Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Windows XP Volume License

Noul degresant universal

Imaginea nu poate fi redata - Ero...

"Mafiotii" revin in forta...
 Branșament gaze 2024 sau pom...

Lamurire bec led h7

Preturi momeala ? (dar care e sme...

Realizare tavan fals rigips
 Alternative pod Giurgiu - Ruse

Cat spatiu stocare aveti in total...

Reflux

Centrale termice compacte
 Portofoliu incepator pe Bursa New...

Probabil inselatorie pe OLX

Istoric Google

Copil cu temperament sangvinic
 

Subaru Forester Boxer Diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
1807 replies to this topic

#73
damchrist

damchrist

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 20.05.2007
Cu ocazia crizei economice + cresterea rapida a Euro, SMT s-a gandit sa scumpeasca Foresterul cu peste 1600euro DDP, sau e vreo greseala pe site-ul lor?
Daca e adevarat, iar cand concurenta lasa cu miile de euro din preturi, Subaru scumpeste, si-o cam iau nasol de tot.
Au o logica dubioasa in cazul asta pt ca, cu cat esti mai sus cu atat pici mai tare, dar sper sa fie doar o eroare de site...

#74
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 13.07.2005
E o chestie ciudata pe site-ul SMT:
- La sectiunea Preturi apare (la nivelul de echipare VQ pe care-l am eu) : Pret Fara TVA : 27.290 Euro, pret cu TVA = 32.475 Euro;
- La sectiunea Specificatii apare, la acelasi nivel de echipare VQ: Pret DDU = 25.790 Euro, Pret DDP = 30.690 Euro.

Acesta din urma este pretul la care am achizitionat eu masina (minus un discount de 1000 Euro din pretul DDU).

Sper sa fie o greseala la sectiunea preturi, altfel nu-i vad bine !
Ar putea totusi sa fie o explicatie datorata ratei de schimb Yen/Euro a carei evolutie in ultima nu o cunosc ...

#75
AS25

AS25

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 08.01.2006

View Postmarr, on Jan 22 2009, 10:45, said:

E o chestie ciudata pe site-ul SMT:
- La sectiunea Preturi apare (la nivelul de echipare VQ pe care-l am eu) : Pret Fara TVA : 27.290 Euro, pret cu TVA = 32.475 Euro;
- La sectiunea Specificatii apare, la acelasi nivel de echipare VQ: Pret DDU = 25.790 Euro, Pret DDP = 30.690 Euro.

Acesta din urma este pretul la care am achizitionat eu masina (minus un discount de 1000 Euro din pretul DDU).

Sper sa fie o greseala la sectiunea preturi, altfel nu-i vad bine !
Ar putea totusi sa fie o explicatie datorata ratei de schimb Yen/Euro a carei evolutie in ultima nu o cunosc ...

Aceasi scumpire s-a intimplat si la Honda anul asta. Am inteles ca s-ar fi apreciat considerabil Yenul fata de Euro. Adica aceasi Yeni mai multi Euro si de aici apare aceasta scumpire, pt. cresterea pretului de achizitie. Dar in acelasi timp restul producatorilor fac discounturi serioase, chiar si VW (porsche Romania) care nu prea avea obiceiul.

#76
damchrist

damchrist

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 45
  • Înscris: 20.05.2007
Raportul EUR/YEN este IRELEVANT dpdv al cumparatorului din Romania!

Daca au o mica idee despre ce inseamna concurenta pe fiecare piata(tara) in parte, ar realiza ca e mai bine sa-si mai taie ei din profituri decat sa mareasca in halul asta preturile. E ca si cum, intr-o casa in flacari se gaseste unul sa toarne benzina in jurul sau...

Oricum, prezicerile anunta ca in curand nu vor ramane decat 5-6 mari producatori de masini la nivel mondial si aceia vor fi formati din cei(individuali) care au avut inspiratia sa se uneasca intre ei.

A apus perioada in care vanzatorii, prin credite si specula, isi permiteau sa ceara preturi nesimtite. "Clientul nostru, stapanul nostru" e o lectie importanta in afaceri.

Sa dau pe o masina cam cat o sa valoreze in curand un apartament cu 3 camere in Romania?

Succes, ca la peste, in cazul asta!...

#77
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 13.07.2005
Intr-un sfarsit, am reusit sa descarc pozele din telefon.
Si, cum un jurnal de bord fara poze este ca si nunta fara lautari, enjoy:

Diesel - Boxer Diesel:

Attached File  Imagine055.jpg   672.78K   235 downloads

O masina curata:

Attached File  Imagine054.jpg   583.25K   260 downloads

Dupa o calatorie pe drumurile patriei (aici se observa si offsetul rotilor de iarna ce depasesc cu putin linia caroseriei):

Attached File  Imagine064.jpg   670.13K   269 downloads   Attached File  Imagine065.jpg   664.17K   256 downloads

Si o vedere pe timp de noapte:

Attached File  Imagine068.jpg   556.18K   382 downloads

Edited by marr, 23 January 2009 - 11:09.


#78
paul_kelso

paul_kelso

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,983
  • Înscris: 08.08.2005
Strasnica masina! O prinde si culoarea asta.

Ar fi trebuie sa pastreze portierele fara rama, ca la modelul anterior. Cu (virgula) cauciucurile care ies in afara caroseriei, pentru a evita stropirea de noroi, recomand aparatoare de noroi.

#79
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 13.07.2005

View Postpaul_kelso, on Jan 23 2009, 14:50, said:

... Cu (virgula) cauciucurile care ies in afara caroseriei, pentru a evita stropirea de noroi, recomand aparatoare de noroi.

Pai tocmai asta e problema - dat fiind faptul ca rotile depasesc linia caroseriei, aparatoarele de noroi nu prea ajuta.
I-ti dai seama ca, dupa primul drum am dat fuga la dealer ca sa-mi comand aparatoarele de noroi.
Seful de service a fost cel ce mi-a atras atentia la aspectul prezentat mai sus, si mi-a spus ca nu (prea) are sens sa dau banii pe ele, efectul aparatoarelor de noroi in acest caz fiind aproape nul.

Cat despre culoare - a fost alegerea sotiei. Exterior albastru (Newport Blue), interior Platinum.
Mie-mi facea cu ochiul si albul perlat (e o culoare superba care o prinde, de asemenea, foarte bine), dar asta era doar cu interiorul negru.

#80
AS25

AS25

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 08.01.2006
Fumoasa masina. Cu culoarea albastru chiar ii sta bine. Consumul mediu e cel din bord 7,2 l?
Si mai am o intrebare rotile sint pe 17 si jentile sint cele originale?

Edited by as25, 23 January 2009 - 15:36.


#81
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 13.07.2005
Consumul afisat pe bord in poza, - 7,2  - este consumul mediu de la achizitionarea masinii (avea cca. 3900 km la data respectiva).
Pe ultimii cca. 2000 km (marea majoritate extraurban), consumul mediu a fost de 6,6 l/100 km.

Da, rotile sunt pe 17, dar nu sunt jantele originale - in poze, masina este cu rotile de iarna (jantele sunt Rial - 350 lei bucata).
Cu jantele originale nu am apucat sa-i fac nici o poza deoarece, dat fiind faptul ca am ridicat masina in 19 noiembrie, i-am pus rotile de iarna a doua zi dupa ce am luat-o.

#82
AS25

AS25

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 08.01.2006

View Postmarr, on Jan 23 2009, 16:00, said:

Consumul afisat pe bord in poza, - 7,2  - este consumul mediu de la achizitionarea masinii (avea cca. 3900 km la data respectiva).
Pe ultimii cca. 2000 km (marea majoritate extraurban), consumul mediu a fost de 6,6 l/100 km.

Da, rotile sunt pe 17, dar nu sunt jantele originale - in poze, masina este cu rotile de iarna (jantele sunt Rial - 350 lei bucata).
Cu jantele originale nu am apucat sa-i fac nici o poza deoarece, dat fiind faptul ca am ridicat masina in 19 noiembrie, i-am pus rotile de iarna a doua zi dupa ce am luat-o.

Foarte bun consumul pentru un SUV. Eu momentan am un Golf Plus TDI cu DSG si am consum mediu de 5,4. Deci 6,6 e super. De unde ai luat jantele, super bun pretul? Cele originale sint tot de aluminiu pe 17?

Edited by as25, 23 January 2009 - 16:11.


#83
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 13.07.2005
Rotile de iarna, complete - adica jante aliaj Rial si anvelope Dunlop WinterSport 3D - le-am luat de la Sigemo, Sibiu.
Este cel mai mare distribuitor de anvelope si jante din Sibiu (si cred, din partea asta a tarii).
Pretul jantelor a fost intr-adevar bun, fiind cu doar 100 lei mai scumpe decat cele din tabla (din care oricum nu aveau la momentul respectiv pe stoc).
O explicatie a pretului poate fi faptul ca sunt importatori directi si distribuitori Rial.

Jantele original sunt tot pe 17 si tot din aliaj, dar au un alt design - cele din stanga, din link-ul de mai jos:
http://www.subarumot...exfeatures.html

PS: Se pare ca link-ul nu duce unde am vrut eu.
Hint: da un click pe roata fata, si se deschide imagine cu cele doua tipuri de jante.

Edited by marr, 23 January 2009 - 16:31.


#84
AS25

AS25

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 08.01.2006
Le stiu pe cele originale. Am facut un drive test cu un Subaru si stiu masina destul de bine. Intre timp am vazut si motorul desfacut.

Edited by as25, 23 January 2009 - 16:49.


#85
AS25

AS25

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 08.01.2006
O poza cu motorul diesel

#86
Subee

Subee

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 23.01.2009
Salutare la toata lumea. Si eu sunt posesorul unui Newport Blue Platinium. Sa te bucuri de masina marr cum ma bucur si eu de a mea. Iar de cand s-a scumpit o iubesc de doua ori mai mult. In rest nu prea am ce sa povestesc, marr a facut-o deja foarte bine. Subscriu inclusiv la consumul de 6.6.

AS, scuze, dar asta e motorul masinii din isprava cu raul?

#87
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,212
  • Înscris: 13.07.2005
Ma bucur sa vad inca un fericit posesor de Forester !
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.
Cat despre a te bucura de ea, sunt absolut sigur ca de fiecare data cand te urci la volan, ti se lipeste acel zambet specific pe fata  :D

Desi s-a mai scris - chiar si eu am facut-o - iti reamintesc faptul ca, pentru a nu avea probleme cu nenorocirea de filtru de particule, trebuie sa o scoti, cel putin la doua saptamani, la un drum intins cu reprize pe la 3000 ture.
Dar sunt convins ca nu ti-ai luat un Forester pentru fataiala prin oras ...

#88
AS25

AS25

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 73
  • Înscris: 08.01.2006

View PostSubee, on Jan 23 2009, 19:27, said:

Salutare la toata lumea. Si eu sunt posesorul unui Newport Blue Platinium. Sa te bucuri de masina marr cum ma bucur si eu de a mea. Iar de cand s-a scumpit o iubesc de doua ori mai mult. In rest nu prea am ce sa povestesc, marr a facut-o deja foarte bine. Subscriu inclusiv la consumul de 6.6.

AS, scuze, dar asta e motorul masinii din isprava cu raul?

Da nefericita intimplare cu goapa din rau. Dar concluzia finala este urmatoarea, calculatorul central stricat (erau urme de apa sau poate condens), ambreiajul sticat in proportie de 60%, iar sticaciunile produse motorului nu exista, nici o piesa mecanica din acesta nu a fost afectata de incident.

Edited by as25, 24 January 2009 - 13:43.


#89
negociator

negociator

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 646
  • Înscris: 05.05.2008

View Postmarr, on Jan 24 2009, 09:30, said:

Ma bucur sa vad inca un fericit posesor de Forester !
Sa o stapanesti sanatos si fara incidente.
Cat despre a te bucura de ea, sunt absolut sigur ca de fiecare data cand te urci la volan, ti se lipeste acel zambet specific pe fata  :D

Desi s-a mai scris - chiar si eu am facut-o - iti reamintesc faptul ca, pentru a nu avea probleme cu nenorocirea de filtru de particule, trebuie sa o scoti, cel putin la doua saptamani, la un drum intins cu reprize pe la 3000 ture.
Dar sunt convins ca nu ti-ai luat un Forester pentru fataiala prin oras ...

Si daca imi cumpar Subaru Forester Boxer Diesel  si merg cu el la serviciu prin Bucuresti, aproape in fiecare zi, circa 20 de kilometri, care e problema ? Evident, asta nu exclude mersul in excursie, in week-end, dar nu vad de ce e o problema mersul prin oras !

#90
Subee

Subee

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 44
  • Înscris: 23.01.2009
Recomandarea celor de la service: o data pe saptamana drum mai lung!

Chiar daca nu ai luat-o pentru serviciu e pacat sa nu o folosesti zi de zi. Masinuta e destul de agila pentru oras.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate