Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!
 La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...
 Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14840 replies to this topic

#14725
iDorin

iDorin

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,327
  • Înscris: 28.06.2010

 gabrieliban, on 01 ianuarie 2023 - 18:59, said:

Salut! Am perioada contractuala expirata de o săptămâna și nici nu am informat Orange că doresc prelungirea. In preajma Crăcinului am vrut să modific online abonamentul cu Fun 10 redus la 5E. M-am logat in contul Orange și am vrut sa modific abonamentul dar îmi apare un popup cu mesajul "nu sunteți eligibil ptr pachetul ales" Pe 28.12 am vrut sa optez ptr Smart 15 redus la 7.5E Nu pot apare același mesaj că nu sunt eligibil. Aveam ctrul expirat când am selectat cele 2 abonamente. Am discutat cu cei de la Orange pe chatul lor și mi-au comunicat că nu pot opta ptr un abonament mai mic că valoare fata de cel expirat. Aveți idee daca exista vreun argument legal ptr afirmațiile lor,din moment ce perioada contractuala a expirat. Mulțumesc,
În situația dată, da, nu poți trece la abonamente cu valoare mai mică, dar poți solicita retenție.
Politicile de retenție sunt unele, abonamentele comerciale, fie el și reduse, altele.
Dacă nu ești mulțumit nici de retenție, treci pe prepay, pe Yoxo sau portează.
Din nefericire trebuie să forțezi nota pentru a obține oferete mai avantajoase.

#14726
crislacor

crislacor

    Cui îi pasă...?!

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 23,063
  • Înscris: 20.06.2009

 gabrieliban, on 01 ianuarie 2023 - 18:59, said:

Salut! Am perioada contractuala expirata de o săptămâna și nici nu am informat Orange că doresc prelungirea. In preajma Crăcinului am vrut să modific online abonamentul cu Fun 10 redus la 5E. M-am logat in contul Orange și am vrut sa modific abonamentul dar îmi apare un popup cu mesajul "nu sunteți eligibil ptr pachetul ales" Pe 28.12 am vrut sa optez ptr Smart 15 redus la 7.5E Nu pot apare același mesaj că nu sunt eligibil. Aveam ctrul expirat când am selectat cele 2 abonamente. Am discutat cu cei de la Orange pe chatul lor și mi-au comunicat că nu pot opta ptr un abonament mai mic că valoare fata de cel expirat. Aveți idee daca exista vreun argument legal ptr afirmațiile lor,din moment ce perioada contractuala a expirat. Mulțumesc,
Lasă-ți numărul de telefon pentru a fi sunat (nu mai e nevoie să intri în cont). Cînd te sună, expui situația și îți vor face pe loc trecerea la abonamentul dorit.

#14727
shadow899

shadow899

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 25.12.2022

 gabrieliban, on 01 ianuarie 2023 - 18:59, said:

Salut! Am perioada contractuala expirata de o săptămâna și nici nu am informat Orange că doresc prelungirea. In preajma Crăcinului am vrut să modific online abonamentul cu Fun 10 redus la 5E. M-am logat in contul Orange și am vrut sa modific abonamentul dar îmi apare un popup cu mesajul "nu sunteți eligibil ptr pachetul ales" Pe 28.12 am vrut sa optez ptr Smart 15 redus la 7.5E Nu pot apare același mesaj că nu sunt eligibil. Aveam ctrul expirat când am selectat cele 2 abonamente. Am discutat cu cei de la Orange pe chatul lor și mi-au comunicat că nu pot opta ptr un abonament mai mic că valoare fata de cel expirat. Aveți idee daca exista vreun argument legal ptr afirmațiile lor,din moment ce perioada contractuala a expirat. Mulțumesc,
Aceeași problema am avut-o și eu, am reziliat ambele numere și după o săptămână am făcut din abonament smart plus la 7,5 euro.

#14728
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,106
  • Înscris: 09.01.2007
Cum functioneaza 'oferta - bonus Netflix' ?
Eu am cont Neflix demult si platesc lunar din buzunar pe moment.
Inteleg ca pentru a activa oferta Netflix (de fapt un bonus primit la reinnoirea abonamentului) va trebui sa dau un sms la nr. Orange indicat in contract. Apoi... what ?!

#14729
shadow899

shadow899

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 57
  • Înscris: 25.12.2022
Primești un link prin sms intri pe el și primești credit pt 6/12 luni

#14730
overseas

overseas

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 38,106
  • Înscris: 09.01.2007
Dap, aplicatia Orange sau contul de pe site nu ma recunoaste, cica nu am nr de telefon valabil, muahahaa.

Metoda cu SMS a mers unsa.

 shadow899, on 05 ianuarie 2023 - 11:26, said:

Primești un link prin sms intri pe el și primești credit pt 6/12 luni

Sa fim exacti, ca asta intrebam si poate mai vrea cineva sa stie - e simplu sa beneficiezi de oferta dar se intampla chestii mai complicate in spate si au impact pe modul de plata ulterior:

dai sms cu textul NETFLIX la nr. indicat in contract
primesti un link direct la Netlfix se pare, unde iti cere sa introduci credentialele Netflix,  user si parola SAU sau iti faci CONT NOU
apoi iti salveaza creditul in suma respectiva in contul tau de la Netflix, deci nu iti va mai debita cardul - ATENTIE MAI JOS !
dupa consumarea bonusului Orange, Netflix va continua sa te factureze si sa incaseze pe factura Orange !
nu am fost atent ca scria ce actiune trebuie facuta ca sa revii la plata Netflix pe card, probabil trebuie vazut in setari in contul Netflix

#14731
sdf8923jfsd

sdf8923jfsd

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 228
  • Înscris: 18.05.2014
Salut. Am Vodafone Flex 12 si sint interesat de portarea in Orange la Smart 15 redus la 7,5 €. Cei de la Orange m-au sunat si mi-au spus ca nu pot face portarea de pe Flex pe aboment Orange. Nu mai retin exact motivul. As putea face ceva?

#14732
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,259
  • Înscris: 05.06.2002
pe telefonul sotiei s-a activat, se pare, orange games. a zis ca i-au aparut niste reclame, a apasat "x" sa scape de ele ulterior i-a venit sms ca-n poza de mai jos. telefonul este iphone si nu exista posibilitatea de a instala aplicatia care-i facuta doar pt android. neputandu-se instala nici n-ai unde sa bagi acel pin venit pe SMS care verifica numarul de telefon. nici macar n-am prin casa vreun device cu android. din aceiasi motiv nici n-am posibilitatea de a dezactiva din aplicatie respectivul serviciu de pe telefonul cu IOS. am incercat sa iau legatura cu cei de la orange, primesc numere de ordine...

Attached File  WhatsApp Image 2023-01-12 at 17.07.28.jpg   62.16K   89 downloads

Edited by Fane, 12 January 2023 - 17:35.


#14733
SilentUser

SilentUser

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 151
  • Înscris: 11.05.2020

 sdf8923jfsd, on 11 ianuarie 2023 - 17:19, said:

Salut. Am Vodafone Flex 12 si sint interesat de portarea in Orange la Smart 15 redus la 7,5 €. Cei de la Orange m-au sunat si mi-au spus ca nu pot face portarea de pe Flex pe aboment Orange. Nu mai retin exact motivul. As putea face ceva?

Nu le spune de Flex ca probabil nu stiu ce e aia. Spune ca ai un prepay de Vodafone.
Eu asa am completat cererea de portare la DIGI si cererea a fost acceptata. (Flex e doar un fel de optiune la prepay)

#14734
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,259
  • Înscris: 05.06.2002
Mai lucreaza careva la suport orange? De joi ma chinui sa intru in contact cu ei sa-mi dezactiveze orange games activat dintr-o eroare de a lor de sistem si primesc numai numere de ordine si lasari in stand bye bye…

Edited by Fane, 16 January 2023 - 12:39.


#14735
morogan

morogan

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,478
  • Înscris: 14.04.2002
Incearca mesaj pe facebook. Sunt destul de activi.


#14736
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,259
  • Înscris: 05.06.2002
Pe canalele uzuale nu mai merge?

#14737
Fane

Fane

    cipat

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 28,259
  • Înscris: 05.06.2002
am reusit sa iau legatura cu ei pana la urma pe facebook. merci de sugestie!

#14738
Lifar

Lifar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 09.10.2011
Buna seara. Astazi am facut cerere de portare in Vodafone, pe cartela, de pe 2 abonamente Smart15 Orange. Motivatia tine doar de semnalul foarte slab din zona. Imediat, dupa cum ma asteptam, am primit o oferta de abonament la Fun8 redus la 4 euro, daca renunt la cererea de portare. Efectiv nu ma intereseaza. Problema pe care vreau sa o expun, e ca dupa asta am intrat in MyOrange si imi apare modificat Smart15 de pe un nr. din cele doua pe care doresc sa le portez in abonament Fun8 oferit in mesajul primit pe telefon. Insa la expirare abonament imi apare corect data de 25.01.2023, data la care imi expira contractul pe 2 ani. Va intreb, au voie sa-mi modifice configuratia abonamentelor fara acceptul meu sau nu mai are relevanta, tinand cont ca in acel moment era inceputa procedura de portare. Va multumesc si cer un sfat de la dumneavoastra. Mentionez ca portarea se va face joi sau vineri.

Edited by Lifar, 17 January 2023 - 21:23.


#14739
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,413
  • Înscris: 08.02.2011
Ce conteaza ce au facut orange daca ai portat la altii ?

#14740
Lifar

Lifar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 09.10.2011

 modoran, on 17 ianuarie 2023 - 21:24, said:

Ce conteaza ce au facut orange daca ai portat la altii ?
Sa nu ma trezesc ca trebuie sa platesc penalitati pentru abonamente inventate de ei. Asta vroiam sa stiu, daca operatorul donor are voie sa faca modificari in configuratia abonamentelor solicitantului portarii si daca asta are vreo relevanta pentru mine odata ce a demarat procedura de portare.

Edited by Lifar, 17 January 2023 - 21:43.


#14741
Lifar

Lifar

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 343
  • Înscris: 09.10.2011
M-am lamurit azi in Orange shop. Subiect inchis.

#14742
AndySoft

AndySoft

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,215
  • Înscris: 30.03.2006
Am si eu o intrebare mai tehnica si nu stiu de ce serviciu tine exact.
I-am luat sotiei un Iphone XR reconditionat de la Orange, telefonul functioneaza ok pot activa VoWIFI cat si VoLTE din meniurile specifice , ceea ce ma intriga este cum de HD Voice-ul ( daca se mai numeste asa) nu functioneaza pe acest telefon , înainte de Iphone XR a avut un Xiaomi Mi10T Lite si anterior lui un  Galaxy S8 , cu cele din urma in timpul convorbiriilor tot timpul am auzit-o "lacrima " ,acum eu folosesc acum un Iphone 13 Pro iar înainte foloseam un Galaxy S10 cu toate am auzit-o perfect.
Cartela nu este devina deoarce daca bag SIM-ul acum in Xiaomi o adu din nou cristal ...
Are legatura cu telefonul asa mult ?… nu cred ca Iphone XR nu ar avea codecul necesar , prima data am folosit acest HD voice de pe vremea la Sony Xperia E .

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate