Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Orange_helper
Last Updated: Apr 15 2024 20:33, Started by
morogan
, Jun 23 2014 16:10
·
331
#14743
Posted 03 February 2023 - 23:33
cand faci comanda de un telefon prin magazin online si faci si un abonament nou exista posibilitatea ca sa alegi rate in magazin online?
|
#14744
Posted 08 February 2023 - 16:39
Foarte ciudat, m-am abonat la sfârșitul lui noiembrie 2022 și am avut active Norton și Sportul. Bineînțeles factură mărită primită. Deși le-am dezactivat, ele apar active. Am fost la magazin, mi s-a spus că nu le-am dezactivat și le-au dezactivat ei și că voi primi un mesaj instant. Am crezut pe cuvânt, ajung acasă mă uit în cont, opțiunile sunt în continuare active. Am zis să le dezactivez eu, din nou. Apar mesaje că voi primi SMS că serviciile au fost dezactivate, dar nu am primit nimic, probabil voi păți la fel ca luna trecută și voi fi nevoit să plătesc aiurea. Care e soluția?
Edited by partyman, 08 February 2023 - 16:40. |
#14745
Posted 08 February 2023 - 19:18
partyman, on 08 februarie 2023 - 16:39, said:
Foarte ciudat, m-am abonat la sfârșitul lui noiembrie 2022 și am avut active Norton și Sportul. Bineînțeles factură mărită primită. Deși le-am dezactivat, ele apar active. Am fost la magazin, mi s-a spus că nu le-am dezactivat și le-au dezactivat ei și că voi primi un mesaj instant. Am crezut pe cuvânt, ajung acasă mă uit în cont, opțiunile sunt în continuare active. Am zis să le dezactivez eu, din nou. Apar mesaje că voi primi SMS că serviciile au fost dezactivate, dar nu am primit nimic, probabil voi păți la fel ca luna trecută și voi fi nevoit să plătesc aiurea. Care e soluția? Verificat pe pielea mea! |
#14746
Posted 10 February 2023 - 15:31
Am ceut si eu la numarul lor scurt abonamentul smart 20 redus la 10 euro si surpriza...nu merge esim si nici number share!
|
#14748
Posted 06 March 2023 - 13:35
Iar sunt probleme generale cu reîncărcările Prepay?
De dimineață am reîncărcat din MyOrange și nimic. Apare în așteptare. E a doua luna când pățesc asta |
#14749
Posted 13 March 2023 - 09:35
Buna ziua,
M-am trezit pe ultima factura ca fiind taxat pentru optiunea Movie Go. Mentionez ca am instalat aplicatia insa nu am inchiriat niciun film plus ca m-am si delogat din aplicatie dupa care am sters-o. Acum ma trezesc cu 20 lei pe factura. Cum ma pot dezabona de la optiunea asta ca in My Orange pe Web nu imi apare. Multumesc. |
#14750
Posted 11 April 2023 - 20:53
Screenshot_20230411-214806_Messages.jpg 102.75K
109 downloads
Screenshot_20230411-214905_Messages.jpg 90.33K
94 downloads
Am și io o nedumerire. Cum se pot personaliza asa mesajele? Nu sunt client oranj, deci cineva pescuiește fraieri... |
#14751
Posted 12 April 2023 - 08:05
Pai sunt doua variante: ori a pus cineva din greseala numarul tau ca numar de contact pentru sesizarea respectiva (si sesizarea e reala) ori cineva se joaca. Nu e nimic personalizat acolo, e doar un numar de sesizare pe care tu oricum nu ai cum sa il verifici. Iar expeditorul, OrangeComm, nu suna chiar oficial.
Daca trimiti sms-uri din aplicatii web poti sa pui ce vrei tu in ele. Edited by AlexEn, 12 April 2023 - 08:06. |
#14752
Posted 12 April 2023 - 08:09
OrangeComm este ( Orange România Communication) fostul Telekom
|
|
#14753
Posted 12 April 2023 - 08:10
Atunci mesajul este corect si cel mai probabil e prima varianta pe care am precizat-o.
|
#14754
Posted 12 April 2023 - 12:16
Daca te referi la personalizarea expeditorului, sunt diverse firme ce ofera acest serviciu.
|
#14755
Posted 13 April 2023 - 06:22
Dar adresa "oran.ge/reclamatia" suna a altceva, ceva tentative de phising?
|
#14757
Posted 13 April 2023 - 08:04
La voi sunt toate pe dos , au prescurtat link-ul
Exemplu mai jos Attached Files |
|
#14758
Posted 18 April 2023 - 14:23
Buna ziua! Contractul meu cu Orange expira pe 22 aprilie, data la care aș fi vrut să mă portez in alta retea. Ultima factură a fost emisă ieri în avans și are ca perioada de facturare 15 aprilie-15 mai.
Mi se mai returnează vreun ban pentru zilele facturate in afara perioadei contractuale? |
#14759
Posted 19 April 2023 - 10:11
rezilierea se face cu 1 luna in avans sau mai bine zis te mai pun ei sa stai inca 1 luna conform contrctului
daca vrei sa te portezi, te portezi dupa data de expirare a contractului si iti regleaza ei sumele de plata la urmatoarea factura |
#14760
Posted 19 April 2023 - 13:50
cezarmed2, on 18 aprilie 2023 - 14:23, said:
Buna ziua! Contractul meu cu Orange expira pe 22 aprilie, data la care aș fi vrut să mă portez in alta retea. Ultima factură a fost emisă ieri în avans și are ca perioada de facturare 15 aprilie-15 mai. Mi se mai returnează vreun ban pentru zilele facturate in afara perioadei contractuale? Daca inchizi inainte contractul, da. Dupa ce inchizi numarul ti se mai emite o factura cu sold negativ. Va trebui sa mergi intr-un magazin sa iti recuperezi banii sau sa depui o cerere de virare bani in cont. O observatie: daca iti mai raman totusi numere active in Orange, diferenta respectiva (factura cu minus) se va aloca in contul tau si se va scadea din viitoarele facturi sau din soldul curent. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users