Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani @Atreides!

La multi ani @KENSINGTON!

La multi ani @burebista!

La multi ani de Florii!
 Stihl fs 70 c-e

Challengers (2024)

Care mai sunt mediile de admitere...

Laptop cu HDD atasare memorie MMC...
 Hartile google nu mai au chenarul...

Tomate in ghiveci la curte?

Idei cale de actiune recuperare g...

Intoleranța lactoza- vegan v...
 Tobe acustice insonorizare in blo...

Cine canta? Fragment din melodie...

Tablou sigurante Dacia Sandero 2012

Baby Reindeer - 2024
 

Subaru Forester Boxer Diesel

- - - - -
  • Please log in to reply
1807 replies to this topic

#1801
midgard1st

midgard1st

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 03.12.2013
Domnilor, va salut cu respect!

Din pacate timpul nu-mi permite sa citesc complet acest topic, asa ca vin cu niste intrebari la dvs:
1. Ce-mi recomandati intre Forester si Outback?
2. Inteleg ca motorul diesel a scapat de problema vilbrochenului dupa jumatatea lui 2010 dar aceasta a reaparut mai tarziu? La ce ani/km ar trebui sa ma orientez ca sa fie ok?
3. Vad ca pe Forester motorul 2.0D are 147cp, iar pe Outback 150cp. Sunt motoare diferite?

Multumesc anticipat.

#1802
marr

marr

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,200
  • Înscris: 13.07.2005
Incerc sa raspund pe scurt ( atat cat ma pricep):

1. Forester sau Outback.
Depinde de ce-ti doresti de la masina !
Daca vrei spatiu si confort - ia Outback.
Daca vrei o pozitie mai inalta la volan si iesi frecvent de pe asfalt - mergi pe Forester.
Desi au aceeasi garda la sol ( 22 cm), pe drumuri forestiere sau in teren accidentat, Outback-ul este penalizat de console si de lungimea semnificativ mai mare decat a Foresterului.

2. Din cate stiu, ca sa fii sigur ca-s sanse mici sa ai probleme, si daca vrei neaparat diesel, cauta fie o masina cu motorul schimbat, fie una fabricata incepand cu 2011 ( repet, fabricata nu inmatriculata !).
Dupa 2011, au fost cazuri razlete de probleme cu motoarele diesel, dar, de regula, a avut o contributie insemnata si utilizatorul (revizii facute aiurea fara respectarea intervalelor de schimb ulei, ulei de proasta calitate, forjate la rece, anulare DPF, etc).
Daca modul de utilizare si numarul de km parcursi pe an nu justifica alegerea unui diesel, recomand calduros sa iei in calcul o benzinara. Da, nu ai cuplul dieselului, da - masina nu este chiar atat de rapida, da - consuma mai mult, dar si bataile de cap si investitiile ulterioare ( EGR, DPF, injectoare, turbina, etc) vor fi semnificativ mai putine.

3. Nu sunt motoare diferite - este exact acelasi motor ( 2.0 l, 147 CP / 350 Nm) !
Probabil, unii dintre cei care au scris anunturile au "rotunjit" puterea ca sa sune mai bine.


PS: Acum mi-am amintit - daca vrei un Outback intr-o stare exceptionala si nu te sperie un motor de 2.5 benzina, uita-te la asta !

Edited by marr, 17 April 2018 - 14:53.


#1803
midgard1st

midgard1st

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 03.12.2013
Mersi mult pentru informatii.
Urmeaza sa ma dau cu Outbackul diesel al unui amic, care din auzite e ceva senzational. Astept sa-mi fac o parere.

2.5 benzina pare cam mare, si in principiu ma uit la modelul urmator de Outback. Eventual un 2.0 benzina, dar din ce vad, pe Outback nu s-a pus, doar pe Forester.

#1804
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003


 marr, on 17 aprilie 2018 - 14:49, said:

Incerc sa raspund pe scurt ( atat cat ma pricep):

PS: Acum mi-am amintit - daca vrei un Outback intr-o stare exceptionala si nu te sperie un motor de 2.5 benzina, uita-te la asta !

E awesome Outback-ul ala, si ingrijita obsesiv. Proprietarul ei mi-a fost ghid cand am vrut si eu Outback si datorita/din cauza lui nu mi-am mai luat pana la urma.

#1805
midgard1st

midgard1st

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 03.12.2013

 danX, on 18 aprilie 2018 - 09:12, said:

datorita/din cauza lui nu mi-am mai luat pana la urma.
Poti detalia un pic?
Interesant cum cineva cu Subaru te-o convins sa nu-ti mai iei :)

#1806
danX

danX

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,566
  • Înscris: 26.06.2003
Subaru e pentru cineva care chiar iubeste marca asta. Are particularitati, chichite, care pentru unii sunt irezistibile. La mine situatia a fost asa:
Vroiam un break pe benzina aspirat, dar puternic, de clasa medie, buget pana in vreo 13k eur, sperand la un accord 2.0 sau 2.4 break. Masina e mai rara decat fata mare la Untold. Cum Outback de generatia a treia mi se pare ultimul Subaru cu adevarat frumos si cum e inalta cat sa mai intru si pe un drum forestier zic gata: iau 2.5 benzina aspirat pana in 8-9k, raman si bani de shaorma si japonezele sunt bulletproof, ca doar sunt japoneze. Ei, pare-se ca nu-i chiar asa. Am citit forumul monomarca de mi-au dat lacrimile, am batut internetul in lung si in lat, am stat de vorba cu omul de mai sus si am aflat urmatoarele:
1. Motoarele de 2.5 au intretinere complicata, garniturile de chiulasa sunt consumabile, de ex, si orice interventie mai serioasa se lasa cu dat jos motorul.
2. Service competent pare-se ca doar Auto Kino din BV e, si oricat imi place mie orasul ala parca nu as bate DN1 pentru asta.
3. Masina ar fi prea veche pentru Casco, orice interventie de tinichigerie e ruinatoare pentru ca trebuie date jos bandourile de plastic iar daca rupi clipsuri ai rupt-o in fericire. Motivul: tot ala cu fata mare si untold-ul.
4. Piesele after market sunt rare, cele de origine costa de lesini si evident vin din Japonia cu trenul cu aburi, ca astepti 3 luni dupa ele.
5. Specific pentru outback, amortizoarele spate cu self leveling mai pica si sunt chiar EXTREM de rare si scumpe.

Sa nu fiu inteles gresit, tin la masinile mele si nu le intretin la service-uk din colt, majoritatea au vazut doar reprezentanta la viata lor. Dar sa stau cu morcovul ca orice pica costa cat un matiz cu putina rugina... Pana la urma toate sunt table si tot masini de spalat si frigidere ajung.
Daca oi avea bani de un GTR R32 sau RX-7 sau Supra vreodata, alta mancare de peste. Dar pentru un daily driver in Bucurestiul Firescian viata ar fi prea complicata cu un Soobie.

P.S.baleam ieri dupa un Accord 2.4 Type S in trafic. Inca imi plac japonezele, dar sa fie fiabile.

#1807
midgard1st

midgard1st

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 13
  • Înscris: 03.12.2013
Mersi de info.

#1808
useralex

useralex

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 376
  • Înscris: 27.11.2006
Salutare! Nimic nou? A mai picat vreun motor celor mai vechi prin topic cat si in postura de proprietari de Forester?

Anunturi

Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă

Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne.

Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate