Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Euro NCAP a testat noile Logan și Sandero, iar rezultatele sunt dezamăgitoare
Last Updated: Apr 17 2021 20:40, Started by
waterman
, Apr 14 2021 08:51
·
0
#109
Posted 14 April 2021 - 18:45
Octavian___, on 14 aprilie 2021 - 17:42, said:
Treaba e ca e bjne sa fie sistemele astea de precoliziune sau cum ii zice cu masina din fata si pieton/bitzicla. Mai ales pt noile generatii de soferi care sunt invatati asa treptat sa fie handicapati,scuze, cu handicap inca de la acoala de soferi. O sa vedeti in viitor ce inseamna sistemele astea, atentia distribbutiva la volan va fi tot mai mica, doar pt ca subconstientul lucreaza inuman de mult fata de cat ati crede. Daca in loc sa puna frana masina, i-ar f..te sistemu o scatoalca dupa cap, sa vezi ce atent ar fi,asa o sa-i doara la banana la cei care vin dupa astia mai middle age, care sunt aproape depasiti de noile sisteme si se bazeaza in continuare pe atentie la volan voncomitent cu noile sisteme implementate. Anticoliziune cu masina din fata mi se pare f util, o gaselnita buna a vremurilor, doar ca in timp se vir diminua grav reflexele si instictu de conservare. ...nu degeaba creieru uman se micsoreaza...asta nu e semn ca suntem mai destepti Si in timp vom deveni doar niste sclavi idioti care nu vor face decat sa supraveghese oarecum sistemele ...sclavii sistemelor. Dar la generatiile noi li se vor parea normal, absolut normal... Edited by cotizo_dacul, 14 April 2021 - 18:48. |
#111
Posted 14 April 2021 - 20:19
vj_Heaven, on 14 aprilie 2021 - 18:09, said:
Mai puteau marii scorul daciei la impact facand mici tweak-uri. Gen la impactul frontal, primul test, la Enyaq se deschid si aibag-urile laterale insa la Dacie nu, si se vede cum da manechinul cu capul in stalpul B. Da, nu inteleg de ce se scumpesc la tarate si nu activeaza toate airbag-urile in caz de impact. Oricum masina iese dauna totala. De asemenea, se vede ce inseamna lipsa airbagului central. Omuletul de pe partea opusa impactului zburataceste prin toata cabina. |
#112
Posted 14 April 2021 - 20:23
#113
Posted 14 April 2021 - 20:44
#114
Posted 14 April 2021 - 21:07
cotizo_dacul, on 14 aprilie 2021 - 18:45, said: Asta am vrut sa scriu si eu ,dar ai fost mai rapid.Deja se conduce ff prost pe sosele patriei.Dar viitori soferi se vor baza tot mai mult pe sistemele electonice ale masinii.Si vor gandi,de ce trebuie sa fiu eu atent,ca franeaza masina pt mine.De ce sa ma asigur eu,ca se asigura masina pt mine.In alta oridine de idei,acum cativa ani cand aparuse Chevrolet Aveo,a luat parca 2 stele la testele euroncap,si urmarea,s-a vandut in draci,oamenilor putin le-a pasat ca are 2 stele. In prezent probabil ca n-ar lua nicio stea. Daca ar fi sa iei dupa cerintele de atunci, probabil ca noul Sandero/Logan ar avea 5 stele. La testele de impact nici nu se pot compara, dar doua stele de acum nu sunt aceleasi cu doua stele de atunci, in principal din cauza sistemelor active. La impact sta bine Sandero/Logan, dar daca nu vede pietonii si bitziclele cum spun chiar cei de la Euroncap, in loc 4 stele sigure, a luat jumate. Doar unii bezmetici p-aci vad ca problema ar fi la testele de impact...cand aia la Ncap spun ca e penalizat din cauza lipsei sistemelor active pt pietoni si biciclete, inuman Attached FilesEdited by Octavian___, 14 April 2021 - 21:07. |
#115
Posted 14 April 2021 - 21:17
Sa fim un pic realisti, o masina care lua 5 stele acum 10 ani, acum ar lua tot pe la 2 sau maxim 3 stele. Sistemele de asistenta/siguranta activa sunt scumpe, e normal sa nu fie prezente pe un low-cost.
Edited by utopium, 14 April 2021 - 21:17. |
#116
Posted 14 April 2021 - 21:29
Astia de criticati ca are doua stele sunteti constienti ca are doua stele din cauza unei camere si faptul ca se afiseaza cel mai mic scor in punctaju final, la impact are 4 stelute, ceea ce e foarte decent, doar pentru ca nu are o camera sa ia doua stele arata cat de jalnice sunt testele ncap. Masina e facuta sa o conduci tu
|
#117
Posted 14 April 2021 - 21:37
#118
Posted 14 April 2021 - 21:52
nu. fiecare acolo unde are voie. pietonii, restul etc nu au treaba cu calea de rulare.vb dpdv legal.
gata cu off-ul. |
|
#119
Posted 14 April 2021 - 23:54
foxbat, on 14 aprilie 2021 - 21:52, said:
nu. fiecare acolo unde are voie. pietonii, restul etc nu au treaba cu calea de rulare.vb dpdv legal. Ia vezi banda albastra din grafic ce spune: https://storymaps.ar...963ad7c52dc720a Cine sta sa citeasca pe situl euroncap poate vedea detaliile: https://www.euroncap...cia/logan/42505 Motivul pentru care a fost depunctata este: "The autonomous emergency braking (AEB) system does not detect vulnerable road users such as pedestrians and cyclists." |
#120
Posted 15 April 2021 - 01:56
Victor24D, on 14 aprilie 2021 - 21:29, said:
Astia de criticati ca are doua stele sunteti constienti ca are doua stele din cauza unei camere si faptul ca se afiseaza cel mai mic scor in punctaju final, la impact are 4 stelute, ceea ce e foarte decent, doar pentru ca nu are o camera sa ia doua stele arata cat de jalnice sunt testele ncap. Masina e facuta sa o conduci tu Treaba cu 4 stele au zis-o sa mai spele din rusine, dar adevarul e ca este o masina nesigura vis-a-vis de restul competitorilor. |
#121
Posted 15 April 2021 - 07:23
#122
Posted 15 April 2021 - 07:32
ro_explorer, on 14 aprilie 2021 - 23:54, said:
Nici pe trecere de pietoni nu au voie? Eu stiam ca poti traversa pe trecere de pietoni ... si totusi muti mor sau ajung prin spitale facand asta. Plus că sistemele alea se pot dezactiva, mă gândesc că există câte un buton dedicat. Dar per total ai dreptate, unii chiar au nevoie de sisteme de genul ăla. george_alexandru, on 15 aprilie 2021 - 07:23, said:
Deci nu poate să o conducă șoferul meu? |
#123
Posted 15 April 2021 - 07:41
Arogante în funcție de buget
ericmario, on 15 aprilie 2021 - 07:32, said: Unora poți să le dai toate sistemele de siguranță de pe lume, dar ei vor face în continuare ceea ce știu mai bine, și anume să ia pietoni pe capotă. Plus că sistemele alea se pot dezactiva, mă gândesc că există câte un buton dedicat. La mine se pot dezactiva, dar se reactivează la următoarea pornire. Ar trebui să fii tare pornit pe ele să o faci la fiecare pornire, mai ales că trebuie dezactivate unul câte unul. Dar asta e la mine, la alte mașini poate fi diferit. |
|
#124
Posted 15 April 2021 - 08:29
#125
Posted 15 April 2021 - 08:57
De curiozitate (stele si procent protectie pasageri). Am ales masini mai ieftine, care au fost sau sunt in zona de 11-16 mii de euro.
Citroen C-Elysee - 3 stele, 71% Peugeot 301 - 3 stele, 71% Kia Stonic - 3 stele, 85% Skoda Scala - 5 stele, 97% Skoda Kamiq (2019) - 5 stele, 96% Hyundai i20 - 4 stele, 85% (versiunea din 2009 avea 5 stele si 88%) Hyundai i10 - 3 stele, 69% (versiunea din 2014 avea 4 stele si 79%) Skoda Rapid - 5 stele, 94% Fiat Tipo - 3 stele, 82% Suzuki Vitara (2015) - 5 stele, 89% Suzuki Swift (2010) (atunci e ultima testare a modelului, nu s-au mai obosit sa le testeze, si asta e valabil si pentru SX-Cross, nu exista nici un test pentru modelul asta) - 5 stele, 94% Suzuki Ignis (2016) - 3 stele, 79% Suzuki Baleno - 3 stele, 80% Renault Captur (2019) - 5 stele, 96% Renault Megane (e doar la hatchback si ultima e hat, din 2015, de atunci nu a mai fost deloc testat) - 5 stele, 88% Opel Crossland X (2017) - 5 stele, 85% Opel Astra Hatchback (2015) - 5 stele, 86% Skoda Fabia Hatchback (2014) - 5 stele, 81% Citroen C3 ( 2017) - 4 stele, 88% Citroen C3 Aircross ( 2017) - 5 stele, 85% Toyota Yaris (2020) - 5 stele, 86% Edited by cattavencu, 15 April 2021 - 09:04. |
#126
Posted 15 April 2021 - 09:15
Desi Skoda a stat mereu foarte bine la testele NCAP, nu poti baga in lista de mai sus Skoda Kamiq - eu am masina asta si a costat peste 20K euro, avand alte optionale pentru siguranta. (care au afectat pretul final)
Edited by CryTeku, 15 April 2021 - 09:16. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users