Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
De ce vor atația politicieni...

ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir
 Succesiune notar versus instanta ...

Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa
 Experiente cu firme care cumpara ...

joc idem Half Life gratis

PC game stream catre Nvidia Shiel...

Pompa de apa HEPU ?!
 Vreau o masina electrica de tocat...

Cum ajunge remorca de tir inapoi ...

Alt "Utilizator nou" pe T...

ULBS INFORMATICA
 

Orange_helper

* * * * - 8 votes
  • Please log in to reply
14840 replies to this topic

#14743
irisu

irisu

    Junior Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 230
  • Înscris: 12.09.2021
cand faci comanda de un telefon prin magazin online si faci si un abonament nou exista posibilitatea ca sa alegi rate in magazin online?

#14744
partyman

partyman

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,026
  • Înscris: 17.10.2004
Foarte ciudat, m-am abonat la sfârșitul lui noiembrie 2022 și am avut active Norton și Sportul. Bineînțeles factură mărită primită. Deși le-am dezactivat, ele apar active. Am fost la magazin, mi s-a spus că nu le-am dezactivat și le-au dezactivat ei și că voi primi un mesaj instant. Am crezut pe cuvânt, ajung acasă mă uit în cont, opțiunile sunt în continuare active. Am zis să le dezactivez eu, din nou. Apar mesaje că voi primi SMS că serviciile au fost dezactivate, dar nu am primit nimic, probabil voi păți la fel ca luna trecută și voi fi nevoit să plătesc aiurea. Care e soluția?

Edited by partyman, 08 February 2023 - 16:40.


#14745
parintily

parintily

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,569
  • Înscris: 08.01.2007

View Postpartyman, on 08 februarie 2023 - 16:39, said:

Foarte ciudat, m-am abonat la sfârșitul lui noiembrie 2022 și am avut active Norton și Sportul. Bineînțeles factură mărită primită. Deși le-am dezactivat, ele apar active. Am fost la magazin, mi s-a spus că nu le-am dezactivat și le-au dezactivat ei și că voi primi un mesaj instant. Am crezut pe cuvânt, ajung acasă mă uit în cont, opțiunile sunt în continuare active. Am zis să le dezactivez eu, din nou. Apar mesaje că voi primi SMS că serviciile au fost dezactivate, dar nu am primit nimic, probabil voi păți la fel ca luna trecută și voi fi nevoit să plătesc aiurea. Care e soluția?
Faci hârtie scrisă în dublu exemplar, mergi la Orange și depui o cererea și ceri Nr de înregistrare pe exemplarul tău și scapi (de luna viitoare - că tre' să mănâncă și gura lor)!
Verificat pe pielea mea!

#14746
vali79m

vali79m

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 230
  • Înscris: 04.05.2006
Am ceut si eu la numarul lor scurt abonamentul smart 20 redus la 10 euro si surpriza...nu merge esim si nici number share!

#14747
Olympea

Olympea

    Member

  • Grup: Banned
  • Posts: 832
  • Înscris: 23.09.2021
Probabil ți-au făcut contractul pe OROC.

#14748
dorin_2k

dorin_2k

    Master Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 48,267
  • Înscris: 01.12.2001
Iar sunt probleme generale cu reîncărcările Prepay?
De dimineață am reîncărcat din MyOrange și nimic. Apare în așteptare.
E a doua luna când pățesc asta

#14749
neaRica

neaRica

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 384
  • Înscris: 08.02.2023
Buna ziua,

M-am trezit pe ultima factura ca fiind taxat pentru optiunea Movie Go. Mentionez ca am instalat aplicatia insa nu am inchiriat niciun film plus ca m-am si delogat din aplicatie dupa care am sters-o. Acum ma trezesc cu 20 lei pe factura. Cum ma pot dezabona de la optiunea asta ca in My Orange pe Web nu imi apare.

Multumesc.

#14750
slai

slai

    User Incredibil

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 30,851
  • Înscris: 25.01.2007
Attached File  Screenshot_20230411-214806_Messages.jpg   102.75K   109 downloadsAttached File  Screenshot_20230411-214905_Messages.jpg   90.33K   94 downloads

Am și io o nedumerire. Cum se pot personaliza asa mesajele?
Nu sunt client oranj, deci cineva pescuiește fraieri...

#14751
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,920
  • Înscris: 18.12.2007
Pai sunt doua variante: ori a pus cineva din greseala numarul tau ca numar de contact pentru sesizarea respectiva (si sesizarea e reala) ori cineva se joaca. Nu e nimic personalizat acolo, e doar un numar de sesizare pe care tu oricum nu ai cum sa il verifici. Iar expeditorul, OrangeComm, nu suna chiar oficial.
Daca trimiti sms-uri din aplicatii web poti sa pui ce vrei tu in ele.

Edited by AlexEn, 12 April 2023 - 08:06.


#14752
Alex_23

Alex_23

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,334
  • Înscris: 01.09.2012
OrangeComm este ( Orange România  Communication) fostul Telekom

#14753
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,920
  • Înscris: 18.12.2007
Atunci mesajul este corect si cel mai probabil e prima varianta pe care am precizat-o.

#14754
modoran

modoran

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,378
  • Înscris: 08.02.2011
Daca te referi la personalizarea expeditorului, sunt diverse firme ce ofera acest serviciu.

#14755
mtuchendria

mtuchendria

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 779
  • Înscris: 01.05.2016
Dar adresa "oran.ge/reclamatia" suna a altceva, ceva tentative de phising?

#14756
altair_xms

altair_xms

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,282
  • Înscris: 29.10.2007
Clar e bandiții...

#14757
Alex_23

Alex_23

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,334
  • Înscris: 01.09.2012
La voi sunt toate pe dos , au prescurtat link-ul

Exemplu mai jos

Attached Files



#14758
cezarmed2

cezarmed2

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,393
  • Înscris: 11.12.2014
Buna ziua! Contractul meu cu Orange expira pe 22 aprilie, data la care aș fi vrut să mă portez in alta retea. Ultima factură a fost emisă ieri în avans și are ca perioada de facturare 15 aprilie-15 mai.
Mi se mai returnează vreun ban pentru zilele facturate in afara perioadei contractuale?

#14759
rexx

rexx

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,064
  • Înscris: 15.08.2005
rezilierea se face cu 1 luna in avans sau mai bine zis te mai pun ei sa stai inca 1 luna conform contrctului
daca vrei sa te portezi, te portezi dupa data de expirare a contractului si iti regleaza ei sumele de plata la urmatoarea factura

#14760
AlexEn

AlexEn

    Spoiled brat

  • Grup: Moderators
  • Posts: 21,920
  • Înscris: 18.12.2007

View Postcezarmed2, on 18 aprilie 2023 - 14:23, said:

Buna ziua! Contractul meu cu Orange expira pe 22 aprilie, data la care aș fi vrut să mă portez in alta retea. Ultima factură a fost emisă ieri în avans și are ca perioada de facturare 15 aprilie-15 mai.
Mi se mai returnează vreun ban pentru zilele facturate in afara perioadei contractuale?

Daca inchizi inainte contractul, da.
Dupa ce inchizi numarul ti se mai emite o factura cu sold negativ. Va trebui sa mergi intr-un magazin sa iti recuperezi banii sau sa depui o cerere de virare bani in cont.

O observatie: daca iti mai raman totusi numere active in Orange, diferenta respectiva (factura cu minus) se va aloca in contul tau si se va scadea din viitoarele facturi sau din soldul curent.

Anunturi

Neurochirurgie minim invazivă Neurochirurgie minim invazivă

"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv.

Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate