Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

Problema activare Xbox live gold ...

Fluierat

Excel - Intrebare referitoare la ...
 Caut dentist care sa pune plombe ...

Grinzi suspendate .

BluRay Player 4k

Calorifer
 Dovada talon

Denumire Club de Noapte

Știri legate de Stația ...

Sfat achizitie componente
 Locul unde se salveaza jocurile

Analizator antena Ringexpert

Spionul - The Spy (2019)

Versuri melodie
 

Pareri Emag.ro (2018+)

* * * - - 8 votes
  • Please log in to reply
4929 replies to this topic

#4267
Balistics

Balistics

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 535
  • Înscris: 09.06.2019
Salutare,pe la sfârșitul lunii iulie ,mai exact pe 27/07/2022 am reactivat Genius (cu o zi înainte anulasem Genius trial) folosind promoția asta -> https://www.emag.ro/...ctivate-genius? <-- dar nu am primit nici un voucher de 25 de lei .

Am contactat asistența pe FB,iar după 2 săptămâni de amânări și "abureli" mi-au spus că nu eram eligibil.

Le-am spus că link-ul pentru reactivare mi-a fost furnizat chiar de către colegii lor de la asistența FB și că în regulamentul promoției nu am văzut nici o condiție care trebuia îndeplinită.
Bineînțeles că nu au știut să-mi dea nici o explicație ,doar au continuat să mintă ,spunând că vor revenii în ziua următoare cu un răspuns ,bla,bla,bla.

Probabil că voi face reclamație la ANPC,văzând că nu s-a putut rezolva nimic cu EMAG .

#4268
IncredibleWiring

IncredibleWiring

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 05.02.2021
Daca am comandat un produs, pe care nu-l mai vreau, dar a ajuns deja coletul in easybox, unde la scurt timp dupa a mai fost adaugat un alt colet, in aceasi cutie. In cazul acesta cum as putea proceda? Scot din cutie doar coletul care ma intereseaza, si il las pe celalalt? Sau le iau pe amandoua si fac cerere de return pentru primul?

Edited by IncredibleWiring, 28 September 2022 - 22:37.


#4269
tigerheart

tigerheart

    Savage Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,286
  • Înscris: 07.08.2008
Le iei si faci retur

#4270
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,001
  • Înscris: 08.02.2011
In easybox nu cred ca se mai poate adauga "in scurt timp" alt colet, sunt in cutii diferite.  Se deschid ambele in acelasi timp, e drept.

Sper ca vanzatorul este emag, merge sa faci retur pe loc in cazul asta ( primesti codul imediat )

#4271
IncredibleWiring

IncredibleWiring

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 05.02.2021

View Postmodoran, on 29 septembrie 2022 - 10:32, said:

In easybox nu cred ca se mai poate adauga "in scurt timp" alt colet, sunt in cutii diferite.  Se deschid ambele in acelasi timp, e drept.

Sper ca vanzatorul este emag, merge sa faci retur pe loc in cazul asta ( primesti codul imediat )

S-a schimbat procedura de la inceputul anului. De acum, coletele indiferent daca sunt emag sau marketplace sunt bagate in aceasi cutie.

Am comandat din marketplace.

Edited by IncredibleWiring, 29 September 2022 - 12:40.


#4272
SwatKat

SwatKat

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,765
  • Înscris: 01.12.2005

View Postmodoran, on 29 septembrie 2022 - 10:32, said:

In easybox nu cred ca se mai poate adauga "in scurt timp" alt colet, sunt in cutii diferite.  Se deschid ambele in acelasi timp, e drept.

Sper ca vanzatorul este emag, merge sa faci retur pe loc in cazul asta ( primesti codul imediat )
Daca ai 2 produse cu acelasi destinatar, le pun in aceeasi cutie. Ceea ce mi se pare ok si logic.

#4273
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,001
  • Înscris: 08.02.2011
Eu am avut 2 produse și le-au pus în dulapuri diferite, fiecare cu awb-ul lui, ambele de la eMag, dar la o zi distanta și același easybox.


Codul SMS a fost același pentru ambele, nu l-am ridicat pe primul in ziua aceea.

