Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#667
Posted 21 December 2015 - 19:19
panaitepaul, on 21 decembrie 2015 - 18:29, said:
Am desfacut astazi un motor LDA97 pentru ca se auzea o bataie si uneori se bloca motorul in PMS. Am gasit intre piston si chiulasa, de fapt mai mult infipt in piston, ca le-am scos cu dalta niste resturi metalice care banuiesc sa fi fost aspirate din fltrul de aer. Au fost ceva suduri pe acolo. Cred ca i-a schimbat gatul sau poate l-a rupt si l-a sudat la loc. Segmentii erau intregi dar nu i-am scos de pe piston ca sa-i masor pe cilindru pentru ca daca se rupe vre-unul nu am ce pune in loc. Supapa de evacuare nu inchide prea bine si va trebui rectificata si l-am sfatuit sa cumpere si un set de segmenti. Oricum, nu am postat numai ca sa ma laud ci am doua nedumeriri: 1. In pastea de sus a cilindrului, pe oglinda lui, lipseste o bucata de otel cam de dimensiunea unei unghii, inclusiv grosimea. Nu incurca cu nimic pentru ca nu ajung pana acolo segmentii. Totusi, cum de a sarit bucata aceea?!! Poate ea era sparta bucati si a strivit-o pistonul intre el si chiulasa?!! 2. Sub cilindru avea o saiba de otel de aproximativ 0,2 mm (nu am masurat-o) dar intre cilindru si chiulasa nu am gasit garnitura!!! Sa fi umblat cineva pe acolo si nu a mai pus-o sau nu a avut deloc? Motorul a pornit si se pare ca merge bine. Nu la toate are garnitura intre chiulasa si cilindru, strange bine chiulasa, il incalzesti, dupa care o strangi si la cald. Unde e bucata sarita, daca nu ajung segmentii, nu are nimic. Te uiti sa nu scape compresie intre chiulasa si cilindru. celbun, on 20 decembrie 2015 - 19:38, said:
Nelamuriri,cat ar trebui sa consume un benzinar de 15 cp ? Consumul e mare,de aceea intreb,reglaj relanti e facut dupa principiul: rotire surub pana cand viteza de rotatie e f mare apoi surubul relanti desurubat pand cand acesta scade la nivelul potrivit. (este corect ?) Compresia e f buna,nu stiu ce segmenti ar trebui,pe piston scrie la 85\85,am cautat dar cred ca sunt mai mute grosimi la segmentii acestia,cu carburatorul am rezolvat ceva dar nu ceva definitiv,merge alt tip de carburator pus decat lombardini ?? se poate face un plutitor pentru carburator ??? In conditii de amator, nu poti face plutitor. Daca lipesti pe al tau, sa nu pui mult cositor . Maresti greutatea si nu e bine. La carburator ,incearca cu surubul desfacut, doua ture, sau strans complect tatoneaza cum merge mai bine. |
#668
Posted 21 December 2015 - 20:14
Am strans cu cheie dinamometrica la 80 pentru ca asa da in carte. Din ce stiu nu se recomanda strangerea la cald.
|
#669
Posted 21 December 2015 - 22:18
Chiar daca nu are garnitura, trebuie stransa, si la cald sa se aseze bine. Daca incepe sa sufle pe langa chiulasa, trebuie pusa garnitura. Incearca totusi.
|
#673
Posted 02 February 2016 - 18:32
Buna!Am un motor Lombardini LDA450,si am bulit pompa de injectie,e vreo sansa sa gasesc una folosita din dezmembrari?Nu am vazut activitate pe aici de vreo luna dar daca aveti careva o idee va rog sa raspundeti.Multam faina.:-)
|
#674
Posted 02 February 2016 - 19:09
northwind, on 02 februarie 2016 - 18:32, said:
Buna!Am un motor Lombardini LDA450,si am bulit pompa de injectie,e vreo sansa sa gasesc una folosita din dezmembrari?Nu am vazut activitate pe aici de vreo luna dar daca aveti careva o idee va rog sa raspundeti.Multam faina.:-) Da incercati pe olx,sunati la cei ce vand motocultoare, poate aveti noroc sa gasiti. |
#675
Posted 04 February 2016 - 21:43
Ai incercat sa intrebi la vre-un atelier de reparatii pentru pompe de injectie? Eventual vre-un meserias mai batran, cu experienta, poate stie de la ce se poate adapta elementul.
|
#676
Posted 05 February 2016 - 10:28
Trebuie sa precizez ca nu e vorba despre elementul care pompeaza,ci despre piesa care tine pistonasul in partea de jos si care-l trage inapoi,dupa ce s-a facut pomparea.
|
|
#677
Posted 05 February 2016 - 19:34
northwind, on 05 februarie 2016 - 10:28, said:
Trebuie sa precizez ca nu e vorba despre elementul care pompeaza,ci despre piesa care tine pistonasul in partea de jos si care-l trage inapoi,dupa ce s-a facut pomparea. Incearca la un atelier, unde repara pompe de injectie, s-ar putea potrivi taler de alt tip de pompa. |
#678
Posted 06 February 2016 - 16:09
Buna ziua,
VA ROG daca ati vrea si daca stie cineva cum asi putea pune pe un valpadana vmc 14 faruri si semnalizari |
#679
Posted 07 February 2016 - 08:17
De ce vrei 14 faruri?
Nu ne-ai spus daca ai sau nu instalatie electrica de vre-un fel pe el: baterie, generator de curent, ... |
#680
Posted 07 February 2016 - 08:39
tybi19, on 06 februarie 2016 - 16:09, said:
Buna ziua, VA ROG daca ati vrea si daca stie cineva cum asi putea pune pe un valpadana vmc 14 faruri si semnalizari Da poti pune, pui baterie, daca nu ai dinam, pui un alternator, dupa asta pui proiectoare, faruri, tot ce vrei. Ar fi bine sa consulti un electrician, daca le pui singur, sa nu uiti cutia cu sigurante. |
#681
Posted 08 February 2016 - 15:33
Am un lombardini lda 91 572 cc pe un tractoras pasquali si sunt demoralizat
Vreau sa ii fac pornirea electrica , am dinamotor iar curand am cumparat si un capac cu decompresor tocmai din Italia, cand sa il montez am observat ca acel capacel pe unde se schimba uleiul nu avea si nu se lovea cu cel vechi, iar a doua problema cand sa il montez am observat ca acea maneta al capacului care impinge prin intermediul unei tije supapa de evacuare ...nu face nimic, nici macar nu o atinge ! nustiu daca este normal si nustiu daca vedeti in poza ...mie mi se pare ca partea de sus a culbutorului de evacuare este polizata ! Este vreo smecherie de facut pe care nu o stiu eu ? Attached FilesEdited by Benderbut, 08 February 2016 - 15:38. |
|
#682
Posted 08 February 2016 - 16:20
Cum am zis tija capacului culbutorilor cu decompresor nu atinge culbutorul de pe evacuare, fiind o distanta de 2 mm !!!
Cum fac ? oare sa smelgheruiesc din capacul culbutorilor 2 mm pentru a ajunge la aceiasi distanta, si sa faca contact tija pe culbutor ? Attached Files |
#683
Posted 08 February 2016 - 19:56
1.Pune o garnitura mai subtite, intre capac si chiulasa.
2. Sau modific capacul existent, asa cum am facut eu, dar vezi daca are gauri preformatate in capac. Incer ca postez, cum am modificat capacul existent, poate te afuta. 3. Daca doresti sa folosesti ce ai cumparat, axul este din OL, incarca cu cateva pct de sudura, unde trebuie sa atinga supapa de evacuare [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/_haTpAc0-GA?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#684
Posted 08 February 2016 - 20:07
Am incercat sa nu pun garnitura dar tot nu atinge axul acela de culbutor, parca doar 1 mm lipseste ca sa faca contact si sa apese culbutorul...oare sa incerc sa`` mananc`` din marginea capacului culbutorului 1 mm ?
Nu avea gauri preformate cel original , din cauza asta am luat unul gata facut...am crezut ca se potriveste bine dar... Sau voi incerca sa fac o tabla dupa forma axului ...si sa o montez pe ax...bine ca acum stiu despre ce este vorba , multumesc Vasile! Edited by Benderbut, 08 February 2016 - 20:13. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users