Chirurgia endoscopică a hipofizei
"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală. Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale. www.neurohope.ro |
Aplicatia MyVodafone
Last Updated: Mar 15 2022 21:52, Started by
usd
, Jul 21 2013 16:34
·
0
#433
Posted 01 April 2018 - 23:09
DieselCRDI, on 01 aprilie 2018 - 23:08, said:
Aplicația este căzută. Serviciu momentan indisponibil. Pe abonamente Vodafone.ro nu poate fi accesat momentan, dar muncim de zor să-ţi oferim cea mai buna experienţă online. Ştim că nu e convenabil, nici nouă nu ne place când se întâmplă asta, dar te rugăm să revii în scurt timp pentru a accesa informaţiile pe care le doreşti. |
#434
Posted 01 April 2018 - 23:17
Vodafone.ro nu poate fi accesat momentan, dar muncim de zor să-ţi oferim cea mai buna experienţă online.
Ştim că nu e convenabil, nici nouă nu ne place când se întâmplă asta, dar te rugăm să revii în scurt timp pentru a accesa informaţiile pe care le doreşti. 2018-04-02.png 458.25K 31 downloads Edited by andupustiu, 01 April 2018 - 23:19. |
#435
Posted 02 April 2018 - 06:11
Pentru utilizator este foarte neplacut:
1. Ca eventuala "intretinere" a sistemului nu a fost anuntata din timp; 2. Ceea ce inseamna ca este o defetiune/deranjament neprevazut; 3. Faptul ca aceste deranjamente sunt frecvente (as zice ca mai dese de cate ori se oprea curentul seara inainte de '89); 4. Nedefinirea termenului "scurt timp". Adica 1 ora, 2 zile, 1 saptamana etc. (si lucrarile la metroul din Drumul Taberei s-au finalizat deja, inca din 2015); 5. Ceea ce inseamna ca cei care remediaza nu au o viziune de ansamblu asupra problemei si a modului (timpului) de remediere; 6. Atitudinea generala a firmei din care rezulta ca serviciul este optional si servit ca atare, necontractual. Pai poate unii tocmai datorita ca acest serviciu este presupus furnizat au facut un abonament sau au achizitionat o cartela (reclama facute de firma); 7. Pentru cei mai batrani se constituie intr-o frustrare suplimentara faptul ca anterior, ani de zile, aplicatia a functionat fara probleme; 8. si altele. Dar in rest este totul roz, ca si la alte firme! Important este doar sa se incaseze strict la termen factura, ca daca nu, esti penalizat. La ING chiar au pus alaturi de mesajul de durere ca s-a intamplat o defectiune si un robotel zambitor! Probabil zambeste de durere! Si pe ei ii doare in acelasi loc ca pe cei de la Vodafone ca nu le functioneaza un serviciu! Propun ca si Vodafone sa puna pe pagina de eroare o tanara superba, rujata strident si razand cu gura pana la urechi. Ar mai atenua din frustrarile utilizatorilor bombardati cu reclamele care au ca punct de plecare tocmai aplicatia optionala si necontractuala MyVodafone. Sau trecand in registrul foarte serios, reducerea cu de la 1% la 5% a facturii, din cauza ca nu a functionat aplicatia de la 1 la sa zicem 5 zile. Sincer, eu as prefera sa nu mi se reduca niciodata costul facturii! Deci ca un punct pozitiv ar fi ca Vodafone se integreaza perfect in peisajul general! Si vorba cuiva: asta meritam si nu mai mult! Ca-i firma "privata" sau "de stat" . METRO.jpg 454.23K 36 downloads ING.jpg 556.44K 35 downloads |
#436
Posted 02 April 2018 - 08:37
La mine acum e ca mai mereu: contul de cartela nu merge dar cel de abonament da.
Stiu ca se poate accesa *124# dar eu am avut nevoie sa incarc si sa transfer niste euro intre doua cartele si nu am reusit, am apelat la *222, am expus corect problema si am fost ajutat. Aplicatia are mai multe facilitati, nu numai de a afla "cost control". |
#437
Posted 02 April 2018 - 09:02
Asa este, aplicatia are multe facilitati, din acest motiv as dori sa functioneze mereu fara erori.Altfel, putem incarca o cartela de pe un abonament cu ajutorul serviciului *144#, iar transferul de credit intre cartele putem sa-l facem cu ajutorul serviciului *120# ramura 2.
|
#438
Posted 02 April 2018 - 09:42
gump4, on 02 aprilie 2018 - 09:02, said:
Asa este, aplicatia are multe facilitati, din acest motiv as dori sa functioneze mereu fara erori.Altfel, putem incarca o cartela de pe un abonament cu ajutorul serviciului *144#, iar transferul de credit intre cartele putem sa-l facem cu ajutorul serviciului *120# ramura 2. Nu uita că poți transfera sau primi credit doar de 4 ori într-o lună. Daca ai transferat credit o data mai poți primi credit de la alte numere doar de 3 ori , daca ai transferat credit de 4 ori către alte numere nu mai poți primi nici un credit de la nici un număr timp de 30 de zile. Edited by andupustiu, 02 April 2018 - 09:43. |
#439
Posted 02 April 2018 - 10:03
Cred ca treaba e si mai perversa, daca faci pe 1Aprilie un numar de 3 transferuri si apoi mai faci unul pe 10Mai, cele 30 zile se calculeaza de la data celui de-al 4-lea transfer facut, adica din 10Mai.
Nu se reseteaza lunar contorul, ci se reseteaza de la data celui de-al 4-lea transfer, chiar daca el e facut la o perioada mai mare de 30 de zile. Alta parte ciudata e ca daca primesti un transfer tu nu poti transfera, si daca transferi tie nu iti mai poate transfera. |
#441
Posted 04 April 2018 - 09:00
Salut..cum fac sa imi apara in aplicatie cate min,sms,mb.etc mai am..asa cum apar la alti utilizatori..sa fie oare prea curand ca abia ieri s-a portat numarul meu la abonament vdf??
|
#442
Posted 04 April 2018 - 09:08
Ce bine era daca nu mai era nevoie sa reintroduci de fiecare data numărul de telefon si parola, este enervant sa tot bagi datele.
Vorbesc de Edge deoarece pe W10 nu e aplicatie. Pe desktop poti alege sa memoreze datele. |
|
#444
Posted 12 April 2018 - 09:27
Care nu a rezolvat nimic.
Serviciu momentan indisponibil. Mai incercati... Care nu a rezolvat nimic. Serviciu momentan indisponibil. Mai incercati... |
#446
Posted 12 April 2018 - 18:54
Lista castigator si rezerve la concurs :
https://www.trageril...astigatori.html Edited by Robertiniho, 12 April 2018 - 18:56. |
#447
Posted 12 April 2018 - 18:59
Robertiniho, on 12 aprilie 2018 - 18:54, said:
si inregistrarea live de azi de la ora 13.04: https://web.facebook...55707022404005/ De luni 16 aprilie, noi premii in aplicatia MyVodafone(Samsung S9,abonament gratuit 1 an+alte premii). |
|
#448
Posted 21 April 2018 - 06:42
Istoricul reîncărcărilor la voi funcționează? La mine nu a funcționat niciodată.
|
#449
Posted 21 April 2018 - 19:27
Serviciu indisponibil momentan - asa mi-a aparut mereu.
|
#450
Posted 21 April 2018 - 20:07
ZIGZAG20, on 21 aprilie 2018 - 06:42, said:
Istoricul reîncărcărilor la voi funcționează? La mine nu a funcționat niciodată. Daca doresti, trimite un mail la ei persoane.fizice_ro @ vodafone.com , cu o captura de ecran cu eroarea respectiva+ codul de abonat/nr.telefon si cere sa-ti rezolve eroarea respectiva.Nu e o chestie generala.(verifica si sa ai ultima varianta de aplicatie, parca 3.2.8). |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users