Pareri Kia Cee'd
#73
Posted 25 July 2017 - 12:40
Lasa-i frate ca le pute. Deci e nasol ca are 7 ani Kia. Pai va rugati de dealer si v-o reduce la 5 sa va simtiti si voi bine, in aceiasi bani.
QuickSpeed, on 25 iulie 2017 - 11:15, said:
Întrebarea este: care sunt condițiile pentru a pastra garanția aia? Și lichidul de parbriz trebuie să-l pună la service??? Sunt conditii oculte care implica tatuaje de rocker si juraminte secrete. E naspa rau cu garantie., |
#74
Posted 25 July 2017 - 12:45
#76
Posted 25 July 2017 - 13:17
200000km:6ani=
150000km:7ani= COMPONENTELE ACOPERITE DE GARANŢIA EXTINSĂ Sunt acoperite integraltoate piesele enumerate mai jos, inclusiv costurile cu manopera aferentă montajului. Motor: Bloc motor; Arbori de echilibrare; Arbori cu came; Culbutori; Tacheţi; Supape șiGhiduri de supape; Arbore cotit și cuzineţi; Fulie arbore cotit; Chiulasă;Garnitură Chiulasă; Biele; Pinioane de antrenare; Element de legătură între arbore cotit și convertizor; Volant; Angrenaj dinţat coroană volantă/electromotor; Role de ghidaj; Baia de ulei; Senzor presiune ulei; Pompă de ulei; Pistoane și segmenţi; Bolţ piston; Simeringuri și garnituri; Curea de distribuţie; Întinzător curea de distribuţie; Role de ghidaj curea de distribuţie; Lanţ de distribuţie; Pinioane distribuţie; Turbină; Intercoolerturbină; Valvă de limitare presiune turbină (Waste-gate); Capac culbutori și garnituri capac culbutori; Pompă de apă; Valvă EGR; Răcitor de ulei; Carcasă filtru ulei; Senzor detonaţie; Senzor oxigen; Cabluri(altele decât cablajul electric);Galerie Admisie/Evacuare; Mecanism de control distribuţie variabilă – capsulă VVT-i. Sistem de alimentare/Benzină: Pompă de combustibil; Pompă electrică de combustibil;Debitmetru de aer; Sistemul electronic de injecţie;Unitatea electronică de control(ECU); Corp clapetă acceleraţie; Injectoare de combustibil; Regulator presiune combustibil; Senzorul de nivel din rezervor; Senzori de combustibil; Rezervor de combustibil. Sistem de alimentare/Diesel: Pompă de injecţie; Pompă de transfer;Debitmetru de aer;Unitatea electronică de control(ECU); Clapetă admisie aer; Senzorul de poziţie clapetă; Injectoare combustibil, Bujii incandescente; Senzorul de nivel din rezervor; Rezervor de combustibil. Sistem de răcire: Senzor de nivel lichid răcire; Releu ventilatorrăcire; Senzor ventilatorrăcire; Senzortemperatură; Ventilatorrăcire; Vâsco-cuplaj ventilator răcire; Radiator; Capac radiator; Termostat și carcasă termostat. Transmisie manuală: Pompă de ambreiaj; Cilindru receptor ambreiaj; Furcă și pivot ambreiaj; Cabluri de ambreiaj; Mecanism de acţionare ambreiaj; Carcase cutie de viteză și diferenţial; Arbori și pinioane; Sincroane; Butuci; Rulmenţi și bucșe; Simeringuri și garnituri; Mecanism schimbător și cabluri de acţionare; Levier schimbător de viteze. EXR315-1015RORO-00-00_EX315-1015RORO-00-00 02/11/2015 07:50 Page 9 EX315-1015RORO-00-00 EX315-1015RORO-00-00 EX 10 Transmisie automată: Carcase cutie de viteze și diferențial; Arbori și pinioane; Distribuitoare hidraulice; Actuatoare electronice; Frâne bandă; Ambreiaje; Blocul hidraulic de supape; Pompă de ulei; Răcitor de ulei; Unitatea electronică de control; Butuci; Rulmenţi și bucșe; Simeringuri și garnituri; Mecanism schimbător și cabluri de acţionare; Convertizorul de cuplu; Levier schimbător de viteze. Reductor și Diferenţial:Diferenţiale faţă, spate și central; Carcasă diferenţial; Pinion și coroană diferenţial; Arbori; Pinioane; Rulmenţi; Butuci diferenţial și reductor; Leviere de cuplare; Ambreiaje LSD; Mecanism blocare diferenţial. Tren de Rulare: Capete de planetară; Cruci cardanice; Arbore cardanic intermediar; Planetare; Rulmenţi; Cuplaje; Simeringuri și garnituri; Cardan. Suspensie: Arcuri spate și faţă; Bolţuri prindere bascule; Braţe transversale; Cadru; Butuci șirulmenţi de roată; Șaibe; Piuliţe de blocare; Sistem KDSS (doarUnitatea de control, Pompă/Compresor, Rezervorul de presiune și supapele). Sistem de direcţie: Casetă de direcţie; Carcasă casetă de direcţie; Pinion/ Cremalieră; Pompă servo-direcţie; Rezervor ulei servo-direcţie; Simeringuri; Rulmenţi; Bielete direcţie; Coloană de direcţie; Braţ direcţie; Motor electric acţionare servo-direcţie. Frâne:Unitate de control ABS; Componente ABS; Senzori de viteză; Servo-frână; Conducte de frână; Etrieri frână; Tamburi; Legături; Repartitoare frână; Pompă frână; Rezervorlichid de frână; Cilindri frână; Pompă vacuum; Sistem TRC/ VSC. Sistemul de climatizare / aer condiţionat: Radiatorîncălzire; Motorașe și flapsuri climatizare; Ventilator climatizare habitaclu; Compresor AC; Condensor; Evaporator; Butelie deshidratantă/dezumidificator; Unitatea de control climatizare; Supapă climatizare; Senzor de temperatură evaporator. Sistemul Electric: Electromotor; Alternator; Bobine de inducţie; Motorașe ștergător; Motoraș pompă spălător parbriz; Releu semnalizare; Claxon; Comutatoare; Spirală airbag; Modul de aprindere electronică; Relee; Sistemele de încălzire geamuri; Computer de bord; Motorașe șiregulatoare geamuri; Comenzi geamuri electrice; Motorașe oglinzi; Telecomenzi montate în cheie; Comandă închidere centralizată; Senzori airbag; Unitatea de control a închiderii centralizate; Temporizator plafonieră; Ceasuri de bord; Ceas; Vitezometru & Senzorul de viteză; Tahometru; Cabluri electrice (în caz de scurtcicuit); Motorașe acţionare scaun; Senzori; Sistemul de încălzire scaune; Alarme (Doar cele de origine Toyota); Motorașe reglaj faruri; Fișe de bujii; Toate unităţile de control electronice ECU și resoftarea acestora (exceptând doar ștergerea codurilor de erori memorate); Sistemul de imobilizare; Senzori de parcare și camera de luat vederi din spate, Senzori de ploaie, Sistemele audio/video și cele de navigaţie (doar cele de origine Toyota). EXR315-1015RORO-00-00_EX315-1015RORO-00-00 02/11/2015 07:50 Page 10 0 EX315-1015RORO-00-00 EX315-1015RORO-00-00 11 Caroserie si Accesorii: Trapă (numai cea de origine Toyota); Motorașe acționare trapă (numai cea de origine Toyota); Încuietori uși; Cablu pentru deschiderea capotei; Amortizoare haion; Mecanism ștergătoare; Structură scaun; Accesoriile originale Toyota instalate înainte de livrare. Sistem Hybrid (numai în afara garanţiei de bază specifice – 5 ani în limita a 100.000 km): Modul control baterie, Unitate electronică de control, Transmisia sistemului hibrid, ConvertorDC/AC; PROGRAMUL TOYOTA HYBRID SERVICE Verificarea Sistemului Hibrid O verificare anuală a sistemului hibrid este cel mai bun mijloc de a vă asigura că obţineţi cele mai bune performanţe de la sistemul dumneavoastră Hibrid. Tehnicienii noştri vortesta întregul sistem hibrid și vorintocmi un raport scris, care vă va furniza toate informaţiile de care aveţi nevoie pentru a înţelege starea sistemului hibrid al autovehiculului dumneavoastră. Acoperirea Extinsă pentru Bateria Hibrid Componentele sistemului hibrid ale autoturismului dumneavoastră beneficiază de o garanţie de bază de 5 ani/100,000 km*. Atunci când verificarea sistemului hibrid este realizată cu succes, vehiculul dumneavoastră este eligibil să primească o acoperire extinsă asupra bateriei sistemului hibrid pentru încă un an/15,000 km*, până la atingerea unei perioade de 10 ani de la achiziționarea autoturismului. Fiind creatoriitehnologiei hibride (Hybrid SynergyDrive), doarla Reparatorii Autorizaţi Toyota puteţi beneficia de expertiza specialiştilor şi de cea mai bună îngrijire pentru Toyota dumneavoastră. Cel mai bun mod de a vă bucura ani de zile de călătorii plăcute şi confortabile este să vă asiguraţi că atunci când aveţi nevoie de verificarea sistemului hibrid, veţi beneficia de expertiza Toyota. Programul Toyota Hybrid Service Pentru a afla avantajele pe care le puteţi primi în cadrul Programului Toyota Hybrid Service, care include Verificarea Sistemului Hybrid şi Acoperirea Extinsă pentru Bateria Hibrid, vă rugăm consultați materialele disponibile sau solicitați informații la oricare dealer Toyota autoriza |
#77
Posted 25 July 2017 - 20:31
paranoiaaaa, on 25 iulie 2017 - 11:40, said: Nu destula. Nu stiu de unde iti iei "statisticile". (la ale tale ma refeream - ale tale ca exemple). overseas, on 25 iulie 2017 - 12:40, said:
Lasa-i frate ca le pute. Deci e nasol ca are 7 ani Kia. Pai va rugati de dealer si v-o reduce la 5 sa va simtiti si voi bine, in aceiasi bani. |
#78
Posted 25 July 2017 - 20:32
#79
Posted 25 July 2017 - 20:42
paranoiaaaa, on 25 iulie 2017 - 20:32, said:
Si eu cu Proceed 1.6 - 116 cai sunt de pe cai verzi? Si prietenii mei cu Proceed-uri modificate sunt tot de unde? Si ceilalti care au Ceed-uri normale. Dar na, toti suntem cineva pe internet. Edited by titoo, 25 July 2017 - 21:10. |
#80
Posted 26 July 2017 - 00:24
16400 euro. Inmatriculata in februarie 2009. 125 k km. In afara de consumabile am schimbat un bec pe faza lunga, bieletele antiruliu, "ambreiajul" la alternator sau cum ii zice, bujiile incandescente anul trecut si bateria( (de fapt cam toate au fost anul trecut la venerabila varsta de 7 ani). Am un teanc de facturi acasa daca te intereseaza. I s-au schimbat pe garantie amortizoarele fata si s-a facut o interventie la coloana de directie din partea celor de la Kia. Nu are filtru de particule. A mai suferit cateva avarii in parcare dar asta nu tine de fiabilitate ci de babe cu carnetul peste perioada normala. Atat din ce imi aduc aminte. Si sunt genul care se duce la orice zgomot la service, sta langa ei etc. De remarcat e ca am schimbat cureaua de accesorii de doua ori in 7 luni (Conti), acum dupa un si patru luni de la prima am cumparat una originala. Se crapa o idee si ma scoate din sarite. Asta originala inca nu am montat-o.Trei curele intr-un an si cateva luni, aici nu stiu ce sa zic.
Ah, si freon acum doi ani. Edited by paranoiaaaa, 26 July 2017 - 00:30. |
#81
Posted 26 July 2017 - 06:25
Din cele de mai sus rezulta ca fiabilitatea este relativa
|
#82
Posted 26 July 2017 - 07:49
Din cele de mai sus vad o gramada de consumabile dar probleme serioase nu, gen interventii motor, cutie, sistem racire. Daca si consumabilele au ajuns sa tina de fiabilitate...
Uite si exemplul meu. ProCeed, benzina 1,4, iunie 2008. 11600 pret de achizitie, 118.000 km. Schimbat 2 bielete pe garantie in primul an, schimbat bobina de citire cheie pe garantie in anul 3 (parca), schimbat compresor AC acum 2 ani (s-a dus bobina de la ambreiajul AC), si cu el evident si cureaua de accesorii. In rest chestiile obisnuite de la revizii, adica uleiuri si filtre, 3 becuri la faza scurta, alea de faza lunga (si toate celelalte, semnalizari, pozitii si frane) sunt cele de la nastere. Bujii o singura data, acum cred ca urmeaza alt set, astea tin de la 45.000km si ar cam fi timpul, nu ca simt ceva la motor, dar sa nu apuc sa simt. Cam atat. Edited by MembruAnonim, 26 July 2017 - 07:50. |
|
#83
Posted 26 July 2017 - 08:22
alexcrist, on 20 iulie 2017 - 23:16, said:
Și pe mine mă lasă rece ”statisticile” despre ”3 colegi”. Vezi tu, și a ta e statistică, făcută pe un eșantion neglijabil. Și, ca să te parafrazez, cine pune botul la o așa statistică e liber să o facă în continuare. Problema fiabilității este una falsă, diferențele între mărci fiind prea mici în statistică. Tot ce mai rămâne în continuare e norocul fiecăruia. paranoiaaaa, on 26 iulie 2017 - 00:24, said:
16400 euro. Inmatriculata in februarie 2009. 125 k km. In afara de consumabile am schimbat un bec pe faza lunga, bieletele antiruliu, "ambreiajul" la alternator sau cum ii zice, bujiile incandescente anul trecut si bateria( (de fapt cam toate au fost anul trecut la venerabila varsta de 7 ani). Am un teanc de facturi acasa daca te intereseaza. I s-au schimbat pe garantie amortizoarele fata si s-a facut o interventie la coloana de directie din partea celor de la Kia. Nu are filtru de particule. A mai suferit cateva avarii in parcare dar asta nu tine de fiabilitate ci de babe cu carnetul peste perioada normala. Atat din ce imi aduc aminte. Si sunt genul care se duce la orice zgomot la service, sta langa ei etc. De remarcat e ca am schimbat cureaua de accesorii de doua ori in 7 luni (Conti), acum dupa un si patru luni de la prima am cumparat una originala. Se crapa o idee si ma scoate din sarite. Asta originala inca nu am montat-o.Trei curele intr-un an si cateva luni, aici nu stiu ce sa zic. Ah, si freon acum doi ani. |
#84
Posted 26 July 2017 - 09:19
G-Ionel, on 26 iulie 2017 - 06:25, said:
Din cele de mai sus rezulta ca fiabilitatea este relativa Bujiile incadescente la 7 ani - 100 ron Bosch. Nu am vrut Beru pentru ca erau prea scumpe 150 ron bucata. (Consumabile) Cureaua de accesorii - 7 ani, aici cred ca e vina materialului la Conti. Am prima curea Conti schimbata, scartaia desii era facuta in Germania. A doua in Cehia - 75 ron x 2 si originala tot la fel pentru ca imi sta pe creier (Consumabile) Baterie Varta Silver 75 pentru ca am vrut una buna. (consumabila - sper sa nu o fi pocit-o). Bielete antiruliu - 45 ron x 2 (aici chiar nu ai ce sa comentezi). Am uitat de caucicuri noi. Ambreiajul la alternator - la asta nu asteptam. Freonul si alte lichide sunt ceva normal la intretinere. Nu am pus uleiul Mobil sau filtrele. |
#85
Posted 26 July 2017 - 10:09
titoo, on 26 iulie 2017 - 08:22, said:
Dar daca tu spui ca e chestie de noroc, e o vorba care spune ca norocul si-l mai face omul si cu mana lui, atunci cand alege sa cumpere o anumita marca . Vrei eșantion la fel de reprezentativ ca cei 3 colegi ai tăi? Poftim: [ https://www.iasi4u.ro/multimedia/2013/04/cum-reuseste-audi-sa-si-strice-imaginea-a7-de-0e76d15161e08fb524-550-0-1-95-1-515x386.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Audi A7, nemțească pur-sânge și scumpă în draci, să ne înțelegem. Mai era unu c-o Octavia sau Superb cu ”tatuaje” similare. Mai e și-un coleg aici pe forum c-o Fabia nou-nouță cu ceva pe la ambreiaj schimbat imediat după cumpărare. Și uite că am ajuns la 3 exemple. Ce zici, e statistica relevantă? Eu zic că nu, tu zici ce vrei. Tu poți să-l suni pe dudu care a dat 110.000 de coco pe nemțească și nu știe cum să scape de ea, și să-i zici că are farmece legate de Baba Vanga, că altfel Audi n-are probleme de fiabilitate niciodată, sub nicio formă, în niciun caz în veci pururi amin. |
#86
Posted 26 July 2017 - 10:16
Jorik 16.04.2016 la 12:35
Salutare! Am procurat si eu o masina Skoda de la dealer-ul oficial din MD…la 3000 km incepu s-a aud ceva troncaneala la cutia mecanica, acum astept iar sa ma programez la service.In general sticla de la parbriz e moale si raman urme de la stergatoare, vopsitoria e la fel de slaba si subtire, dupa cateva spalari au aparut zgaraituri.Elementele din masa plastica nu rezista la socuri si vibratii… |
#87
Posted 26 July 2017 - 10:35
alexcrist, on 26 iulie 2017 - 10:09, said:
Colegule dragă, permite-mi să spun doar că ești naiv. N-o lua ca pe ceva rău, are și naivitatea avantajele ei în anumite momente. Dar e bine să fii și realist din când în când. Vrei eșantion la fel de reprezentativ ca cei 3 colegi ai tăi? Poftim: [ https://www.iasi4u.ro/multimedia/2013/04/cum-reuseste-audi-sa-si-strice-imaginea-a7-de-0e76d15161e08fb524-550-0-1-95-1-515x386.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Audi A7, nemțească pur-sânge și scumpă în draci, să ne înțelegem. Mai era unu c-o Octavia sau Superb cu ”tatuaje” similare. Mai e și-un coleg aici pe forum c-o Fabia nou-nouță cu ceva pe la ambreiaj schimbat imediat după cumpărare. Și uite că am ajuns la 3 exemple. Ce zici, e statistica relevantă? Eu zic că nu, tu zici ce vrei. Tu poți să-l suni pe dudu care a dat 110.000 de coco pe nemțească și nu știe cum să scape de ea, și să-i zici că are farmece legate de Baba Vanga, că altfel Audi n-are probleme de fiabilitate niciodată, sub nicio formă, în niciun caz în veci pururi amin. Vorbim aici de probleme comune ale anumitor marci, nu de cazuri izolate. "Mai era unu c-o Octavia sau Superb cu ”tatuaje” similare." Exemplul asta e ca si cum ai compara Renault Megane cu Loganul. Edited by titoo, 26 July 2017 - 10:44. |
|
#88
Posted 26 July 2017 - 14:13
#90
Posted 27 July 2017 - 13:58
Daca esti prost, poti sa ai mama masinilor, tot o vei strica ...
Ala cu A7 probabil a mers, la viata lui, doar cu Dacia 1300, sau poate nici cu d-aia ... nu ai cum sa strici 3 cutii la o masina, decat daca esti prea cretin sau daca tii neaparat sa vezi daca si cum functioneaza garantia masinii. Am o amarata de Octavia 2, 1.6 FSI, 2008, trecuta de 3 ani si ceva pe gpl, la care nu i-am schimbat nimic in 95k km (decat ulei, filtre, un rand de bujii, la trecerea pe gpl) ... doar ce m-am intors cu ea din Turcia; dupa 3200 km facuti destul de rapid, bagata si pe drumul ala nenorocit din Bulgaria (Targovishte), n-are nici pe dracu. Si a vazut talpa la viata ei, nu gluma ... Poti sa ai Rolls, Porche sau Tesla, daca nu stii sa mergi cu ea tot degeaba. Va pica, mai repede sau mai tarziu ... Edited by shymano, 27 July 2017 - 13:58. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users