Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Presbiopia - la 43 ani ?

Termen transcriere autovehicul

Cazare Timisoara pe 4-5 zile

Primele zile ale internetului per...
 Ditra 25

Casti USB-C ptr A-54

Aplicatie medicala / asistent med...

De ce vor atația politicieni...
 ERR_ADDRESS_UNREACHABLE

Legea 18/1968 Se mai aplica?

Digi conectare 2 routere prin fir

Succesiune notar versus instanta ...
 Montaj aer conditionat in balcon ...

Cont curent mulți valuta far...

Sugestii plan casa

Experiente cu firme care cumpara ...
 

Aplicatia MyVodafone

* * * * * 2 votes
  • Please log in to reply
586 replies to this topic

#433
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

View PostDieselCRDI, on 01 aprilie 2018 - 23:08, said:

Aplicația este căzută. Serviciu momentan indisponibil.

Pe abonamente
incearca mai tarziu.Nu are legatura cu aplicatia.
Vodafone.ro nu poate fi accesat momentan, dar muncim de zor să-ţi oferim cea mai buna experienţă online.
Ştim că nu e convenabil, nici nouă nu ne place când se întâmplă asta, dar te rugăm să revii în scurt timp pentru a accesa informaţiile pe care le doreşti.

#434
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,577
  • Înscris: 26.06.2010
Vodafone.ro nu poate fi accesat momentan, dar muncim de zor să-ţi oferim cea mai buna experienţă online.
Ştim că nu e convenabil, nici nouă nu ne place când se întâmplă asta, dar te rugăm să revii în scurt timp pentru a accesa informaţiile pe care le doreşti.

Attached File  2018-04-02.png   458.25K   31 downloads

Edited by andupustiu, 01 April 2018 - 23:19.


#435
Iert

Iert

    Member

  • Grup: Validating
  • Posts: 589
  • Înscris: 05.08.2017
Pentru utilizator este foarte neplacut:

1. Ca eventuala "intretinere" a sistemului nu a fost anuntata din timp;
2. Ceea ce inseamna ca este o defetiune/deranjament neprevazut;
3. Faptul ca aceste deranjamente sunt frecvente (as zice ca mai dese de cate ori se oprea curentul seara inainte de '89);
4. Nedefinirea termenului "scurt timp". Adica 1 ora, 2 zile, 1 saptamana etc. (si lucrarile la metroul din Drumul Taberei s-au finalizat deja, inca din 2015);
5. Ceea ce inseamna ca cei care remediaza nu au o viziune de ansamblu asupra problemei si a modului (timpului) de remediere;
6. Atitudinea generala a firmei din care rezulta ca serviciul este optional si servit ca atare, necontractual. Pai poate unii tocmai datorita ca acest serviciu este presupus furnizat au facut un abonament sau au achizitionat o cartela (reclama facute de firma);
7. Pentru cei mai batrani se constituie intr-o frustrare suplimentara faptul ca anterior, ani de zile, aplicatia a functionat fara probleme;
8. si altele.

Dar in rest este totul roz, ca si la alte firme! Important este doar sa se incaseze strict la termen factura, ca daca nu, esti penalizat.

La ING chiar au pus alaturi de mesajul de durere ca s-a intamplat o defectiune si un robotel zambitor! Probabil zambeste de durere! Si pe ei ii doare in acelasi loc ca pe cei de la Vodafone ca nu le functioneaza un serviciu! Propun ca si Vodafone sa puna pe pagina de eroare o tanara superba, rujata strident si razand cu gura pana la urechi. Ar mai atenua din frustrarile utilizatorilor bombardati cu reclamele care au ca punct de plecare tocmai aplicatia optionala si necontractuala MyVodafone. Sau trecand in registrul foarte serios, reducerea cu de la 1% la 5% a facturii, din cauza ca nu a functionat aplicatia de la 1 la sa zicem 5 zile. Sincer, eu as prefera sa nu mi se reduca niciodata costul facturii!

Deci ca un punct pozitiv ar fi ca Vodafone se integreaza perfect in peisajul general! Si vorba cuiva: asta meritam si nu mai mult! Ca-i firma "privata" Posted Image sau "de stat" Posted Image.
Attached File  METRO.jpg   454.23K   36 downloads Attached File  ING.jpg   556.44K   35 downloads

#436
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,654
  • Înscris: 21.08.2008
La mine acum e ca mai mereu: contul de cartela nu merge dar cel de abonament da.
Stiu ca se poate accesa *124# dar eu am avut nevoie sa incarc si sa transfer niste euro intre doua cartele si nu am reusit, am apelat la *222, am expus corect problema si am fost ajutat.
Aplicatia are mai multe facilitati, nu numai de a afla "cost control".

#437
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017
Asa este, aplicatia are multe facilitati, din acest motiv as dori sa functioneze mereu fara erori.Altfel, putem incarca o cartela de pe un abonament cu ajutorul serviciului *144#, iar transferul de credit intre cartele putem sa-l facem cu ajutorul serviciului *120#  ramura 2.

#438
andupustiu

andupustiu

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,577
  • Înscris: 26.06.2010

View Postgump4, on 02 aprilie 2018 - 09:02, said:

Asa este, aplicatia are multe facilitati, din acest motiv as dori sa functioneze mereu fara erori.Altfel, putem incarca o cartela de pe un abonament cu ajutorul serviciului *144#, iar transferul de credit intre cartele putem sa-l facem cu ajutorul serviciului *120#  ramura 2.

Nu uita că poți transfera sau primi credit doar de 4 ori într-o lună. Daca ai transferat credit o data mai poți primi credit de la alte numere doar de 3 ori , daca ai transferat credit de 4 ori către alte numere nu mai poți primi nici un credit de la nici un număr timp de 30 de zile.

Edited by andupustiu, 02 April 2018 - 09:43.


#439
lexis1

lexis1

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,110
  • Înscris: 28.02.2018
Cred ca treaba e si mai perversa, daca faci pe 1Aprilie un numar de 3 transferuri si apoi mai faci unul pe 10Mai, cele 30 zile se calculeaza de la data celui de-al 4-lea transfer facut, adica din 10Mai.
Nu se reseteaza lunar contorul, ci se reseteaza de la data celui de-al 4-lea transfer, chiar daca el e facut la o perioada mai mare de 30 de zile.
Alta parte ciudata e ca daca primesti un transfer tu nu poti transfera, si daca transferi tie nu iti mai poate transfera.

#440
khristian78

khristian78

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 7,078
  • Înscris: 04.10.2005
bai... e praf aplicatia myaccount...

#441
misuovidiu

misuovidiu

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 270
  • Înscris: 21.02.2012
Salut..cum fac sa imi apara in aplicatie cate min,sms,mb.etc mai am..asa cum apar la alti utilizatori..sa fie oare prea curand ca abia ieri s-a portat numarul meu la abonament vdf??

#442
danghetau

danghetau

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 19,654
  • Înscris: 21.08.2008
Ce bine era daca nu mai era nevoie sa reintroduci de fiecare data numărul de telefon si parola, este enervant sa tot bagi datele.
Vorbesc de Edge deoarece pe W10 nu e aplicatie.
Pe desktop poti alege sa memoreze datele.

#443
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017
Update disponibil :MyVodafone 3.2.8 (11.04.2018)

#444
danutz1

danutz1

    In zona

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 14,113
  • Înscris: 20.01.2007
Care nu a rezolvat nimic.

Serviciu momentan indisponibil.
Mai incercati...

Care nu a rezolvat nimic.

Serviciu momentan indisponibil.
Mai incercati...

#445
mynameismada

mynameismada

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 3,739
  • Înscris: 05.09.2005
La fel si la mine de dimineață , acum îmi merge.

#446
Robertiniho

Robertiniho

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 02.03.2017
Lista castigator si rezerve la concurs :

https://www.trageril...astigatori.html

Edited by Robertiniho, 12 April 2018 - 18:56.


#447
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

View PostRobertiniho, on 12 aprilie 2018 - 18:54, said:

Lista castigator si rezerve la concurs :

https://www.trageril...astigatori.html
si inregistrarea live de azi de la ora 13.04:

https://web.facebook...55707022404005/

De luni 16 aprilie, noi premii in aplicatia MyVodafone(Samsung S9,abonament gratuit 1 an+alte premii).

#448
ZIGZAG20

ZIGZAG20

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 6,971
  • Înscris: 20.04.2013
Istoricul reîncărcărilor la  voi funcționează? La mine nu a funcționat niciodată.

#449
corcodel10

corcodel10

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 5,226
  • Înscris: 12.12.2011
Serviciu indisponibil momentan - asa mi-a aparut mereu.

#450
gump4

gump4

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,787
  • Înscris: 10.01.2017

View PostZIGZAG20, on 21 aprilie 2018 - 06:42, said:

Istoricul reîncărcărilor la  voi funcționează? La mine nu a funcționat niciodată.
Da , functioneaza normal.
Daca doresti, trimite un mail la ei persoane.fizice_ro @ vodafone.com , cu o captura de ecran cu eroarea respectiva+ codul de abonat/nr.telefon si cere sa-ti rezolve eroarea respectiva.Nu e o chestie generala.(verifica si sa ai ultima varianta de aplicatie, parca 3.2.8).

Anunturi

Chirurgia endoscopică a hipofizei Chirurgia endoscopică a hipofizei

"Standardul de aur" în chirurgia hipofizară îl reprezintă endoscopia transnazală transsfenoidală.

Echipa NeuroHope este antrenată în unul din cele mai mari centre de chirurgie a hipofizei din Europa, Spitalul Foch din Paris, centrul în care a fost introdus pentru prima dată endoscopul în chirurgia transnazală a hipofizei, de către neurochirurgul francez Guiot. Pe lângă tumorile cu origine hipofizară, prin tehnicile endoscopice transnazale pot fi abordate numeroase alte patologii neurochirurgicale.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate