Salt la conținut

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Obiecte vechi și inutile car...

Mentenanta Acoperis

Cheder deteriorat , zgariat, cum ...

Laptop HP 15-AF001NQ, AMD E1-6015...
 Blat de bucatarie lungime 4,60 m

Termostat incalzire si racire

Configurare retea cu modem Vodafo...

Curtea Penala Internationala soli...
 Sunt obligate bancile sa opteze p...

Pensie anticipata partiala cu cer...

Subscriptii

Cat ar costa acest poster, se poa...
 Cum sa scapam de sobolani?

Alser Forest SA a dat teapa de 1,...

COD Eroare ABS ( Ford Mondeo MK5 )

Implanturi dentare clinici Consta...
 

Regiunea Modovei - 0 km de autostrada

- - - - -
  • Acest subiect este blocat Acest subiect este blocat
644 răspunsuri în acest subiect

#55
iulian_k

iulian_k

    Bau Bau, Sexomarxist, Sacerdot al Sfintei Conventii

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.783
  • Înscris: 07.01.2012

Vizualizare mesajgaleo, pe 25 mai 2015 - 21:19, a scris:

Din simplul motiv ca functionarii locali stiu doar de frica celor controalelor si investigatiilor de la Bucuresti, dar s-ar lasa judetele pe mana baronilor locali si a gastilor lor deja formate s-ar alege praful.
Baronii locali opereaza cu bani primiti de la guvern. Ei sunt cersetori, lingusitori ai celui care se afla la putere la centru.. Daca s-ar lasa impozitele pe mana lor si s-ar alege praful ar suferi si buzunarul acestor baroni. Suferind si buzunarul lor ar avea interesul sa stimuleze  economia.
Vrei mai multi bani ca sa-i dai firmelor tale de casa, ai grija sa existe si cine sa cotizeze la tin in regiune, ca altfel n-ai bani pt firmele tale, si trimiti oameni in somaj si nu te voteaza. Doar ca vezi ca mai exista si DNA si ala-i national nu subordonat tie.

Editat de iulian_k, 25 mai 2015 - 21:26.


#56
galeo

galeo

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 14.412
  • Înscris: 15.04.2006
Exista falsa impresie ca regiunea Moldovei cheltuie de la bugetul de stat mult mai mult decat produce, de exemplu Galati-ul contribuie la bugetul de stat cu 67%mai mult decat primeste.



http://m.gandul.info...tul-tau-9444892

#57
iulian_k

iulian_k

    Bau Bau, Sexomarxist, Sacerdot al Sfintei Conventii

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.783
  • Înscris: 07.01.2012
Exact!Chiar asteptam replica ta ca sa ti-o dau cu Galatiul
Mittal plateste impozite in Bucuresti, nu in Galati, la fel ca Dedeman care umfla bugetul Bucurestiului in loc de al Bacaului.  Din impozitele alea in 13 ani de cand exista faceau 13 poduri peste Dunare. Dar no, descentralizarea e necuratul, centralizarea e buna pt ca cersetorul judetean(baronul local) sa poata apoi sa se otarasca la noi alegatorii lui.

Editat de iulian_k, 25 mai 2015 - 21:47.


#58
galeo

galeo

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 14.412
  • Înscris: 15.04.2006

Vizualizare mesajiulian_k, pe 25 mai 2015 - 21:22, a scris:


Baronii locali opereaza cu bani primiti de la guvern. Ei sunt cersetori, lingusitori ai celui care se afla la putere la centru.. Daca s-ar lasa impozitele pe mana lor si s-ar alege praful ar suferi si buzunarul acestor baroni. Suferind si buzunarul lor ar avea interesul sa stimuleze  economia.
Vrei mai multi bani ca sa-i dai firmelor tale de casa, ai grija sa existe si cine sa cotizeze la tin in regiune, ca altfel n-ai bani pt firmele tale, si trimiti oameni in somaj si nu te voteaza. Doar ca vezi ca mai exista si DNA si ala-i national nu subordonat tie.

Nu mai pot baronii de banii de la centru ei au format un cartel de mafie organizata cu politistii, functionarii, interlopii de pe plan local si orice afacere cat de mica trebuie sa cotizeze la cartelul lor.
Nu au nici un interes sa aduca investitori mari pentru ca aia nu mai pot fi controlati, stiu sa-si apere drepturile si interesele.

#59
iulian_k

iulian_k

    Bau Bau, Sexomarxist, Sacerdot al Sfintei Conventii

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.783
  • Înscris: 07.01.2012

Vizualizare mesajgaleo, pe 25 mai 2015 - 21:46, a scris:

Nu mai pot baronii de banii de la centru ei au format un cartel de mafie organizata cu politistii, functionarii, interlopii de pe plan local si orice afacere cat de mica trebuie sa cotizeze la cartelul lor.
Nu au nici un interes sa aduca investitori mari pentru ca aia nu mai pot fi controlati, stiu sa-si apere drepturile si interesele.
Pt ca astia sunt "bani de buzunar". Grosul le vine de la guvern. Daca ar depinde doar de "banii de buzunar", ar cam incepe sa vorbeasca politicos cu oamenii de afaceri din zona lor. Li se rupe de cat se castiga  la ei in judet, ba chiar au interesul sa fie cat mai multi saraci pe care sa-i "omeneasca" inainte de alegeri.

Editat de iulian_k, 25 mai 2015 - 21:50.


#60
galeo

galeo

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 14.412
  • Înscris: 15.04.2006

Vizualizare mesajiulian_k, pe 25 mai 2015 - 21:48, a scris:


Pt ca astia sunt "bani de buzunar". Grosul le vine de la guvern. Daca ar depinde doar de "banii de buzunar", ar cam incepe sa vorbeasca politicos cu oamenii de afaceri din zona lor. Li se rupe de cat se castiga  la ei in judet, ba chiar au interesul sa fie cat mai multi saraci pe care sa-i "omeneasca" inainte de alegeri.

Cum sa le dai putere absoluta unora ca astia?



Aleșii jonglează cu banul public în interesul unor oameni de afaceri sau cu scopul de a contribui la prosperitatea unor firme * Divizarea contractelor, metodă frecventă de ocolire a licitațiilor, a constatat Camera de Conturi



http://www.viata-lib...a-anumite-firme

#61
iulian_k

iulian_k

    Bau Bau, Sexomarxist, Sacerdot al Sfintei Conventii

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.783
  • Înscris: 07.01.2012

Vizualizare mesajgaleo, pe 25 mai 2015 - 21:53, a scris:

Cum sa le dai putere absoluta unora ca astia?
Pai ei au puterea acum. Le-o da seful de partid, ala central. Tine doar de electorat ca ei sa dispara.Prin descentralizare doar ii responsabilizezi.

#62
Fumatorul

Fumatorul

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 25.945
  • Înscris: 18.01.2009

Vizualizare mesajgaleo, pe 25 mai 2015 - 21:41, a scris:

Exista falsa impresie ca regiunea Moldovei cheltuie de la bugetul de stat mult mai mult decat produce, de exemplu Galati-ul contribuie la bugetul de stat cu 67%mai mult decat primeste.



http://m.gandul.info...tul-tau-9444892

Nu mai posta harta aia că intru-n depresie când văd că din Constanţa statul ia mai mulţi bani decât din Cluj, Bistriţa, Bihor, Satu Mare, Sălaj şi Maramureş la un loc. Şi ardelenii cică ei sunt miezu'! :uhuhno:

#63
iulian_k

iulian_k

    Bau Bau, Sexomarxist, Sacerdot al Sfintei Conventii

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 12.783
  • Înscris: 07.01.2012

Vizualizare mesajFumatorul, pe 25 mai 2015 - 21:55, a scris:

Nu mai posta harta aia că intru-n depresie când văd că din Constanţa statul ia mai mulţi bani decât din Cluj, Bistriţa, Bihor, Satu Mare, Sălaj şi Maramureş la un loc. Şi ardelenii cică ei sunt miezu'! Posted image
Da tie iti place mizeria centralista de acumDeci e bine pentru tine. Pe lumea asta exista tot felul de masochisti si daca unora le place sa fie biciuiti nu e cazul ca  totrtura sa nu fie interzisa.

