Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Sub mobila de bucatarie si sub fr...

Rezultat RMN

Numar circuite IPAT si prindere t...

Pareri brgimportchina.ro - teapa ...
 Lucruri inaintea vremurilor lor

Discuții despre TVR Sport HD

Cost abonament clinica privata

Tremura toata, dar nu de la ro...
 Renault Android

Recomandare bicicleta e-bike 20&#...

Bing-Content removal tool

Nu pot accesa monitorulsv.ro de l...
 Cum sa elimini urmele de acnee?

Wc Geberit

Routere detinute in trecut si in ...

Teii din fața casei
 

In Germania se propune incetarea achizitiilor de mașini NOI, poluante din anul 2030

- - - - -
  • Please log in to reply
120 replies to this topic

#19
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002

View Postvyctoras1985, on 11 octombrie 2016 - 09:58, said:

care ar fi poluarea aia indirecta?

fabricarea si reciclarea acumulatorilor e cea mai mare problema
si apoi generarea curentului electric (carbunii scot fum, cred ca e clar, hidro distruge zone imense, vezi ce se intampla pe raurile din carpati, cu sutele de microprsotii pe toate paraiele, eolinele, hmm, necesita spatiu gramada, solarele.. gluma proasta, sa produci un panou consumi resurse serioase, atomica Posted Image vezi Fukusima, ne-am bagat :- in oceanul pacific deja)

View PostBursul, on 11 octombrie 2016 - 10:00, said:

Poluarile alea indirecte, pot fi controlate. Fumul de la tzeava iti intra direct in nas.


corect, fumul de la teava iti intra direct in nas azi, cel de la centralele electrice maine pe la pranz.. sau saptamana viitoare, nu sunt sigur

Edited by aeon, 11 October 2016 - 10:05.


#20
serox_3

serox_3

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 215
  • Înscris: 12.01.2007
Dar procesarea petrolului in bezina si motorina nu e tot poluare indirecta?
Cum doar fabricarea bateriilor e poluare indirecta?

#21
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,279
  • Înscris: 30.10.2003
Aeon, ce centrale electrice, la masina?

#22
djl

djl

    Smrt fačizmu, sloboda narodu!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 112,222
  • Înscris: 13.06.2004
Şi aia e, dar în urma procesului de rafinare nu apare şi G.P..L.-ul?   :huh:
În Germania nu era mare problemă cu atomicele, că acolo nu prea sunt cutremure.

#23
pacopaco1967

pacopaco1967

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 25,550
  • Înscris: 13.09.2010

View Postdjl, on 11 octombrie 2016 - 09:47, said:

Ăştia au apucături a la Ceauşescu. Cred că ei că se pricep la toate. Unele norme sunt foarte greu de respectat. Dacă vor să încurajeze maşinile hibride (că până la cele electrice e foarte greu - încă nu s-a rezolvat problema acumulatorilor) să le facă reduceri de taxe, să fie taxe 0 pentru cei care construiesc staţii de încărcare (pfiu, dar pentru asta e nevoie de modrenizarea reţelelor electrice).
Nu se va aplica autobuzelor şi camioanelor. Însă dacă vor reducerea poluării în oraşe, nemţii să reintroducă tramvaiele şi troleibuzele (firobuzele) din oraşele de unde le-au scos.
Nu e vorba doar de acumulator . Ce facem cu acciza la curent electric ca si asta e o piedica impotriva dezvoltarii .

#24
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,289
  • Înscris: 07.02.2003

View Postdennis_2005, on 11 octombrie 2016 - 09:29, said:

Germania vrea să interzică din 2030 maşinile cu motoare convenţionale, adică pe benzină sau motorină.
Nu mai bagati titluri dinastea agresive cu interziceri samd... e cu totul alta treaba, nu se mai inmatriculeaza, poti pastra BMW-ul inca 15-20 ani dupa aia daca tii mortis, pana-i cad tablele, nu te impiedica.

View PostdaniMMM, on 11 octombrie 2016 - 10:01, said:

." Masinile electrice au o rata a mortalitatii prin poluare cu 86% mai mare decat motoarele clasice prin simplul fapt ca energia electrica folosita la reincarcarea lor provine din surse poluante"
http://www.4tuning.r...deti-24964.html
Numai falsuri in articolul ala. In primul rand energia electrica e produsa prin varii tehnologii, numai o parte e din carbune. In Franta de ex peste 80% din energie e produsa nuclear iar in germania peste 20% e produsa prin surse alternative gen eolian si soare. Tenhinta in viitor este evident renuntarea la carbune treptat. Dieselul nepoluant ? Asta e probabil de pe forumurile de coal runers sau fani hi hi hi... dieselul este cel mai poluant dar are si poluarea cea mai periculoasa, cu particule cancerigene dovedite. Benzina arde mai bine (complet) si polueaza mult mai putin, daca benzina e de calitate si are sulf redus si alte elemente filtrate mult cum sunt astea moderne e si mai bine. Catalizatoarele euro 5-6 fac o treaba excelenta, aproape ca iese numai co2 si apa...

Edited by andreic, 11 October 2016 - 10:30.


#25
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Postdennis_2005, on 11 octombrie 2016 - 09:29, said:

Ma intreb daca motoarele conventionale vor fi interzise inclusiv la camioane sau autocare care polueaza mult mai mult fata de autoturisme.
Se poate face un sistem hibrid cu hidrogen-electric sau CNG-ELECTRIC sau pur si simplu nu vor avea voie sa intre in oras cu poluarea.

Oricum mai devreme de 2030 va fi interzisa masina termica in orase. In Paris si alte orase deja se vorbeste despre 2020. In afara oraselor si comunitatilor poate 2030.

#26
toto_riina

toto_riina

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,560
  • Înscris: 20.08.2014

View Postlotharragnar, on 11 octombrie 2016 - 09:52, said:

Si ce ar avea daca le-ar interzice ACUM? Posted Image   Uite asa, de 4 x 4.

Chiar as vrea sa vad care ar fi reactia soferilor si bossilor industriilor de automobile, cum ar reactiona lumea in general daca la conducerea ONU, la Casa Alba si la Bruxelles vin o elita de eco-politicieni si spun :  "Ba, de maine gata, cine mai merge cu masina poluanta primeste amenda pentru ca poluarea produsa de masini produce un risc mai ridicat de  cancer pulonar si turbeculoza decat tigarile. De astazi sunteti obligati sa va vindeti masinile la reciclare si fier vechi si sa va cumparati masini electrice sau cu combustibil biologic.  Ori va cumparati biciclete, mergeti pe jos, mergeti cu transportul in comun care e mai ieftin si mai eco".  

Chiar as vrea sa vad cum ar reactiona masele daca s-ar face asta peste noapte.

Ca decizii din astea nebunesti impuse s-au mai luat de-a lungul istoriei.

Hmmm..nu merge asa de pe o zi pe alta, fiindca dai peste cap planul de afaceri firmelor barosane, si in plus afectezi si vietile a mii de oameni care lucreaza in industria auto, simplii "palmasi" (sudori, cei de la linia de ansamblare etc.). Daca aceste marci de masini ar fi in proprietatea statului, ar putea sa faca cum zici tu (desi si acolo ar iesi revolutii de strada, cam ca la noi in anii '90), dar cu privati nu te joci, ca iti scade imediat ratingul de tara ca nu mai esti tara credibila pt. investitii si nu te mai imprumuta nici dracu' la dobanzi mici atunci cand ai nevoie! E suficient sa bagi impozite si accize fel de fel a.i. omul sa renunte de buna voie la a folosi astfel de vehicule, dar sa interzici din prima nu merge.
Pe de alta parte, la pretul inca prohibitiv al masinilor electrice si oferta si infrastructura destul de subtire, cine si-ar mai putea permite? Trebuie sa dai omului o alternativa potrivita pt. buzunarul sau, nici nu-l poti impinge peste noapte la tren sau autobuz cand el e obisnuit toata viata sa stea cu curu' in masina.

