Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Noua Toyota Rav4 (2018)
#73
Posted 10 April 2018 - 08:17
Hărțile din GPS nu țin de producătorul auto ci de producatorul de GPS. Cum hărțile sunt luate de la 2-3 mari companii care cu asta se ocupa (hărți), practic problema sta în cartografierea care se face de către producătorul respectiv. Nici măcar nu trebuie sa va uitați pe situl producătorului auto ci sa va interesați ce hărți sunt utilizate (navteq, teleatlas, openstreet, topmap, etc). Acolo sta problema, nu la producătorul auto căci nimic un producător auto nu cartografiaza pământul.
|
#74
Posted 10 April 2018 - 10:46
ro_explorer, on 10 aprilie 2018 - 08:17, said:
Hărțile din GPS nu țin de producătorul auto ci de producatorul de GPS. Cum hărțile sunt luate de la 2-3 mari companii care cu asta se ocupa (hărți), practic problema sta în cartografierea care se face de către producătorul respectiv. Nici măcar nu trebuie sa va uitați pe situl producătorului auto ci sa va interesați ce hărți sunt utilizate (navteq, teleatlas, openstreet, topmap, etc). Acolo sta problema, nu la producătorul auto căci nimic un producător auto nu cartografiaza pământul. serios? aproape m-ai facut sa lacrimez de mila saracului producator auto! nu producatorul auto pune echipamentul de masina? nu producatorul auto stabileste ce caracteristici doreste sa aiba pe masina si cu ce harti va veni preinstalat device-ul? Saracul producator: ii baga unii rai pe gat tot felul de echipamente si el nu are ce face, de nevoie le vinde... Cum iti explici ca de exemplu la Kia o navigatie de 8" e 263 euro, la mare majoritate in jur de 1000 euro si poate ajunge si pe la 3000 pe la Mercedes si altele mai rasarite. Nu cumva producatorul isi aduga cu oarecare nesimtire ceva adaosuri? Nu producatorul stabileste ce caracteristici trebuie sa indeplineasca pentru a fi puse pe masina? (Aproape) toata Europa e cartografiata. Daca eu vreau sa platesc pentru harti de Europa de Est, de ce nu imi da posibilitatea sa platesc? Oricum nu ti se da nimic gratis - mai mult, platesti pentru harti (Europa de Vest) pe care multi nu le vor folosi niciodata. Edited by bogwol, 10 April 2018 - 10:47. |
#75
Posted 10 April 2018 - 10:56
Producatorul va taxa mereu accesoriile cu 1000% daca poate ... mereu.
Cat despre accesoriile cu pricina, in cazul de fata navigatia, ea face parte din kitul multimedia care kit este dezvoltat de parteneri. E un intreg lant de producatori si modele dar la sfarsit conteaza pretul si piata tinta. Cand un producator se uita unde isi vinde majoritatea masinilor se concentreaza in a oferit o experienta competitiva pe piata respectiva. Oricat de mult mi-as dori (roman fiind) ca Romania sa fie un jucator determinant in oferta auto, nu este si nici nu va fi in viitorul apropiat (aka 100 de ani de acum incolo). Nu avem puterea economica de a determina schimbari semnificative in directia asta. Singura sansa sa avem harti detaliate in Romania este ca acele harti sa fie incluse cumva ca factor diferentiator in oferta globala vestica. Adica, firma X, Y si Z ofera acoperire 99% Europa de vest plus 60% Europa de est ... si vine producatorul T si ofera 99% vest plus 85% est (printre care si Romania) .... e un plus care poate fi folosit la marketing ... aia e sansa noastra sa aparem pe harta. Eu inteleg ca ne plangem ca nu ni se da ... dar trebuie sa meritam in primul rand. Cat timp suntem la firul ierbii vom fi tratati ca atare. Sa fim si realisti un pic, zic ... |
#76
Posted 10 April 2018 - 12:07
Ai si nu ai dreptate: cum firmele europene producatoare ofera harti Europa integral, inseamna ca pentru acestea contam dar pentru japonezi nu - ceea ce conduce la ce spuneam eu mai devreme cu lipsa de respect pentru cumparatorul in tara in care vor sa vanda. Repet, nu e chestia de aparat, ci de "lenea" producatorului auto de a incarca niste carti pe care oricum tu le platesti.
Cred ca s-a cam "fumat" de mult chestia cu acoperire 60%. Poate nu ai toate stradutele, dar estimez ca acoperirea este de cel putin 90%, in orasele mai mari tinzand spre 100% Edited by bogwol, 10 April 2018 - 12:10. |
#77
Posted 10 April 2018 - 12:13
bogwol, on 10 aprilie 2018 - 12:07, said:
Cred ca s-a cam "fumat" de mult chestia cu acoperire 60%. Poate nu ai toate stradutele, dar estimez ca acoperirea este de cel putin 90%, in orasele mai mari tinzand spre 100% Producatorul ala cand contracteaza o firma pentru livrarea de GPS instaleaza ce ii ofera producatorul respectiv ... ala la randul lui colaboreaza cu un provider de harti ... daca ala nu are harti detaliate pentru Romania nici produsul final nu o sa aiba ... |
#78
Posted 10 April 2018 - 19:04
La SX4 am sistem Bosch cu harti Here, Suzuki au botezat acel sistem SLDA, il ofera in standard pe mai toate echiparile, functia de navigatie se activeaza cu ajutorul unui card SD, iar aparatul ruleaza o distributie de Linux.
Sistemele Toyota sunt similare, probabil au ales Denso in locul celor de la Bosch. Vechiul Prius avea unitate Aisin, cu procesorul situat sub scaunul soferului si ecranul tactil conectate printr-o retea LAN. Edited by connectorxp, 10 April 2018 - 19:05. |
#79
Posted 06 July 2018 - 10:24
spre să o facă mai bună decât aici...pentru că e repetentă
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QDEKrkgfs8Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#80
Posted 06 July 2018 - 10:31
#81
Posted 06 July 2018 - 10:40
bobalex18, on 06 iulie 2018 - 10:24, said:
spre să o facă mai bună decât aici...pentru că e repetentă [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QDEKrkgfs8Y?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Bravo TOYOTA Edited by cata, 06 July 2018 - 10:40. |
#82
Posted 02 October 2018 - 15:44
Arata foarte bine! http://www.automarke...ml#comment_post
|
|
#83
Posted 02 October 2018 - 18:37
edi10000, on 02 octombrie 2018 - 15:44, said:
Arata foarte bine! http://www.automarke...ml#comment_post Da.dar doar arata.fitzosenie power by toyo Pacat |
#84
Posted 02 October 2018 - 21:14
Ce nu-ti place la masina? pare sa vina cu un hibrid destul de potent si consum redus.
Masina arata bine atat la interior cat si la exterior si probabil o sa fie destul de fiabila. |
#85
Posted 05 October 2018 - 08:13
Un prim test cu noul model: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_yNvcZ03BQQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]
|
#86
Posted 05 October 2018 - 11:38
MembruAnonim, on 02 octombrie 2018 - 21:14, said:
Ce nu-ti place la masina? pare sa vina cu un hibrid destul de potent si consum redus. Masina arata bine atat la interior cat si la exterior si probabil o sa fie destul de fiabila. nu mai are nici o legatura cu RAV-ul "adevart" iar pe partea de 4x4 ..nici in gluma sa n-o mentioneze de pret nu mai zic - pentru o fitzosenie e ok, pentru o masina din seria RAV e aberant. Anul asta am mers cu RAV-ul "adevarat" si prin comparatie cred ca pe asta "nou" nici macar in vis nu il bagam pe aceleasi drumuri. Edited by foxbat, 05 October 2018 - 11:45. |
#87
Posted 18 October 2018 - 13:50
Nu te contrazic pentru ca nu am mers cu RAV-ul vechi (chiar...care vechi? ca prima generatie nu am condus-o dar a doua da) dar am fost cu generatia asta de pana acum si mi s-a parut tanc fata de Tiguan-ul conceput pentru pussies, cu plastice glossy si ornamente care se zgarie cand te uiti la ele. My 5 cents...
|
|
#88
Posted 18 October 2018 - 14:23
Acum am si eu o intrebare: unde cucu' meu mergeti voi cu off-roadere din astea "adevarate" ?
Ca % din conducatori au bnevoie de asa ceva "heavy duty" ? Nu stiu numere dar sincer, cred ca nisa asta va fi mereu umpluta chiar si de un singur producator cu serii mici, gen 50 de masini pe luna. Edited by ro_explorer, 18 October 2018 - 14:24. |
#89
Posted 18 October 2018 - 15:25
ro_explorer, on 18 octombrie 2018 - 14:23, said:
Acum am si eu o intrebare: unde cucu' meu mergeti voi cu off-roadere din astea "adevarate" ? Ca % din conducatori au bnevoie de asa ceva "heavy duty" ? Nu stiu numere dar sincer, cred ca nisa asta va fi mereu umpluta chiar si de un singur producator cu serii mici, gen 50 de masini pe luna. cu rav-ul mk2 a fost floare la ureche. nu zic ca nu te doare de masina daca ia o creanga sau o piatra - daca erai in 2018..plangeai in vopsitorie. ro_explorer, on 18 octombrie 2018 - 14:23, said:
Acum am si eu o intrebare: unde cucu' meu mergeti voi cu off-roadere din astea "adevarate" ? Ca % din conducatori au bnevoie de asa ceva "heavy duty" ? Nu stiu numere dar sincer, cred ca nisa asta va fi mereu umpluta chiar si de un singur producator cu serii mici, gen 50 de masini pe luna. |
#90
Posted 18 October 2018 - 15:34
foxbat, on 18 octombrie 2018 - 15:25, said:
pe scurt un ex din vara asta - insula Evia, plaje "grele". nu era nevoie de un Land Cruiser . iar rav-ul 2018 nici nu intra pe druul ala ( ca nu l urca nu mai zic) Poti fi mai explicit ce anume se intampla cu rav-ul 2018 ? Ai incercat sa intri cu el pe acea plaja ? Nu am fost pe acea insula dar am fost pe altele si am urcat pante foarte abrupte cu un simplu Focus. Trebuie sa ai doar un ambreiaj bun de la o masina noua. daca te referi la intrat in nisip cu el (nu numai de urcat pante) atunci proba trebuie sa o faci in acelasi loc cu ambele masini. Am vazut masini de teren adevarate care n-au mai putut iesi din nisip decat ajutate |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users