Editat de iulian_k, 25 mai 2015 - 21:59.


#64
AlexIP

AlexIP

    marele licurici

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 17.763
  • Înscris: 25.09.2004

Vizualizare mesajchaosss, pe 25 mai 2015 - 19:08, a scris:

Ala e semnat de vreun an de zile, doar ca pana recent tot au existat contestatii din partea pierzantilor care pana la urma au fost respinse. Posted image

La 1 aprilie s-a dat finalul.

Vizualizare mesajbluebyte, pe 25 mai 2015 - 16:38, a scris:

Las ca ar fi facut ceasca autostrazi daca ar fi avut chef, mai mult decat Bulgaria si Ungaria la un loc.

Atâta numa că a căcat banii de vreo 3000 km de autostrăzi pe canalul Dunăre - Marea Neagră, care atunci părea o idee mult mai bună. La ce ar fi fost bune autostrăzile dacă marfa se transporta cu trenul și pulimea oricum avea puține mașini, cotă la benzină și interdicții 1/3 din an?

Vizualizare mesajFumatorul, pe 25 mai 2015 - 21:55, a scris:

Nu mai posta harta aia că intru-n depresie când văd că din Constanţa statul ia mai mulţi bani decât din Cluj, Bistriţa, Bihor, Satu Mare, Sălaj şi Maramureş la un loc. Şi ardelenii cică ei sunt miezu'! Posted image

Ce înseamnă să ai un port...

Editat de AlexIP, 25 mai 2015 - 23:06.


#65
galeo

galeo

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 14.412
  • Înscris: 15.04.2006
Ion Țiriac face APEL la Iohannis să SALVEZE Galațiul! GROPILE l-au îngrozit



Omul de afaceri Ion Țiriac i-a atras atenția președintelui Klaus Iohannis asupra stării jalnice în care se află infrastructura rutieră care leagă Galațiul de restul țării, inclusiv pe axa care ar trebuie să-i asigure legătura cu Bucureștiul. Ion Țiriac a experimentat pe viu „performanțele” acestor drumuri când a venit, sâmbătă, la Galați, pentru a participa la meciurile de tenis susținute de echipa României în cadrul Fed Cup. De altfel, în aceeași zi, la Galați au venit nu numai personalități de prim rang ale vieții publice, ci și spectatori din toate colțurile țării. Iar dacă meciurile au fost la nivel internațional, drumurile spre Galați au rămas încă la nivel… comunal.

#66
Boshaft_Sylvester

Boshaft_Sylvester

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.558
  • Înscris: 01.10.2013

Vizualizare mesajFumatorul, pe 25 mai 2015 - 14:14, a scris:

Bineînţeles.
Traficul actual din România nu justifică construcţia autostrăzilor. Dacă se fac, ar trebui să se facă pentru viitor, ar trebui să existe o idee, ceva în perspectivă.
Neexistând aşa ceva, lucrurile trenează. Ba mai rău, se construiesc autostrăzi fără sens ( Bucureşti - Ploieşti - goală, fără şanse de a aduna trafic; Năvodari - Agigea - la fel).
Unul dintre efectele nefaste ale fondurilor europene.

Nu-i chiar asa.

Culoarul 4 Arad-Constanta este vital.

Macar din perspectiva cresterii masive a volumului ce containere chinezesti care ajung la Constanta cu destinatia Europa si a exporturilor Dacia.

#67
galeo

galeo

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 14.412
  • Înscris: 15.04.2006
http://www.viata-lib...e-l-au-ingrozit

#68
Boshaft_Sylvester

Boshaft_Sylvester

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 5.558
  • Înscris: 01.10.2013

Vizualizare mesajiulian_k, pe 25 mai 2015 - 21:42, a scris:

Mittal plateste impozite in Bucuresti, nu in Galati, la fel ca Dedeman care umfla bugetul Bucurestiului in loc de al Bacaului.

Aberezi.

#69
galeo

galeo

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Mesaje: 14.412
  • Înscris: 15.04.2006

Vizualizare mesajFumatorul, pe 25 mai 2015 - 21:55, a scris:



Nu mai posta harta aia că intru-n depresie cĂąnd văd că din Constanța statul ia mai mulți bani decĂąt din Cluj, Bistrița, Bihor, Satu Mare, Sălaj și Maramureș la un loc. Și ardelenii cică ei sunt miezu'! :uhuhno:

Culmea e ca nici la educatie nu exceleaza, daca e sa ma uit la topul liceelor celelalte zone le-a cam luat fatza

http://m.libertatea....eul-520698.html

#70
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.360
  • Înscris: 09.03.2009

Vizualizare mesajgaleo, pe 25 mai 2015 - 13:43, a scris:

​In momentul de fata in Romania se lucreaza la aproape 215 km de autostrada, iar Compania de Autostrazi spera sa deschida traficul pe circa 37,5 km pana la finalul lui 2015, bifand o contraperformanta mai mare ca in 2014 cand s-au deschis doar 50 de km de autostrada.
Daca totul merge conform planurilor , atunci in urmatoarea perioada se va inaugura intreaga autostrada Arad - Nadlac impreuna cu punctul de trecere al frontierei cu Ungaria, iar pana la finele anului va fi deschisa si Timisoara Lugoj Lot 2, facand ca intreaga distanta de la Lugoj si pana la granita cu vecinii maghiari sa fie pe autostrada.

http://monitorizari....cului-acest.htm

Pai si cand se vor face autostrazi si in regiunea Moldovei?
Cine are interesul sa tina Moldova subdezvoltata?
Vad ca cei din vestul tarii o tot trag cu regionalizarea caci li se pare ca dau prea mult la bugetul central, dar le pare bine cand banii din taxele, impozitele, rovignietele si accizele celor din Galati, Bacau, Iasi, Neam si Suceava merg in autostrazile facute la ei in zona.

Draga Galeo, n-are legatura cu faptul ca eu sunt din Tm, n-are legatura cu faptul ca ati venit in perioada lui Ceausescu de ne-ati umplut de seminte de bostan toate trotuarele, dar am o singura intrebare: te-ai dus pana in UK ca sa deschizi topic nou despre banateni? Ati avut cele mai bune drumuri din romania pana de curand, toti mafiotii din parlament mergeau cu 1000 la ora pana la suceava si tu comentezi ca pe banii ue se face coridorul 4 care se leaga, logic, la civilizatia data de unguri, nu la mitocania data de Chisinau?!
Toti de ti-au dat like sunt liberi sa ma injure cat vor! Merit, nu m-am coborat niciodata atat de jos, dar ai reusit sa ma enervezi rau de tot! Apropo, ce dracu lucrezi in UK de ai atata energie neconsumata la serviciul ala?

#71
MrReason

MrReason

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 9.266
  • Înscris: 08.10.2010

Vizualizare mesajsammydo, pe 25 mai 2015 - 13:49, a scris:


Sunt de acord cu tine, dar lumea vrea sa plece catre vest, nu catre est. ce dracu sa facem cu autostrazi super moderne catre Ucraina? catre Rusia? catre Moldova, nu spun ca nu sunt bune, sunt foarte bune, si imi doresc si eu sa fie autostrazi, peste tot si, sa terminam odata cu mersul prin localitati cu viteza melcului, dar prioritatea este deocamdata catre vest!
Pai nu, poate fi foarte bine si de la est la vest. De exemplu Suceava - Bistrita - Dej - Baia Mare - Satu Mare. Eventual si o posibila conexiune cu Iasi(mi se pare bizar ca s-a decis sa se faca Iasi - Brasov)

Vizualizare mesajpescaru, pe 25 mai 2015 - 13:56, a scris:

Decat ca:
- 85% din costul autostrazii este finantat UE, nu din banii celor din Galati, Bacau, Iasi, Neamt si Suceava;
- cel putin pentru moment UE nu finanteaza constructia de autostrazi la Galati, Bacau, Iasi, Neamt si Suceava;
Bai, nu stiu cum se face, dar parca in fiecare an ne zice guvernul ca nu se construiesc suficienti km din cauza ca nu sunt bani. Pai ori ne da UE bani ori nu ne da(decat sume mici).

Vizualizare mesajadisz, pe 25 mai 2015 - 13:59, a scris:

Cum a fost cand soselele in Moldova erau construite la standarde inalte,iar in alte multe zone ale tarii,in vestul ei si nu numai,erau lasate in paragina?
"Soselele" la standarde inalte din moldova cred ca "sunt" aproape exclusiv E85 (desi nu e nici asta perfect).

Vizualizare mesajFumatorul, pe 25 mai 2015 - 14:14, a scris:

Traficul actual din România nu justifică construcția autostrăzilor. Dacă se fac, ar trebui să se facă pentru viitor, ar trebui să existe o idee, ceva în perspectivă.
Neexistând așa ceva, lucrurile trenează. Ba mai rău, se construiesc autostrăzi fără sens ( București - Ploiești - goală, fără șanse de a aduna trafic; Năvodari - Agigea - la fel).
Unul dintre efectele nefaste ale fondurilor europene.
Intrebare: exista vreun nivel de trafic anume care sa justifice o autostrada? Care-i ala? Ca nu cred ca nemtii de exemplu aveau cine stie ce trafic cand au inceput autobahnurile.
Eu cred ca si ideea de atragere a investitiilor ulteriore e un motiv cat se poate de bun(poate chiar ar trebui sa fie principalul). Multi potentiali investitori s-au plans de lipsa autostrazilor, caci au un flux de productie care trebuie sa mearga in diverse directii, inclusiv in interiorul tarii. Niste comentarii de la Ford:

Citat


„Primul lucru (ca ajutor din partea Guvernului) ar fi infrastructura.”, continuă Brassai. Costurile doar cu transportul pentru fiecare mașină în parte sunt mai mari cu 50 euro cu trenul decât dacă le-am transporta naval. Mai mult, pe șosea, ele cresc cu 80-100 euro. 30 km/h pe oră este viteza medie de deplasare a unui camion încărcat cu mașini în România! Dar nu doar traversarea extrem de lentă a României de șoferii noștri e problema, ci și a furnizorilor. Aceștia vin cu câte o zi înainte, să nu riște ca producția să stea pe loc pentru că nu au ajuns la timp la fabrică. Dar camioanele lor stau cu orele la poarta fabricii, acolo cresc costurile foarte mult, care apoi ni se facturează nouă. Nu e vorba numai de noi. Foarte mulți furnizori au investit în capacități aici, și pentru Ford și pentru export. Dacă ei ar avea infrastructură, ar exporta și ei. Dublu, triplu. Ar fi un câștig pentru toată lumea.”

Uitați de contractul inițial [care practic promitea investiții guvernamentale în infrastructură, n.r.] și luați logica omului simplu: dacă Ford Craiova ar produce la maximum, ar intra și ieși zilnic 240 de camioane cu mașini. Nu au unde să se ducă, nu ține infrastructura să le ducă. Primul pod ar cădea sub greutatea transportată zilnic. Nu există infrastructura nici pentru furnizori nici pentru export. Vreți să producem la maximum? Nu depinde de noi. Ar fi o așteptare frumoasă ca Ford să construiască autostrăzi, dar nu putem face asta. Dacă ar pleca un camion la fiecare 5 minute, s-ar bloca toata Craiova!” rezumă oficialul Ford situația dramatică a infrastructurii care leagă fabrica de la Craiova de restul lumii.

OK, aici e vorba de Ford si Craiova. Dar oare nu cumva sa existe posibilitatea ca multi investitori sa evite complet Moldova din motive similare (unde mai pui ca ar trebui traversata si zona de munte)?

#72
denky

denky

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Mesaje: 7.360
  • Înscris: 09.03.2009

Vizualizare mesajSerafim606, pe 25 mai 2015 - 14:45, a scris:

Nu ajuta pista de bicicleta economia la fel cum ajuta autostrada.

Da' nu te lasi, frate! Asa e, ai dreptate, pe autostrada se cara bere la pet si fanta, pe bicicleta, in afara de miscare si sanatate, ce dracu se intampla?!

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

Utilizatori activi: 1

0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate