Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Regiunea Modovei - 0 km de autostrada
#55
Publicat: 25 mai 2015 - 21:22
galeo, pe 25 mai 2015 - 21:19, a scris:
Din simplul motiv ca functionarii locali stiu doar de frica celor controalelor si investigatiilor de la Bucuresti, dar s-ar lasa judetele pe mana baronilor locali si a gastilor lor deja formate s-ar alege praful. Vrei mai multi bani ca sa-i dai firmelor tale de casa, ai grija sa existe si cine sa cotizeze la tin in regiune, ca altfel n-ai bani pt firmele tale, si trimiti oameni in somaj si nu te voteaza. Doar ca vezi ca mai exista si DNA si ala-i national nu subordonat tie. Editat de iulian_k, 25 mai 2015 - 21:26. |
#56
Publicat: 25 mai 2015 - 21:41
Exista falsa impresie ca regiunea Moldovei cheltuie de la bugetul de stat mult mai mult decat produce, de exemplu Galati-ul contribuie la bugetul de stat cu 67%mai mult decat primeste.
http://m.gandul.info...tul-tau-9444892 |
#57
Publicat: 25 mai 2015 - 21:42
Exact!Chiar asteptam replica ta ca sa ti-o dau cu Galatiul
Mittal plateste impozite in Bucuresti, nu in Galati, la fel ca Dedeman care umfla bugetul Bucurestiului in loc de al Bacaului. Din impozitele alea in 13 ani de cand exista faceau 13 poduri peste Dunare. Dar no, descentralizarea e necuratul, centralizarea e buna pt ca cersetorul judetean(baronul local) sa poata apoi sa se otarasca la noi alegatorii lui. Editat de iulian_k, 25 mai 2015 - 21:47. |
#58
Publicat: 25 mai 2015 - 21:46
iulian_k, pe 25 mai 2015 - 21:22, a scris: Baronii locali opereaza cu bani primiti de la guvern. Ei sunt cersetori, lingusitori ai celui care se afla la putere la centru.. Daca s-ar lasa impozitele pe mana lor si s-ar alege praful ar suferi si buzunarul acestor baroni. Suferind si buzunarul lor ar avea interesul sa stimuleze economia. Vrei mai multi bani ca sa-i dai firmelor tale de casa, ai grija sa existe si cine sa cotizeze la tin in regiune, ca altfel n-ai bani pt firmele tale, si trimiti oameni in somaj si nu te voteaza. Doar ca vezi ca mai exista si DNA si ala-i national nu subordonat tie. Nu mai pot baronii de banii de la centru ei au format un cartel de mafie organizata cu politistii, functionarii, interlopii de pe plan local si orice afacere cat de mica trebuie sa cotizeze la cartelul lor. Nu au nici un interes sa aduca investitori mari pentru ca aia nu mai pot fi controlati, stiu sa-si apere drepturile si interesele. |
#59
Publicat: 25 mai 2015 - 21:48
galeo, pe 25 mai 2015 - 21:46, a scris:
Nu mai pot baronii de banii de la centru ei au format un cartel de mafie organizata cu politistii, functionarii, interlopii de pe plan local si orice afacere cat de mica trebuie sa cotizeze la cartelul lor. Nu au nici un interes sa aduca investitori mari pentru ca aia nu mai pot fi controlati, stiu sa-si apere drepturile si interesele. Editat de iulian_k, 25 mai 2015 - 21:50. |
#60
Publicat: 25 mai 2015 - 21:54
iulian_k, pe 25 mai 2015 - 21:48, a scris: Pt ca astia sunt "bani de buzunar". Grosul le vine de la guvern. Daca ar depinde doar de "banii de buzunar", ar cam incepe sa vorbeasca politicos cu oamenii de afaceri din zona lor. Li se rupe de cat se castiga la ei in judet, ba chiar au interesul sa fie cat mai multi saraci pe care sa-i "omeneasca" inainte de alegeri. Cum sa le dai putere absoluta unora ca astia? Aleșii jonglează cu banul public în interesul unor oameni de afaceri sau cu scopul de a contribui la prosperitatea unor firme * Divizarea contractelor, metodă frecventă de ocolire a licitațiilor, a constatat Camera de Conturi http://www.viata-lib...a-anumite-firme |
#62
Publicat: 25 mai 2015 - 21:55
galeo, pe 25 mai 2015 - 21:41, a scris:
Exista falsa impresie ca regiunea Moldovei cheltuie de la bugetul de stat mult mai mult decat produce, de exemplu Galati-ul contribuie la bugetul de stat cu 67%mai mult decat primeste. http://m.gandul.info...tul-tau-9444892 Nu mai posta harta aia că intru-n depresie când văd că din Constanţa statul ia mai mulţi bani decât din Cluj, Bistriţa, Bihor, Satu Mare, Sălaj şi Maramureş la un loc. Şi ardelenii cică ei sunt miezu'! |
#63
Publicat: 25 mai 2015 - 21:57
Fumatorul, pe 25 mai 2015 - 21:55, a scris:
Nu mai posta harta aia că intru-n depresie când văd că din Constanţa statul ia mai mulţi bani decât din Cluj, Bistriţa, Bihor, Satu Mare, Sălaj şi Maramureş la un loc. Şi ardelenii cică ei sunt miezu'! Editat de iulian_k, 25 mai 2015 - 21:59. |
#64
Publicat: 25 mai 2015 - 22:47
chaosss, pe 25 mai 2015 - 19:08, a scris:
Ala e semnat de vreun an de zile, doar ca pana recent tot au existat contestatii din partea pierzantilor care pana la urma au fost respinse. La 1 aprilie s-a dat finalul. bluebyte, pe 25 mai 2015 - 16:38, a scris:
Las ca ar fi facut ceasca autostrazi daca ar fi avut chef, mai mult decat Bulgaria si Ungaria la un loc. Atâta numa că a căcat banii de vreo 3000 km de autostrăzi pe canalul Dunăre - Marea Neagră, care atunci părea o idee mult mai bună. La ce ar fi fost bune autostrăzile dacă marfa se transporta cu trenul și pulimea oricum avea puține mașini, cotă la benzină și interdicții 1/3 din an? Fumatorul, pe 25 mai 2015 - 21:55, a scris:
Nu mai posta harta aia că intru-n depresie când văd că din Constanţa statul ia mai mulţi bani decât din Cluj, Bistriţa, Bihor, Satu Mare, Sălaj şi Maramureş la un loc. Şi ardelenii cică ei sunt miezu'! Ce înseamnă să ai un port... Editat de AlexIP, 25 mai 2015 - 23:06. |
|
#65
Publicat: 25 mai 2015 - 23:01
Ion Țiriac face APEL la Iohannis să SALVEZE Galațiul! GROPILE l-au îngrozit
Omul de afaceri Ion Țiriac i-a atras atenția președintelui Klaus Iohannis asupra stării jalnice în care se află infrastructura rutieră care leagă Galațiul de restul țării, inclusiv pe axa care ar trebuie să-i asigure legătura cu Bucureștiul. Ion Țiriac a experimentat pe viu „performanțele” acestor drumuri când a venit, sâmbătă, la Galați, pentru a participa la meciurile de tenis susținute de echipa României în cadrul Fed Cup. De altfel, în aceeași zi, la Galați au venit nu numai personalități de prim rang ale vieții publice, ci și spectatori din toate colțurile țării. Iar dacă meciurile au fost la nivel internațional, drumurile spre Galați au rămas încă la nivel… comunal. |
#66
Publicat: 25 mai 2015 - 23:01
Fumatorul, pe 25 mai 2015 - 14:14, a scris:
Bineînţeles. Traficul actual din România nu justifică construcţia autostrăzilor. Dacă se fac, ar trebui să se facă pentru viitor, ar trebui să existe o idee, ceva în perspectivă. Neexistând aşa ceva, lucrurile trenează. Ba mai rău, se construiesc autostrăzi fără sens ( Bucureşti - Ploieşti - goală, fără şanse de a aduna trafic; Năvodari - Agigea - la fel). Unul dintre efectele nefaste ale fondurilor europene. Nu-i chiar asa. Culoarul 4 Arad-Constanta este vital. Macar din perspectiva cresterii masive a volumului ce containere chinezesti care ajung la Constanta cu destinatia Europa si a exporturilor Dacia. |
#69
Publicat: 25 mai 2015 - 23:14
Fumatorul, pe 25 mai 2015 - 21:55, a scris: Nu mai posta harta aia că intru-n depresie cĂąnd văd că din Constanța statul ia mai mulți bani decĂąt din Cluj, Bistrița, Bihor, Satu Mare, Sălaj și Maramureș la un loc. Și ardelenii cică ei sunt miezu'! Culmea e ca nici la educatie nu exceleaza, daca e sa ma uit la topul liceelor celelalte zone le-a cam luat fatza http://m.libertatea....eul-520698.html |
|
#70
Publicat: 25 mai 2015 - 23:22
galeo, pe 25 mai 2015 - 13:43, a scris:
In momentul de fata in Romania se lucreaza la aproape 215 km de autostrada, iar Compania de Autostrazi spera sa deschida traficul pe circa 37,5 km pana la finalul lui 2015, bifand o contraperformanta mai mare ca in 2014 cand s-au deschis doar 50 de km de autostrada. Daca totul merge conform planurilor , atunci in urmatoarea perioada se va inaugura intreaga autostrada Arad - Nadlac impreuna cu punctul de trecere al frontierei cu Ungaria, iar pana la finele anului va fi deschisa si Timisoara Lugoj Lot 2, facand ca intreaga distanta de la Lugoj si pana la granita cu vecinii maghiari sa fie pe autostrada. http://monitorizari....cului-acest.htm Pai si cand se vor face autostrazi si in regiunea Moldovei? Cine are interesul sa tina Moldova subdezvoltata? Vad ca cei din vestul tarii o tot trag cu regionalizarea caci li se pare ca dau prea mult la bugetul central, dar le pare bine cand banii din taxele, impozitele, rovignietele si accizele celor din Galati, Bacau, Iasi, Neam si Suceava merg in autostrazile facute la ei in zona. Draga Galeo, n-are legatura cu faptul ca eu sunt din Tm, n-are legatura cu faptul ca ati venit in perioada lui Ceausescu de ne-ati umplut de seminte de bostan toate trotuarele, dar am o singura intrebare: te-ai dus pana in UK ca sa deschizi topic nou despre banateni? Ati avut cele mai bune drumuri din romania pana de curand, toti mafiotii din parlament mergeau cu 1000 la ora pana la suceava si tu comentezi ca pe banii ue se face coridorul 4 care se leaga, logic, la civilizatia data de unguri, nu la mitocania data de Chisinau?! Toti de ti-au dat like sunt liberi sa ma injure cat vor! Merit, nu m-am coborat niciodata atat de jos, dar ai reusit sa ma enervezi rau de tot! Apropo, ce dracu lucrezi in UK de ai atata energie neconsumata la serviciul ala? |
#71
Publicat: 25 mai 2015 - 23:22
sammydo, pe 25 mai 2015 - 13:49, a scris: Sunt de acord cu tine, dar lumea vrea sa plece catre vest, nu catre est. ce dracu sa facem cu autostrazi super moderne catre Ucraina? catre Rusia? catre Moldova, nu spun ca nu sunt bune, sunt foarte bune, si imi doresc si eu sa fie autostrazi, peste tot si, sa terminam odata cu mersul prin localitati cu viteza melcului, dar prioritatea este deocamdata catre vest! pescaru, pe 25 mai 2015 - 13:56, a scris:
Decat ca: - 85% din costul autostrazii este finantat UE, nu din banii celor din Galati, Bacau, Iasi, Neamt si Suceava; - cel putin pentru moment UE nu finanteaza constructia de autostrazi la Galati, Bacau, Iasi, Neamt si Suceava; adisz, pe 25 mai 2015 - 13:59, a scris:
Cum a fost cand soselele in Moldova erau construite la standarde inalte,iar in alte multe zone ale tarii,in vestul ei si nu numai,erau lasate in paragina? Fumatorul, pe 25 mai 2015 - 14:14, a scris:
Traficul actual din România nu justifică construcția autostrăzilor. Dacă se fac, ar trebui să se facă pentru viitor, ar trebui să existe o idee, ceva în perspectivă. Neexistând așa ceva, lucrurile trenează. Ba mai rău, se construiesc autostrăzi fără sens ( București - Ploiești - goală, fără șanse de a aduna trafic; Năvodari - Agigea - la fel). Unul dintre efectele nefaste ale fondurilor europene. Eu cred ca si ideea de atragere a investitiilor ulteriore e un motiv cat se poate de bun(poate chiar ar trebui sa fie principalul). Multi potentiali investitori s-au plans de lipsa autostrazilor, caci au un flux de productie care trebuie sa mearga in diverse directii, inclusiv in interiorul tarii. Niste comentarii de la Ford: Citat „ „Primul lucru (ca ajutor din partea Guvernului) ar fi infrastructura.”, continuă Brassai. Costurile doar cu transportul pentru fiecare mașină în parte sunt mai mari cu 50 euro cu trenul decât dacă le-am transporta naval. Mai mult, pe șosea, ele cresc cu 80-100 euro. 30 km/h pe oră este viteza medie de deplasare a unui camion încărcat cu mașini în România! Dar nu doar traversarea extrem de lentă a României de șoferii noștri e problema, ci și a furnizorilor. Aceștia vin cu câte o zi înainte, să nu riște ca producția să stea pe loc pentru că nu au ajuns la timp la fabrică. Dar camioanele lor stau cu orele la poarta fabricii, acolo cresc costurile foarte mult, care apoi ni se facturează nouă. Nu e vorba numai de noi. Foarte mulți furnizori au investit în capacități aici, și pentru Ford și pentru export. Dacă ei ar avea infrastructură, ar exporta și ei. Dublu, triplu. Ar fi un câștig pentru toată lumea.” Uitați de contractul inițial [care practic promitea investiții guvernamentale în infrastructură, n.r.] și luați logica omului simplu: dacă Ford Craiova ar produce la maximum, ar intra și ieși zilnic 240 de camioane cu mașini. Nu au unde să se ducă, nu ține infrastructura să le ducă. Primul pod ar cădea sub greutatea transportată zilnic. Nu există infrastructura nici pentru furnizori nici pentru export. Vreți să producem la maximum? Nu depinde de noi. Ar fi o așteptare frumoasă ca Ford să construiască autostrăzi, dar nu putem face asta. Dacă ar pleca un camion la fiecare 5 minute, s-ar bloca toata Craiova!” rezumă oficialul Ford situația dramatică a infrastructurii care leagă fabrica de la Craiova de restul lumii. OK, aici e vorba de Ford si Craiova. Dar oare nu cumva sa existe posibilitatea ca multi investitori sa evite complet Moldova din motive similare (unde mai pui ca ar trebui traversata si zona de munte)? |
#72
Publicat: 25 mai 2015 - 23:30
Anunturi
▶ Utilizatori activi: 1
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi