Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#14725
Posted 01 January 2023 - 19:30
gabrieliban, on 01 ianuarie 2023 - 18:59, said:
Salut! Am perioada contractuala expirata de o săptămâna și nici nu am informat Orange că doresc prelungirea. In preajma Crăcinului am vrut să modific online abonamentul cu Fun 10 redus la 5E. M-am logat in contul Orange și am vrut sa modific abonamentul dar îmi apare un popup cu mesajul "nu sunteți eligibil ptr pachetul ales" Pe 28.12 am vrut sa optez ptr Smart 15 redus la 7.5E Nu pot apare același mesaj că nu sunt eligibil. Aveam ctrul expirat când am selectat cele 2 abonamente. Am discutat cu cei de la Orange pe chatul lor și mi-au comunicat că nu pot opta ptr un abonament mai mic că valoare fata de cel expirat. Aveți idee daca exista vreun argument legal ptr afirmațiile lor,din moment ce perioada contractuala a expirat. Mulțumesc, Politicile de retenție sunt unele, abonamentele comerciale, fie el și reduse, altele. Dacă nu ești mulțumit nici de retenție, treci pe prepay, pe Yoxo sau portează. Din nefericire trebuie să forțezi nota pentru a obține oferete mai avantajoase. |
#14726
Posted 01 January 2023 - 20:01
gabrieliban, on 01 ianuarie 2023 - 18:59, said:
Salut! Am perioada contractuala expirata de o săptămâna și nici nu am informat Orange că doresc prelungirea. In preajma Crăcinului am vrut să modific online abonamentul cu Fun 10 redus la 5E. M-am logat in contul Orange și am vrut sa modific abonamentul dar îmi apare un popup cu mesajul "nu sunteți eligibil ptr pachetul ales" Pe 28.12 am vrut sa optez ptr Smart 15 redus la 7.5E Nu pot apare același mesaj că nu sunt eligibil. Aveam ctrul expirat când am selectat cele 2 abonamente. Am discutat cu cei de la Orange pe chatul lor și mi-au comunicat că nu pot opta ptr un abonament mai mic că valoare fata de cel expirat. Aveți idee daca exista vreun argument legal ptr afirmațiile lor,din moment ce perioada contractuala a expirat. Mulțumesc, |
#14727
Posted 01 January 2023 - 20:18
gabrieliban, on 01 ianuarie 2023 - 18:59, said:
Salut! Am perioada contractuala expirata de o săptămâna și nici nu am informat Orange că doresc prelungirea. In preajma Crăcinului am vrut să modific online abonamentul cu Fun 10 redus la 5E. M-am logat in contul Orange și am vrut sa modific abonamentul dar îmi apare un popup cu mesajul "nu sunteți eligibil ptr pachetul ales" Pe 28.12 am vrut sa optez ptr Smart 15 redus la 7.5E Nu pot apare același mesaj că nu sunt eligibil. Aveam ctrul expirat când am selectat cele 2 abonamente. Am discutat cu cei de la Orange pe chatul lor și mi-au comunicat că nu pot opta ptr un abonament mai mic că valoare fata de cel expirat. Aveți idee daca exista vreun argument legal ptr afirmațiile lor,din moment ce perioada contractuala a expirat. Mulțumesc, |
#14728
Posted 05 January 2023 - 11:20
Cum functioneaza 'oferta - bonus Netflix' ?
Eu am cont Neflix demult si platesc lunar din buzunar pe moment. Inteleg ca pentru a activa oferta Netflix (de fapt un bonus primit la reinnoirea abonamentului) va trebui sa dau un sms la nr. Orange indicat in contract. Apoi... what ?! |
#14729
Posted 05 January 2023 - 11:26
Primești un link prin sms intri pe el și primești credit pt 6/12 luni
|
#14730
Posted 05 January 2023 - 11:41
Dap, aplicatia Orange sau contul de pe site nu ma recunoaste, cica nu am nr de telefon valabil, muahahaa.
Metoda cu SMS a mers unsa. shadow899, on 05 ianuarie 2023 - 11:26, said:
Primești un link prin sms intri pe el și primești credit pt 6/12 luni Sa fim exacti, ca asta intrebam si poate mai vrea cineva sa stie - e simplu sa beneficiezi de oferta dar se intampla chestii mai complicate in spate si au impact pe modul de plata ulterior: dai sms cu textul NETFLIX la nr. indicat in contract primesti un link direct la Netlfix se pare, unde iti cere sa introduci credentialele Netflix, user si parola SAU sau iti faci CONT NOU apoi iti salveaza creditul in suma respectiva in contul tau de la Netflix, deci nu iti va mai debita cardul - ATENTIE MAI JOS ! dupa consumarea bonusului Orange, Netflix va continua sa te factureze si sa incaseze pe factura Orange ! nu am fost atent ca scria ce actiune trebuie facuta ca sa revii la plata Netflix pe card, probabil trebuie vazut in setari in contul Netflix |
#14731
Posted 11 January 2023 - 17:19
Salut. Am Vodafone Flex 12 si sint interesat de portarea in Orange la Smart 15 redus la 7,5 €. Cei de la Orange m-au sunat si mi-au spus ca nu pot face portarea de pe Flex pe aboment Orange. Nu mai retin exact motivul. As putea face ceva?
|
#14732
Posted 12 January 2023 - 17:35
pe telefonul sotiei s-a activat, se pare, orange games. a zis ca i-au aparut niste reclame, a apasat "x" sa scape de ele ulterior i-a venit sms ca-n poza de mai jos. telefonul este iphone si nu exista posibilitatea de a instala aplicatia care-i facuta doar pt android. neputandu-se instala nici n-ai unde sa bagi acel pin venit pe SMS care verifica numarul de telefon. nici macar n-am prin casa vreun device cu android. din aceiasi motiv nici n-am posibilitatea de a dezactiva din aplicatie respectivul serviciu de pe telefonul cu IOS. am incercat sa iau legatura cu cei de la orange, primesc numere de ordine...
WhatsApp Image 2023-01-12 at 17.07.28.jpg 62.16K 89 downloads Edited by Fane, 12 January 2023 - 17:35. |
#14733
Posted 13 January 2023 - 11:00
sdf8923jfsd, on 11 ianuarie 2023 - 17:19, said:
Salut. Am Vodafone Flex 12 si sint interesat de portarea in Orange la Smart 15 redus la 7,5 €. Cei de la Orange m-au sunat si mi-au spus ca nu pot face portarea de pe Flex pe aboment Orange. Nu mai retin exact motivul. As putea face ceva? Nu le spune de Flex ca probabil nu stiu ce e aia. Spune ca ai un prepay de Vodafone. Eu asa am completat cererea de portare la DIGI si cererea a fost acceptata. (Flex e doar un fel de optiune la prepay) |
#14734
Posted 16 January 2023 - 12:38
Mai lucreaza careva la suport orange? De joi ma chinui sa intru in contact cu ei sa-mi dezactiveze orange games activat dintr-o eroare de a lor de sistem si primesc numai numere de ordine si lasari in stand bye bye…
Edited by Fane, 16 January 2023 - 12:39. |
|
#14735
Posted 16 January 2023 - 12:46
Incearca mesaj pe facebook. Sunt destul de activi.
|
#14737
Posted 16 January 2023 - 14:27
am reusit sa iau legatura cu ei pana la urma pe facebook. merci de sugestie!
|
#14738
Posted 17 January 2023 - 21:13
Buna seara. Astazi am facut cerere de portare in Vodafone, pe cartela, de pe 2 abonamente Smart15 Orange. Motivatia tine doar de semnalul foarte slab din zona. Imediat, dupa cum ma asteptam, am primit o oferta de abonament la Fun8 redus la 4 euro, daca renunt la cererea de portare. Efectiv nu ma intereseaza. Problema pe care vreau sa o expun, e ca dupa asta am intrat in MyOrange si imi apare modificat Smart15 de pe un nr. din cele doua pe care doresc sa le portez in abonament Fun8 oferit in mesajul primit pe telefon. Insa la expirare abonament imi apare corect data de 25.01.2023, data la care imi expira contractul pe 2 ani. Va intreb, au voie sa-mi modifice configuratia abonamentelor fara acceptul meu sau nu mai are relevanta, tinand cont ca in acel moment era inceputa procedura de portare. Va multumesc si cer un sfat de la dumneavoastra. Mentionez ca portarea se va face joi sau vineri.
Edited by Lifar, 17 January 2023 - 21:23. |
#14739
Posted 17 January 2023 - 21:24
Ce conteaza ce au facut orange daca ai portat la altii ?
|
|
#14740
Posted 17 January 2023 - 21:30
modoran, on 17 ianuarie 2023 - 21:24, said:
Ce conteaza ce au facut orange daca ai portat la altii ? Edited by Lifar, 17 January 2023 - 21:43. |
#14742
Posted 25 January 2023 - 22:12
Am si eu o intrebare mai tehnica si nu stiu de ce serviciu tine exact.
I-am luat sotiei un Iphone XR reconditionat de la Orange, telefonul functioneaza ok pot activa VoWIFI cat si VoLTE din meniurile specifice , ceea ce ma intriga este cum de HD Voice-ul ( daca se mai numeste asa) nu functioneaza pe acest telefon , înainte de Iphone XR a avut un Xiaomi Mi10T Lite si anterior lui un Galaxy S8 , cu cele din urma in timpul convorbiriilor tot timpul am auzit-o "lacrima " ,acum eu folosesc acum un Iphone 13 Pro iar înainte foloseam un Galaxy S10 cu toate am auzit-o perfect. Cartela nu este devina deoarce daca bag SIM-ul acum in Xiaomi o adu din nou cristal ... Are legatura cu telefonul asa mult ?… nu cred ca Iphone XR nu ar avea codecul necesar , prima data am folosit acest HD voice de pe vremea la Sony Xperia E . |
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users