#4274
IncredibleWiring

IncredibleWiring

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 05.02.2021
Am fost ,la easybox, am luat coletul, am facut cerere de retur, mi-a dat alt sertar, si l-am pus. S-a rezolvat in acelasi timp.

#4275
IncredibleWiring

IncredibleWiring

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 05.02.2021
S-a rezolvat extrem de rapid. Ieri pe la ora 20 am returnat produsul, si azi dimineata la ora 3 am primit confirmarea ca returul e OK si ca mi se vor restitui banii. Cumparat din marketplace, si nu emag.

#4276
K-Bobby

K-Bobby

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,300
  • Înscris: 28.02.2010
Telefoane resigilate mai scumpe decât cele noi pe emag.

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/n6ispiGkw8k?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by K-Bobby, 30 September 2022 - 21:17.


#4277
liberlamare

liberlamare

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,568
  • Înscris: 16.05.2007
e normal, alea-s testate

#4278
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 18,440
  • Înscris: 18.12.2007

View PostK-Bobby, on 30 septembrie 2022 - 21:17, said:

Telefoane resigilate mai scumpe decât cele noi pe emag.

Daca sunt din marketplace nu conteaza, eMag-ul nu poate impune preturi pentru alte firme.

#4279
MindArchitect

MindArchitect

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,288
  • Înscris: 30.11.2021
Am mai auzit scuza asta cu emag market place. Am cumparat produse de acolo si au fost neconforme, a trebuit sa discut cu emag call center, sa faca voucher pentru transport.
Nu poti sa ai scuza asta ca nu este emag dar sa vanda pe platforma ta.

#4280
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,634
  • Înscris: 03.12.2001
omul e butthurt din alt motiv https://www.emag.ro/...f27938134843032

#4281
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 18,440
  • Înscris: 18.12.2007

View PostMindArchitect, on 01 octombrie 2022 - 07:52, said:

Am mai auzit scuza asta cu emag market place. Am cumparat produse de acolo si au fost neconforme, a trebuit sa discut cu emag call center, sa faca voucher pentru transport.
Nu poti sa ai scuza asta ca nu este emag dar sa vanda pe platforma ta.

Tu nu vrei sa pricepi ca emagul ii inchiriaza taraba si ala isi pune acolo ce produse are cu ce preturi vrea?
Vezi cine iti emita factura pentru produs, aceea este entitatea care este raspunzatoare legal pentru problemele cu produsul.

In mod sigur in contractul dintre emag si cei care vand prin marketplace sunt niste conditii si in mod sigur ca daca primesc prea multe review-uri negative vor fi scosi de pe platforma. In rest, nu este nicio scuza, este legea. Daca nu ma crezi vezi ce zice Consiliul Concurentei despre impunerea preturilor la terti.

#4282
IncredibleWiring

IncredibleWiring

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 299
  • Înscris: 05.02.2021
Pentru a da un produs in service, trebuie neaparat sa fie ridicat de un curier? Am un produs cumparat de la emag care s-a defectat.
In contul Emag, in sectiunea Service imi arata doar ca se poate ridica prin curier. N-as putea sa-l trimit prin easybox?

#4283
mkscorpion0

mkscorpion0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,644
  • Înscris: 26.10.2017

View Posthatya, on 01 octombrie 2022 - 23:07, said:

si mi s-a zis ca se ia in considerare nivelul clientului emag, nici n-am stiut ca exista asa ceva. Nivelul depinde de nr comenzi si vechime, eu cu 30-40 comenzi si 9 ani sint bronz, am vazut pe ecranul angajatului emag. Cei gold si platinum primesc comenzile mai repede, teoretic.


Chiar nu stiam ca suntem impartiti pe categorii. Imi aduc aminte ca doar pe la Vodafone am mai vazut treaba asta cu mult timp in urma "în funcţie de grupa de loialitate din care faci parte: Silver, Gold, Platinum, Titanium sau Diamond."

Edited by mkscorpion0, 01 October 2022 - 23:13.


#4284
solitaryman

solitaryman

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 904
  • Înscris: 05.02.2009
E foarte tare ala din clipul cu resigilate: ne arata pretul pentru un telefon cu 128GB 1200lei si zice ca pretul de baza e 800 lei (de la modelul 64GB). M-a convins. E tactica de dat cu noroi sau doar el nu e foarte destept?

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate