Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
In ce situatii cereti o a doua op...

DigiMobil - IP public?

Glet de finisaj peste chit acrili...

La multi ani @Passenger001!
 La multi ani @barbosa1bis!

La multi ani @MikeSpike!

Cum curat gletul de pe perete

Soluție incalzire apartament...
 Culori fire la boxele de jogger

Autorizatie Birou Acte Auto

Parbriz defect

Ajutor cercetare lucrare de diser...
 M-am culcat cu un tip și apo...

Facultate din Bucuresti posibil o...

Eroare steering

Recomandare service pentru repara...
 

Compania Linde va lansa serviciul Car Sharing cu masini care merg cu hidrogen

- - - - -
  • Please log in to reply
16 replies to this topic

#1
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,638
  • Înscris: 30.10.2003
The Linde Group is boosting zero-emissions hydrogen mobility this summer, with the launch of its BeeZero car-sharing brand in Munich, Germany. The first of the fleet of 50 Hyundai ix35 Fuel Cell cars was unveiled today in front of an invited audience in Munich.
BeeZero car-sharing service in Munich area


Linde’s newly founded subsidiary, Linde Hydrogen Concepts, is launching the world’s first car-sharing service under the BeeZero brand name, which will exclusively use hydrogen fuel cell electric vehicles (FCEVs).
‘Bavaria is a leader in hydrogen technology, and BeeZero constitutes the first large-scale deployment of hydrogen and fuel cell technology in the car-sharing industry,’ says Ilse Aigner, the Economics and Energy Minister in Bavaria.

Fleet of 50 Hyundai FCEVs
The new car-sharing service will be run on a zone-based model. The BeeZero fleet will comprise 50 Hyundai ix35 Fuel Cell cars, which will be available in the city centre and also in the areas of Schwabing, Haidhausen, Au, and Glockenbachviertel.
This will be the world’s first major fleet of FCEVs run by a single operator. As with conventional car-sharing services, the cars can be booked online or via a smartphone app.
Customer-focused and sustainable

FCEVs can travel more than 640 miles (400 km) on a single tank. This means that – unlike battery-powered electric cars – the hydrogen-powered vehicles are also ideal for medium-distance journeys, for example, to the Bavarian lakes or the mountains, and not just for short trips in the city. BeeZero therefore offers a new, competitively priced car-sharing concept that fills a gap in the existing service landscape.

Articol in romana

În această vară, în Munchen va fi lansat primul serviciu de car-sharing din lume care folosește mașini cu celule de hidrogen. Pentru aceasta, grupul Linde a ales 50 de SUV-uri Hyundai ix35 Fuel Cell.
Ce reprezintă car-sharingul? Este un serviciu prin care oricine poate accesa o mașină dintr-o anumită flotă, plătind o taxă pentru fiecare minut petrecut la volan. Procedura este simplă: orice posesor de permis de conducere își poate face cont pe site-ul companiei, înregistrează cardul sau contul de pe care efectuează plata, primește username și parolă și descarcă o aplicație pe smartphone. Apoi caută cea mai apropiată mașină a flotei, o deschide cu ajutorul aplicației și pornește la drum. În final, o parchează și o închide cu ajutorul aceleiași aplicații. Simplu!
Hyundai ix35 Fuel Cell
De ce Hyundai? Pentru că Linde Group are o tradiție de un secol de experiență în lucrul cu hidrogenul, iar ix35 a fost prima mașină alimentată cu hidrogen produsă în serie și disponibilă oricui. Pentru a-i înțelege importanța, aflați că prin Europa se plimbă peste 250 de Hyundai ix35 Fuel Cell, adică mai multe decât toate celelalte exemplare produse de firmele concurente împreună!
Hyundai ix35 Fuel Cell
În plus, autonomia de peste 400 km (chiar 600 în anumite condiții) cu un singur rezervor de hidrogen îl transformă în cel mai potrivit vehicul pentru rutele de distanță medie, precum călătoriile în jurul orașului sau plimbările pe la lacurile din apropierea Munchenului. Pe astfel de distanțe, acumulatorul unei mașini electrice ar trebui încărcat în timpul călătoriei. În final, nu numai că pe țeava de eșapament a unei mașini pe hidrogen curge doar apă pură, ci mai mult, hidrogenul este obținut prin metode care nu emană dioxid de carbon. Deci sistemul este curat în totalitate.

[ http://www.autoexpert.ro/wp-content/uploads/2016/04/Hyundai-ix35-Fuel-Cell-1.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#2
Serafim606

Serafim606

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,704
  • Înscris: 25.11.2014
Si nu se vor găsi hackeri care să meargă cu mașina asta pe gratis?

#3
Super Chief

Super Chief

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,491
  • Înscris: 21.08.2007
Bine ar fi sa faca numai asta.

#4
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,638
  • Înscris: 30.10.2003
Car Sharing in oras e demult. Nu am auzit sa se planga careva de aceasta problema. Oricum ai pus o intrebare tipic romaneasca. De fiecare data cand e ceva nou romanul se gandeste cum se poate obtine acel produs/serviciu gratis :lol:

Eu sper ca Linde sa nu porneasca proiectul asta numai pentru publicitate, ci sa aiba un plan pe termen lung pentru dezvoltarea acestor tipuri de masina.

#5
sarac.lipit

sarac.lipit

    Cînd ești condus de proști, toate merg prost

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,828
  • Înscris: 14.06.2006
acu' ştiu de ce se bate monedă pe electrice...
nu au  nevoie de staţii de încărcare în parcări...

nu vor fi lăsate să se dezvolte

Edited by sarac.lipit, 12 April 2016 - 13:15.


#6
born2lose

born2lose

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,793
  • Înscris: 06.09.2004
sa vedem preturile - daca sunt decente, o sa incerc. ca referinta, un smart in sistem car sharing e acum 30 de centi pe minut, parca.

#7
Quantum

Quantum

    verklarung

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,543
  • Înscris: 24.05.2005
Solutia cu hidrogen pare perfect functionala.

#8
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,638
  • Înscris: 30.10.2003

View Postborn2lose, on 12 aprilie 2016 - 13:52, said:

sa vedem preturile - daca sunt decente, o sa incerc. ca referinta, un smart in sistem car sharing e acum 30 de centi pe minut, parca.

29 euro inscrierea si 34 centi/min cu i3. Mai sunt oferte de inscriere cu 15 euro. Ma tenteaza si pe mine sa ma inscriu Posted Image Macar sa vad cum merge i3-ul Posted Image

Mda, am accesat si eu pagina de la BMW Car Sharing si pac apare pe forum reclama cu oferta de inscriere la 10 euro Posted Image

Edited by Bursul, 12 April 2016 - 17:01.


#9
Stan_Patzitul

Stan_Patzitul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,733
  • Înscris: 26.08.2009
Fuel Cell-ul ar trebui sa fie promovat in fata celor electrice! Sunt unicele ecologice. Cele electrice doar transfera arderea de la motorul masinii la centrala Turceni sau mai stiu unde. Din pacate interesele politice/economice vor prevala si se vor populariza electricele. Sa speram ca in 20 de ani vom avea ambele tipuri, si electrice si fuel cell. In mod normal cele cu carburanti ar trebui sa dispara.

#10
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,152
  • Înscris: 04.02.2011

View PostBursul, on 12 aprilie 2016 - 13:11, said:

Car Sharing in oras e demult. Nu am auzit sa se planga careva de aceasta problema. Oricum ai pus o intrebare tipic romaneasca. De fiecare data cand e ceva nou romanul se gandeste cum se poate obtine acel produs/serviciu gratis :lol:

Eu sper ca Linde sa nu porneasca proiectul asta numai pentru publicitate, ci sa aiba un plan pe termen lung pentru dezvoltarea acestor tipuri de masina.
Om vedea, ideea e bună, Linde sunt jepcari, cine a avut de a face cu ei, ştie.

View PostStan_Patzitul, on 12 aprilie 2016 - 23:05, said:

Fuel Cell-ul ar trebui sa fie promovat in fata celor electrice! Sunt unicele ecologice. Cele electrice doar transfera arderea de la motorul masinii la centrala Turceni sau mai stiu unde. Din pacate interesele politice/economice vor prevala si se vor populariza electricele. Sa speram ca in 20 de ani vom avea ambele tipuri, si electrice si fuel cell. In mod normal cele cu carburanti ar trebui sa dispara.
Şi hidrogenul e produs din beşinile vacii de Camceatka, nu?

View PostBursul, on 12 aprilie 2016 - 16:57, said:



29 euro inscrierea si 34 centi/min cu i3. Mai sunt oferte de inscriere cu 15 euro. Ma tenteaza si pe mine sa ma inscriu Posted Image Macar sa vad cum merge i3-ul Posted Image

Mda, am accesat si eu pagina de la BMW Car Sharing si pac apare pe forum reclama cu oferta de inscriere la 10 euro Posted Image
Ok preţul, la un drum de 10 minute, circa 12 lei dar ai parcări dedicate în anumjte oraşe şi comfort.

#11
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Ce e interesant la hidrogen e ca poate oxida atat intr-un motor termic actual, usor modificat cat si intr-un fuel cell. Ce e nasol? E oarecum greu/scump de produs si e FOARTE inflamabil. GPLul sa GNCul (CNG pt iecologisti) sunt minciuna dpadv.

Edited by underb, 14 April 2016 - 18:52.


#12
bankrupt

bankrupt

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 457
  • Înscris: 05.10.2015
Ce ziceti de posibilitatea lansarii in doi ani a primei masini electrice romanesti, pe baza de pile de hidrogen?

#13
JJB Anonymous

JJB Anonymous

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 304
  • Înscris: 15.02.2007
Si unde produci hidrogenul?

Sunt momentan doua skiduri LINDE care produc aproximativ 300 Nm3/h hidrogen si o fabrica mai mare de 15000 Nm3/h, care dau toate la clienti industriali. Pana o sa ajungem sa vedem skiduri macar in o treime din benzinarii o sa mai dureze.

#14
Bursul

Bursul

    alias Petrov, zilier in DE

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 51,638
  • Înscris: 30.10.2003
Daca va fi profitabila afacerea n-ai grija. Se va gasi legislatie, bani si ce vrei tu sa se construiasca skiduri.

#15
benis

benis

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,152
  • Înscris: 04.02.2011
Chestia cu hidrogenul este că poate fi produs când în reţea este energie în exces, spre exemplu la vânturi puternice. Deci va avea şi el o nişă.

#16
Stan_Patzitul

Stan_Patzitul

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,733
  • Înscris: 26.08.2009

View Postbenis, on 13 aprilie 2016 - 16:59, said:

Şi hidrogenul e produs din beşinile vacii de Camceatka, nu?
Hidrogenul e peste tot in jurul nostru. Iar partea buna e ca fuel cell-ul nu arde nimic, se genereaza apa.
Uite aici un articol despre tehnologia fuel cell: https://en.wikipedia.../wiki/Fuel_cell

#17
JJB Anonymous

JJB Anonymous

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 304
  • Înscris: 15.02.2007
Dacă hidrogenul se produce din electroliza apei, randamentul este mic si se consuma foarte multă energie. Dacă se produce din reformarea gazului metan si a aburului, randamentul este mult mai mare, dar energia consumata este tot mare, si mai avem si degajare de monoxid de carbon, care este mai departe ars si se emite în atmosferă dioxid de carbon, care este poluant.
Oamenii vor folosi mașinile cu hidrogen dacă se apropie ca pret/km în exploatare cu cele clasice, dar până nu se găsește o soluție de generare a hidrogenului cu emisii zero, nu rezolvam problema poluării.

Edited by JJB Anonymous, 16 April 2016 - 06:36.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate