Chirurgia cranio-cerebrală minim invazivă
Tehnicile minim invazive impun utilizarea unei tehnologii ultramoderne. Endoscoapele operatorii de diverse tipuri, microscopul operator dedicat, neuronavigația, neuroelectrofiziologia, tehnicile avansate de anestezie, chirurgia cu pacientul treaz reprezintă armamentarium fără de care neurochirurgia prin "gaura cheii" nu ar fi posibilă. Folosind tehnicile de mai sus, tratăm un spectru larg de patologii cranio-cerebrale. www.neurohope.ro |
Honda Civic 1.8 i-vtec
Last Updated: Oct 09 2021 08:16, Started by
flaviuf
, May 21 2014 09:14
·
0
#127
Posted 06 May 2016 - 00:06
flaviuf, on 15 aprilie 2016 - 17:13, said:
Daca tot a venit vremea frumoasa, am iesit la o plimbare... si o vorba faina gasita aici pe forum ""If you don't look back at your car after you park it, you've bought the wrong car! )".... Imi poti spune cum sta la partea de plastice in bord? Se aud "lucurici" la gropi sau la mersul normal? Cat sunt de scumpe piesel in comparatie cu modelel VAG? Daca ar fi sa recomanzi unui prieten masina care ar fi + si - pana acum? Mersi |
#128
Posted 10 May 2016 - 18:20
Salut bubu...plasticele de la bord sunt OK, eu la aproape 175 kkm nu am niciun licurici. Senzatia mea este insa ca plasticul de pe bord e sensibil si trebuie tratat cu finete, altfel apar zgarieturi superficiale...dupa 45 kkm, as spune ca urmatoarele plusuri majore sunt: fiabilitate, consum si performante decente pentru un benzinar aspirat de 1.8, spatiu inteligent proiectat, design inca futurist (e genul care ori iti place la nebunie, ori de nicio culoare), ai mereu un zambet pe buze cand o conduci...e o masina pe care nu o vezi la tot pasul si sare oarecum in ochi, asa ca grija pe unde umbli si cu cine ...singurul minus ar fi suspensia rigida, dar as spune ca mai degraba e vina noastra ca nu avem drumuri bune...legat de preturi, nu cunosc pe unde-s piesele VAG, dar impresia mea generala e ca sunt cam tot pe acolo.
|
#129
Posted 28 May 2016 - 19:04
Problema electrica Honda Civic?
Buna baieti, am si eu o intrebare si am nevoie de ajutor sau un sfat, astazi mergand cu masina un Honda civic 1,8 i-vtec mi se aprinde in bord eroare de portbagaj deschis, opresc pe dreapta , ma duc la portbagaj, portbagajul blocat, nu mergea deschis, scot cheia din contact, a mers, mai merg 200 de metri constat ca nu mi se blocheaza usile din buton, eroarea cu portbagajul inca in bord, ok , trec intersectia, nu mai accelera, bag a doua nimic, bag a treia se ineca!!!! Am ramas socata! Ajung la destinatie, nervoasa si suparata, dau sa incui masina din telecomanda, nimic!!!! wtf?? O incui din cheie si aia e! Care credeti ca ar putea fi problema? |
#130
Posted 29 May 2016 - 22:51
Nu stiu ce sa spun...cauta mai bine pe forum. O chestie pe care am citit-o pentru a rezolva mici erori este un fel de resetare a sistemului. Decuplezi bateria pentru 20-30 de minute...nu stiu daca rezolva problema, dar nu te costa nimic.
|
#132
Posted 30 May 2016 - 09:46
Deci masina astazi functioneaza, a mers fara probleme, fara erori, ideea este ca m-am uitat la partea electrica si nu cred ca ar fi ok sa fie niste cabluri izolate cu izoler band dar in capat putin cam iesite din sistem!!!! Si stropit cu noroi! Deci clar o urma de apa a fost acolo!
|
#133
Posted 30 May 2016 - 15:27
Adica scurt... Unde, mai exact, erau cablurile alea ?
Fa ceva cu ele, ca altfel o sa tot ai probleme la fiecare ploaie / balta prin care treci mai tare ! @ Flaviuf, pt ca-i prima mea interventie aici, desi urmaresc Jurnalul de la inceput: multi km fara probleme ! |
#134
Posted 30 May 2016 - 18:17
cablurile despre care spuneam ca nu mi se par izolate bine sunt exact in legatura cu panoul de sigurante!!
|
#136
Posted 24 June 2016 - 16:22
Azi am trecut ITP-ul fara nici o problema. Cu ocazia asta am facut si schimbul de ulei si filtru (RedLine 0W20) si am facut si o igienizare/schimb freon la instalatia de climatizare (desi functiona bine, am considerat ca e bine sa fac acest lucru dupa 8 ani). Masina are aproape 178 kkm si totul functioneaza perfect .
|
|
#137
Posted 20 July 2016 - 20:25
Azi mi-am instalat un Yatour, cred ca este ff util la drumuri lungi, mai ales ca radio-ul se prinde prost in afara localitatilor. Am avut niste emotii, ca initial nu mergea. Dupa aceea am observat in prospect ca stick-ul USB trebuie sa fie de maxim 2 Gb. Asta e partea proasta. Partea buna: SD-ul poate fi mai mare (am pus de 32GB si l-a recunoascut). Intrebare: stiti vreun site de unde pot lua mp3-uri la calitate buna?
In alta ordine de idei, ne apropiem vertiginos de 180 kkm si totul e perfect! Si niste poze de pe unde ne-am mai plimbat intre timp... Attached Files |
#138
Posted 29 July 2016 - 14:43
Mamaa, pe unde ai bagat-o. Civic MK9 are scut in standard sau dupa o iesire de asta faci interior/exterior plus motor ? Ma bate gandul sa iau asa ceva neveste-mii dar tre sa aiba ceva pe dedesupt ca urasc sa vad pamantul printre matele motorului.
|
#139
Posted 29 July 2016 - 15:02
Gasesti scut metalic AM pe la vreo 300 ron, e ce trebuie si e facut special pentru modelul asta - il produc niste baieti de la Targu Secuiesc.
|
#141
Posted 01 August 2016 - 07:44
Cu grija, poti merge prin multe locuri pe unde aparent nu ai ce cauta. Da, o spal dupa "aventuri", motorul insa nu se murdareste chiar asa usor.
@pustiu; scuza-mi ignoranta, dar ce este FLAC? Un format cu calitate ridicata? |
|
#142
Posted 31 October 2016 - 01:14
salut flaviuf. am citit tot topicul tau si concluzia pe care am tras-o este ca esti foarte multumit de masina. intentionez sa cumpar zilele astea una, tot benzina 1.8 cu 65mii km reali cu toate dotarile in afara de panoramic. am gasit-o la 7500euro si sunt socat de pretul pe care l-ai dat tu pe ea in 2014. nu stiu ce sa fac daca mai astept sau nu, dar pretul in piata cam asta este sau si mai sus. ideea e ca vreau si o masina ingrijita.
te apropii serios de 200mii km. ce stii de distributie care am inteles ca fiind pe lant se schimba la 200mii km?? salutari |
#143
Posted 03 November 2016 - 18:07
Salut, daca sunt km reali eu zic ca merita. In primul rand cred ca a ta e echipare executive. In al doilea rand eu am primit un pret mult sub pretul pietei, prin prisma faptului ca am luat masina de la cel mai bun prieten al meu care a facut upgrade la un Mercedes nou, asa ca diferenta pana la pretul real a fost un gest frumos din partea lui. Din cate stiu la distributia pe lant nu se schimba lantul, trebuie sa ma interesez totusi daca acest lucru s-ar impune.
|
#144
Posted 04 November 2016 - 09:03
Pe motorul acesta lantul de distributie rezista minimum pana la un 250 000km. Asa ca daca km sunt reali...poti da bice, este un motor foarte fiabil, doar ca ii trebuie un stil de condus turat, efectiv se simte bine la turatii inalte
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users