#27
shymano

shymano

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 10,853
  • Înscris: 27.04.2010

View Postvyctoras1985, on 11 octombrie 2016 - 09:53, said:

masele au de ales...ori vom muri cu totii datorita poluarii ori daca nu schimbam un mod de a trai
Au de ales si vor alege ... pe dracu. Arata-mi unul care isi pune problema acum ca va muri el din cauza poluarii ... peste sute sau mii de ani, cand probabil se poate ajunge la asa ceva, cei de-acum vom fi demult cenusa. Ca sunt unii care se dau ecologisti ... trebuie sa aiba si ei o ocupatie, nu ??
Cum am mai zis, tehnologie nepoluanta este, motoare pe apa, hidrogen sau alte minuni d-astea sunt (inventate). Numai ca trecerea la asa ceva ar duce la suprimarea multor industrii conexe celei auto. Ne vaitam ca o masina polueaza mult, dar nu zice nimeni nimic de furnalele marilor fabrici (de tot felul), de unde se ridica nori imensi de fum ...
Cine sa realizeze infrastructura retelelor de alimentare cu curent pt masinile electrice ?? Astia de-au facut autostrada Bechtel ??Posted Image

Edited by shymano, 11 October 2016 - 10:35.


#28
andreic

andreic

    Very OLD Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 122,289
  • Înscris: 07.02.2003

View Post_-AppleS-_, on 11 octombrie 2016 - 10:27, said:

Oricum mai devreme de 2030 va fi interzisa masina termica in orase. In Paris si alte orase deja se vorbeste despre 2020. In afara oraselor si comunitatilor poate 2030.
Nu se interzice ca-si atunca industria in aer, nu sunt asa prosti. Francezii vor sa interzica dieselul. Renault nu mai fabrica autorurisme pe diesel, in curand nici Peugeot-Citroen. O sa ramana probabil Germania cu productia pe diesel cat pot ca sa nu moara gigantii lor...
Orasele au si ele zone centrale cu restrictii de poluare, asta e altceva... nu se refera la zone rezidentiale. In acele zone se vor permite electricele. In Berlin deja exista o asemenea zona la Brandenburg gate.

Edited by andreic, 11 October 2016 - 10:37.


#29
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002

View PostBursul, on 11 octombrie 2016 - 10:10, said:

Aeon, ce centrale electrice, la masina?

mai pe inteles, centralele  care produc curentul electric necesar incarcarii acumulatorilor, citeste in postul de mai sus
doar nu iti imaginezi ca acel curent electric vine singur pe doua gauri din perete sau pe un cablu infipt in pamant?Posted Image

#30
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Postserox_3, on 11 octombrie 2016 - 10:07, said:

Dar procesarea petrolului in bezina si motorina nu e tot poluare indirecta?
Cum doar fabricarea bateriilor e poluare indirecta?
Defapt pune si procesarea uleiului care trebuie schimbat periodic si a mult mai multor piese de schimb si consumabile pe care masina termica le are. Sa nu mai pun ca masina termica oricum are o eficienta de 20% (adica atat folosesti din rezervor pentru a roti rotile) deci 80% din rezervor de benzina/motorina incalzeste doar aerul si produce zgomot din cauza frecarilor inutile mult mai mari fata de un motor electric, inclusiv atunci cand pune frana toata energia cinetica se pierde in caldura.

Masina superioara electrica (atentie nu ma refer la glumele sponsorizate de petrolisti: buburuze din alea cu 3 roti urate in draci ci la masini de tip Tesla) are o eficienta de 99% + regenerare la franare.

#31
aeon

aeon

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,487
  • Înscris: 05.08.2002

View Postserox_3, on 11 octombrie 2016 - 10:07, said:

Dar procesarea petrolului in bezina si motorina nu e tot poluare indirecta?
Cum doar fabricarea bateriilor e poluare indirecta?

si alte reziduri (pacura, gaz) folosite de regula la producerea de curent electric :)

#32
dreaQ

dreaQ

    I'm too old for this shit

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,380
  • Înscris: 02.06.2005
Asta inseamna ca din anul 2035 o sa trecem si noi la motoarele nepoluante. Adica...dupa ce incep ei sa le vanda...SH-uri.
Parca vad pe OLX 2.0 - Vand Golf electric, baterii ca noi schimbate recent, masina a fost incarcata de o babuta doar de la priza si doar duminica. Atentie!!! a nu se confunda cu masinile care au baterie pe 20 de celule. :D

#33
_-AppleS-_

_-AppleS-_

    ✮✮✮✮✮✮✮✮

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,512
  • Înscris: 09.07.2014

View Postaeon, on 11 octombrie 2016 - 10:38, said:


si alte reziduri (pacura, gaz) folosite de regula la producerea de curent electric Posted Image
Auzi am si eu un lighean de ulei ars de motor. Pot sa il arunc la tine in curte ? Nu mai am unde sa arunc uleiul ca am auzit ca polueaza, dar daca pe tine nu te deranjeaza ma gandeam ca poate ne scapi si pe noi, apropo am si un filtru de motorina si un filtru de particule toate uzate, pot sa le aduc si pe alea ? Defapt stai sa sun niste tovarasi poate mai aduc si ei cate ceva ca am inteles ca pentru tine nu sunt poluante. Apropo as vrea sa testez noxele la tine, ca am inteles ca nu e mare poluare o masina termica, pot sa bag un VAG (cu filtrul de particule anulat) la tine in camera si sa dormi la noapte cu motorul pornit, daca supravietuiesti inseamna ca a trecut testul, dar sunt sigur ca supravietuiesti ca doar tu spui ca nu e nicio poluare.

#34
vyctoras1985

vyctoras1985

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 11,765
  • Înscris: 01.07.2013

View PostdaniMMM, on 11 octombrie 2016 - 10:01, said:

." Masinile electrice au o rata a mortalitatii prin poluare cu 86% mai mare decat motoarele clasice prin simplul fapt ca energia electrica folosita la reincarcarea lor provine din surse poluante"
http://www.4tuning.r...deti-24964.html
fa mai intai transformarea unui plin de benzina in kwh ....dupa aia vezi cat consuma masina electrica si te lamuresti
de asemenea se presupune ca pana in 2030 vom trece pe surse nepoluante de a produce energia electrica

#35
dennis_2005

dennis_2005

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,322
  • Înscris: 17.09.2008

View Postneur0, on 11 octombrie 2016 - 09:42, said:

A zis Mama Omida?
Esti ironic.Tehnologia evolueaza.Americanii au folosit acum 40 de ani, pe Luna, vehicule propulsate de energia electrica.Mai nou toti marii producatori auto au investit sume mari de bani in cercetare.Daca marii producatori auto vor colabora, si cu siguranta ca asa va fi, se va scurta considerabil timpul pana ce va fi disponibila o tehnologie care sa permita o autonomie mai mare si un timp mai scurt de incarcare, fata de ce este in prezent.Sigur ca tehnolgia este perfectibila asa ca aceasta va suferi o evolutie constanta asa cum au suferit vechile motoare conventionale ajunse se pare, din punct de vedere al normelor de poluare, la forma finala de evolutie, din punct de vedere al costurilor de fabricatie si achizitie.

View Postmissionnad, on 11 octombrie 2016 - 09:43, said:

Astea sunt vrajeli,tocmai am dat peste o revista veche din 2000 in care de atunci germanii vroiau sa dezvolte nu stiu ce motoare pe hydrogen..bla..bla....la fel spuneau ca dieselul treptat,treptat va fi scos...Au trecut 16 ani,au ramas doar vorbe.
Deja exista in productia de serie motoare cu hidrogen iar numarul de  masini non poluante vandute, creste cu fiecare an, in Europa de Vest si SUA.

#36
Adm

Adm

    Property Caretaker

  • Grup: Administrators
  • Posts: 24,040
  • Înscris: 22.05.2003
Ce ma distreaza pe mine cum legifereaza astia progresul din pix Posted Image

Foarte curand o sa isi dea seama ca exista "oarecare probleme":

- industria Germana inca nu a scos nimic "remarcabil" la capitolul electric.
BMW i3 e un Matiz electric de 45000 EUR, iar i8 e un demo tehnologic.
- intregi industrii orizontale se evapora (tot ce tine de motoarele termice).
- stai sa vezi cand vor aparea primele incidente gen Samsung Note 7 (kaboom), cu bateriile supraincacate.
- masinile electrice sunt teoretic mult mai fiabile, deci un mare impact negativ asupra service-urilor. Dealerii din asta catiga!
- service-urile au acum mecanici maimuta, dar vor fi nevoiti sa aiba electricieni de voltaje inalte (clasificari banoase pt cei tineri, btw)
- reteaua de incarcare nu e balansata pe o trecere rapida de consumatori puternici, prizele sunt momentan de show-off.
- nu uitati cate taxe ia acum statul pt ca ai masina: taxa pe cilindree, poluare, combustibil etc.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate