Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#937
Posted 10 November 2014 - 19:05
Ok, domnule Helper se da urmatoarea problema. Eu doresc sa strang niste "sesizari" cu semnaturi si numere de telefon privind calitatea precara a semnalului din zona si intreb cate semnaturi trebuie sa strang sau cat mai multe cu atat mai bine.
Ok, eu inteleg ca nu puteti da semnal mai bun de pe releul telekom ca cred ca nu va lasa ei altfel nu gasesc de ce antenele nu pot acoperi distanta de 5 km. Poate daca sunt mai multe sesizari veti fi dispusi sa instalati o statie noua ca de abonati nu duceti lipsa in zona ca cred ca 90% din zona e pe orange. |
#938
Posted 10 November 2014 - 20:06
marcu35, on 10 noiembrie 2014 - 19:05, said:
Ok, domnule Helper se da urmatoarea problema. Eu doresc sa strang niste "sesizari" cu semnaturi si numere de telefon privind calitatea precara a semnalului din zona si intreb cate semnaturi trebuie sa strang sau cat mai multe cu atat mai bine. Ok, eu inteleg ca nu puteti da semnal mai bun de pe releul telekom ca cred ca nu va lasa ei altfel nu gasesc de ce antenele nu pot acoperi distanta de 5 km. Poate daca sunt mai multe sesizari veti fi dispusi sa instalati o statie noua ca de abonati nu duceti lipsa in zona ca cred ca 90% din zona e pe orange. Ne poti semnala informatii concrete despre acoperirea din zona ta prin link-ul http://www.orange.ro/acoperire/ O zi buna, Orange Helper Edited by Orange_helper, 10 November 2014 - 20:07. |
#939
Posted 10 November 2014 - 21:53
marcu35, on 10 noiembrie 2014 - 19:05, said:
Ok, domnule Helper se da urmatoarea problema. Eu doresc sa strang niste "sesizari" cu semnaturi si numere de telefon privind calitatea precara a semnalului din zona si intreb cate semnaturi trebuie sa strang sau cat mai multe cu atat mai bine. Ok, eu inteleg ca nu puteti da semnal mai bun de pe releul telekom ca cred ca nu va lasa ei altfel nu gasesc de ce antenele nu pot acoperi distanta de 5 km. Poate daca sunt mai multe sesizari veti fi dispusi sa instalati o statie noua ca de abonati nu duceti lipsa in zona ca cred ca 90% din zona e pe orange. |
#940
Posted 11 November 2014 - 05:50
#941
Posted 11 November 2014 - 08:54
Buna ziua,
cat dureaza in mod normal activarea unui microsim? Ieri am solicitat acest lucru din contul meu, apoi am sunat la serviciul clienti si am solicitat acest lucru si acolo. Mi s-a spus ca este OK si voi primi SMS pentru confirmare. Au trecut aproape 24 de ore si simul vechi functioneaza normal si microsimul din noul telefon afiseaza doar apeluri de urgenta. Multumesc mult, Pasto |
#942
Posted 11 November 2014 - 09:37
pasto, on 11 noiembrie 2014 - 08:54, said:
Buna ziua, cat dureaza in mod normal activarea unui microsim? Ieri am solicitat acest lucru din contul meu, apoi am sunat la serviciul clienti si am solicitat acest lucru si acolo. Mi s-a spus ca este OK si voi primi SMS pentru confirmare. Au trecut aproape 24 de ore si simul vechi functioneaza normal si microsimul din noul telefon afiseaza doar apeluri de urgenta. Multumesc mult, Pasto Salut, ne poti spune numarul tau de telefon in mesaj privat, te rugam? Vrem sa verificam si noi ce s-a intamplat. O zi buna, Orange Helper |
#943
Posted 11 November 2014 - 23:15
Buna seara ,
Am si eu doua intrebari legate de acelasi subiect : 1. Dezactivand serviciul "International" se dezactiveaza automat si trimiterea de SMS-uri internationale ? 2. Se pot restrictiona trimiterea de SMS international dar nu si apel ? Daca da cum ! Multumesc ! |
#944
Posted 12 November 2014 - 12:02
iulian93, on 11 noiembrie 2014 - 23:15, said:
Buna seara , Am si eu doua intrebari legate de acelasi subiect : 1. Dezactivand serviciul "International" se dezactiveaza automat si trimiterea de SMS-uri internationale ? 2. Se pot restrictiona trimiterea de SMS international dar nu si apel ? Daca da cum ! Multumesc ! Daca dezactivezi serviciul International, nu vei mai putea trimite sms-uri catre numere internationale. Serviciul de barare a sms-urilor internationale trimise nu este disponibil. Detalii despre serviciul disponibil regasesti aici http://www.orange.ro...barring-ro.html O zi buna, Orange Helper |
#945
Posted 12 November 2014 - 16:18
pstefan, on 07 octombrie 2014 - 16:30, said:
As dori sa stiu de ce Elvetia nu este inclusa in zona1 de roaming avand in vedere faptul ca Orange este prezent in Elvetia, iar la Vodafone si Telekom , Elvetia este inclusa in zona 1 ? Exista posibilitatea sa fie inclusa in viitor in zona 1 ? Un raspuns se poate va rog? Multumesc Edited by pstefan, 12 November 2014 - 16:18. |
#946
Posted 12 November 2014 - 16:56
Pentru ca Elvetia nu e in EU, acolo au voie sa aplice tarife mai mari. Si in consecinta, le aplica.
|
|
#947
Posted 12 November 2014 - 17:16
Stiu si eu ca Elvetia nu e in EU, altfel procedam altfel , insa la Vodafone si Telekom Elvetia este in zona 1, ceea ce inseamna ca sunt costuri mici de roaming.
|
#948
Posted 12 November 2014 - 17:50
pstefan, on 12 noiembrie 2014 - 16:18, said:
Un raspuns se poate va rog? Multumesc Iti multumim pentru sugestiile oferite si te asigur ca vom tine cont de acestea la stabilirea viitoarelor acorduri de tarifare in Roaming. Tarifele valabile in Roaming sunt oferite in acest moment conform temenilor si conditiilor afisate pe site. O zi buna, Orange Helper |
#949
Posted 12 November 2014 - 19:35
In Magazinul Online de pe www.orange.ro vad ca la iPhone 6 de 64 GB nu pot sa selectez decat space grey. Nu ma lasa sa selectez silver sau gold. E ceva temporar sau Orange nu au de gand sa aduca la 64 GB silver si gold ?
La varianta de 16 GB vad ca se pot selecta toate culorile, cu toate ca si acolo nu sunt toate pe stoc, dar, se poate bifa sa te anunte cand revine pe stoc. |
#950
Posted 12 November 2014 - 20:20
catalinman, on 12 noiembrie 2014 - 19:35, said:
In Magazinul Online de pe www.orange.ro vad ca la iPhone 6 de 64 GB nu pot sa selectez decat space grey. Nu ma lasa sa selectez silver sau gold. E ceva temporar sau Orange nu au de gand sa aduca la 64 GB silver si gold ? La varianta de 16 GB vad ca se pot selecta toate culorile, cu toate ca si acolo nu sunt toate pe stoc, dar, se poate bifa sa te anunte cand revine pe stoc. Comenzile din magazinul online se pot inregistra cu respectarea factorilor ce tin de partea logistica. In functie de acestia, se ofera si posibilitatea de activare a notificarii electronice. Iti recomand sa vizitezi magazinul online in fiecare dimineata pentru noutati legate de stocul disponibil. O zi buna, Orange Helper |
#951
Posted 13 November 2014 - 07:08
De vreo doua saptamani nu am mai accesat contul de orange mail. Acum am incercat sa intru si n-am mai gasit pe pagina orange link-ul catre mobile email. Dupa o cautare pe google am aflat ca incepand cu 1 noiembrie acest serviciu s-a desfiintat. Puteti sa-mi spuneti de ce? Va paste falimentul si v-ati gandit ca asa mai taiati din costuri si prelungiti agonia? Ar fi fost de bun-simt sa fi trimis un mail sau un SMS anterior datei de 1 noiembrie, in care sa anuntati ce aveti de gand.
|
|
#952
Posted 13 November 2014 - 12:18
Helper, te-am intrebat in urma cu ceva timp si mi-ai spus ca serviciul early upgrade e valabil si pt tablete. In orange shop la Alba Iulia domnisoara cu care am vb nu era prea sigura de acest lucru, plus ca mi-a zis ca pt numarul meu nu pot beneficia de acest serviciu deoarece nu au trecut 6 luni. Abonamentul e din 16 aprilie 2014, eu cred ca ea a verificat alt nr de telefon. Daca iti trimit pe PM poti verifica daca ma incadrez?
Edited by tudorMembruAnonimutz2000, 13 November 2014 - 12:19. |
#953
Posted 13 November 2014 - 13:07
tudor_ionutz2000, on 13 noiembrie 2014 - 12:18, said:
Helper, te-am intrebat in urma cu ceva timp si mi-ai spus ca serviciul early upgrade e valabil si pt tablete. In orange shop la Alba Iulia domnisoara cu care am vb nu era prea sigura de acest lucru, plus ca mi-a zis ca pt numarul meu nu pot beneficia de acest serviciu deoarece nu au trecut 6 luni. Abonamentul e din 16 aprilie 2014, eu cred ca ea a verificat alt nr de telefon. Daca iti trimit pe PM poti verifica daca ma incadrez? Salut, Ofera-ne, te rog, numarul tau de telefon, pentru a verifica posibilitatea de a beneficia de programul Early Upgrade. O zi buna, Orange Helper |
#954
Posted 13 November 2014 - 16:15
Helpers,
Vă solicit puțin ajutorul : am sunat azi la Serviciul Clienți pentru o ofertă nouă, fiind în ultimele 3 luni de contract. Consultanta mi-a spus că trebuie să fiu în ultima lună de contract pentru a putea primi o ofertă personalizată. Vă întreb acum: am "chițibăit" puțin și prin oferta Vodafone la portare de pe abonament, s-ar putea să nu "rezist" până la finele celor 3 luni, caz în care vă plătesc diferența de abonament până la finalul contractului, însă eu sper că se poate, totuși, rezolva mai repede, să pun în balanță ce se oferă. Întrebare suplimentară : la activarea unui abonament Fluture 11 nu se aplică oferta cu 10 euro discount pentru că am fost recomandat de un prieten ce deține abonament? La mine nu s-a putut... P.S. : aveți p.m. cu nr de telefon. Mulțumesc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users