Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Salariu prea mare - ordin de mini...

Servodirectie Massey Ferguson 35x...

Izolare pod casa
 Masina buget 5000 euro

Reparare lustra led

Essilor vs. Hoya

Acces blocat / Website T5
 Medieval (2022)

Secolul XXI suna (1964)

Software pentru calculat suprafet...

Program copiere date Samsung J5 l...
 Contestatie amenda anulata in ins...

Folosire filezilla

Alegere panouri fotovoltaice

Intrare gratuita la Antipa daca a...
 

Euro NCAP a testat noile Logan și Sandero, iar rezultatele sunt dezamăgitoare

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
199 replies to this topic

#109
cotizo_dacul

cotizo_dacul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 576
  • Înscris: 09.01.2009

View PostOctavian___, on 14 aprilie 2021 - 17:42, said:

Treaba e ca e bjne sa fie sistemele astea de precoliziune sau cum ii zice cu masina din fata si pieton/bitzicla.
Mai ales pt noile generatii de soferi care sunt invatati asa treptat sa fie handicapati,scuze, cu handicap inca de la acoala de soferi.
O sa vedeti in viitor ce inseamna sistemele astea, atentia distribbutiva la volan va fi tot mai mica, doar pt ca subconstientul lucreaza inuman de mult fata de cat ati crede.
Daca in loc sa puna frana masina, i-ar f..te sistemu o scatoalca dupa cap, sa vezi ce atent ar fi,asa o sa-i doara la banana la cei care vin dupa astia mai middle age, care sunt aproape depasiti de noile sisteme si se bazeaza in continuare pe atentie la volan voncomitent cu noile sisteme implementate.

Anticoliziune cu masina din fata mi se pare f util, o gaselnita buna a vremurilor, doar ca in timp se vir diminua grav reflexele si instictu de conservare.

...nu degeaba creieru uman se micsoreaza...asta nu e semn ca suntem mai destepti

Si in timp vom deveni doar niste sclavi idioti care nu vor face decat sa supraveghese oarecum sistemele ...sclavii sistemelor.
Dar la generatiile noi li se vor parea normal, absolut normal...
Asta  am  vrut sa scriu si eu ,dar ai  fost mai  rapid.Deja  se conduce ff  prost pe sosele patriei.Dar  viitori  soferi  se   vor baza  tot mai mult pe sistemele  electonice ale masinii.Si  vor gandi,de ce trebuie sa fiu eu atent,ca  franeaza  masina pt mine.De ce  sa ma asigur eu,ca se asigura  masina  pt mine.In alta  oridine  de  idei,acum  cativa ani  cand aparuse  Chevrolet Aveo,a luat parca  2  stele la testele  euroncap,si   urmarea,s-a vandut  in draci,oamenilor  putin le-a pasat ca  are  2 stele.

Edited by cotizo_dacul, 14 April 2021 - 18:48.


#110
r_ionescu

r_ionescu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,244
  • Înscris: 07.07.2010

View Postwaterman, on 14 aprilie 2021 - 09:13, said:

Din ce pricep eu, problemele sunt la impact nu la electronice.
Nici nu ma asteptam la altceva! Nu stiu daca exista cineva cu alte asteptari! E Logan, ce Dumnezeu!?!

#111
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,478
  • Înscris: 30.01.2008

View Postvj_Heaven, on 14 aprilie 2021 - 18:09, said:

Mai puteau marii scorul daciei la impact facand mici tweak-uri. Gen la impactul frontal, primul test, la Enyaq se deschid si aibag-urile laterale insa la Dacie nu, si se vede cum da manechinul cu capul in stalpul B.

Da, nu inteleg de ce se scumpesc la tarate si nu activeaza toate airbag-urile in caz de impact. Oricum masina iese dauna totala.

De asemenea, se vede ce inseamna lipsa airbagului central. Omuletul de pe partea opusa impactului zburataceste prin toata cabina.

#112
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View PostEnd-L-user, on 14 aprilie 2021 - 20:19, said:


De asemenea, se vede ce inseamna lipsa airbagului central. Omuletul de pe partea opusa impactului zburataceste prin toata cabina.
Câte mașini au astăzi airbag central?

#113
End-L-user

End-L-user

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,478
  • Înscris: 30.01.2008

View Postericmario, on 14 aprilie 2021 - 20:23, said:

Câte mașini au astăzi airbag central?

Nici pe departe cate ar trebui, ce-i drept.

#114
Octavian___

Octavian___

    Membru de ocazie

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,948
  • Înscris: 06.04.2007

View Postcotizo_dacul, on 14 aprilie 2021 - 18:45, said:


Asta  am  vrut sa scriu si eu ,dar ai  fost mai  rapid.Deja  se conduce ff  prost pe sosele patriei.Dar  viitori  soferi  se   vor baza  tot mai mult pe sistemele  electonice ale masinii.Si  vor gandi,de ce trebuie sa fiu eu atent,ca  franeaza  masina pt mine.De ce  sa ma asigur eu,ca se asigura  masina  pt mine.In alta  oridine  de  idei,acum  cativa ani  cand aparuse  Chevrolet Aveo,a luat parca  2  stele la testele  euroncap,si   urmarea,s-a vandut  in draci,oamenilor  putin le-a pasat ca  are  2 stele.
Intr-adevar Aveo avea 2 stele, dar din pacate pe meritate la impact la vremea aia.
In prezent probabil ca n-ar lua nicio stea.
Daca ar fi sa iei dupa cerintele de atunci, probabil ca noul Sandero/Logan ar avea 5 stele.
La testele de impact nici nu se pot compara, dar doua stele de acum nu sunt aceleasi cu doua stele de atunci, in principal din cauza sistemelor active.

La impact sta bine Sandero/Logan, dar daca nu vede pietonii si bitziclele cum spun chiar cei de la Euroncap, in loc 4 stele sigure, a luat jumate.
Doar unii bezmetici p-aci vad ca problema ar fi la testele de impact...cand aia la Ncap spun ca e penalizat din cauza lipsei sistemelor active pt pietoni si biciclete, inuman

Attached Files


Edited by Octavian___, 14 April 2021 - 21:07.


#115
utopium

utopium

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 41,000
  • Înscris: 14.08.2007
Sa fim un pic realisti, o masina care lua 5 stele acum 10 ani, acum ar lua tot pe la 2 sau maxim 3 stele. Sistemele de asistenta/siguranta activa sunt scumpe, e normal sa nu fie prezente pe un low-cost.

Edited by utopium, 14 April 2021 - 21:17.


#116
Victor24D

Victor24D

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 20.05.2020
Astia de criticati ca are doua stele sunteti constienti ca are doua stele din cauza unei camere si faptul ca se afiseaza cel mai mic scor in punctaju final, la impact are 4 stelute, ceea ce e foarte decent, doar pentru ca nu are o camera sa ia doua stele arata cat de jalnice sunt testele ncap. Masina e facuta sa o conduci tu

#117
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,185
  • Înscris: 15.12.2009

View PostVictor24D, on 14 aprilie 2021 - 21:29, said:

Masina e facuta sa o conduci tu
Restul, pietonii, nu conteaza ... sunt doar obstacole, nu ?

#118
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 11,340
  • Înscris: 22.12.2005
nu. fiecare acolo unde are voie. pietonii, restul etc nu au treaba cu calea de rulare.vb dpdv legal.

gata cu off-ul.

#119
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 26,185
  • Înscris: 15.12.2009

View Postfoxbat, on 14 aprilie 2021 - 21:52, said:

nu. fiecare acolo unde are voie. pietonii, restul etc nu au treaba cu calea de rulare.vb dpdv legal.
Nici pe trecere de pietoni nu au voie? Eu stiam ca poti traversa pe trecere de pietoni ... si totusi muti mor sau ajung prin spitale facand asta.

Ia vezi banda albastra din grafic ce spune: https://storymaps.ar...963ad7c52dc720a

Cine sta sa citeasca pe situl euroncap poate vedea detaliile: https://www.euroncap...cia/logan/42505

Motivul pentru care a fost depunctata este: "The autonomous emergency braking (AEB) system does not detect vulnerable road users such as pedestrians and cyclists."

#120
kiario

kiario

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,391
  • Înscris: 19.08.2012

View PostVictor24D, on 14 aprilie 2021 - 21:29, said:

Astia de criticati ca are doua stele sunteti constienti ca are doua stele din cauza unei camere si faptul ca se afiseaza cel mai mic scor in punctaju final, la impact are 4 stelute, ceea ce e foarte decent, doar pentru ca nu are o camera sa ia doua stele arata cat de jalnice sunt testele ncap. Masina e facuta sa o conduci tu
Cu 70% protectie ocupanti este la coada clasamentului, are "4" stele doar din vorbe.

Treaba cu 4 stele au zis-o sa mai spele din rusine, dar adevarul e ca este o masina nesigura vis-a-vis de restul competitorilor.

#121
george_alexandru

george_alexandru

    `·.¸¸ ><((((º>.·<((((º>

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,159
  • Înscris: 30.08.2017

View PostVictor24D, on 14 aprilie 2021 - 21:29, said:

Masina e facuta sa o conduci tu

Deci nu poate să o conducă șoferul meu?

#122
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postro_explorer, on 14 aprilie 2021 - 23:54, said:

Nici pe trecere de pietoni nu au voie? Eu stiam ca poti traversa pe trecere de pietoni ... si totusi muti mor sau ajung prin spitale facand asta.

Unora poți să le dai toate sistemele de siguranță de pe lume, dar ei vor face în continuare ceea ce știu mai bine, și anume să ia pietoni pe capotă.
Plus că sistemele alea se pot dezactiva, mă gândesc că există câte un buton dedicat.

Dar per total ai dreptate, unii chiar au nevoie de sisteme de genul ăla.

View Postgeorge_alexandru, on 15 aprilie 2021 - 07:23, said:

Deci nu poate să o conducă șoferul meu?
Asta ar fi culmea aroganței, să-ți iei Sandero/Logan și să ai șofer! Posted Image

#123
george_alexandru

george_alexandru

    `·.¸¸ ><((((º>.·<((((º>

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 24,159
  • Înscris: 30.08.2017
Arogante în funcție de buget :D

View Postericmario, on 15 aprilie 2021 - 07:32, said:


Unora poți să le dai toate sistemele de siguranță de pe lume, dar ei vor face în continuare ceea ce știu mai bine, și anume să ia pietoni pe capotă.
Plus că sistemele alea se pot dezactiva, mă gândesc că există câte un buton dedicat.


La mine se pot dezactiva, dar se reactivează la următoarea pornire. Ar trebui să fii tare pornit pe ele să o faci la fiecare pornire, mai ales că trebuie dezactivate unul câte unul. Dar asta e la mine, la alte mașini poate fi diferit.

#124
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006

View Postericmario, on 15 aprilie 2021 - 07:32, said:




Asta ar fi culmea aroganței, să-ți iei Sandero/Logan și să ai șofer! Posted Image

Pai la multe institutii ale statului chiar asa e. Ma rog, masinile sunt ale statului (ministerului respectiv), dar ideea tot aia e.

#125
cattavencu

cattavencu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,268
  • Înscris: 19.09.2006
De curiozitate (stele si procent protectie pasageri). Am ales masini mai ieftine, care au fost sau sunt in zona de 11-16 mii de euro.

Citroen C-Elysee - 3 stele, 71%

Peugeot 301 - 3 stele, 71%

Kia Stonic - 3 stele, 85%

Skoda Scala - 5 stele, 97%

Skoda Kamiq (2019) - 5 stele, 96%

Hyundai i20 - 4 stele, 85% (versiunea din 2009 avea 5 stele si 88%)

Hyundai i10 - 3 stele, 69% (versiunea din 2014 avea 4 stele si 79%)

Skoda Rapid - 5 stele, 94%

Fiat Tipo - 3 stele, 82%

Suzuki Vitara (2015) - 5 stele, 89%

Suzuki Swift (2010) (atunci e ultima testare a modelului, nu s-au mai obosit sa le testeze, si asta e valabil si pentru SX-Cross, nu exista nici un test pentru modelul asta) - 5 stele, 94%

Suzuki Ignis (2016) - 3 stele, 79%

Suzuki Baleno - 3 stele, 80%

Renault Captur (2019) - 5 stele, 96%

Renault Megane (e doar la hatchback si ultima e hat, din 2015, de atunci nu a mai fost deloc testat) - 5 stele, 88%

Opel Crossland X (2017) - 5 stele, 85%

Opel Astra Hatchback (2015) - 5 stele, 86%

Skoda Fabia Hatchback (2014) - 5 stele, 81%

Citroen C3 ( 2017) - 4 stele, 88%

Citroen C3 Aircross ( 2017) - 5 stele, 85%

Toyota Yaris (2020) - 5 stele, 86%

Edited by cattavencu, 15 April 2021 - 09:04.


#126
CryTeku

CryTeku

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 938
  • Înscris: 29.11.2013
Desi Skoda a stat mereu foarte bine la testele NCAP, nu poti baga in lista de mai sus Skoda Kamiq - eu am masina asta si a costat peste 20K euro, avand alte optionale pentru siguranta. (care au afectat pretul final)

Edited by CryTeku, 15 April 2021 - 09:16.


Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate