Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
drepturile copiilor in numele ...

Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7
 La multi ani @radu103!

La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...
 Baterie auto AGM 70AH vs normala ...

Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...
 In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește
 

Aplicatia MyVodafone

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
586 replies to this topic

#415
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

View PostIert, on 20 martie 2018 - 20:13, said:

Frecevent ma ”cert” cu ”mosul” meu. Sunt batran, iar el este antic dar tot a ramas cu boala masculina de a considera ca daca o tanara vorbeste frumos cu tine sau zambeste frumos aceasta ...
Domisoara draguta poate sa fie oriunde, poate si la Vodafone...Din pacate, am folosit cuvantul doar pentru a puncta de fapt situatia sinistra....Niciodata nu mi-au placut oamenii "draguti", indiferent de companie...Unde platesc un serviciu , nu am nevoie de oameni "draguti", ci de oameni dedicati meseriei, de  oameni seriosi si profesionisti , nu oameni ce te suna dupa 5 zile sa-ti spuna ca "au fost raciti si d-aia nu te-au sunat", asa ceva este inacceptabil din partea unei comapnii ce se vrea a fi numarul 2 si doreste sa devina numarul 1....Nici eu nu sunt un "dragut" asa ca nu ma astept la "dragalasenii"....Ma consider doar un om corect, dar cu greseli, ca doar  suntem oameni.., consider compania Vodafone o companie corecta(nu perfecta pentru ca nu exista asa ceva...), astfel ca am pretentii din partea lor...Fapt ca un angajat este mai putin pregatit decat altul, nu inseamna ca nu pot intalni un angajat dedicat companiei si clientului acesteia si asta nu inseamna ca, compania este neserioasa.Este important ca o companie sa-si aleaga cu grija oamenii ce ii reprezinta in relatia cu clientii...acestia pot sa-ti faca praf totul....este vorba doar de timp.Plus ca este incacceptabil sa contactezi compania si sa nu stie problema comuniccata lor cu ceva timp inainte... ori esti neprofesionist si nu ai ce cauta acolo ori ai probleme grave legate de soft/angajati/sefi/etc...si atunci nu mai are rost discutia...

Dar fapt ca este un  topic dedicat aplicatiei MyVodafone, raman la parerea ca este cea mai buna varianta de pana acum de cand sunt eu client Vodafone(de f.f.multi ani).Pe numar cartela functioneaza brici.Din pacate , din cauza unor probleme pe un numar de abonat , am sters aplicatia pana cand o sa am ganduri mai bune si o sa-mi fac alt cont...
Ideal ar fi ca utilizatorul de aplicatie(abonat sau de pe cartela) sa poata face orice, fara sa mai fie nevoit sa sune la serviciul de relatii cu clientii(ca acolo oricum astepti inexplicabil si inacceptabil  de mult).Cam asta ar trebui sa aiba in vedere dezvoltatorul aplicatiei,dpmdv, fiecare client sa aiba libertatea sa faca cam orice in contul personal(chiar si daca doreste sa renunte la un bonus gratuit ori oferta contracost sa o poata face, ca asa e normal).Si important as zice eu (din "n" motive)ca sa ai acces doar pe numarul de pe care esti...nu sa accesezi aplicatia oricum, introducand user si parola ....
Chiar daca ma simt batran cateodata(nu antic Posted Image )tot clientul lor raman...

Edited by gump4, 22 March 2018 - 22:22.


#416
edyttzu

edyttzu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,124
  • Înscris: 03.01.2009
Mai are cineva probleme cu aplicatia MyVodafone ? La mine este nefunctionala de ieri atat in varianta mobila cat si web

#417
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,737
  • Înscris: 21.08.2008
Intrebarea corecta ar fi: mai e cineva care nu are probleme cu aplicatia?

#418
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,743
  • Înscris: 05.09.2005
Mie mi-a mers, testat pe doua telefoane diferite. Astazi vad ca si-a facut si update.

#419
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,737
  • Înscris: 21.08.2008
Aplicatia din iOS sau Android poate ca merge, eu ma refer la browser, oricare ar fi el (Edge/Safari).
Attached File  wp_ss_20180315_0001.png   191.18K   30 downloads

Edited by danghetau, 24 March 2018 - 12:13.


#420
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,737
  • Înscris: 21.08.2008
Impotentii naibii, au facut inutilizabila aplicatia, nici in browser nu merge. MIZERIE e putin spus.

#421
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,737
  • Înscris: 21.08.2008
Baejnebun? Merge aplicatia in browser.
Ma duc sa deschid un spumant.

#422
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Nici macar in ultima zi cand deja nu mai sunt premii nu merge aplicatia cum trebuie... te-ai fi asteptat ca agitatia sa se fi terminat, insa nu, presupun ca unii au capatat dependenta de pacanele la cate rotiri au facut :D

#423
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017
Se pare ca ultima versiune 3.2.5 din 23 martie 2018 este ok.Functioneaza se pare si la abonamente, deocamdata, la fel de bine ca si la cartele.Posted Image

#424
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,581
  • Înscris: 26.06.2010
A crăpat iar aplicația cu tot că s-a terminat promoția :) Au devenit romanii dependenți de păcănele și o sa vedem iar cartele cu sacii aruncate la gunoi.

Edited by andupustiu, 31 March 2018 - 23:38.


#425
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017
@andupustiu
aplicatia functioneaza ok acum, si pentru numar abonament si pentru numar cartela, trebuie doar sa te loghezi cu user si parola.
Testele au fost facute pe timpul campaniei, cu ajutorul clientilor, nu mai crapa de acum cred. Posted Image

Edited by gump4, 31 March 2018 - 23:45.


#426
halford

halford

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 253
  • Înscris: 25.09.2006
Din pacate azi e la fel. Mi-au luat TOT netul, desi am optiunea activa de 5 euro si ieri aveam 4 GB. Cool, nu ?

Attached Files



#427
maiorukaki

maiorukaki

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,289
  • Înscris: 24.03.2014

View Postandupustiu, on 31 martie 2018 - 23:34, said:

A crăpat iar aplicația cu tot că s-a terminat promoția :) Au devenit romanii dependenți de păcănele și o sa vedem iar cartele cu sacii aruncate la gunoi.
Da dvs cu care cartele v ati înscris la concurs?

Edited by maiorukaki, 01 April 2018 - 09:31.


#428
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,737
  • Înscris: 21.08.2008
Confirm, am 4 SIMuri, 3 cartele (pe care nu merge aplicatia, arata ca mai sus) si un abonament pe care este ok.
Problema este la cartele. Nu ma refer la aplicatia din Magazin ci la browser.

#429
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

View Posthalford, on 01 aprilie 2018 - 09:26, said:

Din pacate azi e la fel. Mi-au luat TOT netul, desi am optiunea activa de 5 euro si ieri aveam 4 GB. Cool, nu ?
nu cred ca ti-a luat nimeni nimic.Incearca la *124# si o sa vezi toate beneficiile disponibile.Altfel, daca ai probleme pe contul tau de pe PC, poti trimite mail la ei cu numarul de telefon si problema intampinata(capturi de ecran) si cere rezolvare.Pe anumite numere de cartela am si eu acelasi mesaj, dar nu ma deranjeaza deoarece nu mai accesez de pe PC ci din aplicatie ori la *124#.

View Postdanghetau, on 24 martie 2018 - 12:12, said:

Aplicatia din iOS sau Android poate ca merge, eu ma refer la browser, oricare ar fi el (Edge/Safari).
Attachment wp_ss_20180315_0001.png
daca incerci la *124# o sa vezi toate beneficiile din contul respectiv.Poti trimite mail cu captura de ecran alaturi de nr. de telefon si sa ceri rezolvare(la helper ori direct la ei), mai ales ca am vazut ca ai problema asta de ceva vreme.

Edited by gump4, 01 April 2018 - 18:26.


#430
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,737
  • Înscris: 21.08.2008
Am trimis destule imagini si sesizari dar asta nu i-a impiedicat sa nu faca nimic.

#431
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017
imi pare rau sa aud asta mai ales ca am trecut prin astfel de lucruri(legate de alte erori),dar se pare ca le-au rezolvat pt.numarul sesizat(cel putin asa cred acum). ideea este sa nu renunti , daca intr-adevar nu este o problema locala si este de la ei si ai si rabdare.

chiar daca exista posibilitatea sa ajunga in acelasi loc, incearca sa trimiti capturi de ecran si la persoane.fizice_ro @ vodafone .com si la documente_ro @ vodafone .com si la mcare_ro @ vodafone. com cu eroarea intampinata, numarul de telefon si eventual ceva detalii.

Edited by gump4, 01 April 2018 - 18:49.


#432
DieselCRDI

DieselCRDI

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,426
  • Înscris: 28.04.2010
Aplicația este căzută. Serviciu momentan indisponibil.

Pe abonamente

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate