Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Schimbare bec far VW Touran 1T3

Ce parere aveti de viteza/ modul ...

Love Lies Bleeding - 2024

Cum sterg mails din Promotions
 Vanzare cumparare fara transfer b...

Receptie ciudata, in functie de t...

Donez medicamente renale ptr pisica

Ce componenta e asta si ce ziceti...
 Dupa 20 ani de facultate, am uita...

Mobile.de ofera imprumut de bani ...

problema test grila

Digi24 a disparut de pe TV Lg
 Drept de proprietate intelectuala...

Jante noi shitbox

Trinitas TV 4K

Dacia 1316 cu 6 usi ...
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14840 replies to this topic

#14833
coricom

coricom

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 473
  • Înscris: 30.03.2010
Ce fel de oameni lucreaza pe site-ul Orange? Chiar nu se poate face un site care sa functioneze cum trebuie? E o rusine ca firma nr.1 in telecomunicatii sa aiba un site care merge jalnic, si asta nu de ieri, de azi.
Alo, Orange, se aude?

#14834
iozsi

iozsi

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 289
  • Înscris: 30.05.2008
Nu te aude nimeni, aceeasi oameni se ocupa si de urechile celor de la orange, asa ca strigi degeaba Posted Image Pana si topicul asta a devenit inutil din moment ce nu mai exista nici un helper pe aici. Sau ar trebui macar schimbat titlul in: "Sa ne ajutam intre noi"

#14835
valy2vv

valy2vv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 19.02.2006
Salutare, are cineva idee la cite sesizari nerezolvate si/sau la cite sesizari pe care orange refuza sa le inregistreze se poate rezilia contractul ori chiar solicita penalitati + daune interese ? sunt client persoana juridica si in zona unde imi desfasor preponderent activitatea datele mobile functioneaza defectuos, indiferent ca am setat telefonul pe 4G ori pe 5G (la recomandarea celor cu care am discutat). Ultima oara cind m-a sunat cineva de la ei mi-a spus destul de in soapta ca trebuie montat nu stiu ce echipament in zona si ca crede ca o vor face dupa 1.05 insa pina atunci este foarte dificil . Si nu sunt doar eu cu aceasta problema, mai am citiva colegi in aceeasi situatia insa doar 1 din ei a mai semnalat disfunctionalitatea si i s-a raspuns ca testele sunt edificatoare pentru ei (orange) doar daca sunt facute dimineata, la pranz si seara / ceva de genul asta.

Edited by valy2vv, 25 March 2024 - 14:17.


#14836
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,672
  • Înscris: 21.03.2005

 valy2vv, pe 25 martie 2024 - 14:16, a scris:

Salutare, are cineva idee la cite sesizari nerezolvate si/sau la cite sesizari pe care orange refuza sa le inregistreze se poate rezilia contractul ori chiar solicita penalitati + daune interese ? sunt client persoana juridica
...
Ai/are cineva acces la contract?
Vezi ce conditii (nu) indeplineste Orange conform contractului si trimiteti cerere de reziliere pe speta respectiva.

#14837
carasanu

carasanu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 327
  • Înscris: 19.03.2011
Buna ziua! Helper, de la abonamentul yoxo se poate trece la abonamentul Orange direct sau trebuie să trec la cartela și doar după 6 luni la abonament? Mulțumesc!

#14838
Cosmin_Andrei

Cosmin_Andrei

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,577
  • Înscris: 26.12.2015
1. Helper-ul nu mai activează de ceva timp.
2. Știu că se poate trece direct la abonament, dar nu la unul cu vreo ofertă specială.

#14839
MELODY

MELODY

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,672
  • Înscris: 21.03.2005

 Cosmin_Andrei, pe 05 aprilie 2024 - 09:46, a scris:

1. Helper-ul nu mai activează de ceva timp.
Pai se poate inchide acest topic

#14840
1qTu

1qTu

    New Member

  • Grup: Candidate Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 12.03.2024

View Postcarasanu, on 05 aprilie 2024 - 08:48, said:

Buna ziua! Helper, de la abonamentul yoxo se poate trece la abonamentul Orange direct sau trebuie să trec la cartela și doar după 6 luni la abonament? Mulțumesc!

Este si situatia mea, de pe yoxo am trecut pe cartela si astept sa treca 6 luni , daca incerc sa fac abonament nu ma lasa , spune ca numarul nu este eligibil

#14841
valy2vv

valy2vv

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 319
  • Înscris: 19.02.2006
Incă (cel putin) 2 saptamani de probleme cu minunatii orange . Voi cum ati proceda (tinand cont ca am semnalat disfunctionalitatea încă din luna ianuarie) ?

Attached Files



Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate