Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Dade, dade

Parola la lock screen

Deparazitare externa pisici fara ...

Seriale turcesti/coreene online H...
 Merita un Termostat Smart pentru ...

Sfat achizitie MTB Devron Riddle

Problema mare cu parintii= nervi ...

switch microtik
 Permis categoria B la 17 ani

Sfaturi pentru pregatirea de eval...

Crapaturi placa

cum imi accesez dosarul electroni...
 Momentul Aprilie 1964

Sursa noua - zgomot ?

A fost lansat Ubuntu 24.04 LTS

Pareri apartament in zona Berceni?
 

Noua Toyota Rav4 (2018)

- - - - -
  • Please log in to reply
176 replies to this topic

#55
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Nu le mai trebuie harti de cand au deschis sistemele pentru Apple CarPlay si Android Auto.

#56
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
Ai condus intr-un oras cu tuneluri multe si cladiri inalte ? Fara GPS in bord (care sa citeasca telemetrie de la roti/volan) te pierzi foarte repede.
Au telefoanele rolul lor, foarte bine determinat in multimedia auto, dar navigatia in orase unde satelitii sunt scumpila vedere nu e un atu prea mare.

Eu nu imi mai iau masina fara gps on-board de cand am vazut ce inseamna sa te ratacesti intr-un oras cu toate ca ai telefon cu gps.

#57
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005

View Postconnectorxp, on 04 aprilie 2018 - 20:36, said:

Nu le mai trebuie harti de cand au deschis sistemele pentru Apple CarPlay si Android Auto.

Sunt curios cati din cei care recomanda navigatia pe baza telefoniei mobile au condus mai mult de jumatate de ora cu aceasta.... Dupa jumatate de ora deja tel deja se incinge (vorbesc in cazul meu de un Iphone 6, nu de un tel de 200 lei) iar ritmul de descarcare a acumulatorului e deja mai mare decat rata de incarcare.
Eu am cateodata drumuri de 12-14 ore in care folosesc intens navigatia si nu cred ca un telefon ar face fata.

View Postdan78rom, on 04 aprilie 2018 - 14:41, said:

Au harti pentru ro, dar sint destul de vechi, si scumpe cu spume. Si-a pus o ruda pe un auris, a costat undeva pe la 300 euro distractia la reprezentanta. De banii aia gasesti solutii mai bune si actualizate.

Eu am pe Citroen C5 inca din 2009 navigatia la nivel de alee intre blocuri pentru Bucuresti (am ramas surprins cat de detaliata era). Sistemul de navigatie tot pe acolo a costat, dar facilitatile oferite de C5 sunt superioare. De ce mi-as lua atunci o japoneza?

Edited by bogwol, 05 April 2018 - 15:09.


#58
l_stoian79

l_stoian79

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,780
  • Înscris: 29.08.2006
La tine telefonul e problema....
Nu am navigatie on-board la nici o masina, deci trebuie sa folosesc navigatia pe telefon sau tableta.
Bateria nu tine? pai nici nu trebuie sa tina mai mult de 3-4h, am incarcator de la bricheta.
Se incalzeste? depinde de telefon, al meu nu se incalzeste... preventiv l-am montat in dreptul unei guri de ventilatie, la drum lung vara, sau cand bate soarele pe el las sa sufle ventilatia pe telefon.

Pe telefon am waze, deci actualizari din trafic in timp real... la navigatia de la masina nu ai la toate asa ceva.
Singurul avantaj semnificativ este intr-adevar situatia cu tunelurile (intri in tunel, pierzi semnalul GPS, navigatia isi ia informatia de la roti)... dar altfel... da, arata mai bine in masina un ecran mare, color...  da 8" am si la tableta...

#59
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 39,921
  • Înscris: 14.12.2007

View Postbogwol, on 05 aprilie 2018 - 15:09, said:

Sunt curios cati din cei care recomanda navigatia pe baza telefoniei mobile au condus mai mult de jumatate de ora cu aceasta.... Dupa jumatate de ora deja tel deja se incinge (vorbesc in cazul meu de un Iphone 6, nu de un tel de 200 lei) iar ritmul de descarcare a acumulatorului e deja mai mare decat rata de incarcare.
Eu am cateodata drumuri de 12-14 ore in care folosesc intens navigatia si nu cred ca un telefon ar face fata.
Asta am observat si eu la iPhone-ul sotiei, in schimb cu Blackberry Z10 am strabatut Europa in lung si-n lat fara probleme.
La fel cu Sony Xperia XA1, dar asta e mai nou, deci inca nu l-as contabiliza.

View Postconnectorxp, on 04 aprilie 2018 - 20:36, said:

Nu le mai trebuie harti de cand au deschis sistemele pentru Apple CarPlay si Android Auto.
Asta e adevarat!

#60
MicroEdge

MicroEdge

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,282
  • Înscris: 16.08.2016

View Postbogwol, on 05 aprilie 2018 - 15:09, said:



Sunt curios cati din cei care recomanda navigatia pe baza telefoniei mobile au condus mai mult de jumatate de ora cu aceasta.... Dupa jumatate de ora deja tel deja se incinge (vorbesc in cazul meu de un Iphone 6, nu de un tel de 200 lei) iar ritmul de descarcare a acumulatorului e deja mai mare decat rata de incarcare.
Eu am cateodata drumuri de 12-14 ore in care folosesc intens navigatia si nu cred ca un telefon ar face fata.
IPhone nu este vreun etalon :) Am condus in Ungaria cu telefonul pe waze și maps fără probleme :) xa1 ultra :)

#61
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004

View Postro_explorer, on 04 aprilie 2018 - 21:41, said:

Ai condus intr-un oras cu tuneluri multe si cladiri inalte ?

Am semnal si pe ceas in Bucuresti, iar tuneluri... telefonul are accelerometru si giroscop pentru navigare inertiala, si de multe ori estimeaza corect cand ies din tunel. La masina ai in plus pe langa senzor inertial un senzor de rotire al volanului si traductorul de rotatie de la sistemele de franare. Practic sistemele de fabrica, daca sunt implementate corect, vor avea o precizie foarte buna in a "pune" masina pe harta, dar nu constituie un avantaj critic in fata unui telefon de calicate conectat mereu la reteaua GSM, pentru asistarea GPS.

Am batut toata Europa in lung si'n lat si nu am avut probleme, din contra, telefonul m-a scos mai repede decat sistemul din bordul masinii.
Iar noi conducem masini, nu pilotam avioane sa avem nevoie de o precizie de top. La masinile autonome vad o problema in lipsa preciziei.

Edited by connectorxp, 05 April 2018 - 16:15.


#62
ro_explorer

ro_explorer

    Membru impartial

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 29,665
  • Înscris: 15.12.2009
La masinile phev mai avansate (a mea Posted Image ) se regleaza ponderea motorului termic cu electric pentru consum minim carburant/eficienta maxima electrica in functie de ruta aleasa pe gps-ul masinii. In plus prioritizeaza electricul in localitati/orase si foloseste termicul preponderent in afara. Asta nu poti face cu gps pe telefon.
Ah, si are si traffic info ... exact ca la waze.

Banuiesc ca din astea sunt si in noua Rav4 ... (ca sa zic si ceva la subiect totusi) :).

#63
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Nu stiu ce sa zic de durabilitate acelui PHEV, la Toyota ne-am convins ca tin si tin si tin, pana te saturi de ele. La marcilele celelalte, in speta cele europene, sunt probleme de fiabilitate.

Am mers cu ultimul Prius Plug-in si nu face asta, doar poti sa o configurezi sa ruleze mai mult pe benzina sau sa incarce acumulatorul inainte de a intra intr-un oras.

#64
Ford4

Ford4

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,162
  • Înscris: 13.11.2017
Mie mi se pare oricum un moft navigația pentru mașină în ziua de azi dacă ai pe mașină Android Auto.



#65
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
La cea noua a venit standard si avand interfatare cu un SmartPhone ii mareste utilitatea.

#66
tfmercedez

tfmercedez

    BUFU

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 72,561
  • Înscris: 15.06.2007
Am vazut-o pe starzile din bucuresti,  si mi s-a parut un pas inainte comparativ cu mai vechiile generatii. Arata in "trend" cu restul gamei Toyota. Nu "deranjeaza" ochiul desi e cam colturoasa.

#67
tatalor51

tatalor51

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,316
  • Înscris: 01.01.2014

View Postbogwol, on 05 aprilie 2018 - 15:09, said:



Sunt curios cati din cei care recomanda navigatia pe baza telefoniei mobile au condus mai mult de jumatate de ora cu aceasta.... Dupa jumatate de ora deja tel deja se incinge (vorbesc in cazul meu de un Iphone 6, nu de un tel de 200 lei) iar ritmul de descarcare a acumulatorului e deja mai mare decat rata de incarcare.
Eu am cateodata drumuri de 12-14 ore in care folosesc intens navigatia si nu cred ca un telefon ar face fata.

Nu stiu ce sa zic. Am stat 5-6 ore bune cu telefonul pe bord, in soare, vara, pe Waze si n-a avut nicio problema. Incarcarea era la limita, dar nu scadea. LG G4 pe un Peugeot 308 de prin 2014.

Acelasi telefon pe Android Auto cu Waze, muzica etc continuu, pe noua Civic, pus in port USB de 2A se incarca constant (desi nu foarte rapid). Pus in locasul special de sub bord, nu direct in soare.

Deci probabil problema e la telefonul tau.

Edited by tatalor51, 06 April 2018 - 08:50.


#68
Write&Run

Write&Run

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,407
  • Înscris: 06.05.2007

View Postedi10000, on 29 martie 2018 - 17:28, said:

Gusturile nu se discuta. Personal, mi se pare reusit si as da banii pe el. Decat cutia aia de Tiguan (la care ca sa o faci sa semene a SUV, adica R Line trebuie sa bagi mana in buzunar pana la 40k euro), Kodiaq (nu cred ca exista masina mai disproportionata in clasa asta), Kuga (prea americana si cu plastice slabe)...mai bine asta. Da, imi place CX5, dar este prea efeminata si pare...ca nu rezista bine in timp.

Mda... asa arata un fanboy. :)
Tiguan a luat toate premiile, cam tot ce se putea lua in clasa lui. Deci na.... a dracu' cutie! :D

Cat despre masina asta, nu e urata, da nici aratoasa nu e. Nush... nu e nici cum. "meh", cum bine spunea cineva.

#69
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Ai dreptate, Tiguan a luat premiul de "dulapul care seamana a masina" (alaturi de Q7 si Kodiaq). Vezi ca Rav4, CR-V si x-Trail sunt cele mai vandute SUV-uri din lume, Tiguan nici macar nu apare prin clasamente.

#70
connectorxp

connectorxp

    Avid mountaineer.

  • Grup: Moderators
  • Posts: 14,906
  • Înscris: 14.11.2004
Tiguan este doar overrated, nimic mai mult, nu a inovat cu nimic si nici nu a adus ceva in acel segment, Toyota se lauda cu Rav4 ca fiind cei care au creeat nebunia cu "baby SUV", pe vremea cand SUV insemna Ford Explorer si alte matahale construite pe sasiu separat si cu motoare mari.

Tiguan se vinde bine in Europa din cauza marcii si mentalitatii europene, in rest, cel putin in cazul primei serii, nu este decat un Golf Plus inaltat.
Cei drept, Rav4 2017, modelul curent, are aceeasi platforma cu Auris, Corolla, Prius, CT, NX si alte modele, iar noua TNGA va fi ceva similar MQB si cu toate astea, este o masina diferita. Doar anumite repere de mecanica si cuplele de remorcare o dau de gol.

Edited by connectorxp, 06 April 2018 - 21:11.


#71
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,883
  • Înscris: 06.09.2008
Si acum Tiguan este tot un Golf Plus. Nu s-a schimbat nimic.

#72
bogwol

bogwol

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,514
  • Înscris: 26.04.2005
Ca sa ma fac mai bine inteles, la mine problema este respectul fata de cumparator (mai bine zis lipsa acestuia) prin faptul ca nici macar nu se obosesc ca puna pentru o masina vanduta in Romania macar hartile pentru aceasta tara. Din cate stiu eu, toate celelate marci cu exceptia celor japoneze, pun la dispozitie harti cu Romania (marea majoritate pun acum integral pentru toata Europa) cu grad mai mic sau mai mare de detaliere, dar ai macar drumurile principale. Sa dau cca 1000 euro pentru un dispozitiv pe care nu il pot utiliza in 99% din timp mi se pare nesimtire (din partea producatorului) si snobism (din partea cumparatorului).

Anunturi

Chirurgia spinală minim invazivă Chirurgia spinală minim invazivă

Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical.

Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate