Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
In Germania se propune incetarea achizitiilor de mașini NOI, poluante din anul 2030
#37
Posted 11 October 2016 - 10:53
aeon, on 11 octombrie 2016 - 10:03, said:
fabricarea si reciclarea acumulatorilor e cea mai mare problema si apoi generarea curentului electric (carbunii scot fum, cred ca e clar, hidro distruge zone imense, vezi ce se intampla pe raurile din carpati, cu sutele de microprsotii pe toate paraiele, eolinele, hmm, necesita spatiu gramada, solarele.. gluma proasta, sa produci un panou consumi resurse serioase, atomica vezi Fukusima, ne-am bagat :- in oceanul pacific deja) corect, fumul de la teava iti intra direct in nas azi, cel de la centralele electrice maine pe la pranz.. sau saptamana viitoare, nu sunt sigur carbunii vor fi inlocuiti ... hidro se poate perfectiona....eolienele si ele pot fi eficientizate .... panourile alea te tin vreo 30-40 de ani....comparativ cu astea pe carbune sau pacura care trebuiesc alimentate zilnic .... atomica? lasa fukusima ....o sa apara centrale mai sigure de atat .... |
#38
Posted 11 October 2016 - 10:55
andreic, on 11 octombrie 2016 - 10:35, said:
Nu se interzice ca-si atunca industria in aer, nu sunt asa prosti. Francezii vor sa interzica dieselul. Renault nu mai fabrica autorurisme pe diesel, in curand nici Peugeot-Citroen. O sa ramana probabil Germania cu productia pe diesel cat pot ca sa nu moara gigantii lor... Orasele au si ele zone centrale cu restrictii de poluare, asta e altceva... nu se refera la zone rezidentiale. In acele zone se vor permite electricele. In Berlin deja exista o asemenea zona la Brandenburg gate. dennis_2005, on 11 octombrie 2016 - 10:51, said:
Daca marii producatori auto vor colabora, si cu siguranta ca asa va fi, se va scurta considerabil timpul pana ce va fi disponibila o tehnologie care sa permita o autonomie mai mare si un timp mai scurt de incarcare, fata de ce este in prezent. |
#39
Posted 11 October 2016 - 10:56
toto_riina, on 11 octombrie 2016 - 10:30, said:
Hmmm..nu merge asa de pe o zi pe alta, fiindca dai peste cap planul de afaceri firmelor barosane, si in plus afectezi si vietile a mii de oameni care lucreaza in industria auto, simplii "palmasi" (sudori, cei de la linia de ansamblare etc.). Daca aceste marci de masini ar fi in proprietatea statului, ar putea sa faca cum zici tu (desi si acolo ar iesi revolutii de strada, cam ca la noi in anii '90), dar cu privati nu te joci, ca iti scade imediat ratingul de tara ca nu mai esti tara credibila pt. investitii si nu te mai imprumuta nici dracu' la dobanzi mici atunci cand ai nevoie! E suficient sa bagi impozite si accize fel de fel a.i. omul sa renunte de buna voie la a folosi astfel de vehicule, dar sa interzici din prima nu merge. Pe de alta parte, la pretul inca prohibitiv al masinilor electrice si oferta si infrastructura destul de subtire, cine si-ar mai putea permite? Trebuie sa dai omului o alternativa potrivita pt. buzunarul sau, nici nu-l poti impinge peste noapte la tren sau autobuz cand el e obisnuit toata viata sa stea cu curu' in masina. |
#40
Posted 11 October 2016 - 10:58
#41
Posted 11 October 2016 - 10:58
aeon, on 11 octombrie 2016 - 09:44, said:
mda, si eu citisem ca soarele o sa dispara peste vreo 5 miliarde de ani. asa o fi? sa nu ma fac naiba de ras.. auzi, 2030...daca ar avea vreo intentie antipoluare, ar da interzis de la 1 ianuarie 2017, nu la pastele cailor Ar fi prematur sa interzica vanzarea motoarelor conventiale de la 1 ianuarie 2017 datorita imaturitatii tehnologiei noilor generatii de motoare non -poluante si pretului mare de achizitie. Ce este foarte scump acum se va ieftini suficient mai ales cand va fi o cerere globala pentru o anumita tehnologie.Din conlucrarea producatorilor auto japonezi, sud coreeni, europeni si americani va iesi noua tehnologie. |
#42
Posted 11 October 2016 - 10:59
shymano, on 11 octombrie 2016 - 10:31, said:
Au de ales si vor alege ... pe dracu. Arata-mi unul care isi pune problema acum ca va muri el din cauza poluarii ... peste sute sau mii de ani, cand probabil se poate ajunge la asa ceva, cei de-acum vom fi demult cenusa. Ca sunt unii care se dau ecologisti ... trebuie sa aiba si ei o ocupatie, nu ?? Cum am mai zis, tehnologie nepoluanta este, motoare pe apa, hidrogen sau alte minuni d-astea sunt (inventate). Numai ca trecerea la asa ceva ar duce la suprimarea multor industrii conexe celei auto. Ne vaitam ca o masina polueaza mult, dar nu zice nimeni nimic de furnalele marilor fabrici (de tot felul), de unde se ridica nori imensi de fum ... Cine sa realizeze infrastructura retelelor de alimentare cu curent pt masinile electrice ?? Astia de-au facut autostrada Bechtel ?? fabricile alea de scot fum scot pentru ca se bazeaza inca pe cuptoare termice ...altfel costurile la energia electrica nepoluanta sunt inca mari....dari cu timpul toata infrastructura se va reaseza |
#43
Posted 11 October 2016 - 11:00
AndyM, on 11 octombrie 2016 - 09:45, said:
Pai nu oricum toate masinile au filtru de particule? :-/ |
#44
Posted 11 October 2016 - 11:01
andreic, on 11 octombrie 2016 - 10:35, said:
Nu se interzice ca-si atunca industria in aer, nu sunt asa prosti. Francezii vor sa interzica dieselul. Renault nu mai fabrica autorurisme pe diesel, in curand nici Peugeot-Citroen. O sa ramana probabil Germania cu productia pe diesel cat pot ca sa nu moara gigantii lor... Orasele au si ele zone centrale cu restrictii de poluare, asta e altceva... nu se refera la zone rezidentiale. In acele zone se vor permite electricele. In Berlin deja exista o asemenea zona la Brandenburg gate. |
#45
Posted 11 October 2016 - 11:05
vyctoras1985, on 11 octombrie 2016 - 09:49, said:
in ceva timp se va putea realiza si asa ceva.... numai sa se mai maturizeze umpic tehnologiile respective foarte bine ca si pe mine ma enerveaza cand trece nu stiu ce ins cu masina ce imi lasa langa nas numa miros de benzina arsa nu mai zic de poluarea care este intradevar o problema |
#46
Posted 11 October 2016 - 11:06
Nemtii au inceput sa produca curent electric din energie solara la greu. Asa ca poluarea aia indirecta se reduce si ea destul de mult.
|
|
#47
Posted 11 October 2016 - 11:09
Adm, on 11 octombrie 2016 - 10:51, said:
Ce ma distreaza pe mine cum legifereaza astia progresul din pix Foarte curand o sa isi dea seama ca exista "oarecare probleme": - industria Germana inca nu a scos nimic "remarcabil" la capitolul electric. BMW i3 e un Matiz electric de 45000 EUR, iar i8 e un demo tehnologic. - intregi industrii orizontale se evapora (tot ce tine de motoarele termice). - stai sa vezi cand vor aparea primele incidente gen Samsung Note 7 (kaboom), cu bateriile supraincacate. - masinile electrice sunt teoretic mult mai fiabile, deci un mare impact negativ asupra service-urilor. Dealerii din asta catiga! - service-urile au acum mecanici maimuta, dar vor fi nevoiti sa aiba electricieni de voltaje inalte (clasificari banoase pt cei tineri, btw) - reteaua de incarcare nu e balansata pe o trecere rapida de consumatori puternici, prizele sunt momentan de show-off. - nu uitati cate taxe ia acum statul pt ca ai masina: taxa pe cilindree, poluare, combustibil etc. si ce e asa greu sa faci un circuit care decupleaza automat telefonul sau bateria de masina de la retea in momentul incarcarii? tot ce trebuie facut e verificat voltajul automat ... tocmai de aia industriile alea orizontale se adapteaza treptat aia de la service-uri se vor reorienta asa cum anual in tara se reorienteaza zeci de mii de romani in cautare de locuri de munca ce se "cer". deja universitatile in romania am inteles ca nu prea mai au locuri la locuri de munca depasite .... cobi1, on 11 octombrie 2016 - 11:05, said:
Poluarea asta iti afecteaza si functiile de scriere . |
#48
Posted 11 October 2016 - 11:15
djl, on 11 octombrie 2016 - 09:47, said:
Dacă vor să încurajeze maşinile hibride (că până la cele electrice e foarte greu - încă nu s-a rezolvat problema acumulatorilor) să le facă reduceri de taxe, să fie taxe 0 pentru cei care construiesc staţii de încărcare (pfiu, dar pentru asta e nevoie de modrenizarea reţelelor electrice). Nu se va aplica autobuzelor şi camioanelor. Însă dacă vor reducerea poluării în oraşe, nemţii să reintroducă tramvaiele şi troleibuzele (firobuzele) din oraşele de unde le-au scos. Ar putea obliga camioanele si autobuzele sa indeplineasca norma de poluare euro 6. In marile orase, transportul in comun se bazeaza pe vehicule ecologice, non-poluante care sunt folosite de majoritatea locuitorilor, din motive pragmatice. |
#49
Posted 11 October 2016 - 11:19
Eu astept prima masina electrica facuta @vyctoras1985, dupa ce nu ii vor mai fi afectate functiile superioare de gandire logica.
1000 de baterii de 9v, un motor electric si un contact! Pazea, ca vin! |
#50
Posted 11 October 2016 - 11:29
daniMMM, on 11 octombrie 2016 - 10:01, said:
." Masinile electrice au o rata a mortalitatii prin poluare cu 86% mai mare decat motoarele clasice prin simplul fapt ca energia electrica folosita la reincarcarea lor provine din surse poluante" http://www.4tuning.r...deti-24964.html Edited by dennis_2005, 11 October 2016 - 11:30. |
#51
Posted 11 October 2016 - 11:46
Adm, on 11 octombrie 2016 - 10:51, said:
Ce ma distreaza pe mine cum legifereaza astia progresul din pix Foarte curand o sa isi dea seama ca exista "oarecare probleme": - industria Germana inca nu a scos nimic "remarcabil" la capitolul electric. BMW i3 e un Matiz electric de 45000 EUR, iar i8 e un demo tehnologic. - intregi industrii orizontale se evapora (tot ce tine de motoarele termice). - stai sa vezi cand vor aparea primele incidente gen Samsung Note 7 (kaboom), cu bateriile supraincacate. - masinile electrice sunt teoretic mult mai fiabile, deci un mare impact negativ asupra service-urilor. Dealerii din asta catiga! - service-urile au acum mecanici maimuta, dar vor fi nevoiti sa aiba electricieni de voltaje inalte (clasificari banoase pt cei tineri, btw) - reteaua de incarcare nu e balansata pe o trecere rapida de consumatori puternici, prizele sunt momentan de show-off. - nu uitati cate taxe ia acum statul pt ca ai masina: taxa pe cilindree, poluare, combustibil etc. Anul asta toti mari constructori auto germani au anuntat oficial ca au inceput sa investeasca resurse consistente in dezvoltarea unor motoare non-poluante, unele dintre ele in parteneriat cu japonezii si americanii, evident, din pragmatism. Din motivele enumerate de tine s-a stabilit anul 2030 cand se doreste ca autoturismele noi scoase pe piata din fabrica sa fie doar non-poluante iar acele probleme se vor rezolva in 14 ani de acum in colo. |
|
#52
Posted 11 October 2016 - 11:48
Alternativa la electric e aerul comprimat, care are avantajul că poate stoca energia produsă de ex. de panourile solare de pe acoperişul casei peste zi, când eşti la serviciu, şi apoi seara sau dimineaţa îl transferi în butelia din maşină.
Sau o variantă hibridă, electric-aer. Astfel cu panouri eficiente pe maşină poţi încărca bateria cât eşti la serviciu. Variante pt. curse scurte sunt cu grămada, la drumuri lungi e problema mare. Edited by mihaicozac, 11 October 2016 - 11:49. |
#53
Posted 11 October 2016 - 11:50
andreic, on 11 octombrie 2016 - 10:25, said:
Renault nu mai fabrica autorurisme pe diesel, in curand nici Peugeot-Citroen. Record de livrări la Tesla Tesla bifează cel mai bun trimestru din istoria sa. Între iulie şi septembrie, producătorul a livrat de două ori mai multe maşini decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, aproape 16.000 de modele S şi aproape 9.000 de modele X. http://www.digi24.ro...la-tesla-581077 La Tesla pretul este foarte mare pentru majoritatea posibililor cumparatori insa in timp acesta va scadea datorita maturizarii tehnologiei si maririi procesului de fabricare. Edited by dennis_2005, 11 October 2016 - 12:11. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users