Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Programare RAR
Last Updated: Mar 08 2015 21:56, Started by
PIonut24
, Mar 02 2015 11:30
·
0
#19
Posted 02 March 2015 - 15:24
#21
Posted 02 March 2015 - 16:01
Treaba e simpla. Verifici becurile prima oara, le schimbi intre ele, verifici care functioneaza si care nu, mai cumperi o pereche sa o ai la tine pentru orice eventualitate. Verifici sigurantele, in mod normal ar trebui sa ai si din astea de rezerva. Soclul topit trebuie sa cumperi, de unde stii si de unde poti, dezmembrari, sau nou. E posibil sa scoti farul cu totul, in loc sa umbli "prin gaura", nu stiu in mod special la masina ta, dar ar trebui sa fie 2 suruburi in partea de sus care sustin farul, dupa ce le scoti, ar trebui sa culiseze 20-30 de cm si sa ai suficient spatiu.
Nu reusesti sa rezolvi problema, apelezi la un electrician... La RAR pt autentificare se face si control la noxe(la mine s-a intamplat) daca masina e mai veche (ocazie pt ei sa intinda mana) dar sigur esti taxat pt defectele vizible(asa cum ai tu) si se termina ori in stilul romanesc ori cu revenire. |
#22
Posted 03 March 2015 - 15:05
aghy, on 02 martie 2015 - 16:01, said:
Treaba e simpla. Verifici becurile prima oara, le schimbi intre ele, verifici care functioneaza si care nu.. aghy, on 02 martie 2015 - 16:01, said:
...mai cumperi o pereche sa o ai la tine pentru orice eventualitate... |
#23
Posted 03 March 2015 - 15:20
La Corsa e o pb. cu farurile Bosch: se topesc soclurile din cauza ca lamelele de contact nu mai fac contact perfect. Se gaseste soclu de comparat in magazinele de piese auto, la pret ok.
|
#24
Posted 03 March 2015 - 16:44
aghy, on 02 martie 2015 - 16:01, said:
Treaba e simpla. Verifici becurile prima oara, le schimbi intre ele, verifici care functioneaza si care nu, mai cumperi o pereche sa o ai la tine pentru orice eventualitate. Verifici sigurantele, in mod normal ar trebui sa ai si din astea de rezerva. Soclul topit trebuie sa cumperi, de unde stii si de unde poti, dezmembrari, sau nou. E posibil sa scoti farul cu totul, in loc sa umbli "prin gaura", nu stiu in mod special la masina ta, dar ar trebui sa fie 2 suruburi in partea de sus care sustin farul, dupa ce le scoti, ar trebui sa culiseze 20-30 de cm si sa ai suficient spatiu. Nu reusesti sa rezolvi problema, apelezi la un electrician... La RAR pt autentificare se face si control la noxe(la mine s-a intamplat) daca masina e mai veche (ocazie pt ei sa intinda mana) dar sigur esti taxat pt defectele vizible(asa cum ai tu) si se termina ori in stilul romanesc ori cu revenire. master_oz, on 03 martie 2015 - 15:05, said:
La verificare ai grija sa nu atingi sticla becului cu degetele, foloseste manusi. Eu am gresit si am ars si becu de proba. Acu stiu cum sa schimb becuri fara se le mai stric. In caz ca ti se ard in trafic si esti tras pe dreapta spui ca nu ai observat dar ai becuri de schimb si le schimbi imediat, nu vei fi sanctionat. mersi shiva, on 03 martie 2015 - 15:20, said:
La Corsa e o pb. cu farurile Bosch: se topesc soclurile din cauza ca lamelele de contact nu mai fac contact perfect. Se gaseste soclu de comparat in magazinele de piese auto, la pret ok. rumegus, on 02 martie 2015 - 14:04, said:
Simultan, sau doar crezi, ca nu-i totuna? Daca s-au ars simultan, probabil ai circulat cu borna de la baterie nestransa, si luminile aprinse, dar in cazul asta s-ar mai fi prajit si alti consumatori. Pe spate merg pozitiile? Cand scoti contactul si lasi pozitiile pe stationare (din semnalizator), se aprind? Posibil sa fie si-o buba la blocul de lumini(comutator), dar daca tu nu verifici nimic, doar iti dai cu presupusul, greu de ghicit unde-i buba. Faza lunga merge pe ambele parti, doar faza scurta si pozitia pe fata dreapta e problema. |
#25
Posted 04 March 2015 - 14:11
Gasesti becuri mai ieftine prin supermarketuri. Pe mine la fel m-a tinut un Philips de 30 de lei cat ala de 10 lei.
|
#26
Posted 04 March 2015 - 14:24
Nu reusesc sa imi dau seama care sunt sigurantele pentru faza scurta, eventual si pentru pozitii...
Gasesc intr-un manual Opel pe net Faza lunga stanga ( 1 siguranta) si pentru Faza lunga dreapta ( o alta siguranta), dar nu depistez faza scurta si pozitia. Ma poate ajuta cineva cu un hint ? Multumesc.. Am vazut ca sunt mai ieftine, dar ma gandeam ca si calitatea e in raport cu pretul. |
#27
Posted 04 March 2015 - 18:55
Pe partea stanga am un bec de foarte mult timp, ceva de firma:phillips/bosch (nu-l mai scot sa vad ce scrie), am dat 25 lei pe el. Pe partea dreapta am unu de 10 lei. Lumineaza la fel atat ca ca intensitate cat si ca nuanta.
|
#28
Posted 08 March 2015 - 21:56
Bun, am schimbat soclul si becul pentru faza scurta, am schimbat si siguranta.. cea potrivita cred.. (fiind cartea in germana, m-am folosit de google translate, si cred ca am depistat-o)... dar nici o rezolvare...
vreo idee ? |
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users