Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!
 La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...
 Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...
 Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 

UTC - Automatica sau Calculatoare?

- - - - -
  • Please log in to reply
61 replies to this topic

#37
yonut_a

yonut_a

    Trala la la la

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,948
  • Înscris: 03.08.2008
mda, nu baga in seama tot ce citeste pe bloguri scrise de diversi studenti frustrati de viata sau de faptul ca nu fac fata.

Afirmatiile facute acolo nu sunt ale unui student care a vrut sa invete ceva, ci a unui student care astepta cand termina facultatea cineva sa ii bage in cap totul si el sa le stie la perfectie.

"5. POO – Programare Orientata cu Obiecte. prof & lab : Moraru
Cea mai caterinca materie . Fara teme ! Si e materie de programare"

Stiind ca e o materie extrem de importanta pui mana si inveti si exersezi singurel pe baza directiilor primite la cursuri. Si ce daca nu i sa dat teme ? Ii pica mana sa faca singurel munca suplimentara ?

Astea nu sunt sfaturi pentru un viitor student, sunt abureli

"Faceti laboratorul cu ultimii ca sa le aveti deja pe stick. Mai modificati pe la ele daca va pricepeti, si arati-le asa ! Daca bagi 2 vorbe 3 minciuni , te pucnteaza bine. Eu nici nu era nevoie sa explic, ca eram prietenul lui si ma stia."


Tu nu te lua dupa ce zic alti, ca nu stii cat si cum si au dat ei interesul in facultate, plus au trecut 5 ani de cand a scris giglelus asa pe blog.

#38
Pop-Ady

Pop-Ady

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 65
  • Înscris: 09.08.2011