Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Ford Escort Tournier 1.6 16v
Last Updated: Mar 08 2018 10:33, Started by
polizei
, May 18 2009 17:46
·
0
#37
Posted 23 April 2010 - 20:35
N-ai face rău, dar dacă bătrânul nu vrea.. înseamnă că nu-l deranjează să dea 4.5 lei/litru de benzen. Oricum, gândește-te că o să te coste cât a costat mașina în Germania.
cosmin_miu, on 23rd April 2010, 20:53, said: chiar sunt curios cat o mai putea |
#38
Posted 23 April 2010 - 22:21
salut. am si eu un Ford escort in familie, mai exact e masina soramii. e modelul exact ca al tau, tot 1.6 16v din 96. il mai conduc si eu din cand in cand, ce sa spun masina pentru varsta ei merge bine, motorul e foarte silentios, are "vana" , am atins aproape 100 in a 2 a iar la drum intins e placut de condus masina, directia e surprinzator de precisa iar pe viraje se tine bine. insa ar fi si cateva probleme:1. distributia nu stiu cand a fost schimbata ultima data; 2. cand virez puternic se aude un "huruit" destul de urat, cred ca o fi planetara; 3. intra destul de greu in viteza... din cauza asta am ratat de cateva ori treapta... 4. ambreiajul prinde jos de tot, asa e si la tine? sau tre` schimbat? in rest masina merge bine, consumul e in jur de 7.5, masina fiind condusa 75% in oras de catre sora mea, la mine probabil ca, consuma in jur de 10 . cam astea ar fi impresiile mele de masina asta, daca ai putea sa-mi dai niste sfaturi cu problemele mentionate ar fi bine venite. multi km in continuare fara probleme!
Edited by seb21, 23 April 2010 - 22:38. |
#39
Posted 23 April 2010 - 22:28
1. Nu te joci cu distribuția, schimb-o măcar să dormi liniștit.
2. Verifică rulmenții. 3. Întâi schimbă uleiul din cutie. 4. N-ar fi asta o problemă, dacă nu patinează. |
#40
Posted 23 April 2010 - 22:46
BadBoyBlue, on 23rd April 2010, 23:28, said: 1. Nu te joci cu distribuția, schimb-o măcar să dormi liniștit. 2. Verifică rulmenții. 3. Întâi schimbă uleiul din cutie. 4. N-ar fi asta o problemă, dacă nu patinează. da intr-adevar masina tre` "resuscitata" putin, numai ca nu prea are nimeni timp de ea, masina e folosita aproape zilnic, in afara de weekend, sora mea e profesoara si din nefericire tre` sa faca naveta... fiind in primul an de lucru nu a prins post in oras desi a avut nota f mare la licenta... deh traim in romania. deci masina e cam indispensabila pentru ea... si apropo de planetara, a fost reconditionata acum vreo 2 luni... a tinut 2 saptamani reconditionarea asta... asa ca data viitoare tre` sa caut un mecanic mai competent. |
#42
Posted 24 April 2010 - 00:24
#43
Posted 26 April 2010 - 15:37
BadBoyBlue, on 23rd April 2010, 21:35, said: N-ai face rău, dar dacă bătrânul nu vrea.. înseamnă că nu-l deranjează să dea 4.5 lei/litru de benzen. Oricum, gândește-te că o să te coste cât a costat mașina în Germania. Quote stiu. . pai cu planetarele e problema pan` la urma... trebuia sa mentionez de la inceput. Planetarele ,daca se aud tronc-tronc-tronc-tronc.Rulmentii se aud ca un vajait asa si in general sunetul este perceput si in mers normal.Insa la viraje stanga-dreapta ,in functie de rulmentul care este `obosit ` -vajaitul se aude mai tare . Daca ai reconditinat planetara si a tinut 2 saptamani ....nu are garantie ? du-te peste om acolo..... Asa mi-a facut si mie unu mai demult la o dacie a tinut vreo 3-4 saptamani dar m-am dus inapoi si mi-a facut-o beton. Iar daca merge mult cu ea bag-o la o revizie completa si mai ales atentie la distributie cum a zis si badboyblue .....nu se stie cand pica si in loc sa decartezi 100-150 E pe dist dai vreo 500E pe un motor sh. Legat de ambreiaj si la mine `prinde` jos......semne de oboseala sunt atunci cand incepe sa trepideze sau sa se tureze in gol . Cand am cumparat-o din germania am trimis pe cineva sa o vada si primul lucru mi-a zis `ba ambreiaju prinde jos .....cred ca e dus` ,zic `ba vezi daca se tureaza in gol sau daca trepideaza la plecarea de pe loc daca nu atunci e buna `.....si la cougar tine la fel . A mai mers masina vreo 30-40.000 pana sa se duca ambreiajul , desigur a avut si simptomele specifice (se tura in gol si-si lua viteza greu) Edited by cosmin_miu, 26 April 2010 - 15:43. |
#44
Posted 27 April 2010 - 20:24
cosmin_miu, on 26th April 2010, 16:37, said: da m-am intersat si mi-a zis baiatul unde as vrea sa o pun ca preturile ptr E2 variaza intre 250 si 450 E . Oricum investia s-ar amortiza in 3-4 luni.....si ar iesi o economie fata de benzina de 1500-2000 E anual. (adica un scuter + Ford escort 1.4i incris si adus / pe an ) Planetarele ,daca se aud tronc-tronc-tronc-tronc.Rulmentii se aud ca un vajait asa si in general sunetul este perceput si in mers normal.Insa la viraje stanga-dreapta ,in functie de rulmentul care este `obosit ` -vajaitul se aude mai tare . Daca ai reconditinat planetara si a tinut 2 saptamani ....nu are garantie ? du-te peste om acolo..... Asa mi-a facut si mie unu mai demult la o dacie a tinut vreo 3-4 saptamani dar m-am dus inapoi si mi-a facut-o beton. Iar daca merge mult cu ea bag-o la o revizie completa si mai ales atentie la distributie cum a zis si badboyblue .....nu se stie cand pica si in loc sa decartezi 100-150 E pe dist dai vreo 500E pe un motor sh. Legat de ambreiaj si la mine `prinde` jos......semne de oboseala sunt atunci cand incepe sa trepideze sau sa se tureze in gol . Cand am cumparat-o din germania am trimis pe cineva sa o vada si primul lucru mi-a zis `ba ambreiaju prinde jos .....cred ca e dus` ,zic `ba vezi daca se tureaza in gol sau daca trepideaza la plecarea de pe loc daca nu atunci e buna `.....si la cougar tine la fel . A mai mers masina vreo 30-40.000 pana sa se duca ambreiajul , desigur a avut si simptomele specifice (se tura in gol si-si lua viteza greu) in legatura cu planetarele, cand virez mult din volan se aude un huruit destul de urat... nu stiu sigur daca sunt planetarele sau nu, dar asa mi s-a zis. ambreiajul prinde intr-adevar jos dar daca zici ca asa e si la tine mai ales si la cougar inseamna ca asa e la generatia asta de ford-uri. cutia de viteze pare ca da semne de oboseala uneori, intra mai greu in viteza. ar mai fi telescoapele care sunt cam duse si alte chestii mai minore. a si inca ceva, mi se pare mie sau si frana prinde cam jos? |
#45
Posted 16 September 2010 - 17:34
n-am mai zis nimic de cotet de cateva luni ......asadar masina a ajuns la 91.000 km (la mine) si peste 1-2 luni implineste 2 ani.
Pentru ca se apropie de 100.000km si 2 ani trebuie sa precizez ce am schimbat la ea inafara de consumabile. -alternator 250 lei (incepuse sa faca figuri din cauza bateriei proaste pe care taica-miu nu a schimbat-o cand i-am zis) -toba mijloc 200 lei (a fost atinsa la un prag intr-un garaj , si apoi a ruginit rapid ) -garnitura baie ulei 60 lei (picura usor ulei ) -manopera totala 150 lei cost total -660 lei (daca bateria ar fi fost schimbata la timp s-ar mai fi redus costul cu alternatorul ) pe langa acele piese masina s-a mai ales cu farul stang ciobit si bara fata sparta ambele faruri - 1 E + 4E transport bara fata - 185 lei Edited by cosmin_miu, 16 September 2010 - 17:36. |
#46
Posted 18 September 2010 - 13:46
|
#47
Posted 18 September 2010 - 18:56
Ebay
Da nemtii astia nu fac figuri cand e sa trimita? |
#48
Posted 19 September 2010 - 18:32
Am mai auzit de preturi de astea minuscule pe Ebay. Dar de ce e asa mic pretul pe Ebay? Din ce tara se trimit, de exemplu, farurile respective? Germania? Ce firma?
|
#49
Posted 19 September 2010 - 19:00
da ebay. germania. Am cumparat multe chilipiruri la 1 E .....iar unele sunt produse care nu au cautare .
1.unii vor sa scape de chestii care le umple inutil debaraua , garajul etc (adica in loc sa le arunce la gunoi......le `doneaza` pe 1 E) 2.chiar daca nu vor sa scape si se gandesc ca vor lua un pret adecvant , daca nu exista cautare pentru produsul respectiv sau nu exista licitatori din diverse motive (meciuri de fotbal , ora tarzie , etc ) atunci il iei la 1E.Ca cumparator daca ai castigat licitatia la 1E platesti automat suma in contul vanzatorului. Netrimiterea produsului inseamna infractiune + suspendarea contului pe viata. In acelasi timp cu farurile am mai luat si anvelope Uniroyal de vara 7mm din 2008 + jante de Opel + capace de opel la 10 E (setul de 4buc). p.s. farurile sunt valeo . Attached FilesEdited by cosmin_miu, 19 September 2010 - 19:05. |
#52
Posted 19 September 2010 - 21:13
Nu merg. Le-am luat fiindca erau anvelopele aproape noi si aveau exact dimensiunea celor de pe masina. Jantele si capacele o sa le dau unui prieten.
Edited by cosmin_miu, 19 September 2010 - 21:14. |
#53
Posted 19 September 2010 - 21:16
cosmin, daca vinzi capacele da-mi un pm. is pe 13" ? ca ale mele is putin cam zgariate.
|
#54
Posted 19 November 2010 - 18:44
le-am dat de atunci prietenului
Cotetul meu a implinit luna aceasta 2 ani si 101.000 km fara probleme majore ! Cu acest prilej i-am facut cadou 4 anvelope de iarna Toyo Snowprox. Tot luna asta am adus ptr un prieten un Ford escort 1.4 din 12.1997 cu Abs-Ebd, A/C , Geamuri Electrice , Jante aluminiu ,Plasa metal bagaje ,2X Airbag . Am dat 400 E , merge super si avea toate consumabile schimbate de 1 an (distributie , discuri frana fata ,placute , tamburi spate ,toba finala si intermediara) ....nemtoaica de la care l-am cumparat mai avea putin plangea dupa el , il avea de 10 ani si fusese prima ei masina. Kia Ceed 1.6-125cp din stanga pozei am inchiriat-o 2 zile si am condus-o aprox 1000km. Vreau sa spun ca dpdv al motorului , al antifonarii , al stabilitatii si al preciziei directiei nu se ridica la nivelul cotetului . Attached FilesEdited by polizei, 19 November 2010 - 18:57. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users