se recomanda remedierea lor. ca o problema tipic romaneasca ce lasa loc interpretarii si implicit a coruptiei multe defecte sant incadrate la doua categorii ramanand la latitudinea inspectorului in ce categorie o incadreaza. de exemplu parbrizul fisurat este defect minor dar si major ..acum cum vrea sa interpreteze inspectorul deoarece nu exista norme clare care sa incadreze fisura la major si norme clare care sa incadreze fisura la d minor.sau daca exista eu nu le am gasit ..pate doar inspectorii au acces la aceste incadrari si sant strict secrete pentru a ne putea pe noi pe drum sa ne fraiereasca si in acest fel sa le dam ceva...cu toate ca fisura care o ai este defect minor si legal nu are ce sa iti faca. ar fii interesant de pus aici niste fise dastea dupa care se fac inspectiile ,niste reguli dupa care controleaza inspectorii rar. deci cine le gaseste si stie sa le puna sa le puna sa ne luminam si noi. |
#43
Posted 17 March 2017 - 09:47
Am inteles ca in situatia cand o masina prezinta rugina vizibila teoretic ar trebui respinsa.
|
#44
Posted 17 March 2017 - 10:56
vorbim degeaba pana nu avem normele dupa care se fac verificarile ....cu am auzit ..nu ne lamurim nicicand.
sa speram ca apare unu destept care stie sa caute si sa posteze normele astea ...daca nu or fi secret de stat!!! |
#45
Posted 17 March 2017 - 15:05
tu esti mai special, asa e?
cred ca de 4-5 ori ti-am spus ca am dat linkul catre normele oficiale RAR in postul #4 din acest topic, dar tu insisti sa vina cineva sa ti le dea. |
#46
Posted 20 March 2017 - 14:55
gabrieln2016, on 06 martie 2017 - 18:46, said:
Testul de noxe se rezolva astfel (din nefericire): - Se aduce masina la stand; - Se introduce sonda pe teava de esapament; - Din calculator se alege un rezultat anterior care corespunde normei masinii testate care va fi atasat acesteia; - Daca inainte nu a mai fost nicio masina cu o norma similara, se scoate masina de pe linie si se asteapta pana este testata una care corespunde. A, am uitat ceva. Se introduce masina pe stand doar atunci cand inspectorii RAR au blocat o alta masina, la alta statie si pleaca la verificare. |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users