Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Solutii pentru backup date person...

Difuzor bas Q Acoustic 3050

Bolojan la presedintie?

Huawei band 8
 Statii de benzina DHR

AT Duster 80 asfalt 20 forestier

fisura/crapatura perete exterior ...

Windows XP Volume License
 Noul degresant universal

Imaginea nu poate fi redata - Ero...

"Mafiotii" revin in forta...

Branșament gaze 2024 sau pom...
 Lamurire bec led h7

Preturi momeala ? (dar care e sme...

Realizare tavan fals rigips

Alternative pod Giurgiu - Ruse
 

Crossover cu motorizare sub 1600 cmc

- - - - -
  • Please log in to reply
228 replies to this topic

#163
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,149
  • Înscris: 05.08.2005
1.8 a fost dezvoltat de Mitsubishi, si inlocuia 2.0 de la VW.

#164
jericho

jericho

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,098
  • Înscris: 02.09.2005

View Postadris1919, on 07 noiembrie 2015 - 07:34, said:


Am vazut ce surpriza a avut din partea electronicii Qashqai in primele saptamani de la cumparare.



a fost chiar in prima zi :) ... dar sa nu generalizam totusi...

#165
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,155
  • Înscris: 08.12.2008
Si eu stiam ca este facut de Mitsu. Asta pana am citit intr-o mare revista auto de la noi care a testat un ASX cu motorul asta si au spus ca este de origine PSA. Iar despre un diesel de 1.6 sincer nu stiu despre ce vorbesti.

#166
t-balt

t-balt

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,149
  • Înscris: 05.08.2005
Pai psa nu are nici un motor echivalent de 1.8. Mitsubishi utilizau 2.2 diesel pe Outlander de la psa.

#167
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015

View PostLauCalin, on 07 noiembrie 2015 - 09:15, said:

Si eu stiam ca este facut de Mitsu. Asta pana am citit intr-o mare revista auto de la noi care a testat un ASX cu motorul asta si au spus ca este de origine PSA. Iar despre un diesel de 1.6 sincer nu stiu despre ce vorbesti.
Dieselul de 115 cai. Poate ala sa fie de provenienta PSA (dat la schimb pt C1, 107 si fratii ASXului, daca mai exista). Stiu ca fratii PSA ai ASX aveau 1.6le PSA si acum vad ca apare un 1.6 si pe ASX deci implementarea motorului pe caroserie, cu tot ce implica asta, era deja facuta de PSA si cum ASXul si fratii lui PSA se asamblau in aceeasi fabrica, probabil ca vb de acelasi motor.

PS. Vad ca si C4 Aircross are diesel tot de 115 cai deci banuiala mea pare sa se adevereasca.

Probabil ca vanzarile 1.8lui nu faceau rentabila pastrarea lui in productie.
Era un motor mai scump la vanzare, fiind mai mare cu un numar decat 1.6le ca si pozitionare in piata, iar vanzarile slabe cresteau costul de productie. Plus politica de a-l oferi doar cu tractiunea integrala care directiona cei mai multi cumparatori spre benzina.

Edited by underb, 07 November 2015 - 10:39.


#168
haga

haga

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 178
  • Înscris: 09.09.2009
Tucson nou merita vazut : benzina ( aspirat ) 1.6 132 cp , 4x2 , manual,  garda la sol 17 cm , 4.47 lungime, portbagaj 513l , pret aprox 21.000 euro.

  Crossover/SUV de clasa mica nu se incadreaza ca spatiu in portbagaj , nu mai vorbim de pret la anumite modele  ( ex:  500X/Renegade : lungime totala 4.25m cu 135-140cm lungime interior cu bancheta pliata , vol. portbagaj 350l ) ; ca sa obtii suprafata dorita ( volum+ lungime) , trebuie sa ramai ( minim) la SUV/ Crossover compact .

#169
LauCalin

LauCalin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,155
  • Înscris: 08.12.2008
Stai, ca faci niste confuzii. C1 si 107 au fost facuti in colaborare cu Toyota si au 1.0 68 CP de la Toyota. La început s-a oferit si un diesel HDI, însă vânzările slabe l-au scos din productie.
ASX ca masina a fost facut de Mitsu. Nu împarte platforma tehnica cu nimic de la PSA. Poate te referi la fostul Outlander care impartea platforma si motoarele diesel cu 4007 si C Crosser.
In acest moment Mitsubishi are un singur model (pentru Europa) facut in colaborare directa cu PSA, electricul I-Miev. Iar de un 1.6 diesel de 116 CP eu nu am auzitsa fie pus pe vreun Mitsubishi.

#170
underb

underb

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 17,491
  • Înscris: 08.03.2015
Asa e, pe jumatate. Confuzia oricum era irelevanta pt topicul asta.
ASX are/avea totusi 2 frati PSA, mai putin cunoscuti in Romania.
C4 Aircross si Pejo 4008.

Nu trebuie sa auzi. Poti sa verifici configuratorul Mitsu Romania.

Edited by underb, 07 November 2015 - 11:14.


#171
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
E lansat in vara acel 1.6 diesel pe ASX, pentru a se incadra in curentul asta cu dimensionarea diminutiva a cilindreelor.
Mie mi-a placut comportamentul dieselului de 1.8, cu exceptia sunetului foarte prezent in habitaclu, care habitaclu e mult mai mic decat la majoritatea concurentei. Nu mai zic de pret, care este un nas ridicat asa de sus, incat aproape ca nu s-a inventat prajina sa-l atingi. Stiu, o sa ma injure unii, insa mi se pare aberant rau sa dai mult peste 20000 de oiro pe semicompacta usor inaltata, cel putin atunci cand te tragi din Decebal si Traian si castigi din munca cinstita pe plaiurile strabunilor susmentionati.

#172
takemeintoyourskin

takemeintoyourskin

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,824
  • Înscris: 14.05.2010

View Postadris1919, on 10 noiembrie 2015 - 16:52, said:

E lansat in vara acel 1.6 diesel pe ASX, pentru a se incadra in curentul asta cu dimensionarea diminutiva a cilindreelor.
Mie mi-a placut comportamentul dieselului de 1.8, cu exceptia sunetului foarte prezent in habitaclu
La 1.8d exista problema motorinei in ulei, o implementare proasta a tot sistemului de regenerare a filtrului de particule.

Edited by takemeintoyourskin, 11 November 2015 - 11:16.


#173
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006

View Posttakemeintoyourskin, on 11 noiembrie 2015 - 11:16, said:

La 1.8d exista problema motorinei in ulei, o implementare proasta a tot sistemului de regenerare a filtrului de particule.

Multam frumos!
Uite de aia-s bune forumurile, scapasem din vedere aspectul, mai ales ca am largit asa de mult plaja de cautare incat a devenit ditamai studiul de fezabilitate. Ar fi trebuit sa-l depun la guvern (cu "g" mic) si sa cer niste multi-multi bani pe el, numai ca a picat, saracu' de el, intre timp!

Edited by adris1919, 11 November 2015 - 16:01.


#174
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Intre timp reanalizez si iar o aiu de la capat cu toti parametrii.
Am renuntat in mare parte la limitarea de 1600cmc, de fapt am ridicat-o la 2000. Cel mai probabil diesel, garda la sol macar 18cm si neaparat 4x4. Si exclus tot ce depaseste 4,5m. Am vazut si un x-Trail modelul mai vechi, adica anterior astuia care seamana cu noul Qashqai. Nici intr-un caz nu-mi trebuie sa duc cu mine tot timpul ditamai garsoniera.
Mi se pare interesant mai nou, XV-ul de la Subaru, insa nu am gasit prea multe informatii legate de fiabiliatea sa. Poate sa ma ajute cineva in acest sens?

#175
Tyby

Tyby

    blue balls

  • Grup: Super Moderators
  • Posts: 15,397
  • Înscris: 29.11.2001
Kuga?! :peacefingers:

#176
jakota

jakota

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,718
  • Înscris: 22.05.2011
http://www.autoexpre...-buy-skoda-yeti
motorul VAG 2.0D, 4x4.

#177
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 13.07.2005

View Postadris1919, on 01 decembrie 2015 - 20:37, said:

.....
Mi se pare interesant mai nou, XV-ul de la Subaru, insa nu am gasit prea multe informatii legate de fiabiliatea sa. Poate sa ma ajute cineva in acest sens?

Este o masina buna.
Legat de fiabilitate - nu stiu sa aiba probleme.
Daca iei una dupa 2011-2012 nu sunt probleme nici cu dieselul ( de fapt, dupa 2010 au rezolvat-o cu bug-ul la diesel).
Dar, poti sa te uiti si dupa o benzinara de 2.0 - asta are reductor Hi-Low pentru tractare si teren greu. Este un motor extrem de fiabil !

Garda la sol este de 22 cm, masina sta extrem de bine pe sosea si se comporta exemplar pe drumuri forestiere si soft off-road.
Interiorul este extrem de spatios pentru pasageri - singurul minus este la portbagaj ( au sacrificat din capacitatea portbagajului pentru spatiu pasageri - mie asta-mi convine, dar poate altii vor mai mult spatiu pentru bagaje si mai putin pentru picioare).
Uite aici ai testul lui Robert Adam: SUBARU XV 2.0 D. Ofera foarte multe informatii utile.

#178
adris1919

adris1919

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,114
  • Înscris: 10.10.2006
Mai era cineva pe-aici care sarea imediat cu o recomandare tot de la Ford si a carui denumire incepe tot cu K si se termina cu a Posted Image . Sa stii, Tyby, ca nu am taiat inca de pe lista nici Kuga, insa ma incurca doua-trei chestii: primul model e numai bun ca lungime (4,44m), dar are portbagajul mult prea mic, de doar 360 litri. Asta noua are 4,52m lungime, deci cam mult pt mine si are portbagajul foarte bun: 456 litri. Insa oricum aș trage-o, din toate pozitiile Kuga e mai scumpa, si-aici e marea problema de fapt.

jakota, am șters din lista Yeti, din pacate, pentru doua motive: portbagajul nu se poate face plat, dupa eliminarea/plierea banchetelor spate ramânând o multime de praguri. Al doilea ar fi motorizarea diesel, care ma interesa, insa care are problemele cunoscute legate de emisii. A fost prima optiune la un moment dat, am testat dieselul de 2 litri 110cp si benzinarul de 1.4, mi-au placut ambele, insa portbagajul minuscul in varianta cu 5 locuri, pretul desul de marisor, garda la sol destul mica, m-au facut sa dau inapoi.

marr, XV-ul se face din 2012, deci in principiu n-ar trebui sa fie probleme la diesel. Merci pt link, sunt abonat vechi pe turatii.ro, chiar am si discutat in particular cu Robert, care e un tip mai mult decat rezonabil. La Subaru, ca marca in general, marea problema pe care o regasesc este cea legata de reteaua de service, practic inexistenta. Insa din cate am inceput sa inteleg, se mai pricep si service-uri independente. Probleme ar fi doar la capitolul softurilor originale, esențiale pentru o diagnoza corectă sau pentru un update eficient. La momentul de fata, sunt aproape dispus sa trec peste portbagajul mititel, de doar 380 de litri. Oricum mergem doar doi in peste 90% din cazuri, decipot folosi spatiul de pe bancheta spate pt bagaje. Mai ramane sa ma conving ca nu sunt probleme de fiabilitate majore...

Multumesc tuturor pt interventii, si va astept in continuare cu opinii!Posted Image

#179
dorinpopa

dorinpopa

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 752
  • Înscris: 13.06.2010

View Postadris1919, on 04 decembrie 2015 - 07:11, said:

La Subaru, ca marca in general, marea problema pe care o regasesc este cea legata de reteaua de service, practic inexistenta. Insa din cate am inceput sa inteleg, se mai pricep si service-uri independente. Probleme ar fi doar la capitolul softurilor originale, esențiale pentru o diagnoza corectă sau pentru un update eficient.
Mecanicii japoneze (Honda sau Toyota, în general) se pricep și la Subaru. Asta înseamnă că o poți duce inclusiv la service-ul Toyota, dacă nu ai încredere în service-ul de cartier. Pentru probleme mecanice banale eu o duc la un service la 5 minute de mine, unde sunt doi mecanici, unul plecat de la Honda, unul de la VW, și n-am avut reclamații la reparații.

#180
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 13.07.2005

View Postadris1919, on 04 decembrie 2015 - 07:11, said:

..... La Subaru, ca marca in general, marea problema pe care o regasesc este cea legata de reteaua de service, ..... Probleme ar fi doar la capitolul softurilor originale, esențiale pentru o diagnoza corectă sau pentru un update eficient. .....

In functie de zona in care locuiesti, poate fi - sau nu - o problema.
Service foarte bun Subaru este la Brasov.
In Bucuresti este iarasi atat SMT ( bun) cat si inca unul sau doua service-uri independente de nadejde din ce spun colegii din capitala.
Si in Sibiu este un service bun pe partea de mecanica pentru Subaru.
In Cluj mai ai iarasi un service bun si, din cate retin, parca si in Constanta ar fi ceva.
Daca stai mai spre vest, exista si varianta Ungaria.

Mai nasol este in zona Moldovei unde nu prea stiu ce si cum ( majoritatea merg la Brasov pentru interventii).

Daca te decizi, poti intra pe forumul Subaru Fan Club si sa intrebi acolo ce si cum legat de service-urile din zona ta.

Eu am avut interventii doar la Sibiu si Brasov, deci despre acestia, daca vrei, pot sa-ti dau detalii.

Totusi, revizii si interventii curente ( gen inlocuit placute si discuri de frana, bucsi, pivotie, etc) poti face in orice service independent cu un minim de dotari si niste oameni aplecati spre munca.
Pentru ceva mai "cu dichis" sunt variantele de mai sus ( dar, in special pentru benzinare, n-o sa prea dai pe-acolo ...).
La diesel intr-adevar, poate mai trebuie un update de soft ( desi nu stiu sa mai fi scos ceva nou in ultimul an), mai trebuie o recalibrare de injectoare, daca-i  mult timp frecat prin oras, poate si o regenerare de DPF .... si atunci, da, este nevoie de un tester cu software dedicat.

Edited by marr, 06 December 2015 - 12:22.


Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate