Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
probleme digi smart cam
Last Updated: Sep 22 2014 13:38, Started by
xulica
, Apr 02 2014 21:48
·
0
#1
Posted 02 April 2014 - 21:48
Bună ziua! Regret dacă nu am postat unde trebuie sau daca mai există un topic deja deschis despre această problemă (am dat un search înainte).
Să încep cu începutul, acum o lună am comandat un smart card de la RDS ca să pot vedea toate posturile tv pt care plătesc și în cealaltă cameră. Ieri am primit un mesaj că pot ridica cartela, am ridicato si am introduso în tv, până aici toate bune si frumoase... problema este ca din 120 canale cate imi găsea înainte acuma îmi găsește numai 59, daca scot cardul și mai dau o scanare îmi gaseste tot 120 dar nu pot vedea canalele codate (HBO, DigiFilm, Cinemax,etc). Imediat ce bag cardul pot vedea posturile alea dar nu le mai pot vedea pe restul, nici măcar protv HD, Digi Life(mai puține canale ca în grila de bază)... Până acum am îmcercat un factory reset, schimbat 5 țări , chiar si un firmware update... tot nu reușesc să îl fac să îmi vădă toate canalele cu digi smart cam CI+ , iar fără el merg toate din grila de bază. |
#3
Posted 02 April 2014 - 22:07
N-ai găsit, zici? http://forum.softped...cs-digi-cam-ci/
Vezi că e posibil să scanezi doar câteva frecvențe, unele televizoare au opțiune de Quick Scan / Full Scan / etc. Ideea e că pe Quick Scan îți va scana doar frecvențele uzuale și va scurta timpul de căutare; dezavantajul: uneori se mai sare peste frecvențe unde se găsesc canale. Dacă scanezi întâi, după care bagi card-ul? Cere scanare și după ce ai introdus card-ul? Ca idee, nu trebuie să existe nicio problemă - prinzi toate canalele cu Smart Cam. |
#4
Posted 02 April 2014 - 22:41
andrei76, on 02 aprilie 2014 - 21:54, said:
ce tv ai? http://www.compari.r...produsului.html DanyPMN, on 02 aprilie 2014 - 22:07, said:
N-ai găsit, zici? http://forum.softped...cs-digi-cam-ci/ Vezi că e posibil să scanezi doar câteva frecvențe, unele televizoare au opțiune de Quick Scan / Full Scan / etc. Ideea e că pe Quick Scan îți va scana doar frecvențele uzuale și va scurta timpul de căutare; dezavantajul: uneori se mai sare peste frecvențe unde se găsesc canale. Dacă scanezi întâi, după care bagi card-ul? Cere scanare și după ce ai introdus card-ul? Ca idee, nu trebuie să existe nicio problemă - prinzi toate canalele cu Smart Cam. Nu am gasit problema mea, e un topic de 200+pagini totusi... o sa sun maine la RDS sa vad ce imi spun aia |
#5
Posted 03 April 2014 - 11:20
Lasa TV "aprins" pe un canal pe care nu il prinzi 1 ora ! 90% se va rezolva !
|
#6
Posted 03 April 2014 - 20:33
Am sunat azi la ei si dupa 10 min de asteptat mi-a dat un operator care mi-a resetat cardul sau ceva de genul si acum vad ca merge bine.
|
#7
Posted 09 July 2014 - 19:01
Si eu acu sun la ei sta mult la autentificare 100% nu mi-a activat cartela sau ceva.
|
#8
Posted 11 July 2014 - 20:28
Instalarea modului CAM se va efectua in felul urmator:
1. Faci scanarea posturilor digitale (o poti efectua cu cam-ul introdus sau scos din TV) - daca efectuezi scanarea digitala trebuie sa ai si posturile HBO, Cinemax etc in grila. 2. Daca ai efectuat scanarea fara CAM, dupa ce s-a finalizat scanarea digitala, vei introduce CAM-ul in slot (tv), si vei astepta sa se finalizeze autentificarea. 3. Sa te asiguri ca acele posturi le-ai contractat (adica ai optat pentru ele cand ai semnat contractul sau ulterior) 4. Exista posibilitatea sa fie necesara o reinitializare a cartelei care se afla in modul , pentru asta suna la RC sau poti sa faci tu direct reinitializarea de pe site-ul rcs-rds.ro. Este necesara reinitializarea cartelei pentru eroare 10 - Acces nepermis sau eroare 26 - Smart card neimperecheat. Attached FilesEdited by zeus1, 11 July 2014 - 20:36. |
#9
Posted 08 August 2014 - 09:54
Și eu am niște probleme: Nu pot recepționa canalele HD,doar TVR HD,Digi Sport 1 HD,Digi24 HD și Eurosport HD le pot recepționa.De ce nu pot prinde Digi24 Brașov,Digi24 Iași și Digi24 Constanța,atunci când sunt pe posturile respective scrie: "Lipsă semnal"? În plus,canalele HD care nu le prind: Pro TV HD,Antena 1 HD,Kanal D HD și Digi24 Constanța,se face acea imagine cu "pătrățele",cu sunetul prost,imaginea este blurată,se vede imaginea de la Digi24 Galați,și nu e de la vremea rea! Ieri scria: "Lipsă HDMI-2".Pe canalele Digi24 Brașov,și Digi24 Iași,nici vorbă de vreo imagine! Doar în colțul stânga,sus,pe ecranul negru,apare scris:"lipsă semnal".Ce să fac în acest caz? Cablurile sunt puse bine în decodor,am recăutat canale noi,ce pot să fac atunci? Am un televizor Samsung LCD LE32A330J1,din 2008,full HD,decodor Digi TV HD PVR.
Edited by c4n1b4lul, 08 August 2014 - 09:59. |
#11
Posted 22 September 2014 - 13:38
Am si eu o intrebare, pot cesiona acest CAM?
Sa merg cu o persoana din Craiova la casierie si sa il trec pe numele ei? |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users