Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Reverse proxy si htaccess pe Raps...

Statie de epurare sau fosa septic...

Adaptor usb3.1gigabit vs Adaptor ...

La multi ani @Atreides!
 La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!

Stihl fs 70 c-e
 Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...

Hartile google nu mai au chenarul...
 Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...

Tobe acustice insonorizare in blo...
 

In Germania se propune incetarea achizitiilor de mașini NOI, poluante din anul 2030

- - - - -
  • Please log in to reply
120 replies to this topic

#55
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

 mihaicozac, on 11 octombrie 2016 - 12:00, said:

Şi Peugeot are la naftalină un sistem diesel-hidraulic care a fost oprit de la implementare din cauza scăderii preţului petrolului.
???
Ce treaba are Peugeot, care e un producator auto, cu pretul scazut al petrolului?
Nu cumva cu consumul scazut de combustibil se lauda producatorii?

#56
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 _-AppleS-_, on 11 octombrie 2016 - 10:58, said:

Asa vor proceda si alte tari vest europene, inclusiv Germania, insa etapizat.
In septembrie 2013, am vazut intr-o parcare din Stuttart, o instalatie pentru alimentarea cu energie electrica a autoturismelor cu propulsie electrica.

Edited by dennis_2005, 11 October 2016 - 12:26.


#57
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,537
  • Înscris: 30.10.2003
Asa cum am scris aici:
http://forum.softped...rg-cu-hidrogen/

Programul de car sharing al masinilor cu hidrogen e in functiune. Momentan in Munchen sunt 50 de masini. Chiar am vazut vreo 2-3 pe strada. Nemtii baga tare.

#58
mihaicozac

mihaicozac

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,599
  • Înscris: 05.12.2005

 ericmario, on 11 octombrie 2016 - 12:09, said:

???
Ce treaba are Peugeot, care e un producator auto, cu pretul scazut al petrolului?
Nu cumva cu consumul scazut de combustibil se lauda producatorii?
Costul implementării soluţiei nu mai era acoperit de economia de combustibil rezultată.
Vezi aici: https://www.groupe-p...ion/hybrid-air/

#59
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 dennis_2005, on 11 octombrie 2016 - 11:50, said:

De circa doua saptamani conducerea Renault a afirmat ca aceasta firma va fabrica in continuare motoare diesel moderne si perforamnte si ca se va pune accentul pe dezvoltarea motoarelor non-poluante.In final, restrictiile tehnologice ii vor obliga pe toti producatorii auto sa renunte la actualul motor conventional.
http://www.agerpres....t-inca-15-06-27

#60
vyctoras1985

vyctoras1985

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 11,765
  • Înscris: 01.07.2013

 Adm, on 11 octombrie 2016 - 11:19, said:

Eu astept prima masina electrica facuta @vyctoras1985, dupa ce nu ii vor mai fi afectate functiile superioare de gandire logica.
1000 de baterii de 9v, un motor electric si un contact! Pazea, ca vin!
ma rog daca vreodata as putea contribui si eu...cu cea mai mare placere
in rest parca asta nu era topic de ironii....

#61
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Cool, un topic pe aria auto unde 90% dintre cei ce posteaza nu au masina.

Macar un mod sau Adm sa modifice titlul corect: "Germania vrea sa interzica vanzarea de masini noi [...]"

#62
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 Bursul, on 11 octombrie 2016 - 12:33, said:

Asa cum am scris aici:
http://forum.softped...rg-cu-hidrogen/

Programul de car sharing al masinilor cu hidrogen e in functiune. Momentan in Munchen sunt 50 de masini. Chiar am vazut vreo 2-3 pe strada. Nemtii baga tare.
Arata distinctiv altfel cele pe hidrogen fata de cele cu motoare conventionale?Ce marci erau cele pe care le-ai vazut?

#63
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,537
  • Înscris: 30.10.2003
Nu, arata ca o masina normala. Toate-s Hyundai

#64
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,034
  • Înscris: 07.11.2006
Am inteles din articol ca nemtii vor sa indemne Comisia Europeana sa extinda aberatia lor la nivel comunitar.
Stati linistit,pana in 2030 dispare UE,nu-i cazul sa ne impacientam.


La revedere pentru 2030,mai discutam atunciPosted Image

#65
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,335
  • Înscris: 17.09.2008

 adisz, on 11 octombrie 2016 - 18:21, said:

Am inteles din articol ca nemtii vor sa indemne Comisia Europeana sa extinda aberatia lor la nivel comunitar.
Stati linistit,pana in 2030 dispare UE,nu-i cazul sa ne impacientam.


La revedere pentru 2030,mai discutam atunciPosted Image
O lume in care functioneaza doar vehicule cu propulsie non-poluare este mai sanatoasa datorita lipsei poluarii chimice si acustice.
Eu sper ca UE sa nu dispara ci sa se reformeze profund.Chiar daca UE dispare, progresul tehnologic va continua.

#66
liviumarius96

liviumarius96

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 12.11.2014
Comisia UE introduce tot felul de aberatii ! Ce te faci cu faptul ca tarile non UE nu le introduc ? Oare acest lucru nu duce pe termen lung la crearea unei economii cu handicap grav raportat la celelalte tari ?
Exista la conducerea tarilor de cultura germanica din UE o clasa politica de sorginte socialista care prin ceea ce fac in multe domenii vor duce Europa la pieire !
Am lucrat cu baterii de tractiune si pot sa va spun ca ceea ce va face ca data sa fie impinsa spre 2040-2050 va fi costul de fabricatie si mai ales de exploatare !
Daca incarcam intr-o baterie 50 kw/h contorul va indica 100 kw/h consumati ! deci randament 50% !
Daca punem randamentul autoturismului 90% si luam in calcul randamentul la producerea energiei electrice si pierderile de pe reteaua de transport si distributie vom ajunge la un randament de 30-35% !
dDeci nu cu mult mai mare decat al unui motor termic .

Edited by liviumarius96, 11 October 2016 - 19:32.


#67
adisz

adisz

    Targu Mures

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,034
  • Înscris: 07.11.2006

 dennis_2005, on 11 octombrie 2016 - 18:52, said:

O lume in care functioneaza doar vehicule cu propulsie non-poluare este mai sanatoasa datorita lipsei poluarii chimice si acustice.
Eu sper ca UE sa nu dispara ci sa se reformeze profund.Chiar daca UE dispare, progresul tehnologic va continua.

Vehiculele cu propulsie non-poluare au componente a caror fabricatie polueaza destul.
Dar gogorita cu poluarea prinde oricum.Este la moda.Nu trebuie crezut chiar tot ce se spune.80% reprezinta interese iar 19% manipulare.Restul poate fi adevarul.

#68
csi1

csi1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,173
  • Înscris: 05.09.2007
vad ca si la vapoare se continua trendul asta de reducere al emisiilor.
""MIAMI, Oct. 10, 2016 -- The newest class of ships from Royal Caribbean Cruises Ltd. (NYSE: RCL) will be powered by liquefied natural gas (LNG) and introduce the use of fuel cell technology, ushering in a new era of shipbuilding that will dramatically reduce greenhouse gas emissions.
The ships will join the fleet of Royal Caribbean International, an industry leader in innovation and breakthrough ship design.
RCL said that it has signed a memorandum of understanding with shipbuilder Meyer Turku for the new class of vessel under the project name "Icon." The vessels will be delivered in the second quarters of 2022 and 2024. In the meantime, the company said, it will begin testing fuel cell technology on an existing Oasis-class ship in 2017, and will also run progressively larger fuel cell projects on new Quantum class vessels being built in the next several years.""

#69
bladhaund

bladhaund

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 18,049
  • Înscris: 20.07.2003
Cautand niste surse putin mai credibile, am aflat ca e o initiativa a Bundesrat, aproximativ un fel de hibrid intre o camera inferioara si un consiliu al landurilor. In general, un organism cu putere limitata.

Pentru povestea noastra, si-au umflat si ei muschii si au zis ce bine ar fi daca la noi si in UE... Doar ca nu-i baga nimeni in seama pe astfel de chestiuni, unde nu au nicio autoritate.

Daca vreti o analogie, e ca si cum sen. Cristiana Anghel si sen. Barbu Tudor ar depune si ei o initiativa legislativa pe tema asta si colegii lor ar face misto de ei.

Nemtii, putin mai politicosi, i-au lasat pe cocoseii de acolo sa graiasca si ei, sa se faca ca muncesc pentru popor.

Implicatiile reale insa sunt nule si deci topicul e pornit pe o stire falsa. Daca nu ma insel, e contrar regulamentului sa pornesti astfel de topice. Sigur, nu e vina initiatorului, ci a institutiilor de presa care au cautat senzationalul si acum se prefac ca uita sa publice dezmintirea.

#70
fredy2007

fredy2007

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,644
  • Înscris: 09.09.2007

 bladhaund, on 11 octombrie 2016 - 15:35, said:

Cool, un topic pe aria auto unde 90% dintre cei ce posteaza nu au masina.
Pe ce iti bazezi afirmatia?

 Bursul, on 11 octombrie 2016 - 17:35, said:

Nu, arata ca o masina normala. Toate-s Hyundai

Si dupa ce ti-ai dat seama ca au propulsia cu hidrogen?Au o anume mentiune sau particularitate pe caroserie?

 bladhaund, on 12 octombrie 2016 - 03:41, said:

Implicatiile reale insa sunt nule si deci topicul e pornit pe o stire falsa. Daca nu ma insel, e contrar regulamentului sa pornesti astfel de topice. Sigur, nu e vina initiatorului, ci a institutiilor de presa care au cautat senzationalul si acum se prefac ca uita sa publice dezmintirea.
Dupa ce investitii se fac in cercetare si dezvoltarea suportului logistic pentru autoturismele poluante de catre producatorii auto si autoritati nu cred ca este vorba de o stire falsa.Sa nu confundam Germania cu Romania.In timp ce la noi totul se limiteaza mai mult doar la vorbe frumoase insa ipocrite la altii primeaza faptele, Norvegia fiind un exemplu in acest sens.

#71
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,537
  • Înscris: 30.10.2003
[ http://www.mz-web.de/image/24564170/2x1/940/470/72b845d748aaccf4baaeec3fccfcbfbf/Vq/carsharing-bee-zero.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Bee Zero se numeste proiectul.

Edited by Bursul, 12 October 2016 - 07:48.


#72
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,632
  • Înscris: 07.02.2003

 mihaicozac, on 11 octombrie 2016 - 11:48, said:

Alternativa la electric e aerul comprimat,
O singura problema, puterea disponibila scade cu gradul de incarcare/comprimare.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate