Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 Chiar se platesc pensiile la term...

Cu autorulota prin jud. Buzau

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU
 Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto pt fotogr...

Ariston "Genus One+" 24kw...
 

Aeronave si motoare de aviatie ATM

- - - - -
  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#19
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,624
  • Înscris: 30.07.2003
Mecanicul ala e maistru militar (fiind vorba de armata) nu inginer.

 zyraxes27, on 15 august 2016 - 19:28, said:

Sunt o gramada care au terminat aeronave si lucreaza in automotive
Pai asta-i o directie de urmat ?

#20
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,953
  • Înscris: 20.10.2015
Nu-i acelasi lucru

#21
zyraxes27

zyraxes27

    connaisseur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,112
  • Înscris: 31.01.2010

 neagu_laurentiu, on 15 august 2016 - 19:29, said:

Mecanicul ala e maistru militar (fiind vorba de armata) nu inginer.


Pai asta-i o directie de urmat ?

Ideea era ca dupa facultate poti ajunge cam tot acolo ca un inginer AR. In plus ai anumite oportunitati pe care un inginer AR nu le are.

#22
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,953
  • Înscris: 20.10.2015

 zyraxes27, on 15 august 2016 - 19:44, said:

Ideea era ca dupa facultate poti ajunge cam tot acolo ca un inginer AR. In plus ai anumite oportunitati pe care un inginer AR nu le are.

SI lacune de materie.

Care ar fi oportunitatile pe care le are un absolvent de aero/motoare?
Ca in facultate te omoara cu materia

#23
zyraxes27

zyraxes27

    connaisseur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,112
  • Înscris: 31.01.2010
Ma refer la oportunitatile de la lucra pe mentenanta,unde sunt preferati absolventii de aeronave. De exemplu la Aerostar Bacau sunt angajati anual in jur de 10-20 dr absolventi de aeronave care sunt trimisi sa faca cursuri pentru licenta B1 si B2 pentru Boeing si Airbus. Putini raman mai mult de 3 ani.
Mai exista si Eurocopter Brasov , Romaero si alti operatori mai mici de mentenanta din Bucuresti.
Mai exista oportumitati si in productie , chiar daca nu sunt destinate neaparat absolventilor de aeronave, sunt vrei 4-5 firme care produc piese si subansamble de aviatie.

 Tsunnnami, on 15 august 2016 - 19:46, said:



SI lacune de materie.


Nivelul absolventilor este foarte slab, incat daca la un interviu dai dovada ca stii ceva despre tolerante esti Dumnezeu, iar in automotive nu se cer cine ce cunostinte avansate despre automobile ci niste cunostinte generale.

#24
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,624
  • Înscris: 30.07.2003

 zyraxes27, on 15 august 2016 - 19:44, said:

Ideea era ca dupa facultate poti ajunge cam tot acolo ca un inginer AR.
Si nu mai bine studezi din start mecanica, auto etc. decat aeronave (daca tot nu vrei asa ceva) ?

Edited by neagu_laurentiu, 15 August 2016 - 20:32.


#25
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,953
  • Înscris: 20.10.2015
Eu va spun din proprie experienta ca NU MERITA.
Fabrici de auto in tara si in lume sunt zeci de mii, de aviatie cateva si care-si pregatesc singure inginerii prin programe cu universitatile cunoscute.

In auto inveti ce e aia power train, ce e aia chassis, suspensie, productie de serie, ceea ce in Aeronave lipseste cu desavarsire

#26
zyraxes27

zyraxes27

    connaisseur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,112
  • Înscris: 31.01.2010

 neagu_laurentiu, on 15 august 2016 - 20:31, said:


Si nu mai bine studezi din start mecanica, auto etc. decat aeronave (daca tot nu vrei asa ceva) ?

pai tocmai asta am inteles, ca omul e pasionat de aviatie.

#27
zyraxes27

zyraxes27

    connaisseur

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,112
  • Înscris: 31.01.2010

 Tsunnnami, on 15 august 2016 - 20:32, said:

Eu va spun din proprie experienta ca NU MERITA.
Fabrici de auto in tara si in lume sunt zeci de mii, de aviatie cateva si care-si pregatesc singure inginerii prin programe cu universitatile cunoscute.

In auto inveti ce e aia power train, ce e aia chassis, suspensie, productie de serie, ceea ce in Aeronave lipseste cu desavarsire

Tsunnami,nu intereseaza pe nimeni ce ai studiat la facultate. Tot ce conteaza e sa ai anumite competente de care au nevoie angajatorii. Daca angajatorul gaseste acele competente la un absolvent de aeronave,il va angaja pe acela in detrimentul unui absolvent de AR. Eu stiu absolventi de aeronave care desi n-au lucrat o secunda in automotive au fost angajati ca sefi UET la Renault.

#28
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,624
  • Înscris: 30.07.2003

 zyraxes27, on 15 august 2016 - 20:44, said:

pai tocmai asta am inteles, ca omul e pasionat de aviatie.
Este si nu vrea auto. Insa sfatul tau suna cam asa: mergi la aeronave ca vei lucra in auto ! Ori ziceam ca nu asta-i o cale de urmat acum la inceput, ori vei aeronave si asta urmaresti ori auto. Ca ulterior n-ai incotro si mai schimbi macazul, e o exceptie dar nu un indemn din start.

Edited by neagu_laurentiu, 15 August 2016 - 21:08.


#29
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,953
  • Înscris: 20.10.2015

 zyraxes27, on 15 august 2016 - 21:00, said:

Tsunnami,nu intereseaza pe nimeni ce ai studiat la facultate. Tot ce conteaza e sa ai anumite competente de care au nevoie angajatorii. Daca angajatorul gaseste acele competente la un absolvent de aeronave,il va angaja pe acela in detrimentul unui absolvent de AR. Eu stiu absolventi de aeronave care desi n-au lucrat o secunda in automotive au fost angajati ca sefi UET la Renault.

Da, daca esti geniu nici facultate nu-ti trebuie
Una e sa faci AR si sa vii cu notiuni gata stiute despre autovehicule, si alta e sa iti trebuiasca "competente de care au nevoie angajatorii" sa te angajeze, asta dupa ce te-au rupt in facultate materii de care n-ai nevoie

Sa fii violonist gasesti de munca mult mai usor decat pianist, chiar daca faci pianul cu ideea ca "daca ai competente de violonist, poate te angajeaza chiar violonist"

Daca vrei internship la Renault ca aeronavist, ce zici, te ia pe tine sau unu de la transporturi?

Eu mi-am spus parerea mea.
Facultate grea, iti mananca timpul si inveti notiuni de care nu ai nevoie, iar dupa ce termini e bine, poate da bine la prieteni si dai pe spate oamenii dar cand e sa te angajeze, prefera p-altu'
Iar "afara" in domeniul aero se fac internshipuri serioase cu ai lor, n-au nevoie de Politehnica din Romania

Mergeti pe ce se cauta mai larg nu va infundati in unghiuri inchise

#30
Theo988

Theo988

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 5
  • Înscris: 30.07.2016

 zyraxes27, on 15 august 2016 - 20:44, said:

pai tocmai asta am inteles, ca omul e pasionat de aviatie.

da, planul meu era sa merg la Brasov la AFA,la piloti sau controlor de trafic aerian, din pacate momentan nu pot da fiind miop, vreau sa fac ceva tot in cadrul armatei si care sa aiba legatura cu aviatia, intrebarea mea era ce anume as face mai exact dupe ce termin aeronave si motoare de aviatie din cadrul "Academiei  Tehnice Militare", repar aeronave, le verfic etc

#31
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,624
  • Înscris: 30.07.2003
Intretinere, ca reparatii e mult spus, ai o echipa de maistri militatri ce o vei coordona.
Cu miopia intereseaza-te mai bine, armata are de unde face selectia de oameni perfect sanatosi.

#32
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,953
  • Înscris: 20.10.2015

 Theo988, on 16 august 2016 - 08:16, said:

da, planul meu era sa merg la Brasov la AFA,la piloti sau controlor de trafic aerian, din pacate momentan nu pot da fiind miop, vreau sa fac ceva tot in cadrul armatei si care sa aiba legatura cu aviatia, intrebarea mea era ce anume as face mai exact dupe ce termin aeronave si motoare de aviatie din cadrul "Academiei  Tehnice Militare", repar aeronave, le verfic etc

in prima faza mergi la o clinicade ochi si vezi daca exista solutie la miopie

 neagu_laurentiu, on 16 august 2016 - 08:29, said:

Intretinere, ca reparatii e mult spus, ai o echipa de maistri militatri ce o vei coordona.
Cu miopia intereseaza-te mai bine, armata are de unde face selectia de oameni perfect sanatosi.

Cati termina in fiecare an?
Toti care termina au cate o echipa de maistrii care se ocupa de intretinere?

#33
ofi_tm

ofi_tm

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,963
  • Înscris: 21.02.2006

 Theo988, on 15 august 2016 - 14:14, said:

Da, am miopie, nu e grav doar ca pentru AFA ar trebui sa nu am vreo problema de vedere care sa necesite corectia cu lentile, aici se admite pana in 3D deci ma incadrez

Se poate trata chirurgical, e simplu.

#34
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,624
  • Înscris: 30.07.2003
Armata scolarizeaza cat are nevoie, poate 1~2 in plus. Anul asta au fost 9 locuri. Cam asta o fi si pensionarea. Cert e ca nu stai neangajat la ei.

#35
Tsunamii

Tsunamii

    Bucuresti

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 49,953
  • Înscris: 20.10.2015
Voii ati facut armata?
Acolo n-ai casa. Ai servici. Si daca n-ai pile, e posibil sa fii tarat dintr-o parte-n alta sa speli vasele altora cu "relatii"
Si esti legat, nu poti sa-ti schimbi slujba.

Faceti naibii o chestie ca lumea
Scrieti-va pe o hartie ce vreti sa facti in viata si cautati o strategie sa ajungeti acolo.
Nu cu basme din armata. Va bateti joc de viitorul vostru

#36
neagu_laurentiu

neagu_laurentiu

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 40,624
  • Înscris: 30.07.2003
Eu am facut si am o idee despre prostia de acolo. Nu sfatuiesc pe cineva sa mearga aici daca vrea sa fie cu adevarat inginer de aviatie (asta sa faca la civili). Dar daca unii vor sa-si gaseasca un loc caldut si pot intra pe acele locuri putine... e problema lor.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate