In Germania se propune incetarea achizitiilor de mașini NOI, poluante din anul 2030
#73
Posted 12 October 2016 - 08:06
fredy2007, on 12 octombrie 2016 - 07:31, said: Dupa ce investitii se fac in cercetare si dezvoltarea suportului logistic pentru autoturismele poluante de catre producatorii auto si autoritati nu cred ca este vorba de o stire falsa.Sa nu confundam Germania cu Romania.In timp ce la noi totul se limiteaza mai mult doar la vorbe frumoase insa ipocrite la altii primeaza faptele, Norvegia fiind un exemplu in acest sens. ps. Am vazut la tv ceva cum ca Norvegia a renuntat in a mai subventiona masinile electrice, asa ca mai da-i dracu', nici macar nu-s membrii UE. |
#74
Posted 12 October 2016 - 08:11
mihaicozac, on 11 octombrie 2016 - 12:00, said:
Şi Peugeot are la naftalină un sistem diesel-hidraulic care a fost oprit de la implementare din cauza scăderii preţului petrolului. Cu el un model 308 a scos sub 3L consum în condiţii de oraş. http://www.bbc.com/n...siness-37287129 Seful VW bate si cuiele pe cosciug. http://archyworldys....-has-no-future/ "Mathhias Müller, head of the Volkswagen Group, asked in an interview with Handelsblatt newspaper on the future of diesel. For him, non-polluting diesel would cost too much to manufacture." Edited by andreic, 12 October 2016 - 08:11. |
#75
Posted 12 October 2016 - 12:23
liviumarius96, on 11 octombrie 2016 - 19:30, said:
Comisia UE introduce tot felul de aberatii ! Ce te faci cu faptul ca tarile non UE nu le introduc ? Oare acest lucru nu duce pe termen lung la crearea unei economii cu handicap grav raportat la celelalte tari ? Exista la conducerea tarilor de cultura germanica din UE o clasa politica de sorginte socialista care prin ceea ce fac in multe domenii vor duce Europa la pieire ! Am lucrat cu baterii de tractiune si pot sa va spun ca ceea ce va face ca data sa fie impinsa spre 2040-2050 va fi costul de fabricatie si mai ales de exploatare ! Daca incarcam intr-o baterie 50 kw/h contorul va indica 100 kw/h consumati ! deci randament 50% ! Daca punem randamentul autoturismului 90% si luam in calcul randamentul la producerea energiei electrice si pierderile de pe reteaua de transport si distributie vom ajunge la un randament de 30-35% ! dDeci nu cu mult mai mare decat al unui motor termic . Iar bateriile Tesla au randament 70-80+% (chiar 90% la ultimele modele) la incarcare. Plus ca sunt in cercetare mult mai multe baterii/medii de stocare a energiei electrice mai ieftine. O sa fim in handicap rau fata de Beijing/NewDelhi dar macar noi nu o sa umblam cu masca pe fata pe strada sau sa facem poze din astea: [ http://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2015/01/hongkongskyline12__880.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2015/01/china-bad-pollution-climate-change-7__880.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by _-AppleS-_, 12 October 2016 - 12:24. |
#76
Posted 12 October 2016 - 12:39
andreic, on 12 octombrie 2016 - 08:11, said:
Seful VW bate si cuiele pe cosciug. http://archyworldys....-has-no-future/ "Mathhias Müller, head of the Volkswagen Group, asked in an interview with Handelsblatt newspaper on the future of diesel. For him, non-polluting diesel would cost too much to manufacture." Vai cata inocenta pe acest shakal capitalist, ar trebui inchisoare pentru astfel de megalomani psihopati care probabil cred ca daca scapa o bomba nucleara pe undeva si moare jumate de planeta e foarte bine ca oricum eram prea multi. |
#77
Posted 12 October 2016 - 13:25
fredy2007, on 12 octombrie 2016 - 07:31, said: Pe ce iti bazezi afirmatia? fredy2007, on 12 octombrie 2016 - 07:31, said: Dupa ce investitii se fac in cercetare si dezvoltarea suportului logistic pentru autoturismele poluante de catre producatorii auto si autoritati nu cred ca este vorba de o stire falsa. Sunt anumite particularitati legislative si de organizare in Germania pe care cei ce au prezentat stirea nu le-au inteles. Initiativa, daca-i putem spune asa, este a Bundesrat-ului. Ei stiu foarte bine ca nu au nicio atributie in domeniu, asa ca stiu la fel de bine ca pot sa vorbeasca fara sa-i doara altceva decat gura. Germania e o republica federala si exista mai multe niveluri legislative. In calitatea lor de adunare federala a reprezentantilor landurilor, cei din Bundesrat au zis ca "o sa" adopte legislatie la nivel de landuri. Pe crucea lor. Se jura pe verde. Doar ca cei din Bundesrat nu sunt conducatorii landurilor (ministri sau sefi de partide). Au zis si ei, ca nu-i doare gura. Prin analogie, e ca si cum Cristiana Anghel ar zice o prostie (o face zilnic) si toata presea ar sari ca "Romania a zis" si ca "UE o sa faca". Nici pe departe. Repet ca e vorba doar de niste politicieni care au vorbit in gol, politicianist. Iar modul cum e aici pus titlul este de-a dreptul in contradictie cu realitatea. Germania nu vrea deloc sa interzica. |
#78
Posted 12 October 2016 - 15:05
initiator - cand citesti un text pe diagonala, inainte de a posta un topic, cugeteaza putin si rumega informatia, pt ca numai aberatii sunt in prima postare, cat si titlul de cancan al topicului.
am modificat titlul topicului si completat cu informatia corecta Edited by Dany_Darke, 12 October 2016 - 15:15. |
#79
Posted 12 October 2016 - 16:33
_-AppleS-_, on 12 octombrie 2016 - 12:23, said:
O sa fim in handicap rau fata de Beijing/NewDelhi dar macar noi nu o sa umblam cu masca pe fata pe strada sau sa facem poze din astea: [ http://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2015/01/hongkongskyline12__880.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ http://static.boredpanda.com/blog/wp-content/uploads/2015/01/china-bad-pollution-climate-change-7__880.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Si crezi ca in poza aia este asa de la automobile chiar si noneuro? Serios acum,chiar crezi asa ceva? Un scuter poleaza mult mai mult decat o masina, dar oricum,problema acolo nu e de la sosele si ce e pe ele, ci de la cu totul altceva. |
#80
Posted 12 October 2016 - 18:38
http://blog.caranddr...utter-nonsense/
Quote German Transport Minister: Internal-Combustion Ban Is “Utter Nonsense” http://www.roadandtr...combustion-ban/ Quote
As we reported over the weekend, Germany's Bundesrat voted recently to completely ban all internal combustion engines in new vehicles produced after 2030. It's an ambitious goal—one that German Transport Minister Alexander Dobrint isn't getting behind. Shown above, a Mercedes-Benz G 500 4x4² celebrating the internal combustion engine's continued survival. According to German wire service DPA, as translated by Forbes contributor Bertel Schmitt, Dobrint called the plan "utter nonsense." Dobrindt, whose office would need to approve the proposal, said that "a complete end of the internal combustion engine from 2030 on would be totally unrealistic." The plan was put forth in Germany's Bundesrat, the country's legislative body representing the sixteen German states, and won support across the political aisle. While the Bundesrat does not exert authority over the European Union, German government edicts have a strong influence on the EU and the United Nations Economic Commission for Europe. In other words, the Bundesrat's vote to ban the sale of new internal combustion engine vehicles after 2030 has no legislative teeth—it's an ideological move. But Dobrint still doesn't sound like he'll allow the bill to pass his desk. And perhaps for good reason: The auto industry represents about 2.7 percent of Germany's gross domestic product, with vehicles and vehicle components making up 20 percent of that nation's exports. Dobrindt's comments to DPA indicate that, while he sees it's important to encourage zero-emissions vehicle development, he expects internal combustion to stay around in some form for a long time yet. Edited by emil_sv, 12 October 2016 - 18:40. |
#82
Posted 13 October 2016 - 11:06
#84
Posted 13 October 2016 - 11:13
Pai sa propunem si piste pentru cai, si sa ne apucam de crescut cabaline, daca tot ne intoarcem la evul mediu, macar sa o facem cu stil
test_driver, on 12 octombrie 2016 - 16:33, said:
Si crezi ca in poza aia este asa de la automobile chiar si noneuro? Serios acum,chiar crezi asa ceva? Un scuter poleaza mult mai mult decat o masina, dar oricum,problema acolo nu e de la sosele si ce e pe ele, ci de la cu totul altceva. Asta este poluare industriala |
#85
Posted 13 October 2016 - 12:59
#86
Posted 13 October 2016 - 12:59
Dany_Darke, on 12 octombrie 2016 - 15:05, said:
initiator - cand citesti un text pe diagonala, inainte de a posta un topic, cugeteaza putin si rumega informatia, pt ca numai aberatii sunt in prima postare, cat si titlul de cancan al topicului. am modificat titlul topicului si completat cu informatia corecta Sper ca ai inteles ca nu am citit textul in diagonala sau in nu stiu ce alt mod, hai sa zicem de pe dulap, cu spatele la perete si fata la tavan. S-a mai discutat de ce s-a ales anul 2030 si nu 2017. Pentru Germania chiar nu conteaza opinia mea, a ta sau a celorlalti colegi de forum vis a vis de acest subiect. Inainte ca legiuitorii germani sa redacteze acest proiect legislativ, presupun ca au discutat in prealabil cu firmele auto germane pentru a vedea daca pana in anul 2030, ar putea fi disponibile la vanzare doar autoturisme noi, non-poluante. Edited by dennis_2005, 13 October 2016 - 13:07. |
#87
Posted 13 October 2016 - 14:13
http://www.erpecnews...-away-in-europe
Quote Other media reported that Dutch politicians this month voted through a motion calling on the country to ban sales of new petrol and diesel cars by 2025 Quote In Sweden, the office of Åsa Romson, minister for the environment and co-spokesperson for the Green Party, released a statement saying that a ban on the internal combustion engine is a necessary step to reduce pollution and carbon emissions. Quote France’s calls for a phase out of the internal combustion engine are especially loud in the Paris region, where high levels of particulate pollution from diesel vehicles led to recent restrictions on car use. The mayor of Paris, the Socialist Anne Hidalgo, previously proposed to ban diesel vehicles from the city entirely and has endorsed the state’s plans to phase out fuel-powered vehicles, adding that given Paris’s pollution crisis, a local ban on diesel vehicles should be implemented immediately. Quote Elsewhere in the EU, Belgium and Switzerland are also said to be considering a phase out by 2025. Edited by _-AppleS-_, 13 October 2016 - 14:19. |
|
#88
Posted 13 October 2016 - 18:40
"incetarea achizitiilor de mașini NOI, poluante"
Interesant mod de a formula o minciuna baza pe nepriceperea unui public needucat si scandalagiu. O mare parte din generatia tanara este dependenta de acest gen de stiri. Oamenii doresc doar mizerii care sa le alimenteze cheful de cearta. Ziaristii profita de o ura de clasa mocnita si o amplifica periodic. Masinile noi sunt mai poluante decat masinile vechi pentru ca au durata de viata mai scurta. Tehnologiile folosite sunt foarte poluante iar reciclarea este un proces scump si energofag. In teorie sunt eliminate mai putine gaze in orase dar creste poluarea din exteriorul oraselor. Debusolatii prefera sa ignore aceste aspecte si isi pun sperante in "stiinta" care va rezolva problema reciclarii. Discovery Channel le prezinta periodic diversi actori care pozeaza in savanti salvatori, mari inventatori ai energiei din nimic si ai spiralei infinitului... |
#89
Posted 13 October 2016 - 23:37
cata, on 13 octombrie 2016 - 10:28, said: Nu stiu daca voi si cititi aceste proiecte? Singura masura concreta este ca se vor alimenta navele cu energie electrica de la mal. Restul este la nivelul "daca o sa se faca, atunci sa nu puteti prize proprietare".dennis_2005, on 13 octombrie 2016 - 12:59, said: Inainte ca legiuitorii germani sa redacteze acest proiect legislativ, presupun ca au discutat in prealabil cu firmele auto germane pentru a vedea daca pana in anul 2030, ar putea fi disponibile la vanzare doar autoturisme noi, non-poluante. Despre discutii cu producatorii, iar ati ratat cu totul substratul. Nu au avut loc niciun fel de discutii, ci a fost in atac la partidul lui Merkel. Au gasit o tema relativ stupida, s-au asigurat ca nu au competente, apoi au declarat cu veselie: "Noi, partidele, altele decat CDU, suntem in conses politic pe aceasta tema! Dar CDU ar face bine sa nu se pronunte, nu-i primim alaturi de noi!". A fost o chestie de lupta politica interna. Presa auto n-a inteles nimic si a rostogolit povestea altfel. Atunci si ei s-au facut ca ploua, au lasat-o cum a picat. Nemtii au inteles mai bine, Merkel a luat aminte. Iar faptul ca repetati non-poluante la fiecare doua cuvinte nu schimba cu nimic cantitatea de poluare produsa de nicio tehnologie. Fiecare cu poluarea proprie. _-AppleS-_, on 13 octombrie 2016 - 14:13, said: Nu stiu daca realizezi ca sursa ta e una care pune stirile de acest tip in stil TNR. Dar unii mușcă. |
#90
Posted 14 October 2016 - 04:48
"In teorie sunt eliminate mai putine gaze in orase dar creste poluarea din exteriorul oraselor."
Nu mai bine sa polueze în casele noastre decat în afara oraselor? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users