Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Ajutor pentru refugiatii ucraineni

Info Coronavirus/Vaccin vs. Fake News

Cum gasesc anunturi imobiliare di...

Amenajare teren 2000mp - proiect ...
 Telefon de pe OLX

Sfat daca pot sa fac RCA

Marvel Studios' Thor: Love an...

Saltea + topper cu fermoar?
 Probleme incepere act sexual

Coreea de Nord are peste 1 milion...

recomandare placa video

Ulceratie supurativa canal anal
 Ungaria

Face retouching

Antena CB PNI ML90, 26-30MHz, 71 ...

DooGee S60
 

Noua Toyota Rav4 (2018)

- - - - -
  • Please log in to reply
176 replies to this topic

#19
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,392
  • Înscris: 16.02.2002
Nu-mi place tendinta asta de arunca un kkat de tableta pe bord, parca este o epidemie

View Postarsmundis, on 28 martie 2018 - 13:38, said:

Asa da chiar pare generatia noua, pozele de mai sus pareau de cativa ani buni. Arata fain, se vede schimbarea atat la exterior cat mai ales la interior.


Daaa isi pastreaza clasicismul... E atat de clasic incat pare o mumie. Coreenele si japonezele au evoluat incredibil, nemteasca a ramas ca acum 15 ani si ca sa nu-i spuna prafuita i se spune ”clasica”
Unele da, altele nu, indiferent de natie

Edited by cata, 28 March 2018 - 13:44.


#20
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Dupa gustul meu, arata mult mai bine modelul vechi de rav.
Acelasi lucru pentru hilux.
Nu stiu ce vrea sa inspire, dar arata ca porcu', parca-i din desene animate sau ceva.

#21
cata

cata

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,392
  • Înscris: 16.02.2002
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/EqY49-OulQQ?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

#22
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,847
  • Înscris: 06.09.2008
In principiu merg pe linia de design de la NX. O sa introduca noul motor benzinar de 2500 cc si cutia automata in 8 rapoarte. Pe partea de hibride, noutatea o sa fie noul motor de 2500 cc in ciclu Atkinson cu raport de compresie de 13,5:1. Sunt curios de puteri si consumul declarat. Vestea cea mai buna: nu va fi nici un diesel!

#23
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 53,867
  • Înscris: 05.11.2009
urat cu spume. ala de dinaintea lui arata mult mai bine, ca sa nu zic de modelul de acu 2 generatii..

#24
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,529
  • Înscris: 28.11.2001
Fata seamana cu Ford Kuga.

#25
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,847
  • Înscris: 06.09.2008
Gusturile nu se discuta. Personal, mi se pare reusit si as da banii pe el. Decat cutia aia de Tiguan (la care ca sa o faci sa semene a SUV, adica R Line trebuie sa bagi mana in buzunar pana la 40k euro), Kodiaq (nu cred ca exista masina mai disproportionata in clasa asta), Kuga (prea americana si cu plastice slabe)...mai bine asta. Da, imi place CX5, dar este prea efeminata si pare...ca nu rezista bine in timp.

#26
petman

petman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,529
  • Înscris: 28.11.2001
CX5 efeminata si nu rezista in timp? Posted Image Posted Image Ailei.

#27
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 53,867
  • Înscris: 05.11.2009
sunt si suv-uri faine in clasa asta: Peugeot 3008, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai , Kia Sportage..

Edited by vanitty, 29 March 2018 - 21:23.


#28
ct10dre

ct10dre

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,030
  • Înscris: 03.05.2006
Urat foc. Ultimul Rav4 frumos a fost cel de acum 2 generatii .

#29
ericmario

ericmario

    Fenomembru

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,922
  • Înscris: 14.12.2007

View Postvanitty, on 29 martie 2018 - 21:23, said:

sunt si suv-uri faine in clasa asta: Peugeot 3008, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai , Kia Sportage..
Mazda CX5... Posted Image

#30
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,847
  • Înscris: 06.09.2008

View Postpetman, on 29 martie 2018 - 19:03, said:

CX5 efeminata si nu rezista in timp? Posted Image Posted Image Ailei.
Nu ma intelege gresit. Stiu ca este o masina fiabila (are probleme doar cu saiba aia care afecteaza modele diesel si care poate genera consecinte neplacute). Dar nu este genul de masina cu care sa te duci la balta dupa peste sau la o vanatoare. Nu ca nu poate, dar este asa...mai de oras.

#31
cavaliere

cavaliere

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,492
  • Înscris: 13.09.2016

View Postedi10000, on 29 martie 2018 - 17:28, said:

Gusturile nu se discuta. Personal, mi se pare reusit si as da banii pe el. Decat cutia aia de Tiguan (la care ca sa o faci sa semene a SUV, adica R Line trebuie sa bagi mana in buzunar pana la 40k euro), Kodiaq (nu cred ca exista masina mai disproportionata in clasa asta), Kuga (prea americana si cu plastice slabe)...mai bine asta. Da, imi place CX5, dar este prea efeminata si pare...ca nu rezista bine in timp.

Plastice slabe la Ford? Pai si astea de Toyota cum sunt? Posted Image))
Fata zici ca e Ford Edge. SPatele Lexus Nx, lateralele de Jeep Cherokee. Ce mai, o masina superba. Posted Image)))
La motorizare se stie de acum, 2.5 plus electric, in total 180 200 de cai pe o masina de 1800 2000 kg.

Pur si simplu e de neinteles de ce Toyota continua sa scoata modele noi urate. In clasa suv exista si modele asa de aratoase, vezi Peugeot 3008, Sportage, Tucson, noul Santa Fe.

Edited by cavaliere, 30 March 2018 - 08:56.


#32
edi10000

edi10000

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,847
  • Înscris: 06.09.2008

View Postvanitty, on 29 martie 2018 - 21:23, said:

sunt si suv-uri faine in clasa asta: Peugeot 3008, Hyundai Tucson, Nissan Qashqai , Kia Sportage..
3008 nu este in clasa asta. In plus, nu are 4x4. Concurentul aici este 5008. Qashqai nu este nici el in clasa. Ei ai au x-Trail.

#33
uhu10uhu

uhu10uhu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,545
  • Înscris: 04.10.2006
Nu stiu de ce unii prefera sa arunce cu rahat pentru ca e Toyota.
Mie imi place faptul ca nu au facut-o orientata spre onroad. Toate suvurile mai noi vin cu suspensie si roti pentru mersul pe strada. O anvelopa cu talon 45-50 si diametru de 18 inch nu e pentru offroad. Si parca totusi scopul unui SUV e offroadul, nu?
Asa ca reorientarea asta mi se pare inspirata. Merge mai mult in directia Jeep cherokee si Wrangler, Subaru Forester , decat spre Honda CR-V si Mazda CX5, Tiguan.
Apropo, masina e in primul rand destinata pietei si SUA, pentru ca acolo e lider de segment de multi ani incoace. 407.000 bucati Rav4 vandute in 2017 vs 169.000 Jeep Cherokee vandute in acelasi an.

"The Toyota Rav4 is what the industry calls a category killer. Which means Toyota sells a ton of them, and the competition (even if it feels it has a better-looking and performing vehicle) can’t seem to topple the king.
The outgoing fourth-generation RAV4 lacked the pizzazz of several other small crossovers. Even though there were 11 trim levels to choose from, they all looked fairly alike. Despite this anonymity, last year the old RAV4 was the best-selling passenger vehicle (i.e. not counting pickups) in America."  Sursa: http://www.motortren...st-look-review/

Edited by uhu10uhu, 30 March 2018 - 09:22.


#34
fotbal5

fotbal5

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,096
  • Înscris: 04.12.2015
Nu o consider nici urata, nici frumoasa, dar cred ca este o masina reusita, si dupa cum spunea si colegul anterior, e SUV sa fie mai mult de teren.

#35
vanitty

vanitty

    Ala negru de respira greu

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 53,867
  • Înscris: 05.11.2009

View Postuhu10uhu, on 30 martie 2018 - 09:17, said:

Nu stiu de ce unii prefera sa arunce cu rahat pentru ca e Toyota.
Mie imi place faptul ca nu au facut-o orientata spre onroad. Toate suvurile mai noi vin cu suspensie si roti pentru mersul pe strada. O anvelopa cu talon 45-50 si diametru de 18 inch nu e pentru offroad. Si parca totusi scopul unui SUV e offroadul, nu?
Asa ca reorientarea asta mi se pare inspirata. Merge mai mult in directia Jeep cherokee si Wrangler, Subaru Forester , decat spre Honda CR-V si Mazda CX5, Tiguan.
Apropo, masina e in primul rand destinata pietei si SUA, pentru ca acolo e lider de segment de multi ani incoace. 407.000 bucati Rav4 vandute in 2017 vs 169.000 Jeep Cherokee vandute in acelasi an.

"The Toyota Rav4 is what the industry calls a category killer. Which means Toyota sells a ton of them, and the competition (even if it feels it has a better-looking and performing vehicle) can’t seem to topple the king.
The outgoing fourth-generation RAV4 lacked the pizzazz of several other small crossovers. Even though there were 11 trim levels to choose from, they all looked fairly alike. Despite this anonymity, last year the old RAV4 was the best-selling passenger vehicle (i.e. not counting pickups) in America."  Sursa: http://www.motortren...st-look-review/
nu arunca nimeni cu rahat in ea, doar ca nu e pe gustul multora dintre noi.

#36
dan78rom

dan78rom

    in omnia paratus

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,070
  • Înscris: 28.02.2008
Eu nu inteleg cum s-a ajuns la concluzia ca ar fi orientata spre off road, in conditiile in care Rav4 nu a excelat niciodata in domeniu.
Poate posta cineva ceva date tehnice ale transmisiei?

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate