Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Rentabil Diesel sau GPL ?
Last Updated: Oct 20 2016 13:57, Started by
cybered01
, Sep 30 2016 18:04
·
0
#37
Posted 30 September 2016 - 21:37
@m3rishor: Lol, Cielo. Isi cer anii 2000 postul inapoi!
@mickefly: Ai avut masina cu GPL? Ai dus tu la reparat masini din familia ta dotate cu GPL? NU?!? Si atunci ce faci, povestesti legende?!? @cybered01: Pe scurt - ia un 1.4-16 benzina si mergi cu el asa. 1. Daca deabia ai 2000 de euro stransi pentru masina imi vine greu sa cred ca vei avea ~1500 euro / anual sa faci cei ~20k estimati. Cum mai strangi pentru urmatoarea masina ?!? 2. 400km condusi pe drumurile patriei inseamna vreo 6-7 ore la volan dupa care te duci si te culci. Dus intors pierzi ~1 zi pe saptamana numai la volan (14 ore). Cam naspa. 3. GPL il pui pe masina daca te dai macar 3 ani, 40-50k km cu ea si nu-l pui pe orice cotoarba de motor. Am vazut, am condus N motoare pe benzina. Nu as pune GPL pe un Opel de 15 ani, Nu as pune GPL pe un motor Ford construit pentru EU, gen 1.4-1.6 vechi de 15 ani. Poate as pune GPL pe un 1.6 din grupul VAG, poate. As pune GPL pe un Ford Zetec de 1.8 - 2.0L sau pe un Renault 1.4 - 1.6 16v. Din pacate ambele marci au terminat bugetul pe motoare extraordinare si "coaja" e proasta - Fordul rugineste grav iar Megane e o masina mediocra. Motorul de pe Focusul ce l-am avut a fost extraordinar, la 190k nu fumega absolut deloc, se vedea culoarea tablei in teava de esapament. Puteai sa freci cu degetele in toba ca nu te murdareai de negreala. Incearca asta la un Opel, LOL! Sunt in postul tau niste chestii care nu se leaga, probabil esti la prima masina. EDIT: Din postul meu lipsesc japonezele pentru ca n-am avut deci nu stiu. Mazda 323F a avut un prieten, o foarte mare si scumpa bataie de cap. Edited by floo1987, 30 September 2016 - 22:00. |
#38
Posted 30 September 2016 - 22:39
cybered01, on 30 septembrie 2016 - 18:04, said:
Salut. Sunt incepator, vreau sa imi cumpar o masina (aprox. 2.000€ buget). In special o sa fac drumuri cu ea pe fiecare week-end aprox 800 Km naveta (400km dus-400km intors). Ma intereseaza si pe mine cu ce as iesi mai ieftin, Diesel sau instalatie GPL pe benzinar? Motorina e aprox. 5 lei si ceva in schimb GPL e 2 lei si umpic. Intreb deoarece stiu ca desi pretul GPL este mai mic, un motor pe GPL consuma in jur de 10% in schimb Diesel cam 6% si ar fi cam egale... Stiu si ca trage mai greu masina pe GPL, dar daca vreau putere schimb oricand pe benzina. Are rost sa iau o masina cu GPL sau sa iau una pe Diesel ? Plus alte drumuri in zilele saptamanii. Ai nevoie de o masina buna sa reziste la asa tratament. Sau poate un abonament la tren? Nu e mai rentabil? floo1987, on 30 septembrie 2016 - 21:37, said:
@m3rishor: Lol, Cielo. Isi cer anii 2000 postul inapoi! @mickefly: Ai avut masina cu GPL? Ai dus tu la reparat masini din familia ta dotate cu GPL? NU?!? Si atunci ce faci, povestesti legende?!? @cybered01: Pe scurt - ia un 1.4-16 benzina si mergi cu el asa. 1. Daca deabia ai 2000 de euro stransi pentru masina imi vine greu sa cred ca vei avea ~1500 euro / anual sa faci cei ~20k estimati. Cum mai strangi pentru urmatoarea masina ?!? 2. 400km condusi pe drumurile patriei inseamna vreo 6-7 ore la volan dupa care te duci si te culci. Dus intors pierzi ~1 zi pe saptamana numai la volan (14 ore). Cam naspa. 3. GPL il pui pe masina daca te dai macar 3 ani, 40-50k km cu ea si nu-l pui pe orice cotoarba de motor. Am vazut, am condus N motoare pe benzina. Nu as pune GPL pe un Opel de 15 ani, Nu as pune GPL pe un motor Ford construit pentru EU, gen 1.4-1.6 vechi de 15 ani. Poate as pune GPL pe un 1.6 din grupul VAG, poate. As pune GPL pe un Ford Zetec de 1.8 - 2.0L sau pe un Renault 1.4 - 1.6 16v. Din pacate ambele marci au terminat bugetul pe motoare extraordinare si "coaja" e proasta - Fordul rugineste grav iar Megane e o masina mediocra. Motorul de pe Focusul ce l-am avut a fost extraordinar, la 190k nu fumega absolut deloc, se vedea culoarea tablei in teava de esapament. Puteai sa freci cu degetele in toba ca nu te murdareai de negreala. Incearca asta la un Opel, LOL! Sunt in postul tau niste chestii care nu se leaga, probabil esti la prima masina. EDIT: Din postul meu lipsesc japonezele pentru ca n-am avut deci nu stiu. Mazda 323F a avut un prieten, o foarte mare si scumpa bataie de cap. Mie mi se pare ca face mult mai mult de 20k km/an, aproape dublu... nu stiu ce masina rezista la asa ceva. Cred ca o sa bage in combustibil si reparatii toti banii dar si tot timpul |
#40
Posted 30 September 2016 - 22:57
Mda, am calculat cu gandul la savarina. Sa ai 2000 de euro pentru utilaj si sa crezi ca faci 30-40k anual ... nu prea se pupa bugetele.
|
#41
Posted 01 October 2016 - 13:05
floo1987, on 30 septembrie 2016 - 21:37, said:
@m3rishor: Lol, Cielo. Isi cer anii 2000 postul inapoi! @mickefly: Ai avut masina cu GPL? Ai dus tu la reparat masini din familia ta dotate cu GPL? NU?!? Si atunci ce faci, povestesti legende?!? @cybered01: Pe scurt - ia un 1.4-16 benzina si mergi cu el asa. 1. Daca deabia ai 2000 de euro stransi pentru masina imi vine greu sa cred ca vei avea ~1500 euro / anual sa faci cei ~20k estimati. Cum mai strangi pentru urmatoarea masina ?!? 2. 400km condusi pe drumurile patriei inseamna vreo 6-7 ore la volan dupa care te duci si te culci. Dus intors pierzi ~1 zi pe saptamana numai la volan (14 ore). Cam naspa. 3. GPL il pui pe masina daca te dai macar 3 ani, 40-50k km cu ea si nu-l pui pe orice cotoarba de motor. Am vazut, am condus N motoare pe benzina. Nu as pune GPL pe un Opel de 15 ani, Nu as pune GPL pe un motor Ford construit pentru EU, gen 1.4-1.6 vechi de 15 ani. Poate as pune GPL pe un 1.6 din grupul VAG, poate. As pune GPL pe un Ford Zetec de 1.8 - 2.0L sau pe un Renault 1.4 - 1.6 16v. Din pacate ambele marci au terminat bugetul pe motoare extraordinare si "coaja" e proasta - Fordul rugineste grav iar Megane e o masina mediocra. Motorul de pe Focusul ce l-am avut a fost extraordinar, la 190k nu fumega absolut deloc, se vedea culoarea tablei in teava de esapament. Puteai sa freci cu degetele in toba ca nu te murdareai de negreala. Incearca asta la un Opel, LOL! Sunt in postul tau niste chestii care nu se leaga, probabil esti la prima masina. EDIT: Din postul meu lipsesc japonezele pentru ca n-am avut deci nu stiu. Mazda 323F a avut un prieten, o foarte mare si scumpa bataie de cap. Am o oferta pentru un Volvo break 1.9 benzinar la 2.000 euro, cunosc persoana a zis ca imi da si in rate. Am uitat sa il intreb din ce an e, dar arata cam asa : [ http://www.4tuning.ro/images/volvo-v40-break-diesel/volvo-v40-break-diesel-402291598add85f092-0-0-0-0-0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Individul detine o vulcanizare, in caz ca se mai strica pe la ea ma poate ajuta. Ar fi rentabil sa o iau si sa ii pun o instalatie noua de GPL ? O sa mai cer detalii despre ea...an fabricatie, Km parcursi, daca are ceva defecte. |
#42
Posted 01 October 2016 - 13:23
Volvo, vechi, 2l benzina, neinscris - 2000 de euro? Daca ia 1500 pe el poate sa se pupe si-n ceafa! La noi greu vinzi masini cu motoare "mari", daca nu-i nemteasca deja devine aproape imposibil. Cand ai bugetul subtire si duci un Opel, un VW, un Ford la service ... mai gasesti un senzor, una-alta de proba. Cand te duci cu Volvo dai cu banu din prima.
|
#43
Posted 01 October 2016 - 14:49
cybered01, on 01 octombrie 2016 - 13:05, said: Am o oferta pentru un Volvo break 1.9 benzinar la 2.000 euro, cunosc persoana a zis ca imi da si in rate. Am uitat sa il intreb din ce an e, dar arata cam asa : [ http://www.4tuning.ro/images/volvo-v40-break-diesel/volvo-v40-break-diesel-402291598add85f092-0-0-0-0-0.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Individul detine o vulcanizare, in caz ca se mai strica pe la ea ma poate ajuta. Ar fi rentabil sa o iau si sa ii pun o instalatie noua de GPL ? O sa mai cer detalii despre ea...an fabricatie, Km parcursi, daca are ceva defecte. Spune-i aluia ca-i dai 1400... Poate o scoti in 1500. Sa te fereasca sfintu sa ai probleme cu ragalia asta. A zis bine colegul de sus... |
#44
Posted 01 October 2016 - 14:57
Eu mi-as lua naiba un Focus 1 sau Astra G break cu motor 1.6 si mi-as vedea de treaba. La "bugetul" asta nu m-as incurca cu chestii exotice.
|
#45
Posted 01 October 2016 - 17:17
Eu as lua un Renault laguna din 2003 si cu timbru de mediu platit,asta am de gand sa imi cumpar,diesel conduc zi de zi amandoua VW unul Touran 1.9tdi si transporter t5 tot 1.9 tdi.toate bune si frumoase pana incepe sa cada motorul,injectoare,volanta si senzorul ei si multe altele.concluzia e sa iti cumperi 100% ceva pe benzina+gpl.diesel nu merita decat daca e nou!
|
#46
Posted 01 October 2016 - 17:49
cybered01, on 01 octombrie 2016 - 13:05, said:
Am o oferta pentru un Volvo break 1.9 benzinar la 2.000 euro, cunosc persoana a zis ca imi da si in rate. Am uitat sa il intreb din ce an e, dar arata cam asa : Individul detine o vulcanizare, in caz ca se mai strica pe la ea ma poate ajuta. Ar fi rentabil sa o iau si sa ii pun o instalatie noua de GPL ? O sa mai cer detalii despre ea...an fabricatie, Km parcursi, daca are ceva defecte. Poti s-o iei daca doresti sa-ti faci zile amare Edited by C4t, 01 October 2016 - 17:49. |
|
#47
Posted 01 October 2016 - 20:01
la banii astia... nu ma pot gandi decat la laguna 1 1.6 sau 1.8 benzina.
inca se mai gasesc din FR fara rugina! |
#48
Posted 01 October 2016 - 20:13
Uite ca la Laguna 1 nu m-am gandit, alea chiar au fost masini adevarate, nu prosteala.
|
#49
Posted 02 October 2016 - 10:12
Nytro84, on 30 septembrie 2016 - 22:43, said:
Cu 2000 de euro dai avans pt un Logan nou cu GPL Corect. Devalorizarea plus dobânda nu te vor costa cât te vor costa reparațiile, timpul pierdut cu o masina de 2000 de euro. La cati km faci poti sa iti permiti sa stai pe tușă cu mașina în service? |
#51
Posted 03 October 2016 - 12:57
Cum spunea si cineva mai sus , la atatea mii de km pe drumurile patriei vei da mai bine de 500 de euro pe an pe reparatii (mai ales daca-ti iei vreun diesel obosit) si facand un calcul in 5 ani = 2500 euro + 2000 pe masina = 4500 (cel putin ) plus ca mai ramai si in drum si e posibil ca acea masina de 2000 de euro sa nu mai duca 5 ani si , in cazul asta , daca o schimbi la 2 ani , iar inmatriculare , asigurari , revizie de cumparare + reparatii inerente , in concluzie = batai de cap si rupere la buzunar. Eram tentat sa-ti recomand Logan nou dar am uitat cat de obositor e sa faci un drum de 400 km in el (sau poate cele noi sunt mai confortabile si atunci chiar merita - cativa ani doar benzina si consumabile) . Cred ca mai bine te bagi la niste rate la un Hyundai I10,20,30 (dupa necesitati) si nu te mai legi la cap cu toate troacele caci daca o sa tragi linie dupa cativa ani o sa constati ca ai iesit tot in banii aia.
PS Daca esti student si te duci dupa papica saptamanal la parinti eu zic ca mai bine iei o lada frigorifica portabila si faci naveta cu microbuzul ori si mai ieftin si confortabil - inveti sa-ti faci mancare singur . |
|
#52
Posted 03 October 2016 - 14:10
mickefly, on 30 septembrie 2016 - 18:42, said: O masina noua 2016 are aproximativ 220-250 NM cuplu motor 1.4-1.8 benzina. Peste 10 ani crezi ca gpl-ul ii v-a scadea tot 10 NM, 50 NM cuplu se simt destul de bine la semafor, si gandeste-te ca nu e un gpl de fabrica e unul de service. pe baza carui studiu ai tras concluzia cu cei 50NM ? |
#53
Posted 03 October 2016 - 14:20
@qrevcs5: Lasa-l, tocmai era la capitolul reinventat legenda.
|
#54
Posted 03 October 2016 - 14:22
i-ati masina de 2000 euro si pui gpl cat ai bani.
sistemele gpl nu mai sunt ca cele de acum 10-15 ani. si eu ca si el cat o masina de cumparat, dar am buget de 3000 de euro. dar as prefera un break. am condus diesel/benzina si gpl...depinde ce faci cu masina. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users