Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
DIGI_Helper
#6373
Posted 31 March 2017 - 12:49
DIGI_Helper, on 29 martie 2017 - 11:55, said:
@eu-DECEBAL - Poti primi un voucher in valoare totala de 100lei, daca prelungesti perioada contractuala cu 24 luni la toate abonamentele. Voucherul se poate folosi pentru achizitionarea unui telefon mobil. X - abonament digi Y - cartela prepay Z - Abonament/cartela Pot sa fac redirectionare de pe X pe Y atunci cand nu ma aflu in aria de acoperire sau am telefonul inchis ? Daca da, cum voi fi eu tarifat si cum va fi tarifat daca ma suna Z ? Cum fac aceasta redirectionare? Sper sa ma fi facut cumva inteles Edited by Ghiordi, 31 March 2017 - 12:50. |
#6374
Posted 31 March 2017 - 12:53
@Ghiordi - Poti face redirectionare. Ea se face din meniul telefonului X.
La capitolul tarifare depinde de abonament. Daca X e un Optim Nelimitat nu e niciun cost. |
#6375
Posted 31 March 2017 - 13:03
DIGI_Helper, on 31 martie 2017 - 12:53, said:
@Ghiordi - Poti face redirectionare. Ea se face din meniul telefonului X. La capitolul tarifare depinde de abonament. Daca X e un Optim Nelimitat nu e niciun cost. Redirectionarea este valabila si pentru sms-uri sau doar pentru apeluri ? |
#6376
Posted 31 March 2017 - 13:08
Z e tarifat (daca e tarifat) doar pentru apelarea lui X. Ce se intampla mai departe nu conteaza pentru Z. Redirectionarea e doar pentru apeluri.
|
#6377
Posted 31 March 2017 - 13:15
DIGI_Helper, on 31 martie 2017 - 13:08, said:
Z e tarifat (daca e tarifat) doar pentru apelarea lui X. Ce se intampla mai departe nu conteaza pentru Z. Redirectionarea e doar pentru apeluri. Z nu e tarifat in plus fata de planul lui de abonament/cartela (este tarifat normal) chiar daca il suna pe X sau e redirectionat catre Y. Y nu e tarifat deloc pentru apelurile primite. Deci toti sunt tarifati normal in functie de tipul de abonament sau de extraoptiune cartela. Edited by Ghiordi, 31 March 2017 - 13:16. |
#6379
Posted 01 April 2017 - 08:09
@DIGI_Helper: RDS are interconectare cu Prime Telecom (fix)?
Nu reusesc deloc sa sun din Digi.Mobil la 021 539 07 37 (Call center Farmacia Tei) si dupa cum se comporta (formez numarul, apas tasta de apel si se opreste dupa max 1-2 secunde fara sa sune, fara ton de ocupat, doar zice ‘Apel terminat’ fara alta eroare) ar putea fi o chestiune de lipsa interconectare. Sa stiu daca le trag un perdaf ca au apelat la un asemena operator, sau e ceva de moment; e totusi vorba un Call Center pentru comenzi si pentru suport clienti… Edited by sags, 01 April 2017 - 08:10. |
#6380
Posted 01 April 2017 - 08:31
suna ocupat, firma serioasa ( am testat de pe fix RCS)
Edited by liberlamare, 01 April 2017 - 08:31. |
#6381
Posted 01 April 2017 - 09:11
sags, on 01 aprilie 2017 - 08:09, said:
@DIGI_Helper: RDS are interconectare cu Prime Telecom (fix)? Nu reusesc deloc sa sun din Digi.Mobil la 021 539 07 37 (Call center Farmacia Tei) si dupa cum se comporta (formez numarul, apas tasta de apel si se opreste dupa max 1-2 secunde fara sa sune, fara ton de ocupat, doar zice ‘Apel terminat’ fara alta eroare) ar putea fi o chestiune de lipsa interconectare. Sa stiu daca le trag un perdaf ca au apelat la un asemena operator, sau e ceva de moment; e totusi vorba un Call Center pentru comenzi si pentru suport clienti… Sunt ocupate liniile lor mai mereu. Interconectare cu Prime Telecom este, suna de proba la 021 539 0000. Edited by MembruAnonim, 01 April 2017 - 09:12. |
#6382
Posted 01 April 2017 - 09:21
Multumesc, la numarul de contact al Prime Telecom (021 539 00 00) imi merge si mie deci nu e vorba de lipsa interconectarii. Dincolo, unde aveam nevoie, nici acum nu imi suna deloc nici macar ocupat. Oricum multumesc, cu interconectarea m-am lamurit iar pe cei de la Farmacia Tei i-am contactat pana la urma mai pe ocolite la un alt numar de telefon (de Vodafone).
|
|
#6383
Posted 01 April 2017 - 10:26
@DIGI_Helper - mai exista roaming national sau a fost inchis de astazi? In DigiCare inca apare activa optiunea.
Attached Files |
#6384
Posted 01 April 2017 - 11:29
Ghiordi, on 31 martie 2017 - 12:49, said:
Definesc 3 numere de telefon si le definesc ca fiind X Y si Z X - abonament digi Y - cartela prepay Z - Abonament/cartela Pot sa fac redirectionare de pe X pe Y atunci cand nu ma aflu in aria de acoperire sau am telefonul inchis ? Daca da, cum voi fi eu tarifat si cum va fi tarifat daca ma suna Z ? Cum fac aceasta redirectionare? Sper sa ma fi facut cumva inteles *62*nr.y# -apel pentru activarea redirectionarii; #62# -apel pentru dezactivarea redirectionarii; *#62# -verificare stare. Z nu va ști niciodată unde are redirectionare x și nu îl interesează... poate fi redirecționat și în Australia.. El plătește pana la x, iar x plătește pana în Australia. |
#6385
Posted 01 April 2017 - 14:17
DIGI_Helper, am si eu o problema cu internetul fix de ceva vreme.Am trimis si un mail weekendul trecut care nu s-a soldat cu nicio rezolvare.Sorry daca am gresit topicul...
|
#6386
Posted 02 April 2017 - 10:57
Voi ajunge ptr. cateva zile in Spania.
Daca cumpar o cartela Digi Naveg@ dupa consumarea MB inclusi, se taie teava sau va functiona la viteza mica? In afara de buletin, se mai cere ceva? Vreau sa cumpar cartela cu 750 MB. 5 € e costul total sau mai implica si alte costuri? |
#6387
Posted 03 April 2017 - 15:15
Gabyyy93, on 01 aprilie 2017 - 10:26, said: @DIGI_Helper - mai exista roaming national sau a fost inchis de astazi? In DigiCare inca apare activa optiunea. Contractul de roaming national a fost in vigoare pana in data de 31.03.2017. olyghinea, on 01 aprilie 2017 - 14:17, said: DIGI_Helper, am si eu o problema cu internetul fix de ceva vreme.Am trimis si un mail weekendul trecut care nu s-a soldat cu nicio rezolvare.Sorry daca am gresit topicul... Daca situatia mai persista, da-mi PM cu numele titularului si adresa completa. nicu131, on 02 aprilie 2017 - 10:57, said: Voi ajunge ptr. cateva zile in Spania. Daca cumpar o cartela Digi Naveg@ dupa consumarea MB inclusi, se taie teava sau va functiona la viteza mica? In afara de buletin, se mai cere ceva? Vreau sa cumpar cartela cu 750 MB. 5 ⏠e costul total sau mai implica si alte costuri? Pentru detalii suplimentare legate de aceasta situatie, te rog sa apelazi departamentul Digi Spania la nr.: 031.400.6422(apelabil din Romania) sau 642.642.642(apelabil din Spania). Edited by DIGI_Helper, 03 April 2017 - 15:15. |
|
#6388
Posted 03 April 2017 - 17:27
De cateva ore nu mai am internet pe mobil in mai multe zone din Cluj. Pe doua telefoane, locatii diferite. Se lucreaza??
|
#6389
Posted 03 April 2017 - 18:09
Da un restart Chiar si un airplane mode activat 5 secunde va ajuta
|
#6390
Posted 04 April 2017 - 08:16
Nu am stiut unde sa postez , am un "feedback" pentru actualizare website cu
Servicii disponibile - sa adaugati si 4G Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users