Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 Index preturi

Boxa membrana tweeter infundata

Am nevoie de poze cu un curcubeu

Whisky for Mac
 Xiaomi 14 Gpay

Izolare zid exterior de scandura

Dezinstalare drivere W11 23H3

Recomandare masina de spalat fiab...
 BSOD din cauza Intel Audio DSP dr...

De ce sunt oamenii nostalgici

Cum vand casa fara factura Hidroe...

Scor FICO minim
 

In Germania se propune incetarea achizitiilor de mașini NOI, poluante din anul 2030

- - - - -
  • Please log in to reply
120 replies to this topic

#37
vyctoras1985

vyctoras1985

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 11,765
  • Înscris: 01.07.2013

View Postaeon, on 11 octombrie 2016 - 10:03, said:

fabricarea si reciclarea acumulatorilor e cea mai mare problema
si apoi generarea curentului electric (carbunii scot fum, cred ca e clar, hidro distruge zone imense, vezi ce se intampla pe raurile din carpati, cu sutele de microprsotii pe toate paraiele, eolinele, hmm, necesita spatiu gramada, solarele.. gluma proasta, sa produci un panou consumi resurse serioase, atomica Posted Image vezi Fukusima, ne-am bagat :- in oceanul pacific deja)




corect, fumul de la teava iti intra direct in nas azi, cel de la centralele electrice maine pe la pranz.. sau saptamana viitoare, nu sunt sigur
fabricarea da...reciclarea de cand sa fie o problema asa serioasa...tocmai la nemti....
carbunii vor fi inlocuiti ... hidro se poate perfectiona....eolienele si ele pot fi eficientizate ....
panourile alea te tin vreo 30-40 de ani....comparativ cu astea pe carbune sau pacura care trebuiesc alimentate zilnic ....
atomica? lasa fukusima ....o sa apara centrale mai sigure de atat ....

#38
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Postandreic, on 11 octombrie 2016 - 10:35, said:

Nu se interzice ca-si atunca industria in aer, nu sunt asa prosti. Francezii vor sa interzica dieselul. Renault nu mai fabrica autorurisme pe diesel, in curand nici Peugeot-Citroen. O sa ramana probabil Germania cu productia pe diesel cat pot ca sa nu moara gigantii lor...
Orasele au si ele zone centrale cu restrictii de poluare, asta e altceva... nu se refera la zone rezidentiale. In acele zone se vor permite electricele. In Berlin deja exista o asemenea zona la Brandenburg gate.
Diesel interzis in orase mult mai devreme de 2030.

View Postdennis_2005, on 11 octombrie 2016 - 10:51, said:

Daca marii producatori auto vor colabora, si cu siguranta ca asa va fi, se va scurta considerabil timpul pana ce va fi disponibila o tehnologie care sa permita o autonomie mai mare si un timp mai scurt de incarcare, fata de ce este in prezent.
Tesla ofera din casa pentru toti producatorii interesati platforma sau sasiul ceva de genul pentru masina electrica. Industria Bateriilor ia avant, deja se inoveaza serios si se colaboreaza.

#39
vyctoras1985

vyctoras1985

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 11,765
  • Înscris: 01.07.2013

View Posttoto_riina, on 11 octombrie 2016 - 10:30, said:

Hmmm..nu merge asa de pe o zi pe alta, fiindca dai peste cap planul de afaceri firmelor barosane, si in plus afectezi si vietile a mii de oameni care lucreaza in industria auto, simplii "palmasi" (sudori, cei de la linia de ansamblare etc.). Daca aceste marci de masini ar fi in proprietatea statului, ar putea sa faca cum zici tu (desi si acolo ar iesi revolutii de strada, cam ca la noi in anii '90), dar cu privati nu te joci, ca iti scade imediat ratingul de tara ca nu mai esti tara credibila pt. investitii si nu te mai imprumuta nici dracu' la dobanzi mici atunci cand ai nevoie! E suficient sa bagi impozite si accize fel de fel a.i. omul sa renunte de buna voie la a folosi astfel de vehicule, dar sa interzici din prima nu merge.
Pe de alta parte, la pretul inca prohibitiv al masinilor electrice si oferta si infrastructura destul de subtire, cine si-ar mai putea permite? Trebuie sa dai omului o alternativa potrivita pt. buzunarul sau, nici nu-l poti impinge peste noapte la tren sau autobuz cand el e obisnuit toata viata sa stea cu curu' in masina.
chestia e ca o industrie intreaga de productie si consum trebuie reasezata pe altceva...si asta ia timp..... cat despre firmele banoase...astea pot face banii si din altceva asa ca ii doare la basca ....deci n-ai nimerit-o ...... se pot face bani inclusiv din lucruri extrem de sanatoase

#40
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014
Norvegia deja da lectii. http://economie.hotn...ma-exemplul.htm

Norvegia: Nicio maşină cu motor termic la vânzare în showroom-uri în 2025.

#41
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View Postaeon, on 11 octombrie 2016 - 09:44, said:

mda, si eu citisem ca soarele o sa dispara peste vreo 5 miliarde de ani. asa o fi? sa nu ma fac naiba de ras..Posted Image
auzi, 2030...daca ar avea vreo intentie antipoluare, ar da interzis de la 1 ianuarie 2017,  nu la pastele cailor
Cu siguranta soarele nostru va deceda peste cateva miliarde ani.
Ar fi prematur sa interzica vanzarea motoarelor conventiale de la 1 ianuarie 2017 datorita imaturitatii tehnologiei noilor generatii de motoare non -poluante si pretului mare de achizitie.
Ce este foarte scump acum se va ieftini suficient mai ales cand va fi o cerere globala pentru o anumita tehnologie.Din conlucrarea producatorilor auto japonezi, sud coreeni, europeni si americani va iesi noua tehnologie.

#42
vyctoras1985

vyctoras1985

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 11,765
  • Înscris: 01.07.2013

View Postshymano, on 11 octombrie 2016 - 10:31, said:

Au de ales si vor alege ... pe dracu. Arata-mi unul care isi pune problema acum ca va muri el din cauza poluarii ... peste sute sau mii de ani, cand probabil se poate ajunge la asa ceva, cei de-acum vom fi demult cenusa. Ca sunt unii care se dau ecologisti ... trebuie sa aiba si ei o ocupatie, nu ??
Cum am mai zis, tehnologie nepoluanta este, motoare pe apa, hidrogen sau alte minuni d-astea sunt (inventate). Numai ca trecerea la asa ceva ar duce la suprimarea multor industrii conexe celei auto. Ne vaitam ca o masina polueaza mult, dar nu zice nimeni nimic de furnalele marilor fabrici (de tot felul), de unde se ridica nori imensi de fum ...
Cine sa realizeze infrastructura retelelor de alimentare cu curent pt masinile electrice ?? Astia de-au facut autostrada Bechtel ??Posted Image
well dupa cum ai vazut temperaturile incep sa o ia razna asa ca eu cred ca orice average de pe lumea asta poate observa singur ce se intampla.
fabricile alea de scot fum scot pentru ca se bazeaza inca pe cuptoare termice ...altfel costurile la energia electrica nepoluanta sunt inca mari....dari cu timpul toata infrastructura se va reaseza

#43
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View PostAndyM, on 11 octombrie 2016 - 09:45, said:

Pai nu oricum toate masinile au filtru de particule? :-/
Cele pe benzina nu au deocamdata filtru de particule insa vor avea ca sa indeplineasca urmatoarea norma de poluare care urmeaza dupa actuala, euro 6 ceea ce inseamna costuri suplimentare atat pentru producatorii auto cat si pentru cumparatori(atat la achizitie cat si la exploatare).

#44
vyctoras1985

vyctoras1985

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 11,765
  • Înscris: 01.07.2013

View Postandreic, on 11 octombrie 2016 - 10:35, said:

Nu se interzice ca-si atunca industria in aer, nu sunt asa prosti. Francezii vor sa interzica dieselul. Renault nu mai fabrica autorurisme pe diesel, in curand nici Peugeot-Citroen. O sa ramana probabil Germania cu productia pe diesel cat pot ca sa nu moara gigantii lor...
Orasele au si ele zone centrale cu restrictii de poluare, asta e altceva... nu se refera la zone rezidentiale. In acele zone se vor permite electricele. In Berlin deja exista o asemenea zona la Brandenburg gate.
ideea e ca acolo unde se poate sa rezolvam problema asta.... ca un fel de compromis...altfel putem face ca pe timpul comunismului....strigam un "mars " la mase si am rezolvat problema....da uite ca in capitalism unii se mai intreaba si ce faci cu salariile oamenilor si cu cei ce au nevoie de masini mai ieftine ....

#45
cobi1

cobi1

    Bagator in seama

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,767
  • Înscris: 28.02.2011

View Postvyctoras1985, on 11 octombrie 2016 - 09:49, said:

in ceva timp se va putea realiza si asa ceva.... numai sa se mai maturizeze umpic tehnologiile respective
foarte bine ca si pe mine ma enerveaza cand trece nu stiu ce ins cu masina ce imi lasa langa nas numa miros de benzina arsa
nu mai zic de poluarea care este intradevar o problema
Poluarea asta iti afecteaza si functiile de scriere .

#46
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,460
  • Înscris: 30.10.2003
Nemtii au inceput sa produca curent electric din energie solara la greu. Asa ca poluarea aia indirecta se reduce si ea destul de mult.

#47
vyctoras1985

vyctoras1985

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 11,765
  • Înscris: 01.07.2013

View PostAdm, on 11 octombrie 2016 - 10:51, said:

Ce ma distreaza pe mine cum legifereaza astia progresul din pix Posted Image

Foarte curand o sa isi dea seama ca exista "oarecare probleme":

- industria Germana inca nu a scos nimic "remarcabil" la capitolul electric.
BMW i3 e un Matiz electric de 45000 EUR, iar i8 e un demo tehnologic.
- intregi industrii orizontale se evapora (tot ce tine de motoarele termice).
- stai sa vezi cand vor aparea primele incidente gen Samsung Note 7 (kaboom), cu bateriile supraincacate.
- masinile electrice sunt teoretic mult mai fiabile, deci un mare impact negativ asupra service-urilor. Dealerii din asta catiga!
- service-urile au acum mecanici maimuta, dar vor fi nevoiti sa aiba electricieni de voltaje inalte (clasificari banoase pt cei tineri, btw)
- reteaua de incarcare nu e balansata pe o trecere rapida de consumatori puternici, prizele sunt momentan de show-off.
- nu uitati cate taxe ia acum statul pt ca ai masina: taxa pe cilindree, poluare, combustibil etc.
pai crezi ca industria asta se rezuma la bmw?
si ce e asa greu sa faci un circuit care decupleaza automat telefonul sau bateria de masina de la retea in momentul incarcarii? tot ce trebuie facut e verificat voltajul automat ...
tocmai de aia industriile alea orizontale se adapteaza treptat
aia de la service-uri se vor reorienta asa cum anual in tara se reorienteaza zeci de mii de romani in cautare de locuri de munca ce se "cer". deja universitatile in romania am inteles ca nu prea mai au locuri la locuri de munca depasite ....

View Postcobi1, on 11 octombrie 2016 - 11:05, said:

Poluarea asta iti afecteaza si functiile de scriere .
yea.....so?

#48
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View Postdjl, on 11 octombrie 2016 - 09:47, said:

Dacă vor să încurajeze maşinile hibride (că până la cele electrice e foarte greu - încă nu s-a rezolvat problema acumulatorilor) să le facă reduceri de taxe, să fie taxe 0 pentru cei care construiesc staţii de încărcare (pfiu, dar pentru asta e nevoie de modrenizarea reţelelor electrice).
Nu se va aplica autobuzelor şi camioanelor. Însă dacă vor reducerea poluării în oraşe, nemţii să reintroducă tramvaiele şi troleibuzele (firobuzele) din oraşele de unde le-au scos.
Pai asa ceva cred ca deja fac.Asa procedeaza si alte tari vest europene, Norvegia fiind fruntasa la acest capitol.
Ar putea obliga camioanele si autobuzele sa indeplineasca norma de poluare euro 6.
In marile orase, transportul in comun se bazeaza pe vehicule ecologice, non-poluante care sunt folosite de majoritatea locuitorilor, din motive pragmatice.

#49
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,120
  • Înscris: 22.05.2003
Eu astept prima masina electrica facuta @vyctoras1985, dupa ce nu ii vor mai fi afectate functiile superioare de gandire logica.
1000 de baterii de 9v, un motor electric si un contact! Pazea, ca vin!

#50
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View PostdaniMMM, on 11 octombrie 2016 - 10:01, said:

." Masinile electrice au o rata a mortalitatii prin poluare cu 86% mai mare decat motoarele clasice prin simplul fapt ca energia electrica folosita la reincarcarea lor provine din surse poluante"
http://www.4tuning.r...deti-24964.html
Pana in anul 2030 se va rezolva tehnic si acest aspect negativ.

Edited by dennis_2005, 11 October 2016 - 11:30.


#51
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View PostAdm, on 11 octombrie 2016 - 10:51, said:

Ce ma distreaza pe mine cum legifereaza astia progresul din pix Posted Image

Foarte curand o sa isi dea seama ca exista "oarecare probleme":

- industria Germana inca nu a scos nimic "remarcabil" la capitolul electric.
BMW i3 e un Matiz electric de 45000 EUR, iar i8 e un demo tehnologic.
- intregi industrii orizontale se evapora (tot ce tine de motoarele termice).
- stai sa vezi cand vor aparea primele incidente gen Samsung Note 7 (kaboom), cu bateriile supraincacate.
- masinile electrice sunt teoretic mult mai fiabile, deci un mare impact negativ asupra service-urilor. Dealerii din asta catiga!
- service-urile au acum mecanici maimuta, dar vor fi nevoiti sa aiba electricieni de voltaje inalte (clasificari banoase pt cei tineri, btw)
- reteaua de incarcare nu e balansata pe o trecere rapida de consumatori puternici, prizele sunt momentan de show-off.
- nu uitati cate taxe ia acum statul pt ca ai masina: taxa pe cilindree, poluare, combustibil etc.
Opel Ampera?
Anul asta toti mari constructori auto germani au anuntat oficial ca au inceput sa investeasca resurse consistente in dezvoltarea unor motoare non-poluante, unele dintre ele in parteneriat cu japonezii si americanii, evident, din pragmatism.
Din motivele enumerate de tine s-a stabilit anul 2030 cand se doreste ca autoturismele noi scoase pe piata din fabrica sa fie doar non-poluante iar acele probleme se vor rezolva in 14 ani de acum in colo.

#52
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005
Alternativa la electric e aerul comprimat, care are avantajul că poate stoca energia produsă de ex. de panourile solare de pe acoperişul casei peste zi, când eşti la serviciu, şi apoi seara sau dimineaţa îl transferi în butelia din maşină.
Sau o variantă hibridă, electric-aer. Astfel cu panouri eficiente pe maşină poţi încărca bateria cât eşti la serviciu. Variante pt. curse scurte sunt cu grămada, la drumuri lungi e problema mare.

Edited by mihaicozac, 11 October 2016 - 11:49.


#53
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

View Postandreic, on 11 octombrie 2016 - 10:25, said:

Renault nu mai fabrica autorurisme pe diesel, in curand nici Peugeot-Citroen.
De circa doua saptamani conducerea Renault a afirmat ca aceasta firma va fabrica in continuare motoare diesel moderne si perforamnte si ca se va pune accentul pe dezvoltarea motoarelor non-poluante.In final, restrictiile tehnologice ii vor obliga pe toti producatorii auto sa renunte la actualul motor conventional.

Record de livrări la Tesla
Tesla bifează cel mai bun trimestru din istoria sa. Între iulie şi septembrie, producătorul a livrat de două ori mai multe maşini decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, aproape 16.000 de modele S şi aproape 9.000 de modele X.
http://www.digi24.ro...la-tesla-581077

La Tesla pretul este foarte mare pentru majoritatea posibililor cumparatori insa in timp acesta va scadea datorita maturizarii tehnologiei si maririi procesului de fabricare.

Edited by dennis_2005, 11 October 2016 - 12:11.


#54
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,593
  • Înscris: 05.12.2005
Şi Peugeot are la naftalină un sistem diesel-hidraulic care a fost oprit de la implementare din cauza scăderii preţului petrolului. Cu el un model 308 a scos sub 3L consum în condiţii de oraş.

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate