Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Subaru Forester Boxer Diesel
Last Updated: Aug 07 2020 10:15, Started by
marr
, Nov 22 2008 10:40
·
0
#1801
Posted 16 April 2018 - 15:02
Domnilor, va salut cu respect!
Din pacate timpul nu-mi permite sa citesc complet acest topic, asa ca vin cu niste intrebari la dvs: 1. Ce-mi recomandati intre Forester si Outback? 2. Inteleg ca motorul diesel a scapat de problema vilbrochenului dupa jumatatea lui 2010 dar aceasta a reaparut mai tarziu? La ce ani/km ar trebui sa ma orientez ca sa fie ok? 3. Vad ca pe Forester motorul 2.0D are 147cp, iar pe Outback 150cp. Sunt motoare diferite? Multumesc anticipat. |
#1802
Posted 17 April 2018 - 14:49
Incerc sa raspund pe scurt ( atat cat ma pricep):
1. Forester sau Outback. Depinde de ce-ti doresti de la masina ! Daca vrei spatiu si confort - ia Outback. Daca vrei o pozitie mai inalta la volan si iesi frecvent de pe asfalt - mergi pe Forester. Desi au aceeasi garda la sol ( 22 cm), pe drumuri forestiere sau in teren accidentat, Outback-ul este penalizat de console si de lungimea semnificativ mai mare decat a Foresterului. 2. Din cate stiu, ca sa fii sigur ca-s sanse mici sa ai probleme, si daca vrei neaparat diesel, cauta fie o masina cu motorul schimbat, fie una fabricata incepand cu 2011 ( repet, fabricata nu inmatriculata !). Dupa 2011, au fost cazuri razlete de probleme cu motoarele diesel, dar, de regula, a avut o contributie insemnata si utilizatorul (revizii facute aiurea fara respectarea intervalelor de schimb ulei, ulei de proasta calitate, forjate la rece, anulare DPF, etc). Daca modul de utilizare si numarul de km parcursi pe an nu justifica alegerea unui diesel, recomand calduros sa iei in calcul o benzinara. Da, nu ai cuplul dieselului, da - masina nu este chiar atat de rapida, da - consuma mai mult, dar si bataile de cap si investitiile ulterioare ( EGR, DPF, injectoare, turbina, etc) vor fi semnificativ mai putine. 3. Nu sunt motoare diferite - este exact acelasi motor ( 2.0 l, 147 CP / 350 Nm) ! Probabil, unii dintre cei care au scris anunturile au "rotunjit" puterea ca sa sune mai bine. PS: Acum mi-am amintit - daca vrei un Outback intr-o stare exceptionala si nu te sperie un motor de 2.5 benzina, uita-te la asta ! Edited by marr, 17 April 2018 - 14:53. |
#1803
Posted 18 April 2018 - 09:03
Mersi mult pentru informatii.
Urmeaza sa ma dau cu Outbackul diesel al unui amic, care din auzite e ceva senzational. Astept sa-mi fac o parere. 2.5 benzina pare cam mare, si in principiu ma uit la modelul urmator de Outback. Eventual un 2.0 benzina, dar din ce vad, pe Outback nu s-a pus, doar pe Forester. |
#1804
Posted 18 April 2018 - 09:12
#1806
Posted 18 April 2018 - 20:54
Subaru e pentru cineva care chiar iubeste marca asta. Are particularitati, chichite, care pentru unii sunt irezistibile. La mine situatia a fost asa:
Vroiam un break pe benzina aspirat, dar puternic, de clasa medie, buget pana in vreo 13k eur, sperand la un accord 2.0 sau 2.4 break. Masina e mai rara decat fata mare la Untold. Cum Outback de generatia a treia mi se pare ultimul Subaru cu adevarat frumos si cum e inalta cat sa mai intru si pe un drum forestier zic gata: iau 2.5 benzina aspirat pana in 8-9k, raman si bani de shaorma si japonezele sunt bulletproof, ca doar sunt japoneze. Ei, pare-se ca nu-i chiar asa. Am citit forumul monomarca de mi-au dat lacrimile, am batut internetul in lung si in lat, am stat de vorba cu omul de mai sus si am aflat urmatoarele: 1. Motoarele de 2.5 au intretinere complicata, garniturile de chiulasa sunt consumabile, de ex, si orice interventie mai serioasa se lasa cu dat jos motorul. 2. Service competent pare-se ca doar Auto Kino din BV e, si oricat imi place mie orasul ala parca nu as bate DN1 pentru asta. 3. Masina ar fi prea veche pentru Casco, orice interventie de tinichigerie e ruinatoare pentru ca trebuie date jos bandourile de plastic iar daca rupi clipsuri ai rupt-o in fericire. Motivul: tot ala cu fata mare si untold-ul. 4. Piesele after market sunt rare, cele de origine costa de lesini si evident vin din Japonia cu trenul cu aburi, ca astepti 3 luni dupa ele. 5. Specific pentru outback, amortizoarele spate cu self leveling mai pica si sunt chiar EXTREM de rare si scumpe. Sa nu fiu inteles gresit, tin la masinile mele si nu le intretin la service-uk din colt, majoritatea au vazut doar reprezentanta la viata lor. Dar sa stau cu morcovul ca orice pica costa cat un matiz cu putina rugina... Pana la urma toate sunt table si tot masini de spalat si frigidere ajung. Daca oi avea bani de un GTR R32 sau RX-7 sau Supra vreodata, alta mancare de peste. Dar pentru un daily driver in Bucurestiul Firescian viata ar fi prea complicata cu un Soobie. P.S.baleam ieri dupa un Accord 2.4 Type S in trafic. Inca imi plac japonezele, dar sa fie fiabile. |
#1808
Posted 07 August 2020 - 10:15
Salutare! Nimic nou? A mai picat vreun motor celor mai vechi prin topic cat si in postura de proprietari de Forester?
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users