Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Aeronave si motoare de aviatie ATM
Last Updated: Aug 16 2016 15:26, Started by
Theo988
, Aug 15 2016 13:48
·
0
#19
Posted 15 August 2016 - 19:29
#21
Posted 15 August 2016 - 19:44
#22
Posted 15 August 2016 - 19:46
zyraxes27, on 15 august 2016 - 19:44, said:
Ideea era ca dupa facultate poti ajunge cam tot acolo ca un inginer AR. In plus ai anumite oportunitati pe care un inginer AR nu le are. SI lacune de materie. Care ar fi oportunitatile pe care le are un absolvent de aero/motoare? Ca in facultate te omoara cu materia |
#23
Posted 15 August 2016 - 20:02
Ma refer la oportunitatile de la lucra pe mentenanta,unde sunt preferati absolventii de aeronave. De exemplu la Aerostar Bacau sunt angajati anual in jur de 10-20 dr absolventi de aeronave care sunt trimisi sa faca cursuri pentru licenta B1 si B2 pentru Boeing si Airbus. Putini raman mai mult de 3 ani.
Mai exista si Eurocopter Brasov , Romaero si alti operatori mai mici de mentenanta din Bucuresti. Mai exista oportumitati si in productie , chiar daca nu sunt destinate neaparat absolventilor de aeronave, sunt vrei 4-5 firme care produc piese si subansamble de aviatie. Tsunnnami, on 15 august 2016 - 19:46, said: SI lacune de materie. Nivelul absolventilor este foarte slab, incat daca la un interviu dai dovada ca stii ceva despre tolerante esti Dumnezeu, iar in automotive nu se cer cine ce cunostinte avansate despre automobile ci niste cunostinte generale. |
#24
Posted 15 August 2016 - 20:31
#25
Posted 15 August 2016 - 20:32
Eu va spun din proprie experienta ca NU MERITA.
Fabrici de auto in tara si in lume sunt zeci de mii, de aviatie cateva si care-si pregatesc singure inginerii prin programe cu universitatile cunoscute. In auto inveti ce e aia power train, ce e aia chassis, suspensie, productie de serie, ceea ce in Aeronave lipseste cu desavarsire |
#26
Posted 15 August 2016 - 20:44
#27
Posted 15 August 2016 - 21:00
Tsunnnami, on 15 august 2016 - 20:32, said:
Eu va spun din proprie experienta ca NU MERITA. Fabrici de auto in tara si in lume sunt zeci de mii, de aviatie cateva si care-si pregatesc singure inginerii prin programe cu universitatile cunoscute. In auto inveti ce e aia power train, ce e aia chassis, suspensie, productie de serie, ceea ce in Aeronave lipseste cu desavarsire Tsunnami,nu intereseaza pe nimeni ce ai studiat la facultate. Tot ce conteaza e sa ai anumite competente de care au nevoie angajatorii. Daca angajatorul gaseste acele competente la un absolvent de aeronave,il va angaja pe acela in detrimentul unui absolvent de AR. Eu stiu absolventi de aeronave care desi n-au lucrat o secunda in automotive au fost angajati ca sefi UET la Renault. |
#28
Posted 15 August 2016 - 21:06
zyraxes27, on 15 august 2016 - 20:44, said:
pai tocmai asta am inteles, ca omul e pasionat de aviatie. Edited by neagu_laurentiu, 15 August 2016 - 21:08. |
|
#29
Posted 16 August 2016 - 05:07
zyraxes27, on 15 august 2016 - 21:00, said:
Tsunnami,nu intereseaza pe nimeni ce ai studiat la facultate. Tot ce conteaza e sa ai anumite competente de care au nevoie angajatorii. Daca angajatorul gaseste acele competente la un absolvent de aeronave,il va angaja pe acela in detrimentul unui absolvent de AR. Eu stiu absolventi de aeronave care desi n-au lucrat o secunda in automotive au fost angajati ca sefi UET la Renault. Da, daca esti geniu nici facultate nu-ti trebuie Una e sa faci AR si sa vii cu notiuni gata stiute despre autovehicule, si alta e sa iti trebuiasca "competente de care au nevoie angajatorii" sa te angajeze, asta dupa ce te-au rupt in facultate materii de care n-ai nevoie Sa fii violonist gasesti de munca mult mai usor decat pianist, chiar daca faci pianul cu ideea ca "daca ai competente de violonist, poate te angajeaza chiar violonist" Daca vrei internship la Renault ca aeronavist, ce zici, te ia pe tine sau unu de la transporturi? Eu mi-am spus parerea mea. Facultate grea, iti mananca timpul si inveti notiuni de care nu ai nevoie, iar dupa ce termini e bine, poate da bine la prieteni si dai pe spate oamenii dar cand e sa te angajeze, prefera p-altu' Iar "afara" in domeniul aero se fac internshipuri serioase cu ai lor, n-au nevoie de Politehnica din Romania Mergeti pe ce se cauta mai larg nu va infundati in unghiuri inchise |
#30
Posted 16 August 2016 - 08:16
zyraxes27, on 15 august 2016 - 20:44, said:
pai tocmai asta am inteles, ca omul e pasionat de aviatie. da, planul meu era sa merg la Brasov la AFA,la piloti sau controlor de trafic aerian, din pacate momentan nu pot da fiind miop, vreau sa fac ceva tot in cadrul armatei si care sa aiba legatura cu aviatia, intrebarea mea era ce anume as face mai exact dupe ce termin aeronave si motoare de aviatie din cadrul "Academiei Tehnice Militare", repar aeronave, le verfic etc |
#31
Posted 16 August 2016 - 08:29
Intretinere, ca reparatii e mult spus, ai o echipa de maistri militatri ce o vei coordona.
Cu miopia intereseaza-te mai bine, armata are de unde face selectia de oameni perfect sanatosi. |
#32
Posted 16 August 2016 - 12:00
Theo988, on 16 august 2016 - 08:16, said:
da, planul meu era sa merg la Brasov la AFA,la piloti sau controlor de trafic aerian, din pacate momentan nu pot da fiind miop, vreau sa fac ceva tot in cadrul armatei si care sa aiba legatura cu aviatia, intrebarea mea era ce anume as face mai exact dupe ce termin aeronave si motoare de aviatie din cadrul "Academiei Tehnice Militare", repar aeronave, le verfic etc in prima faza mergi la o clinicade ochi si vezi daca exista solutie la miopie neagu_laurentiu, on 16 august 2016 - 08:29, said:
Intretinere, ca reparatii e mult spus, ai o echipa de maistri militatri ce o vei coordona. Cu miopia intereseaza-te mai bine, armata are de unde face selectia de oameni perfect sanatosi. Cati termina in fiecare an? Toti care termina au cate o echipa de maistrii care se ocupa de intretinere? |
#33
Posted 16 August 2016 - 12:20
|
#34
Posted 16 August 2016 - 12:21
Armata scolarizeaza cat are nevoie, poate 1~2 in plus. Anul asta au fost 9 locuri. Cam asta o fi si pensionarea. Cert e ca nu stai neangajat la ei.
|
#35
Posted 16 August 2016 - 12:28
Voii ati facut armata?
Acolo n-ai casa. Ai servici. Si daca n-ai pile, e posibil sa fii tarat dintr-o parte-n alta sa speli vasele altora cu "relatii" Si esti legat, nu poti sa-ti schimbi slujba. Faceti naibii o chestie ca lumea Scrieti-va pe o hartie ce vreti sa facti in viata si cautati o strategie sa ajungeti acolo. Nu cu basme din armata. Va bateti joc de viitorul vostru |
#36
Posted 16 August 2016 - 12:32
Eu am facut si am o idee despre prostia de acolo. Nu sfatuiesc pe cineva sa mearga aici daca vrea sa fie cu adevarat inginer de aviatie (asta sa faca la civili). Dar daca unii vor sa-si gaseasca un loc caldut si pot intra pe acele locuri putine... e problema lor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users