Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...

cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...
 Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto
 Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?

Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare
 

Noua Toyota Rav4 (2018)

- - - - -
  • Please log in to reply
176 replies to this topic

#109
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
2019 Toyota RAV4

#110
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Eu zic ca discutati chestii nerealiste. Nu da nimeni 20-30k de euro pe o masina de genul Rav4 ca sa o bage prin offroad agresiv. Asa cum nu da nici pe un Tiguan sau alta masina din clasa. Testul cu rolele e impresionant doar pentru cei care nu inteleg cum lucreaza un diferential si ce situatii replica ei acolo. Grosul vanzarilor la SUV-uri sunt facute de oameni care au nevoie de o masina mai inalta pentru pozitia ridicata de condus, senzatia de siguranta si relaxarea la trecerea peste gropi si denivelari mai mari. Cine are ca pasiune off-roadul isi cumpara cu cateva mii de euro masina veche si simpla, fara tone de electronica, iar cu nisa celor care chiar au nevoie de off-road agresiv zi de zi nu ai cum sa vinzi un volum suficient de mare de masini pentru a justifica productia.

#111
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,893
  • Înscris: 22.12.2005

View Postfigo1988, on 23 noiembrie 2018 - 10:39, said:

Eu zic ca discutati chestii nerealiste. Nu da nimeni 20-30k de euro pe o masina de genul Rav4 ca sa o bage prin offroad agresiv. Asa cum nu da nici pe un Tiguan sau alta masina din clasa. Testul cu rolele e impresionant doar pentru cei care nu inteleg cum lucreaza un diferential si ce situatii replica ei acolo. Grosul vanzarilor la SUV-uri sunt facute de oameni care au nevoie de o masina mai inalta pentru pozitia ridicata de condus, senzatia de siguranta si relaxarea la trecerea peste gropi si denivelari mai mari. Cine are ca pasiune off-roadul isi cumpara cu cateva mii de euro masina veche si simpla, fara tone de electronica, iar cu nisa celor care chiar au nevoie de off-road agresiv zi de zi nu ai cum sa vinzi un volum suficient de mare de masini pentru a justifica productia.
unde am zis eu de off road agresiv ???? am dat un exemplu banal mai sus, experienta personala prin Evia. Pentru cativa km de "off road" nu merita sa ti iei "Land Cruiser" insa nici pomeneala sa bagi rav-ul nou ..
cel "vechi", adica ultimul rav adevarat, da.

testul este perfect, repet - perfect relevant pentru un drum ca cel pe care am fost - cateva gropi mari si lungi in care am ramas cu o roata " in aer si respectiv cu 1 sau 2 roti in groapa cu noroi/nisip unde aderenta era 0 . cu rav-ul nou acolo ramaneai (si sunt multe filmutele pe youtube cu astea).

totusi e vorba de un "suv" ulet de la o marca consacrata acestui mod de utilizarea si nu de "Bentley" .

fara suparare, acceptarea unor esecuri/directii gresite e ok si nu trebuie sa le negam. mai ales ca si noi, cumparatorii am cerut c..aurile astea..


nu mai zic,de banii aia iti ies casa nu un rahat jumate electric si cu probleme. sau iti iei vreo 6 rav-uri "cinstite":)

Edited by foxbat, 24 November 2018 - 12:36.


#112
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Ce ai descris tu e exemplu de off-road agresiv pentru majoritatea cumparatorilor de RAV. De altfel sunt 2 variante:

1. Modul tau de utilizare este specific majoritatii posesorilor de RAV. Caz in care Toyota habar nu are sa faca pozitionare pe piata, iar modelul asta nu se va vinde deloc, iar toata lumea va cumpara de la concurenta.
2. Modul tau de utilizare NU este specific majoritatii cumparatorilor de RAV. Caz in care Toyota va merge bine-mersi

PS: Ce SUV concurent cu Rav4 are diferentiale autoblocante pe punti pentru a putea merge pe unde ai descris tu? Posted Image Toate au diferentiale deschise pe urma folosesc individual franele de pe fiecare roata pentru a opune rezistenta diferentialului de pe punte si a transmite cuplu si catre cealalta roata, care are aderenta. E un truc care functioneaza ok pentru majoritatea utilizatorilor acestor tipuri de SUV-uri.

Edited by figo1988, 24 November 2018 - 12:57.


#113
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Totul depinde ce cine face testul si ce vrea sa demonstreze. Ca asa poti face de rusine fara probleme si un Range Rover.

#114
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,893
  • Înscris: 22.12.2005

View Postfigo1988, on 24 noiembrie 2018 - 12:43, said:

Ce ai descris tu e exemplu de off-road agresiv pentru majoritatea cumparatorilor de RAV. De altfel sunt 2 variante:

1. Modul tau de utilizare este specific majoritatii posesorilor de RAV. Caz in care Toyota habar nu are sa faca pozitionare pe piata, iar modelul asta nu se va vinde deloc, iar toata lumea va cumpara de la concurenta.
2. Modul tau de utilizare NU este specific majoritatii cumparatorilor de RAV. Caz in care Toyota va merge bine-mersi

PS: Ce SUV concurent cu Rav4 are diferentiale autoblocante pe punti pentru a putea merge pe unde ai descris tu? Posted Image Toate au diferentiale deschise pe urma folosesc individual franele de pe fiecare roata pentru a opune rezistenta diferentialului de pe punte si a transmite cuplu si catre cealalta roata, care are aderenta. E un truc care functioneaza ok pentru majoritatea utilizatorilor acestor tipuri de SUV-uri.

in mare parte e vorba de educatia cumparatorilor . ma refer la educatie in sensul de ce e important in viata , ce isneamna sa cumperi/conduci o masina, de ce alegi sau nu una sau alta. din pacate lumea cumpara in prostie fara nici o legatura cu ce are nevoie si mai ales fara o minima informare despre ce cumpara si cum se foloseste.
scuze..

#115
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Mai degraba nevoile lor sunt diferite de ale tale. Masinile de pana intr-o anumita suma doar te duc din A in B si pot fi lejer comparate de orice utilizator, ne-existand in general alegeri proaste, ci doar nevoi diferite. La masini normale diferenta de greutate e extrem de mica intre sedan si SUV (in aceeasi clasa de dimensiuni) si comportamentul rutier este oricum suficient de asemanator pentru sofat normal. Nu cred ca am auzit vreodata pe cineva sa ma intrebe daca masina mea are caracter subvirator in abordarile neutre ale virajelor si cum se schimba acesta la o abordare mai agresiva.

Mi-am luat uscator de rufe acum o saptamana. Nu m-a interesat decat cum usuca rufele. Sunt sigur ca sunt pasionati de uscatoare de rufe care le dezmembreaza, care apreciaza folosirea unui anumit tip de electronica in ele, dar majoritatea clientilor sunt ca mine, vor doar sa-si usuce hainele. :) La masini e aceeasi situatie, doar ca numarul pasionatilor e un pic mai mare.

Edited by figo1988, 24 November 2018 - 23:38.


#116
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,893
  • Înscris: 22.12.2005

View Postfigo1988, on 24 noiembrie 2018 - 23:33, said:

Mai degraba nevoile lor sunt diferite de ale tale. Masinile de pana intr-o anumita suma doar te duc din A in B si pot fi lejer comparate de orice utilizator, ne-existand in general alegeri proaste, ci doar nevoi diferite. La masini normale diferenta de greutate e extrem de mica intre sedan si SUV (in aceeasi clasa de dimensiuni) si comportamentul rutier este oricum suficient de asemanator pentru sofat normal. Nu cred ca am auzit vreodata pe cineva sa ma intrebe daca masina mea are caracter subvirator in abordarile neutre ale virajelor si cum se schimba acesta la o abordare mai agresiva.

Mi-am luat uscator de rufe acum o saptamana. Nu m-a interesat decat cum usuca rufele. Sunt sigur ca sunt pasionati de uscatoare de rufe care le dezmembreaza, care apreciaza folosirea unui anumit tip de electronica in ele, dar majoritatea clientilor sunt ca mine, vor doar sa-si usuce hainele. Posted Image La masini e aceeasi situatie, doar ca numarul pasionatilor e un pic mai mare.
fix asa!
nu te a intrebat nimeni pentru nu mai este nimeni in stare sa intelegea ce se intampla..de asta ne ducem in jos ( ma rog, asta e alta discutie)
fara suparare, intre un unscator de haine si o masina nu prea sunt comparatii. pentru primul ..nu iesi din casa si poti sa dresesi si o maimuta sa l folosesca.
cu masina - e nevoie de educatie, studii ( ca sa poti sa obtii permis cel putin) si in final ai o arma pe care trebuie sa stii foarte bine cum/la ce/ DE CE o folosesti.

altfel ..ajungem unde suntem - ex - trafic/accidente/nebunie bucurestean.

da, educatia e totul.

PS - sunt indragostit de masini si de motoare, diferenta este ca eu stiu ce vreau, pentru ce vreau/am nevoie, cat este pretul/calitate corect.

un rav2018 este o uzina de tehnlogie care nu aduce plus valoare  fata de orice masina "clasica decat in foarte mica masura(gadgeturi fite etc). ba chiar asa cum am povestit e un pas inapoi din taote punctele de vedere ( pret/calitate/calitati :) ).

clar nu ne contrazicem, doar ca fiecare are o perspectiva diferita.

btw..ca idee - am intrat in discutie anul asta cu cativa greci ce aveau hilux/cruiser/rav4.   ( in zonele mai putin accesibile turismului de " all inclusive sau de masa " (ex thassos, katerini..)
ghici ce - toti  erau "nemultumiti " de modele noi  si tineau la "vechiturile" lor ca la ochii din cap ( am vrut eu sa cumpar un cruiser ce mi placea, model mai vechi).

Nu vorbin de "oieri" ci de oameni care depindeau de masina si care stiau foarte bine ce inseamna aceste modele . Fiind o tara foarte saraca  e clar ca nu erau tampiti sa se lege cu o ghiulea de picior si sa cumpere ceva care sa aiba raportul de care am vorbit mai sus mai prost decat ce aveau.

evindet, nu ii compar pe aia cu "fitzosu' de RAV hibrid" ca imi iau palme in cap. Oamenii aia  chiar gandeau. vai mama lor..( si nu generalizez la toti "grecoteii").

#117
QAZ

QAZ

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,594
  • Înscris: 18.09.2003
Si usor usor trece lumea pe Duster, astia au pastrat reteta si la modelul nou, se descurca onorabil pe coclauri.

#118
foxbat

foxbat

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 13,893
  • Înscris: 22.12.2005

View PostQAZ, on 25 noiembrie 2018 - 12:39, said:

Si usor usor trece lumea pe Duster, astia au pastrat reteta si la modelul nou, se descurca onorabil pe coclauri.
interesannt ca ai adus vorba..m-am dat cu el. ce sa zic..este enorm de scump pentru calitatea materialelor si a finisajelor. masini de peste 10 ani arata mai bine decat el.
Tehnic sunt multumit, nimic de reprosat - personal l-as prefera pe cel de 160 CP nu asta de acum dar..nu le poti avea pe toate.

daca ar pastra pretul  actual dar ar pune motorul ala, ar rupe gura targului.

oricum vorbim de clase diferite - duster e masina de "lucru", rav-ul de aici e un auto de fitza si cam atat. de Dorobanti sa zicem :)

#119
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,679
  • Înscris: 15.06.2007

View Postfoxbat, on 25 noiembrie 2018 - 16:31, said:


oricum vorbim de clase diferite - Duster e masina de "lucru", rav-ul de aici e un auto de fitza si cam atat. de Dorobanti sa zicem :)
N-ai mai fost de mult in Dorobantilor.. aseara in  10 minute cat am zabovit acolo  am vazut expozitie de masini. Bentley Bentayga, o duzina de Range Rover, S classe si alte  scule pentru campioni.

#120
figo1988

figo1988

    Guru Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 23,874
  • Înscris: 10.10.2003
Cu Rav te duci in Doboranti si te intreaba aia la ce terasa esti chelner :D. Rav e masina buna pentru parinti, ajungi oriunde ai treaba cu ea, nu ai griji ca ramai pe burta prin vreun sleau de zapada, destul de fiabila probabil, e o masina corecta pentru nisa respectiva.

#121
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,049
  • Înscris: 16.02.2002
Diferente 2019 Rav4 vs 2018 RAV4

#122
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Schimbatorul amplasat ca naiba. Frana de parcare electrica la fel.
Sa ia lectii de la Tucson/Sportage si altii la capitolul ergonomie.

Capace de plastic la roti cum pana si la Logan vezi rar.
In fine, sunt multe de zis dar o sa spuneti ca sunt hater si mai bine tac.

Edited by Reactor2015, 28 December 2018 - 14:41.


#123
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Marea problema, ca au pus jante de otel pe cea mai ieftina versiune :rolleyes:
De parca la nemti nu-i la fel (e.g. Tiguan).

Despre ergonomie nu m-as pronunta pana nu vad la fata locului.

#124
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
La un SUV de genul Toyota Rav4 la nivelul ala de pret nu cred ca trebuie sa existe jante de tabla decat, eventual, ca set de roti de iarna. Este penibil sa te prezinti cu capace de plastic pe o masina care costa peste 20.000 de euro, chiar binisor.

#125
TS030

TS030

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 15,193
  • Înscris: 25.06.2012
Explica-mi de ce Tiguan are voie.

#126
Reactor2015

Reactor2015

    ReMember

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 9,692
  • Înscris: 06.01.2015
Pentru ce sa-ti explic ceva de genul asta? Tu nu ai inteles ca era vorba de toate masinile similare? Fireste ca nu sunt de acord sa existe jante de tabla pe Tiguan.

Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate