Pareri Emag.ro (2018+)
Last Updated: May 02 2024 16:46, Started by
Adm
, Nov 19 2018 10:27
·
169
#4267
Posted 25 September 2022 - 18:14
Salutare,pe la sfârșitul lunii iulie ,mai exact pe 27/07/2022 am reactivat Genius (cu o zi înainte anulasem Genius trial) folosind promoția asta -> https://www.emag.ro/...ctivate-genius? <-- dar nu am primit nici un voucher de 25 de lei .
Am contactat asistența pe FB,iar după 2 săptămâni de amânări și "abureli" mi-au spus că nu eram eligibil. Le-am spus că link-ul pentru reactivare mi-a fost furnizat chiar de către colegii lor de la asistența FB și că în regulamentul promoției nu am văzut nici o condiție care trebuia îndeplinită. Bineînțeles că nu au știut să-mi dea nici o explicație ,doar au continuat să mintă ,spunând că vor revenii în ziua următoare cu un răspuns ,bla,bla,bla. Probabil că voi face reclamație la ANPC,văzând că nu s-a putut rezolva nimic cu EMAG . |
#4268
Posted 28 September 2022 - 22:36
Daca am comandat un produs, pe care nu-l mai vreau, dar a ajuns deja coletul in easybox, unde la scurt timp dupa a mai fost adaugat un alt colet, in aceasi cutie. In cazul acesta cum as putea proceda? Scot din cutie doar coletul care ma intereseaza, si il las pe celalalt? Sau le iau pe amandoua si fac cerere de return pentru primul?
Edited by IncredibleWiring, 28 September 2022 - 22:37. |
#4270
Posted 29 September 2022 - 10:32
In easybox nu cred ca se mai poate adauga "in scurt timp" alt colet, sunt in cutii diferite. Se deschid ambele in acelasi timp, e drept.
Sper ca vanzatorul este emag, merge sa faci retur pe loc in cazul asta ( primesti codul imediat ) |
#4271
Posted 29 September 2022 - 12:39
modoran, on 29 septembrie 2022 - 10:32, said:
In easybox nu cred ca se mai poate adauga "in scurt timp" alt colet, sunt in cutii diferite. Se deschid ambele in acelasi timp, e drept. Sper ca vanzatorul este emag, merge sa faci retur pe loc in cazul asta ( primesti codul imediat ) S-a schimbat procedura de la inceputul anului. De acum, coletele indiferent daca sunt emag sau marketplace sunt bagate in aceasi cutie. Am comandat din marketplace. Edited by IncredibleWiring, 29 September 2022 - 12:40. |
#4272
Posted 29 September 2022 - 14:06
modoran, on 29 septembrie 2022 - 10:32, said:
In easybox nu cred ca se mai poate adauga "in scurt timp" alt colet, sunt in cutii diferite. Se deschid ambele in acelasi timp, e drept. Sper ca vanzatorul este emag, merge sa faci retur pe loc in cazul asta ( primesti codul imediat ) |
#4273
Posted 29 September 2022 - 15:04
Eu am avut 2 produse și le-au pus în dulapuri diferite, fiecare cu awb-ul lui, ambele de la eMag, dar la o zi distanta și același easybox.
Codul SMS a fost același pentru ambele, nu l-am ridicat pe primul in ziua aceea. |
#4274
Posted 29 September 2022 - 23:12
Am fost ,la easybox, am luat coletul, am facut cerere de retur, mi-a dat alt sertar, si l-am pus. S-a rezolvat in acelasi timp.
|
#4275
Posted 30 September 2022 - 10:26
S-a rezolvat extrem de rapid. Ieri pe la ora 20 am returnat produsul, si azi dimineata la ora 3 am primit confirmarea ca returul e OK si ca mi se vor restitui banii. Cumparat din marketplace, si nu emag.
|
#4276
Posted 30 September 2022 - 21:17
Telefoane resigilate mai scumpe decât cele noi pe emag.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/n6ispiGkw8k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by K-Bobby, 30 September 2022 - 21:17. |
|
#4278
Posted 01 October 2022 - 07:45
#4279
Posted 01 October 2022 - 07:52
Am mai auzit scuza asta cu emag market place. Am cumparat produse de acolo si au fost neconforme, a trebuit sa discut cu emag call center, sa faca voucher pentru transport.
Nu poti sa ai scuza asta ca nu este emag dar sa vanda pe platforma ta. |
#4280
Posted 01 October 2022 - 18:18
omul e butthurt din alt motiv https://www.emag.ro/...f27938134843032
|
#4281
Posted 01 October 2022 - 21:43
MindArchitect, on 01 octombrie 2022 - 07:52, said:
Am mai auzit scuza asta cu emag market place. Am cumparat produse de acolo si au fost neconforme, a trebuit sa discut cu emag call center, sa faca voucher pentru transport. Nu poti sa ai scuza asta ca nu este emag dar sa vanda pe platforma ta. Tu nu vrei sa pricepi ca emagul ii inchiriaza taraba si ala isi pune acolo ce produse are cu ce preturi vrea? Vezi cine iti emita factura pentru produs, aceea este entitatea care este raspunzatoare legal pentru problemele cu produsul. In mod sigur in contractul dintre emag si cei care vand prin marketplace sunt niste conditii si in mod sigur ca daca primesc prea multe review-uri negative vor fi scosi de pe platforma. In rest, nu este nicio scuza, este legea. Daca nu ma crezi vezi ce zice Consiliul Concurentei despre impunerea preturilor la terti. |
|
#4282
Posted 01 October 2022 - 23:06
Pentru a da un produs in service, trebuie neaparat sa fie ridicat de un curier? Am un produs cumparat de la emag care s-a defectat.
In contul Emag, in sectiunea Service imi arata doar ca se poate ridica prin curier. N-as putea sa-l trimit prin easybox? |
#4283
Posted 01 October 2022 - 23:13
hatya, on 01 octombrie 2022 - 23:07, said:
si mi s-a zis ca se ia in considerare nivelul clientului emag, nici n-am stiut ca exista asa ceva. Nivelul depinde de nr comenzi si vechime, eu cu 30-40 comenzi si 9 ani sint bronz, am vazut pe ecranul angajatului emag. Cei gold si platinum primesc comenzile mai repede, teoretic. Chiar nu stiam ca suntem impartiti pe categorii. Imi aduc aminte ca doar pe la Vodafone am mai vazut treaba asta cu mult timp in urma "în funcţie de grupa de loialitate din care faci parte: Silver, Gold, Platinum, Titanium sau Diamond." Edited by MembruAnonim, 01 October 2022 - 23:13. |
#4284
Posted 02 October 2022 - 07:43
E foarte tare ala din clipul cu resigilate: ne arata pretul pentru un telefon cu 128GB 1200lei si zice ca pretul de baza e 800 lei (de la modelul 64GB). M-a convins. E tactica de dat cu noroi sau doar el nu e foarte destept?
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users