Toyota Yaris Cross
Last Updated: Apr 29 2024 19:39, Started by
CIP03
, Dec 11 2021 02:48
·
19
#1
Posted 11 December 2021 - 02:48
Azi am condus Toyota Yaris Cross SUV Hibrid Exclusive Elegant HYB 4x4
Pret de lista 28000 Euro+ TVA. Prima impresie, arata ca bradul de craciun: plina de luminite si avertizari! Contra: azi am condus pe autostrada si mi s-a parut ca o misca destul de serios vantul, este un SUV de oras dar nu ma astepam sa tin volanul asa ferm. Pe alocuri mi -a lasat impresia ca pierde banda. Pro: revin! |
#2
Posted 11 December 2021 - 04:06
28+TVA...
Pai la banii ăștia iei Yaris GR care e absolut OZN fata de conserva asta și își ține și prețul, se și mișcă. Cross/SUV de oraș? Sa ce? Sa escaladezi bordurile? Da știu că în Ro sunt unele orașe catastrofal proiectate unde ai de urcat borduri, dar într-un loc normal nu ai ce căuta cu mașina pe borduri. De altfel rolul bordurii e să împiedice mașinile să ajungă acolo. Șmecherii iau Jimny/Defender să poată parca și escalada scările. 😁 Edited by SpeedDemon, 11 December 2021 - 04:13. |
#6
Posted 11 December 2021 - 11:29
#7
Posted 11 December 2021 - 12:03
SpeedDemon, on 11 decembrie 2021 - 04:06, said:
28+TVA... Pai la banii ăștia iei Yaris GR care e absolut OZN fata de conserva asta și își ține și prețul, se și mișcă. |
#8
Posted 11 December 2021 - 12:48
#9
Posted 11 December 2021 - 15:00
Pai ce probleme are motorul ăla? Duce 450 de cai pe interne stock, e Toyota e fiabil. In ce mă privește e cel mai grozav hothatch de la Megane 3 RS încoace. Daca nu ar fi chestie de bani mi-aș fi luat instant unul.
Vroiam sa mă duc când era unul disponibil la dealerul local, mă îmbrăcăm frumos și cu atitudine că dau avans și RS-ul la tradein poate mă lasa la test. În esență e super asemănătoare și totuși diferita, fata de Megane 3 RS. Dar nu mai era până m-am trezit eu. Gen tot coupe, tot manuala, tot frana de mana clasica. De fapt e chiar mai lent decât un Megane RS 275 pe circuit, are doar 8:04 pe Nurburgring fata de 7:54 (bine trophyR, a mea e un pic mai lentă, 100 kg in plus și fără amortizoare Ohlins), dar are accelerație mega, aderență multa, awd reglabil și e mult mai modern la interior parca. Plus că la modificări potențialul e mult mai mare, motorul mai bun, awd. Când am vrut eu era 37k echiparea de top, aia circuit cu 3 diferențiale, reglabila puterea fata spate. Edited by SpeedDemon, 11 December 2021 - 15:10. |
#10
Posted 11 December 2021 - 16:10
SpeedDemon, on 11 decembrie 2021 - 15:00, said:
Pai ce probleme are motorul ăla? o selectie rapida, la intamplare: https://m.youtube.co...h?v=wqMhIpD83Uo https://m.youtube.co...h?v=llD0B2Xc9Vg la un moment dat am auzit o expresie, din partea comunitatii Samsung pentru comunitatea iPhone, apropos de down-time al acestora din urma: “nu mai functioneaza iPhone? ce sa-ti spun, ia-ti un Samsung?…”. nu mai putin cazul de fata. si care este “scopul” a 3 diferentiale atata timp cat habar nu au care este “destinatia”? Subaru, de exemplu, are idei putine dar fixe, apropos de diferentiale/tractiune integrala, dar abominatia asta neterminata, recte GR, unde foloseste 3 diferentiale? la rally? haha, aberatii pédé. |
|
#11
Posted 11 December 2021 - 16:37
GR-ul ăla a suferit un "money shift", gen când ești la 6-7 mii rpm in a 4-a și bagi 3 in loc de 5 ducând motorul la o turație mult peste ce a fost el proiectat sa duca. Bine se poate și mai rău, 2 in loc de 4...1 in loc de 3 nu știu dacă te lasă.
Subaru BRZ/Toyota GT86 da e o mașină problematica deși ai avea așteptari de la un natural aspirat. Yaris GR a fost creat special pt regula WRC cu 2500/an de unități vândute pt a putea participa, Toyota face 25000. Da, scopul e raliul, genul asta de mașini totuși sunt mai safe pe strada, duce putere multa fiind awd și controlabilă. Iar lungimea e perfecta, are 4 metri în capăt. 😁 De luat Yaris GR merge luat și fără LSD-uri, in Europa, iar varianta FWD parca e doar in Japonia. Doar echiparea circuit are 3 diferențiale și butonul ăla. E o mașină testată de Akio Toyoda și Tommi Makkinen, s-a pus mult suflet în construirea ei. Da mașina asta e un "Rally special" in toată regula. Nu cred că o să o folosească prea multi la asta fiind scumpă, dar probabil are suspensia mai moale, mai ok oe drumurile din Ro. Edited by SpeedDemon, 11 December 2021 - 16:50. |
#12
Posted 12 December 2021 - 02:10
Yaris Cross e platit si livrat, cred ca e prima masina livrata in Romania! 28.000 euro, - rabla, - discount 4% ca le-am fost simpatic am iesit undeva la 24.000 fara TVA pentru acest model Hibrid Exclusive Elegant HYB 4x4.
Am condus si azi, la fel in anumite curbe parca pierde banda (zici ca cineva trage de volan) poate ceva nu am setat bine. La orice masina care trece pe langa la o distanta mica scoate un semnal sonor foarte enevant. Mai butonam si sper sa o aduc in parametrii optimi! |
#13
Posted 13 December 2021 - 10:43
Dezactivează Lane Assist, ca să nu mai facă corecții sau macar seteaza-l la o agresivitate mai mică.
Aceeași senzație că derapează mașina am avut-o și eu la I30, dar de fapt ea încerca să mă mențină pe bandă. Să o folosești cu plăcere, și poate îi deschizi jurnal în secțiunea dedicată! |
#14
Posted 16 December 2021 - 15:19
#16
Posted 02 January 2022 - 16:03
#17
Posted 04 April 2022 - 09:45
#18
Posted 04 April 2022 - 11:51
MMike, on 04 aprilie 2022 - 09:45, said:
Alte impresii ? Cum stai cu consumu ? Iarna cu AC-ul pornit 6.5L, acum de cand s-a incalzit a scazut consumul la 5L, Am facut un experiment fara AC mers usor, nu am depasit 80kh, temperatura de afara 15-20C, am avut o medie de 3.9L Consumul oscileaza, maxim am avut 7L la un drum Bucuresti-Alba Iulia. Alte probleme, un sunet ciudat la ventilator la 2 liniute se aude destul de tare si un alt sunet de "trancanit" la viteze intre 40kh si 80kh la urmatoarea revizie o sa le aduc la cunostinta aceste probleme. |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users