Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Regiunea Modovei - 0 km de autostrada
#37
Posted 25 May 2015 - 15:17
galeo, on 25 mai 2015 - 13:43, said:
Vad ca cei din vestul tarii o tot trag cu regionalizarea caci li se pare ca dau prea mult la bugetul central, dar le pare bine cand banii din taxele, impozitele, rovignietele si accizele celor din Galati, Bacau, Iasi, Neam si Suceava merg in autostrazile facute la ei in zona. Merg 15% din banii pe care nu-i plătește mamă-ta din pensie (tu cică fiind în afară, la fel ca 1/3 din zona ta), adică confinanțarea, pentru că tot ce e în zonă se face pe coridorul IV transeuropean. Zona Moldovei n-are coridoare europene valabile (dacă trimiți tiruri cu marfă din UE spre Ucraina posibil să nu mai revină ) așa că nu are cofinanțare pentru autostrăzi. De aia nu se fac, pentru că ar costa de 6 ori mai mult și nu sunt nici susținute de valorile de trafic - motiv pentru care au fost înlocuite majoritatea de DX-uri în ultimele planuri. Cu toate astea, acolo unde sunt chiar necesare se fac și din banii de la buget. Acum o lună și un pic a fost semnat contractul pentru A5 - Centura Bacău. Deci se fac, stai jos, nota 4 pentru că nu te informezi. |
#38
Posted 25 May 2015 - 15:26
Serafim606, on 25 mai 2015 - 14:49, said:
... Cine vrea sa traiasca sanatos si sa faca miscare, o face si fara piste de bicicleta. Da, dar o poti face mai mult cand ai asemenea zone de mers. Unii chiar nu au chef sa mearga pe drum printre masini cu bicicleta. Eu de exemplu nu am chef sa ajung pilaf pentru ca e plin drumul de dobitoci. Era sa am accident cu bicicleta pe pista saptamana trecuta pentru ca un dobitoc vroia sa isi urce masina pe o zona care era dupa si se uita in spate ca un retardat in timp ce mergea cu fata pe unde nici nu are legal voie sa faca asta. Pe sosea sansa sa dai de indivizi de genul creste mai mult. Plus ca sunt tot felul de frustrati care trec la 5-10 cm de tine chiar daca au loc si pe cealalta parte pe banda. Asta ca sa nu mai zic ca daca merg cu bicicleta in spatele unuia cu masina mare afacere am facut din punctul de vedere a sanatatii. Edited by SCORILO-CORYLLUS, 25 May 2015 - 15:26. |
#39
Posted 25 May 2015 - 15:28
S-a explicat clar pe aici că ăia care-și doresc piste de biciclete sunt comuniști.
|
#40
Posted 25 May 2015 - 16:38
S-a mai spus clar, romanii habar nu au sa contruiasca ceva, numai sub bici.
Cele mai importante constructii auf fost toate facute de un popor care a trait cu frica in oase. Las ca ar fi facut ceasca autostrazi daca ar fi avut chef, mai mult decat Bulgaria si Ungaria la un loc. Asa va trebui sa angajam pe chinezi, sa-i platim bine, ca specialistii in constructii sa construiasca vile in Spania si calificatii in constructii sa se angajeze pe santierele die strainatati. Restul, stau in fotoliu si se scarpine la oaie uitandu-se la Antena. |
#41
Posted 25 May 2015 - 16:55
Serafim606, on 25 mai 2015 - 14:30, said:
Ce sa invat? Ca is paguba la usa bugetului? Zi-mi cati bani aduc pistele alea. Da-mi o cifra. Pe autostrada transporturile aduc bani. Pe pista cine aduce bani? Postasul? Chiar si fara piste , in Bucuresti, plec din estul orasului spre extrema vestica si ajung inaintea unuia care pleaca la volanul masinii, la orele de varf. De multe ori.cel care pleaca la volanul masinii isi mareste sansele sa ajunga inaintea biciclistului, la gafait,la sunci,la lenea de a urca si un etaj de cele mai multe ori preferand liftul. Cand nu se impune o tinuta obligatorie, cand vremea permite, cand sanatatea permite, cand nu am de carat ceva, cu cat sunt mai prost, mai lenes, mai putoare, cu atat mai mult folosesc masina in locul bicicletei, In 2015, in multe situatii masina nu mai este o smecherie este o prostie. Infrastructura pentru transportul rutier este necesara. La fel de necesara este si infrastructura pentru biciclete in orasele aglomerate. Edited by Mitushpalanoiu, 25 May 2015 - 17:03. |
#42
Posted 25 May 2015 - 16:58
Mitushpalanoiu, on 25 mai 2015 - 16:55, said:
Cati bani aduc pistele alea? Te invat daca nu le ai cu astea Eu sunt sofer sunt si biciclist. Stii ce inseamna o masina in minus in traficul din Bucuresti ? Chiar si fara piste , in Bucuresti, plec din estul orasului la extrema vestica si ajung inaintea unuia care pleaca la volanul masinii, la orele de varf. Cel care pleaca la volanul masinii isi mareste sansele sa ajunga inaintea biciclistului la gafait,la sunci,la lenea de a urca si un etaj de cele mai multe ori preferand liftul. Cand nu se impune o tinuta obligatorie, cand sanatatea permite, cand nu am de carat un bagaj voluminos, cu cat sunt mai porost, mai lenes, mai putoare, cu atat mai mult folosesc masina in locul bicicletei, In 2015, in multe situatii masina nu mai este o smecherie este o prostie. Infrastructura pentru transportul rutier este necesara. La fel de necesara este si infrastructura pentru biciclete in orasele aglomerate. |
#43
Posted 25 May 2015 - 17:05
neur0, on 25 mai 2015 - 16:58, said:
Ăsta e comunism. Să ceri să facă statul piste din banii conducătorilor auto. Și să susții mersul cu bicicleta în defavoarea mașinii lovind astfel în economia privată. Dap, olandezii aia la fel, ce comunisti sunt si cat de mult se straduiesc sa loveasca in economia privata. Edited by Mitushpalanoiu, 25 May 2015 - 17:07. |
#44
Posted 25 May 2015 - 19:08
Serafim606, on 25 mai 2015 - 14:20, said:
Moldova e traversata de E85. E85 preia foarte bine traficul. Nici macar nu e incarcata full portiunea asta de drum. Traficul pe E85 e destul de lejer si face fata cu brio. Momentan autostrada nu isi are rostul atata timp cat E85 face fata. Singurul inconvenient la E85 e ca trece prin multe localitati si te f*te limita de viteza. Daca s-ar mai ridica limita in unele localitati, atunci ar fi si mai bine. Nici nu cred ca se pune problema pentru moment sa se faca o autostrada de la Nord la Sud atata timp cat exista E85 care este probabil unul dintre cele mai bune DN din tara. Problema este ca de la Est la Vest nu exista niciun drum decent, ba din contra mergi ca dracu de la Bacau la Brasov mai ales pe serpentinele de la Oituz. Chiar si un drum expres ar fi bun care sa lege Moldova de Vest pana la autostrazile de acolo. AlexIP, on 25 mai 2015 - 15:17, said:
Acum o lună și un pic a fost semnat contractul pentru A5 - Centura Bacău. Deci se fac, stai jos, nota 4 pentru că nu te informezi. Ala e semnat de vreun an de zile, doar ca pana recent tot au existat contestatii din partea pierzantilor care pana la urma au fost respinse. Centura o sa fie facuta sa se lege de o eventuala autostrada dar mai e mult pana departe. Edited by chaosss, 25 May 2015 - 19:04. |
#45
Posted 25 May 2015 - 19:15
Voi pierdeti ansamblul.
La urmatoarea imparteala intre marile puteri. Care sigur va urma. Romania va si rupta in bucati. Si nu au nici un interes sa conatruiasca autostrazi in Moldova si apoi sa le dea rusilor pe degeaba. |
#46
Posted 25 May 2015 - 19:32
chaosss, on 25 mai 2015 - 19:08, said:
Nici nu cred ca se pune problema pentru moment sa se faca o autostrada de la Nord la Sud atata timp cat exista E85 care este probabil unul dintre cele mai bune DN din tara. |
|
#47
Posted 25 May 2015 - 19:42
inside_spy, on 25 mai 2015 - 19:32, said:
Exagerezi, cel putin portiunea de E85 intre Bucuresti si comuna 1 Decembrie e plina de gropi. Intr-adevar, portiunea de la Adunatii Copaceni la Giurgiu e cel mai bun DN din tara, la fel si tronsonul spre Moldova, chiar daca nu e la fel de lat... Daca ar fi tot E85 ca primii 40 km de la Giurgiu spre nord ar fi cel mai bun DN, dar nu e. Ma refeream la portiunea din Moldova. |
#48
Posted 25 May 2015 - 20:27
galeo, on 25 mai 2015 - 13:43, said: Vad ca cei din vestul tarii o tot trag cu regionalizarea caci li se pare ca dau prea mult la bugetul central, dar le pare bine cand banii din taxele, impozitele, rovignietele si accizele celor din Galati, Bacau, Iasi, Neam si Suceava merg in autostrazile facute la ei in zona. Ma intreb insa de ce sunt moldovenii atat de centralisti la fiecare alegeri ? |
#49
Posted 25 May 2015 - 20:57
intamplator, sau poate nu... moldova e regiunea cea mai saraca... mai multi bani primeste decat da!... asa ca las-o mai moale cu banii moldovenilor!
|
#50
Posted 25 May 2015 - 21:00
Primeste mai mult decat da si tot nu se vede. Treaba asta ti-o zice un moldovean. Al dracu' nu stiu ce fac cu banii inafara de faptul ca ii fura. Cica investesc, dar in ce, numa' ei stiu.
|
#51
Posted 25 May 2015 - 21:00
Dar tot sunt de acord ca taxele si impozitele moldovenilor sa mearga la bugetul central doar in proportie de 80% in timp ce pentru restul cota sa fie de 30%. Bani pentru inzestrarea armatei si solda, cravate si salarii pt ambasadori, echipamentesi sa larii pentru politi, jandarmerii si servicii secrete, robe si salarii pt judecatori. Restul pensii, sanatate, invatamant, cheltuieli suportate regional.
Edited by iulian_k, 25 May 2015 - 21:02. |
|
#52
Posted 25 May 2015 - 21:11
Nero-d, on 25 mai 2015 - 20:57, said:
intamplator, sau poate nu... moldova e regiunea cea mai saraca... mai multi bani primeste decat da!... asa ca las-o mai moale cu banii moldovenilor! Nici nu vor putea contribui mai mult la buget atata vreme cat nu vin bani in regiune prin investitii, mai ales cele straine. http://www.bnro.ro/page.aspx?prid=9458 Acele investitii nu vor veni fara dezvoltarea infrastructurii. Iar fara infrastructura nu va veni nici dracu, nu are pe unde, asa ca va ramane decalajul fata de vest la nivel de bani dar si la nivel de forta de munca care a plecat masiv din Moldova. Edited by chaosss, 25 May 2015 - 21:13. |
#53
Posted 25 May 2015 - 21:16
Exista institutia creditului bancar, fonduri europene, se poate crea si un program national de alocare a unor fonduri nerambursabile similar celui european si care sa aiba ca beneficiari zonele sarace ale Romaniei.
Hai sa dam bani celor care vor sa porneasca o afacere in Moldova, nu politicienilor din Moldova. Edited by iulian_k, 25 May 2015 - 21:17. |
#54
Posted 25 May 2015 - 21:19
iulian_k, on 25 mai 2015 - 20:27, said: E o calomnie . Eu o tot dau cu descentralizarea si nu-mi place deloc cand banii moldovenilor sunt folositi pentru proiecte in Ardeal. Nu sunt deloc adept al principiului vaselor comunicante. Nu votez partide socialiste, tocmai pentru ca sucialismul presupune acest principiu al vaselor comunicante in materie de buget. Ma intreb insa de ce sunt moldovenii atat de centralisti la fiecare alegeri ? Din simplul motiv ca functionarii locali stiu doar de frica celor controalelor si investigatiilor de la Bucuresti, dar s-ar lasa judetele pe mana baronilor locali si a gastilor lor deja formate s-ar alege praful. Concentrarea asta a populatiei doar catre anumite zone ale tarii nu face bine deloc. Uite eu, desi am trait in Galati si imi place orasul am fost nevoit sa-mi investesc banii intr-un apartament in Bucuresti, mergand cu gandul ca atunci cand ma voi intoarce in tara imi voi gasi mai usor de lucru in Bucuresti decat sa investesc intr-un oras mort. Edited by galeo, 25 May 2015 - 21:26. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users