Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Noua Toyota Rav4 (2018)
Last Updated: Nov 13 2021 18:51, Started by
edi10000
, Mar 28 2018 09:40
·
0
#55
Posted 04 April 2018 - 20:36
Nu le mai trebuie harti de cand au deschis sistemele pentru Apple CarPlay si Android Auto.
|
#56
Posted 04 April 2018 - 21:41
Ai condus intr-un oras cu tuneluri multe si cladiri inalte ? Fara GPS in bord (care sa citeasca telemetrie de la roti/volan) te pierzi foarte repede.
Au telefoanele rolul lor, foarte bine determinat in multimedia auto, dar navigatia in orase unde satelitii sunt scumpila vedere nu e un atu prea mare. Eu nu imi mai iau masina fara gps on-board de cand am vazut ce inseamna sa te ratacesti intr-un oras cu toate ca ai telefon cu gps. |
#57
Posted 05 April 2018 - 15:09
connectorxp, on 04 aprilie 2018 - 20:36, said:
Nu le mai trebuie harti de cand au deschis sistemele pentru Apple CarPlay si Android Auto. Sunt curios cati din cei care recomanda navigatia pe baza telefoniei mobile au condus mai mult de jumatate de ora cu aceasta.... Dupa jumatate de ora deja tel deja se incinge (vorbesc in cazul meu de un Iphone 6, nu de un tel de 200 lei) iar ritmul de descarcare a acumulatorului e deja mai mare decat rata de incarcare. Eu am cateodata drumuri de 12-14 ore in care folosesc intens navigatia si nu cred ca un telefon ar face fata. dan78rom, on 04 aprilie 2018 - 14:41, said:
Au harti pentru ro, dar sint destul de vechi, si scumpe cu spume. Si-a pus o ruda pe un auris, a costat undeva pe la 300 euro distractia la reprezentanta. De banii aia gasesti solutii mai bune si actualizate. Eu am pe Citroen C5 inca din 2009 navigatia la nivel de alee intre blocuri pentru Bucuresti (am ramas surprins cat de detaliata era). Sistemul de navigatie tot pe acolo a costat, dar facilitatile oferite de C5 sunt superioare. De ce mi-as lua atunci o japoneza? Edited by bogwol, 05 April 2018 - 15:09. |
#58
Posted 05 April 2018 - 15:15
La tine telefonul e problema....
Nu am navigatie on-board la nici o masina, deci trebuie sa folosesc navigatia pe telefon sau tableta. Bateria nu tine? pai nici nu trebuie sa tina mai mult de 3-4h, am incarcator de la bricheta. Se incalzeste? depinde de telefon, al meu nu se incalzeste... preventiv l-am montat in dreptul unei guri de ventilatie, la drum lung vara, sau cand bate soarele pe el las sa sufle ventilatia pe telefon. Pe telefon am waze, deci actualizari din trafic in timp real... la navigatia de la masina nu ai la toate asa ceva. Singurul avantaj semnificativ este intr-adevar situatia cu tunelurile (intri in tunel, pierzi semnalul GPS, navigatia isi ia informatia de la roti)... dar altfel... da, arata mai bine in masina un ecran mare, color... da 8" am si la tableta... |
#59
Posted 05 April 2018 - 15:57
bogwol, on 05 aprilie 2018 - 15:09, said:
Sunt curios cati din cei care recomanda navigatia pe baza telefoniei mobile au condus mai mult de jumatate de ora cu aceasta.... Dupa jumatate de ora deja tel deja se incinge (vorbesc in cazul meu de un Iphone 6, nu de un tel de 200 lei) iar ritmul de descarcare a acumulatorului e deja mai mare decat rata de incarcare. Eu am cateodata drumuri de 12-14 ore in care folosesc intens navigatia si nu cred ca un telefon ar face fata. La fel cu Sony Xperia XA1, dar asta e mai nou, deci inca nu l-as contabiliza. connectorxp, on 04 aprilie 2018 - 20:36, said:
Nu le mai trebuie harti de cand au deschis sistemele pentru Apple CarPlay si Android Auto. |
#60
Posted 05 April 2018 - 16:03
bogwol, on 05 aprilie 2018 - 15:09, said: Sunt curios cati din cei care recomanda navigatia pe baza telefoniei mobile au condus mai mult de jumatate de ora cu aceasta.... Dupa jumatate de ora deja tel deja se incinge (vorbesc in cazul meu de un Iphone 6, nu de un tel de 200 lei) iar ritmul de descarcare a acumulatorului e deja mai mare decat rata de incarcare. Eu am cateodata drumuri de 12-14 ore in care folosesc intens navigatia si nu cred ca un telefon ar face fata. |
#61
Posted 05 April 2018 - 16:12
ro_explorer, on 04 aprilie 2018 - 21:41, said:
Ai condus intr-un oras cu tuneluri multe si cladiri inalte ? Am semnal si pe ceas in Bucuresti, iar tuneluri... telefonul are accelerometru si giroscop pentru navigare inertiala, si de multe ori estimeaza corect cand ies din tunel. La masina ai in plus pe langa senzor inertial un senzor de rotire al volanului si traductorul de rotatie de la sistemele de franare. Practic sistemele de fabrica, daca sunt implementate corect, vor avea o precizie foarte buna in a "pune" masina pe harta, dar nu constituie un avantaj critic in fata unui telefon de calicate conectat mereu la reteaua GSM, pentru asistarea GPS. Am batut toata Europa in lung si'n lat si nu am avut probleme, din contra, telefonul m-a scos mai repede decat sistemul din bordul masinii. Iar noi conducem masini, nu pilotam avioane sa avem nevoie de o precizie de top. La masinile autonome vad o problema in lipsa preciziei. Edited by connectorxp, 05 April 2018 - 16:15. |
#62
Posted 05 April 2018 - 16:59
La masinile phev mai avansate (a mea ) se regleaza ponderea motorului termic cu electric pentru consum minim carburant/eficienta maxima electrica in functie de ruta aleasa pe gps-ul masinii. In plus prioritizeaza electricul in localitati/orase si foloseste termicul preponderent in afara. Asta nu poti face cu gps pe telefon.
Ah, si are si traffic info ... exact ca la waze. Banuiesc ca din astea sunt si in noua Rav4 ... (ca sa zic si ceva la subiect totusi) . |
#63
Posted 05 April 2018 - 17:19
Nu stiu ce sa zic de durabilitate acelui PHEV, la Toyota ne-am convins ca tin si tin si tin, pana te saturi de ele. La marcilele celelalte, in speta cele europene, sunt probleme de fiabilitate.
Am mers cu ultimul Prius Plug-in si nu face asta, doar poti sa o configurezi sa ruleze mai mult pe benzina sau sa incarce acumulatorul inainte de a intra intr-un oras. |
#64
Posted 05 April 2018 - 19:32
Mie mi se pare oricum un moft navigația pentru mașină în ziua de azi dacă ai pe mașină Android Auto.
|
|
#65
Posted 05 April 2018 - 21:46
La cea noua a venit standard si avand interfatare cu un SmartPhone ii mareste utilitatea.
|
#67
Posted 06 April 2018 - 08:49
bogwol, on 05 aprilie 2018 - 15:09, said: Sunt curios cati din cei care recomanda navigatia pe baza telefoniei mobile au condus mai mult de jumatate de ora cu aceasta.... Dupa jumatate de ora deja tel deja se incinge (vorbesc in cazul meu de un Iphone 6, nu de un tel de 200 lei) iar ritmul de descarcare a acumulatorului e deja mai mare decat rata de incarcare. Eu am cateodata drumuri de 12-14 ore in care folosesc intens navigatia si nu cred ca un telefon ar face fata. Nu stiu ce sa zic. Am stat 5-6 ore bune cu telefonul pe bord, in soare, vara, pe Waze si n-a avut nicio problema. Incarcarea era la limita, dar nu scadea. LG G4 pe un Peugeot 308 de prin 2014. Acelasi telefon pe Android Auto cu Waze, muzica etc continuu, pe noua Civic, pus in port USB de 2A se incarca constant (desi nu foarte rapid). Pus in locasul special de sub bord, nu direct in soare. Deci probabil problema e la telefonul tau. Edited by tatalor51, 06 April 2018 - 08:50. |
#68
Posted 06 April 2018 - 09:06
edi10000, on 29 martie 2018 - 17:28, said:
Gusturile nu se discuta. Personal, mi se pare reusit si as da banii pe el. Decat cutia aia de Tiguan (la care ca sa o faci sa semene a SUV, adica R Line trebuie sa bagi mana in buzunar pana la 40k euro), Kodiaq (nu cred ca exista masina mai disproportionata in clasa asta), Kuga (prea americana si cu plastice slabe)...mai bine asta. Da, imi place CX5, dar este prea efeminata si pare...ca nu rezista bine in timp. Mda... asa arata un fanboy. Tiguan a luat toate premiile, cam tot ce se putea lua in clasa lui. Deci na.... a dracu' cutie! Cat despre masina asta, nu e urata, da nici aratoasa nu e. Nush... nu e nici cum. "meh", cum bine spunea cineva. |
#70
Posted 06 April 2018 - 21:10
Tiguan este doar overrated, nimic mai mult, nu a inovat cu nimic si nici nu a adus ceva in acel segment, Toyota se lauda cu Rav4 ca fiind cei care au creeat nebunia cu "baby SUV", pe vremea cand SUV insemna Ford Explorer si alte matahale construite pe sasiu separat si cu motoare mari.
Tiguan se vinde bine in Europa din cauza marcii si mentalitatii europene, in rest, cel putin in cazul primei serii, nu este decat un Golf Plus inaltat. Cei drept, Rav4 2017, modelul curent, are aceeasi platforma cu Auris, Corolla, Prius, CT, NX si alte modele, iar noua TNGA va fi ceva similar MQB si cu toate astea, este o masina diferita. Doar anumite repere de mecanica si cuplele de remorcare o dau de gol. Edited by connectorxp, 06 April 2018 - 21:11. |
#72
Posted 10 April 2018 - 07:51
Ca sa ma fac mai bine inteles, la mine problema este respectul fata de cumparator (mai bine zis lipsa acestuia) prin faptul ca nici macar nu se obosesc ca puna pentru o masina vanduta in Romania macar hartile pentru aceasta tara. Din cate stiu eu, toate celelate marci cu exceptia celor japoneze, pun la dispozitie harti cu Romania (marea majoritate pun acum integral pentru toata Europa) cu grad mai mic sau mai mare de detaliere, dar ai macar drumurile principale. Sa dau cca 1000 euro pentru un dispozitiv pe care nu il pot utiliza in 99% din timp mi se pare nesimtire (din partea producatorului) si snobism (din partea cumparatorului).
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users