Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Info Coronavirus/Vaccinare vs Fake News

The Men Who Sold the World Cup (2...

La multi ani @WestPoint!

Problema joc de pe Steam
 Inteligența artificiala la l...

Situatie ipotetica

La multi ani Finlanda !

Servicii de streaming cu accent p...
 R.I.P. Kirstie Alley

Ce lupa de cap cu lumina si lenti...

Card cumparaturi venituri alte su...

Cot PPR in loc de cot PT tub rigid?
 Centrala Ariston nu incalzeș...

Avertisment cu amenda și pun...

Boxa portabila

Nedumerire despre shieldul placii...
 

Pareri Emag.ro (2018+)

* * * - - 8 votes
  • Please log in to reply
4952 replies to this topic

#4285
vali

vali

    forumist

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,635
  • Înscris: 03.12.2001
am pus eu un link mai sus un pic cu motivul pentru care face asta.

#4286
Sinmbad

Sinmbad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 22.04.2022

View PostIncredibleWiring, on 01 octombrie 2022 - 23:06, said:

Pentru a da un produs in service, trebuie neaparat sa fie ridicat de un curier? Am un produs cumparat de la emag care s-a defectat.
In contul Emag, in sectiunea Service imi arata doar ca se poate ridica prin curier. N-as putea sa-l trimit prin easybox?

Daca solicitarea de service ar fi nejustificata cum ai mai plati tu costul transportului ?

#4287
cucur

cucur

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,117
  • Înscris: 15.07.2008
Daca tot am zis acum cateva pagini ca-s multumit de emag, vineri am ridicat 2 pachete de la easybox, ambele cu probleme.
Din primul pachet lipsea jumatate de comanda iar in al doilea pachet am gasit alt produs.
La al doilea am facut retur imediat si am primt banii inapoi.
La primul am vrut sa fac retur dar nu ma mai lasa la easybox ci doar la curier (asta da ciudatenie). Am vb. la telefon cu emag si a ramas ca incearca sa rezolve cumva asa ca astept sa vad cum se termina povestea asta care-i destul de neplacuta.

Edited by cucur, 03 October 2022 - 12:47.


#4288
Sinmbad

Sinmbad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 22.04.2022
Mi s a întâmplat și mie parca un robot nu un om face pachetele

#4289
-koss-

-koss-

    Technology apprentice

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,805
  • Înscris: 29.11.2017
Băiatul ăla de la recenzii pe bune este mult peste mulți vlogeri/blogeri.. influensări,  owneri sau co-owneri pupători de iemag online... gen gadget  ori mobelisimo  sau alții în stilul ăsta.

Ăștia top-oferte și top-reduceri au zi de zi în articole pe saiturile lor de 2 lei.. bineînțeles cu linkuri de afiliere.. altfel cum.. Posted Image

Edited by -koss-, 03 October 2022 - 18:21.


#4290
thorxx

thorxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 18.07.2022
Ai dreptate ca multi pupa emagul online, dar sunt praf, erori peste erori, bineinteles toate in dezavantajul clientului, angajati foarte slab pregatiti si care mint in incercarea de a forta clientul sa accepte varianta lor.
Nu mai zic de showroomuri, care efectiv nici nu inteleg care le mai e rolul.
- de cumparat nu prea ai ce sa cumperi din ele,
- daca intrebi un angajat despre ceva specific te trimite sa vezi in aplicatie sau se uita ei ca vaca la poarta noua pe site desi informatia ceruta nu e afisata acolo si le spui ca nu e afisata si deaceea ii intrebi,
- daca achizitionezi ceva dureaza mai mult sa preiei produsul decat prin alta metoda,
- retur daca faci in magazin au grija angajatii sa dureze mai mult decat daca ai face prin alte metode,
- angajatii tot insista cu aplicatia vietii, cu salvatul cardului si alte tampenii desi tu vrei doar sa cumperi un rahat de stick, sa pui banul pe tejghea si sa pleci.
- daca faci retur in magazin fac pe dracu-n patru sa nu iti dea banii inapoi in magazin, una din scuzele lor e ca emag nu le asigura cash si pornesc ziua cu casa aproape goala, doar cat sa dea rest la bancnota de 100 lei si ca merge greu vanzarea cu cash, incercand sa te forteze sa astepti prin transfer bancar, ba chiar unii cer extras de cont ca sa iti transfere banii in cont (probabil sunt curiosi sa vada cati bani ai prin conturi). \
- daca trimiti in garantie... experienta e de cele mai multe ori total neplacuta.
Probabil din dorinta lor sa se extinda au facut multe imprumuturi si concesii, si asa au ajuns sa recruteze doar cei mai slabi angajati de pe piata si sa aiba probleme cu cash flow-ul.

Nici nu se compara cu Altex, unde angajatii stiu sa vorbeasca, stiu sa informeze, preluarea produsului e rapida, returul e rapid si intotdeauna banii inapoi pe loc... si au si preturi mai mici atat la produse cat si la transport. Iar cand pui o intrebare mai complicata la Altex dai de oameni care fac pe dracu-n patru sa iti ofere un raspuns, se mobilizeaza si isi intreaba colegii, chiar si cei ce nu se afla in magazin, cauta produsul in magazin sa citeasca pe cutie daca exista informatia, etc si tot incearca sa iti ofere informatia... in schimb aia de la emag iti zic sec ca nu stiu, ei stiu doar ce e afisat pe site, unde multi se uita ca vaca la poarta noua de parca ar fi prima data cand intra pe site.
Nu mai zic ca daca vrei sa cumperi ceva de la Altex te-ai dus, ai luat produsul, ai pus banul pe tejghea, s-a printat bonul fiscal si ai plecat... ceea ce la emag nu exista, mai mult stai sa iti dai datele de parca vrei sa te angajezi la ei nu sa cumperi un produs.... nici la Securitate pe vremuri nu dadeai date cate iti cer astia sa achizitionezi un banal stick. Cumva inteleg si reclama emag care ne spune sa evitam showroomurile emag si sa luam prin curier... au dreptate ca te ia cu capul daca ai contact cu angajatii din showroomuri... atata prostie si ticalosie pe mp nu gasesti nicaieri in alta parte.

Si sa nu uit sa mentionez la emag de problema cu specificatiile gresite ale produselor si cu faptul ca trimit produse inferioare sau total diferite cu produsul descris pe site, iar o data mi s-a intamplat ca dupa ce am reclamat treaba ei sa fi modificat pagina produsului cu informatiile corecte si sa sustina ca asa a scris mereu... abia dupa ce le-am trimis screenshoturi si i-am informat ca voi face plangere la ANPC au vrut sa rezolve situatia, dar in continuare angajatul sustinand ca imi face un favor.

#4291
cucur

cucur

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,117
  • Înscris: 15.07.2008
S-a rezolvat astazi si cu al doilea pachet, au trimis ce era lipsa. Ramane cum am stabilit, toate problemele pe care le-am avut cu EMAG s-au rezolvat in favoarea clientului.

View Postcucur, on 03 octombrie 2022 - 12:47, said:

Am vb. la telefon cu emag si a ramas ca incearca sa rezolve cumva asa ca astept sa vad cum se termina povestea asta care-i destul de neplacuta.


#4292
Sinmbad

Sinmbad

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 728
  • Înscris: 22.04.2022

 thorxx, on 05 octombrie 2022 - 09:46, said:

Ai dreptate ca multi pupa emagul online, dar sunt praf, erori peste erori, bineinteles toate in dezavantajul clientului, angajati foarte slab pregatiti si care mint in incercarea de a forta clientul sa accepte varianta lor.
Nu mai zic de showroomuri, care efectiv nici nu inteleg care le mai e rolul.
- de cumparat nu prea ai ce sa cumperi din ele,
- daca intrebi un angajat despre ceva specific te trimite sa vezi in aplicatie sau se uita ei ca vaca la poarta noua pe site desi informatia ceruta nu e afisata acolo si le spui ca nu e afisata si deaceea ii intrebi,
- daca achizitionezi ceva dureaza mai mult sa preiei produsul decat prin alta metoda,
- retur daca faci in magazin au grija angajatii sa dureze mai mult decat daca ai face prin alte metode,
- angajatii tot insista cu aplicatia vietii, cu salvatul cardului si alte tampenii desi tu vrei doar sa cumperi un rahat de stick, sa pui banul pe tejghea si sa pleci.
- daca faci retur in magazin fac pe dracu-n patru sa nu iti dea banii inapoi in magazin, una din scuzele lor e ca emag nu le asigura cash si pornesc ziua cu casa aproape goala, doar cat sa dea rest la bancnota de 100 lei si ca merge greu vanzarea cu cash, incercand sa te forteze sa astepti prin transfer bancar, ba chiar unii cer extras de cont ca sa iti transfere banii in cont (probabil sunt curiosi sa vada cati bani ai prin conturi). \
- daca trimiti in garantie... experienta e de cele mai multe ori total neplacuta.
Probabil din dorinta lor sa se extinda au facut multe imprumuturi si concesii, si asa au ajuns sa recruteze doar cei mai slabi angajati de pe piata si sa aiba probleme cu cash flow-ul.

Nici nu se compara cu Altex, unde angajatii stiu sa vorbeasca, stiu sa informeze, preluarea produsului e rapida, returul e rapid si intotdeauna banii inapoi pe loc... si au si preturi mai mici atat la produse cat si la transport. Iar cand pui o intrebare mai complicata la Altex dai de oameni care fac pe dracu-n patru sa iti ofere un raspuns, se mobilizeaza si isi intreaba colegii, chiar si cei ce nu se afla in magazin, cauta produsul in magazin sa citeasca pe cutie daca exista informatia, etc si tot incearca sa iti ofere informatia... in schimb aia de la emag iti zic sec ca nu stiu, ei stiu doar ce e afisat pe site, unde multi se uita ca vaca la poarta noua de parca ar fi prima data cand intra pe site.
Nu mai zic ca daca vrei sa cumperi ceva de la Altex te-ai dus, ai luat produsul, ai pus banul pe tejghea, s-a printat bonul fiscal si ai plecat... ceea ce la emag nu exista, mai mult stai sa iti dai datele de parca vrei sa te angajezi la ei nu sa cumperi un produs.... nici la Securitate pe vremuri nu dadeai date cate iti cer astia sa achizitionezi un banal stick. Cumva inteleg si reclama emag care ne spune sa evitam showroomurile emag si sa luam prin curier... au dreptate ca te ia cu capul daca ai contact cu angajatii din showroomuri... atata prostie si ticalosie pe mp nu gasesti nicaieri in alta parte.

Si sa nu uit sa mentionez la emag de problema cu specificatiile gresite ale produselor si cu faptul ca trimit produse inferioare sau total diferite cu produsul descris pe site, iar o data mi s-a intamplat ca dupa ce am reclamat treaba ei sa fi modificat pagina produsului cu informatiile corecte si sa sustina ca asa a scris mereu... abia dupa ce le-am trimis screenshoturi si i-am informat ca voi face plangere la ANPC au vrut sa rezolve situatia, dar in continuare angajatul sustinand ca imi face un favor.

Emag are frica și respect deosebit numai față de ANPC, este adevărat, nu și față de client. Dar client deștept, pomenește de ANPC. Emag apoi ok, înțelegător, conciliant.

#4293
vladtm

vladtm

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 540
  • Înscris: 15.06.2006
Salut, am si eu o intrebare legata de emag si facturile emise.
In ultimele luni am achizitionat produse apple de la ei, dar pe facturiile din cont, nu apare serialul sau codul imei.
De data asta este vb de iPhone 14 pro max si airpods max. Dar si facturiie de anul trecut pentru 13 pro max si airpods pro sunt la fel fara seriale.

Problema este ca eu nu pot dovedi celor de la apple proof of purchase fara o factura cu serial/imei (in caz de activation lock, modificare data achizitie, etc)
Am sunat la emag dar nu pareau sa inteleaga ce vorbesc, probabil L1 team…

Exista un proces definit pentru a avea o factura cu serial number ? (precum cele de la istyle/media galaxy)

Multumesc.

#4294
mkscorpion0

mkscorpion0

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,663
  • Înscris: 26.10.2017
Este ceva ciudat la emag, in ultimile cateva saptamani au fost cel putin 2 "Stock Busters". Maine urmeaza altul 11-13 octombrie. Deja este prea mult, ma astept ca in viitorul apropiat sa avem saptamana si stock busters.

#4295
MediumPlayer

MediumPlayer

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,122
  • Înscris: 11.08.2016
Si e degeaba. Eu nu am vazut reduceri deosebite la produsele pe care le urmaresc.

#4296
Razvan319

Razvan319

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 558
  • Înscris: 07.06.2021

View Postvladtm, on 10 octombrie 2022 - 13:43, said:

Salut, am si eu o intrebare legata de emag si facturile emise.
In ultimele luni am achizitionat produse apple de la ei, dar pe facturiile din cont, nu apare serialul sau codul imei.
De data asta este vb de iPhone 14 pro max si airpods max. Dar si facturiie de anul trecut pentru 13 pro max si airpods pro sunt la fel fara seriale.

Problema este ca eu nu pot dovedi celor de la apple proof of purchase fara o factura cu serial/imei (in caz de activation lock, modificare data achizitie, etc)
Am sunat la emag dar nu pareau sa inteleaga ce vorbesc, probabil L1 team…

Exista un proces definit pentru a avea o factura cu serial number ? (precum cele de la istyle/media galaxy)

Multumesc.

La emag nu apar seriile nici în facturi, nici în certificatele de garantie, doar pe cutia produsului

Edited by Razvan319, 10 October 2022 - 22:22.


#4297
thorxx

thorxx

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 247
  • Înscris: 18.07.2022

View Postvladtm, on 10 octombrie 2022 - 13:43, said:

Am sunat la emag dar nu pareau sa inteleaga ce vorbesc, probabil L1 team…

Exista un proces definit pentru a avea o factura cu serial number ? (precum cele de la istyle/media galaxy)
Nu emit facturi cu serii, pe vremuri mai aveau acest obicei, dar au renuntat la el, desi in continuare au o baza de date privata cu care leaga persoana de serie produs.
Aia de la reclamatii clienti am impresia ca nici nu au intrat vreodata pe siteul emag la ce raspunsuri dau, care sunt contrare cu ceea ce scrie pe siteul emag. Am auzit atatea tampenii de la astia incat nu pot sa pricep cum naiba aia au fost angajati si mai ales instruiti din moment ce cunosc mai putine decat clientii.
Cele mai idioate lucruri auzite la relatii clienti:
- nu exista taxa de plata cu bani.
- contravaloarea produsului returnat se ofera doar ca voucher.
- daca faci retur voucherul nu se returneaza.
- returul se face doar prin curier.
- nu exista retur in magazin.
- nu exista retur de bani in magazin.
- toate produsele de pe site sunt vandute de emag.

Efectiv cu unii trebuie sa stai sa le explici cum sa intre pe siteul emag si sa citeasca sectiunea Help sa se convinga ca ei vorbesc numai prostii ce contrazic informarile de pe site. Altii refuza din start sa accepte ca ai dreptate si mor cu prostia lor in brate pana te fac sa le inchizi in nas ca te saturi de prostia lor.

View Postmkscorpion0, on 10 octombrie 2022 - 17:10, said:

Este ceva ciudat la emag, in ultimile cateva saptamani au fost cel putin 2 "Stock Busters". Maine urmeaza altul 11-13 octombrie. Deja este prea mult, ma astept ca in viitorul apropiat sa avem saptamana si stock busters.
Sunt cam degeaba. La ultimele chiar au fost produse pe care le-am achizitionat inainte cu pret mai mic, unele de la concurenta, cateva chiar de la ei.
Si am observat ca luna asta s-au cam umflat preturile la anumite produse... se pregatesc de blackfriday cand o sa fie reducere mare din pretul umflat in ultima luna, si cu toata reducerea tot vor fi majoritatea mai scumpe decat au fost luna trecuta.

#4298
Razvan319

Razvan319

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 558
  • Înscris: 07.06.2021
Aia de la reclamatii clienti am impresia ca nici nu au intrat vreodata pe siteul emag la ce raspunsuri dau, care sunt contrare cu ceea ce scrie pe siteul emag. - pai așa sunt școlarizați, să inducă in eroare și să fie cronofagi, boala lunga moarte sigura

#4299
persona695

persona695

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,324
  • Înscris: 17.07.2014

 mkscorpion0, on 10 octombrie 2022 - 17:10, said:

Este ceva ciudat la emag, in ultimile cateva saptamani au fost cel putin 2 "Stock Busters". Maine urmeaza altul 11-13 octombrie. Deja este prea mult, ma astept ca in viitorul apropiat sa avem saptamana si stock busters.
Se epuizează stocurile vechi prin reduceri substanțiale ca de black friday să ofere promoții la produsele noi care intra in stoc. Glumesc.

#4300
crisstonne

crisstonne

    Stoic™

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 36,718
  • Înscris: 13.01.2011
Ce japițe!  🙆
Am pus un aspirator la favorite, ieri, azi era mai scump cu 118 lei  😂
Așteaptă tu #emăgărie să îl faci pe @crisstonne, poate în vis.
Am și capturi de ecran  🤭
Clar că iau de la alții, dacă fac așa măgării, măcar de principiu nu iau de la ei.

#4301
isr2002

isr2002

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,592
  • Înscris: 06.09.2004
Eu am o masina de spalat pusa la favorite de vreo doua saptamani. Era 3100 la momentul ala. Acum e 3450.

#4302
l_dan

l_dan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,013
  • Înscris: 05.09.2006
Am cumparat un produs (pe firma) de la un partener eMag si am primit facturat doar produsul, fara transport. Partenerul m-a trimis la eMag, spunandu-mi ca ei factureaza doar marfa, de facturarea livrarii se ocupa eMag. eMag ma tot duce cu vorba de saptamana trecuta, chipurile nu s-a emis inca factura de transport in sistem, mereu imi spun evaziv ca mai dureaza cateva zile.  Ati intalnit careva situatia asta, cum ati rezolvat-o?

Edited by l_dan, 11 October 2022 - 14:38.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 1 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate