Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește
 Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

Cu autorulota prin jud. Buzau
 Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan
 Recomandare aparat foto pt fotogr...

Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...
 

Rentabil Diesel sau GPL ?

- - - - -
  • Please log in to reply
55 replies to this topic

#19
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,921
  • Înscris: 01.01.2010

 mickefly, on 30 septembrie 2016 - 18:42, said:

Pai, peste 10 ani, randamentul va scadea din cel maxim cu combustibilul cel mai eficient.

#20
mickefly

mickefly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 10.05.2016

 Mihnea1207, on 30 septembrie 2016 - 18:41, said:

Ca tot strica gazul motorul ...
Reteta fiabilitatii: cum a reusit un Logan din Slobozia sa depaseasca 1 milion de kilometri cu GPL
Intradevar o performanta a unui gpl nu neg dar nu e de negat nici ca un motor diesel duce acel milion destul de usor daca a fost facut de niste ingineri bunicei numai ca nu pica motorul la masinile diesel ci celelalte parti.

#21
Mihnea1207

Mihnea1207

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,495
  • Înscris: 04.06.2013

 mickefly, on 30 septembrie 2016 - 18:42, said:

O masina noua 2016 are aproximativ 220-250 NM cuplu motor 1.4-1.8 benzina.
Peste 10 ani crezi ca gpl-ul ii v-a scadea tot 10 NM, 50 NM cuplu se simt destul de bine la semafor, si gandeste-te ca nu e un gpl de fabrica e unul de service.
Noi zicem una, tu alta. E vorba de un benzinar aspirat, masina de 2000 euro si cam 10 ani vechime. Eu iti zic date concrete cand vorbesc de aia 10 Nm. Benzinarele turbo noi au cutii 6+1, tehnologii precum ACT. Sa pui gaz pe un benzinar turbo de capacitate mica mi se pare rromie.

Edited by Mihnea1207, 30 September 2016 - 18:47.


#22
mickefly

mickefly

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 61
  • Înscris: 10.05.2016

 XTH, on 30 septembrie 2016 - 18:43, said:


De unde le scoti pe astea frate?Posted Image
1 la punctul asta esti pe dinafara complet si nu stau sa-ti explicPosted Image
2 identic ca la primul puinc,ce aberatii ai .....
3 daca nu au picat motoarele pe masini de taxi 1,4mpi cu 500,000km,iti pica tie, sofer de duminica?Posted Image
4 nu mai comentez,l-ai ajutat de l-ai rupt,vorbesti din povesti.
Ia loc, ai nota 4 Posted Image

Mersi mult pentru nota!
Ps.: taxi-urile fac itp la 6 luni, nu cum presupun ca fac cam 99.99% dinte oameni.

 Mihnea1207, on 30 septembrie 2016 - 18:45, said:

Noi zicem una, tu alta. E vorba de un benzinar aspirat, masina de 2000 euro si cam 10 ani vechime. Eu iti zic date concrete cand vorbesc de aia 10 Nm. Benzinarele turbo noi au cutii 6+1, tehnologii precum ACT. Sa pui gaz pe un benzinar turbo de capacitate mica mi se pare rromie.
In 10 ani nu o sa ti se mai para:)

#23
claudiu1

claudiu1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 01.10.2004
O masina pe motorina la 2000 euro este (mai mult decat) uzata, o sa dai mult pe reparatii pe partea de motor. Nu vrei sa stii cat te costa o turbina sau niste injectoare...
Ca unul care am avut auto pe benzina, apoi am trecut-o pe GPL, iar acum am alta pe motorina, recomand GPL.

#24
testor73

testor73

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 920
  • Înscris: 19.07.2012

 claudiu1, on 30 septembrie 2016 - 19:12, said:

Nu vrei sa stii cat te costa o turbina sau niste injectoare...
Mai bine schimbi motorul cu totul. Injectoarele noi se apropie de 1000 euro.

#25
crash899

crash899

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 17.06.2015
Am fost acum 2 saptamani pe la munte pe ruta Bucuresti- Brasov, Brasov--Bran-Moeciu-Rucar- Targoviste cu un Logan 1.4 benzina + GPL ( omologat din fabrica) si la serpentinele si in panta masina se comporta ca si cum era impinsa iar de urcat reuseam sa urcam doar in treapta 1 sau maxim a2-a, iar la un moment dat aveam impresia ca nu poate sa urce, pana la momentul in care am decis sa trecem pe benzina pentru ca riscam sa nu urcam pantele. Cu alte cuvinte, motorul GPL de la Dacia creeaza mai multe probleme cand este nevoie sa urci pante dificile.
Personal recomand diesel, desi eu folosesc momentan un benzinar si in viitorul apropiat voi achizitiona un diesel.

#26
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011
Hoooooo,injectoarele alea nu pica cu una,cu doua ..numai va alarmati atat.Exceptie daca masina are 350.000 km,atunci e altceva.Si nu pica toate 4 odata.

 crash899, on 30 septembrie 2016 - 19:21, said:

Am fost acum 2 saptamani pe la munte pe ruta Bucuresti- Brasov, Brasov--Bran-Moeciu-Rucar- Targoviste cu un Logan 1.4 benzina + GPL ( omologat din fabrica) si la serpentinele si in panta masina se comporta ca si cum era impinsa iar de urcat reuseam sa urcam doar in treapta 1 sau maxim a2-a, iar la un moment dat aveam impresia ca nu poate sa urce, pana la momentul in care am decis sa trecem pe benzina pentru ca riscam sa nu urcam pantele. Cu alte cuvinte, motorul GPL de la Dacia creeaza mai multe probleme cand este nevoie sa urci pante dificile.
Personal recomand diesel, desi eu folosesc momentan un benzinar si in viitorul apropiat voi achizitiona un diesel.
Poti sa precizezi cate persoane erati in masina?bagaje grele cumva?

#27
crash899

crash899

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 200
  • Înscris: 17.06.2015

 missionnad, on 30 septembrie 2016 - 19:24, said:

Poti sa precizezi cate persoane erati in masina?bagaje grele cumva?

Eram 4 persoane, iar ca bagaje nu aveam decat roata de rezerva in portbagaj. Masina este din 2008, kilometraj pana in 50k km, nefiind masina chinuita, insa se vedea clar ca mai mult nu putea.

#28
MembruAnonim

MembruAnonim

    MembruAnonim

  • Grup: Banned
  • Posts: 398,284
  • Înscris: 08.10.2015
De mult n-am mai ris ca acum, dupa ce am citit ce e scris pe aici...
Si eu recomand diesel (personal iubesc diesel) dar initiatorul nu are buget [din pacate] de diesel. Asa ca va lua o masina pe benzina si, cind mai stringe bani, ii pune o instalatie gpl si gata.
La gpl singurul dezavantaj pe care-l vad este interzicerea parcarii in subterane. Atat. Ca trebuie schimbata butelia la 10 ani, de acord, dar si injectoarele/turbina nu tin mai mult.

#29
Friskey

Friskey

    Guru Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 11,500
  • Înscris: 11.01.2013
Un diesel in 2.000 de euro e sigur o epava si fara taxa platita pe deasupra, cu proprietar incert, etc.
Un benzinar mai gasesti in stare cat de cat decenta, recent adusa, 2001-2004, euro 4.
Si oricum ati da-o tot mai ieftin iese pe gpl, asta numai daca nu are surse de motorina furata.

Edited by Friskey, 30 September 2016 - 19:31.


#30
missionnad

missionnad

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,496
  • Înscris: 13.11.2011

 crash899, on 30 septembrie 2016 - 19:27, said:

Eram 4 persoane, iar ca bagaje nu aveam decat roata de rezerva in portbagaj. Masina este din 2008, kilometraj pana in 50k km, nefiind masina chinuita, insa se vedea clar ca mai mult nu putea.
Daca era 1.5 dci nici nu simtea cele 4 persoane,mai puneai si vreo 2 saci de grau in portbagaj.

#31
dicdobre

dicdobre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,351
  • Înscris: 12.09.2005

 mickefly, on 30 septembrie 2016 - 18:15, said:

Recomand un diesel si am cateva argumente.
....
2.Masina cu GPL si omologat chiar trebuie condusa de un sofer bunicel cel putin deoarece ambreajul se tine mai greu si poti ramane ps trada cand bagi din a 4 in a 5-a sau ceva de genu cu volanu blocat suna stupid dar sunt cazuri.
....

Daca "bagi din a 4 in a 5-a" pe strada (adica in localitate) nu esti un sofer bun.
Cu "volanu blocat" ramai doar daca scoti cheia din contact.

@initiator, la buget redus mergi pe o masinna cu motor pe benzina la care iti pui GPL.

Edited by dicdobre, 30 September 2016 - 19:52.


#32
claudiu1

claudiu1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 01.10.2004
Chiar asa, ce treaba are GPL-ul cu volanul? Nu ca ar avea cu ambreiajul, dar cu volanul este prea gogonata.
Posted Image

#33
YOUR_GOD

YOUR_GOD

    Not assigned

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,921
  • Înscris: 01.01.2010

 crash899, on 30 septembrie 2016 - 19:21, said:

Eu aveam o luna de soferie cand m-am dus la munte cu 4 persoane in masina, inclusiv eu. Curbe in ac de par, fara numar. Nu am avut nicio problema si nici experienta ca sa stiu sa ies din vreuna. Skoda, 1600. Cand masina face rau pe GPL omologat si bun, schimba-i...soferul.

#34
Patrocle_si_Lizuca

Patrocle_si_Lizuca

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 223
  • Înscris: 29.09.2016

 Mihnea1207, on 30 septembrie 2016 - 18:45, said:


Noi zicem una, tu alta. E vorba de un benzinar aspirat, masina de 2000 euro si cam 10 ani vechime. Eu iti zic date concrete cand vorbesc de aia 10 Nm. Benzinarele turbo noi au cutii 6+1, tehnologii precum ACT. Sa pui gaz pe un benzinar turbo de capacitate mica mi se pare rromie.
Dar pe Hummer cum ti se pare? Motor de vreo 6000. Sau pe Audi A8 4.2 ?

#35
m3rishor

m3rishor

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,101
  • Înscris: 09.03.2009
ia-ti un Cielo cu 1500 euro (va fi destul de buna, posibil 2004) 1.5 DOHC si pune-i gaz. cu putina bafta vei lua masina sub 200k km reali, nu te grabi, evita samsarii
nu va fi nici prea scump la intretinere iar cei 90 CP pe benzina vor face minuni la nevoie.
cu 2000 de euro nu ai ce diesel sa iei si sa fie si masina buna, doar vreun hârb...
Cielo ala iti va lua 10% gaz in oras si probabil 6 afara
vreau si eu sa aud ce diesel ar scoate consumul asta la 2000 euro, bașca costul intretinerii ( sa nu fie vreo troacă, desigur)...
nu te lua dupa ce spun unii si altii pe aici, nu difera absolut deloc condusul pe gaz decat cel pe benzina cu instalatie noua GPL
butelia are supapa iar in caz de scadere brusca a presiunii pe instalatie se blocheaza

pentru un diesel rezonabil (km si aspect, intretinere) ai nevoie de minim 4000 euro

Edited by m3rishor, 30 September 2016 - 20:39.


#36
Nytro84

Nytro84

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,635
  • Înscris: 07.07.2016

 crash899, on 30 septembrie 2016 - 19:27, said:

Eram 4 persoane, iar ca bagaje nu aveam decat roata de rezerva in portbagaj. Masina este din 2008, kilometraj pana in 50k km, nefiind masina chinuita, insa se vedea clar ca mai mult nu putea.

Dar domnu sofer la masina pe benzina/gpl turometrul merge mul mai sus in ture decat dieselul-folosestele nu te plange pe forum concluzie ori inveti sa conduci o masina ori iti iei tractor.
Daca mergeai cu viteza 1 la deal de ce nu turezi masina si poti urca si cu a 2-a si cu a 3-a ba chiar si a 4-a la vreo 5000 de ture.
Iar daca mergeai asa cu un diesel ii f-teai turbina.
Nota 4 stai jos
Asta e topic cu corijenti?

Edited by Nytro84, 30 September 2016 - 21:15.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate