Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#14833
Posted 14 December 2023 - 10:53
Ce fel de oameni lucreaza pe site-ul Orange? Chiar nu se poate face un site care sa functioneze cum trebuie? E o rusine ca firma nr.1 in telecomunicatii sa aiba un site care merge jalnic, si asta nu de ieri, de azi.
Alo, Orange, se aude? |
#14834
Posted 14 December 2023 - 11:08
Nu te aude nimeni, aceeasi oameni se ocupa si de urechile celor de la orange, asa ca strigi degeaba Pana si topicul asta a devenit inutil din moment ce nu mai exista nici un helper pe aici. Sau ar trebui macar schimbat titlul in: "Sa ne ajutam intre noi"
|
#14835
Posted 25 March 2024 - 14:16
Salutare, are cineva idee la cite sesizari nerezolvate si/sau la cite sesizari pe care orange refuza sa le inregistreze se poate rezilia contractul ori chiar solicita penalitati + daune interese ? sunt client persoana juridica si in zona unde imi desfasor preponderent activitatea datele mobile functioneaza defectuos, indiferent ca am setat telefonul pe 4G ori pe 5G (la recomandarea celor cu care am discutat). Ultima oara cind m-a sunat cineva de la ei mi-a spus destul de in soapta ca trebuie montat nu stiu ce echipament in zona si ca crede ca o vor face dupa 1.05 insa pina atunci este foarte dificil . Si nu sunt doar eu cu aceasta problema, mai am citiva colegi in aceeasi situatia insa doar 1 din ei a mai semnalat disfunctionalitatea si i s-a raspuns ca testele sunt edificatoare pentru ei (orange) doar daca sunt facute dimineata, la pranz si seara / ceva de genul asta.
Edited by valy2vv, 25 March 2024 - 14:17. |
#14836
Posted 05 April 2024 - 01:45
valy2vv, pe 25 martie 2024 - 14:16, a scris:
Salutare, are cineva idee la cite sesizari nerezolvate si/sau la cite sesizari pe care orange refuza sa le inregistreze se poate rezilia contractul ori chiar solicita penalitati + daune interese ? sunt client persoana juridica ... Vezi ce conditii (nu) indeplineste Orange conform contractului si trimiteti cerere de reziliere pe speta respectiva. |
#14837
Posted 05 April 2024 - 08:48
Buna ziua! Helper, de la abonamentul yoxo se poate trece la abonamentul Orange direct sau trebuie să trec la cartela și doar după 6 luni la abonament? Mulțumesc!
|
#14838
Posted 05 April 2024 - 09:46
1. Helper-ul nu mai activează de ceva timp.
2. Știu că se poate trece direct la abonament, dar nu la unul cu vreo ofertă specială. |
#14839
Posted 11 April 2024 - 07:45
#14840
Posted 14 April 2024 - 09:05
carasanu, on 05 aprilie 2024 - 08:48, said:
Buna ziua! Helper, de la abonamentul yoxo se poate trece la abonamentul Orange direct sau trebuie să trec la cartela și doar după 6 luni la abonament? Mulțumesc! Este si situatia mea, de pe yoxo am trecut pe cartela si astept sa treca 6 luni , daca incerc sa fac abonament nu ma lasa , spune ca numarul nu este eligibil |
#14841
Posted 15 April 2024 - 20:33
Incă (cel putin) 2 saptamani de probleme cu minunatii orange . Voi cum ati proceda (tinand cont ca am semnalat disfunctionalitatea încă din luna ianuarie) ?
Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users