Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Ford Escort Tournier 1.6 16v
Last Updated: Mar 08 2018 10:33, Started by
polizei
, May 18 2009 17:46
·
0
#1
Posted 18 May 2009 - 17:46
Nu am vrut sa mai deschid acest jurnal , insa am zis sa o fac deoarece eram intrebat diverse detalii.
Masina am gasit-o pe mobile.de intr-o zi de 14 nov 2008 (chiar in ziua in care propietarul a scos-o la vanzare). Mi-a placut cum arata in poze si m-am hotarat sa o iau... cu scopul de a transporta ceva din Germania si apoi ptr a fi revanduta in Romania (ca sa-mi scot banii pe transport). Pe 15 nov autoturismul era deja oprit ptr mine 2 zile .Initial propietarul cerea 600E, am scos-o la 500 E ,am trimis pe cineva din Germania sa o verifice si am platit avans 50E sa mi-o pastreze 1 saptamana (pana ajung eu acolo ). Timpul in care mi-a pastrat-o au sunat vreo 10 autohaus-uri s-o cumpere ..... Masina este intacta (unfallfrei) , nu a suferit niciun accident major (am intors-o pe toate partile care erau originale si neatinse)- avea 120.000 km din care 58.192 km certificati din 1996 pana in anul 2001 in cartea service. In plus am si dekra din 11.11.2006 cu 98.261 km. Masina a fost a unei femei pe nume Alice P. 10 ani (si a mers cam 10.000/an -nu facea revizia la 15.000km ca nu se implineau , ci la an) si 2ani a unui om de aprox 55 ani pe nume Casper M. care a mers 1.5 ani cu ea. Am verificat tot pe ea ....si in afara de suspensii, distributie care in 30.000 km ar cam trebuii schimbata si cateva pete(urme) de rugina pe pasaje-aripi din spate nu are nicio problema. Am facut si rar-ul si din 5 masini cate erau in reprezentanta doar 2 au iesit in regula ....a mea si un seat alhambra parca . Curios am intrebat si inspectorul cum sta la noxe si mi-a raspuns.....foarte bine , aproape de E3 . Am avut insa o problema la codul motor (nu se cunostea foarte bine ) si dupa mai multe incercari nereusite ale celor de rar ca sa curete codul, mi-au trecut in CIV -fara serie. Pe masina am dat 500 E X 3.9 lei (1950 lei ) + 400 E drum (avion+acte+benzina 1560 lei ) + 457 E taxa inmatriculare 1.6i X 3.73 lei (1704 lei ) =TOTAL 1357 E echivalentul a 5214 lei .Daca mai cautam gaseam la 600 E si cu A/C insa am luat-o din apropierea locului unde trebuia sa ajung. Entuziasmat de autoturism, m-am hotarat sa il pastrez mintindu-ma singur ca e ptr taica-miu (dar mai mult eu o frec prin oras).Pana acum am facut cu ea aprox 10.000km fara nicio problema si sper sa-si continue `palmaresul` inca 1-2 ani pana cand va fi schimbata cu un Ford focus tournier. Costuri intretinere (doar cele pe care le stiu concret) : -placute frana frana zimmer 70 lei (apoi le-am gasit si cu 55 lei ) + manopera 20 lei -distributie tot kit-ul aprox 400 lei -bara fata noua 300 lei sh 100 -lei Dotari -Servodirectie -2 Airbag-uri -Abs cu Ebd -Trapa cu 2 trepte Siguranta: -2 stele Euroncap (14 puncte) Performante : 0-100km -aprox 11.5 s 100-0km - aprox 50m (parca putin mai bine decat logan) motor 1597 cmc -90cp viteza maxima atinsa pe autobahn 190km/h (real gps 181km/h) A mai venit cu : -anvelope noi pe spate / revizie ulei&filtre -trusa auto -tuv & dekra -carti service Ca incheiere pot spune ca m-am atasat de aceasta `cotineata` si imi fac treaba cu ea.....parrr parrr de colo-colo. Nu credeam ca o masina veche de 12-13 ani poate functiona asa de bine si poate fi asa manevrabila ......... Attached FilesEdited by cosmin_miu, 18 May 2009 - 18:02. |
#2
Posted 18 May 2009 - 19:24
Să vă poarte sănătoși!
Ne-am "întâlnit" într-o seară pe Bălcescu, erai în spatele meu, am făcut un semn cu avariile pe la bumpere, apoi ai făcut dreapta. Dacă o luai tot înainte, te trăgeam pe dreapta. |
#3
Posted 18 May 2009 - 22:24
mersik....
Am impresia ca am vazut avariile, dar eram atent la un idiotel care sarise de pe trotuar.... Am uitat sa precizez ca prima poza e facuta intr-o benzinarie din austria ,unde am cerut unui angajat sa sune la 112 sau sa cheme pe cineva de la deszapezire ca sunt persoane blocate pe autostrada ....si nici nu se mai poate inainta. Raspunsul angajatului a fost ` Asa e iarna in Austria ` . Poza 3 este poza din anuntul de pe mobile ....si poza 3 este facuta de redman_bz undeva pe langa Wurzburg-Germania. Edited by cosmin_miu, 18 May 2009 - 22:41. |
#4
Posted 18 May 2009 - 22:38
Cred că le-ai încurcat. Poza 2 e făcută pe la tine prin zonă.
Quote 100-0km - aprox 50m (parca putin mai bine decat logan) Sigur? Loganu' oprește în maxim 41 m de la 100 km/h. |
#5
Posted 19 May 2009 - 15:07
da am rectificat intre timp
am zis aproximativ....nu am masurat. In mers la unele franari mai puternice (cu loganurile) am aproximat ca distanta sa fie undeva la 45-50metri. Nici la escort nu stiu concret(date) ci doar distanta de franare in comparatie cu Logan. P.S. sigur e 41 ? cu abs sau fara ? ....intreb asta ptr ca mazda3 franeaza in 37m si mi se pare f buna....iar gugalu in vreo 39-40 Edited by cosmin_miu, 19 May 2009 - 15:17. |
#6
Posted 19 May 2009 - 16:11
Cred că ăla cu ABS. O fi ea Dacie, dar e făcută de Renault. Iar sistemul ABS e Bosch, care se regăsește pe multe modele Renault.
Uite un test cu Logan 1.5dCi fără ABS: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LrL216S7aYw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#7
Posted 05 June 2009 - 01:28
Quote [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/LrL216S7aYw?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] media celor 2 franari ale loganului da exact aproximarea mea de 50m (49.4m) .Oricum nu am mai mers cu un Logan de vreo 6 luni , si metrii pe care ii sustin in franarea escortului...sunt pur `comparativi`. Stie cineva daca modific cu mult tinuta masinii, daca montez pe fata niste anvelope cu talon de 65 in loc de 75 (pe spate am tot 75).Eu nu cred...insa astept alte pareri.... Anvelopele sunt sava achizitionate de noi , insa le-am rulat vreo 1000km pe breck.(pe care nu-l mai folosesc) Edited by cosmin_miu, 05 June 2009 - 01:32. |
#8
Posted 05 June 2009 - 01:56
Talonul cred că mai degrabă influențează confortul.
Lățimea benzii de rulare e cea care trebuie să te intereseze. Despre ce dimensiuni vorbim? Cougaru' ce mai face? LE: Sau vrei să pui pe față gume cu talon 65 și pe spate cu 75? Edited by BadBoyBlue, 05 June 2009 - 01:58. |
#9
Posted 09 June 2009 - 22:35
cougarul mai mult sta prin parcare , il scot doar in week-end sau la drumuri lungi .
...da exact 65 fata si 75 spate. |
#10
Posted 09 June 2009 - 22:45
În cazul ăsta, nu știu ce să zic... Era bine ca roțile să aibă același diametru. Cred că ai putea să pui ceva de genu' 155/75 cu 175/65. Dar nu te-aș sfătui...
|
|
#13
Posted 10 June 2009 - 20:31
bossake, on 10th June 2009, 08:57, said: 457 de euro e taxa veche? sau cea noua? Am facut aproape 11.000km cu masina , maine ii schimb si anvelopele pe fata sa vedem cum se comporta cu talon mai mic . Edited by cosmin_miu, 10 June 2009 - 20:32. |
#14
Posted 10 June 2009 - 20:50
O sa simti nitel mai tare gropile, in rest nu cred sa aiba nimic. Multi km fara probleme!
|
#15
Posted 17 August 2009 - 08:07
pana la urma am pus 4 anvelope SAVA (cu talon 75 ) castigate de la metro...
cu masina am atins 17.000 km si este cazul sa-i schimb uleiul. M-am uitat pe forumul clubford si oamenii specifica ca in cartile lor(probabil romanesti) este recomandat uleiul 10W40......dar majoritatea s-au trecut pe 5W30 . In cartea mea (nemteasca ) se recomanda 10W30+ inca 3 tipuri : 10W40 ,5W40, 5W30(numai ptr Scandinavia...dar si la noi se ating temperaturi scazute) Motorul este 1.6 DOHC, masina este condusa normal iar uneori mai pun si greutate. Ce tip de ulei sa-i pun pana la urma ?? 5W30 , 10W30 sau 10W40 ?? Edited by cosmin_miu, 17 August 2009 - 08:10. |
|
#17
Posted 26 October 2009 - 22:24
am si io o nelamurire :
tata azi de orbete ce este (se scoala cu noapte-n cap si pleaca la drum ) a pus lichid de parbriz in vasul cu antigel. Si-a dat seama ce a facut si s-a dus la primul service sa-i goleasca tot lichidul din instalatia de racire si sa-i puna din nou antigel. A ajuns la un service Mercedes si aia i-au pus antigel aral silikatfrei -40 (cel putin asa zice ca era ) in proportie de 95% antigel si 5% apa.........in cartea masini scrie ca trebuie 50% apa si 50% antigel ( dar asta ptr antigel motorcraft super plus) Intrebarea este ....asa trebuie antigelul asta aral nediluat ??? pe el cica scria bis -40 ......stie cineva este concentrat sau diluat ??? Cam ca cel din stanga din poza mi-a spus ca arata ! Attached FilesEdited by cosmin_miu, 26 October 2009 - 22:31. |
#18
Posted 26 October 2009 - 23:16
E posibil ca antigelul sa vina pre-diluat. Oricum, nu cred ca ar trebui sa fie probleme.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users