Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra

Chiar se platesc pensiile la term...
 cu autorulota prin BZ

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU

Solicitare documente emag
 Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto

Ariston "Genus One+" 24kw...

Saci moloz - unde ii pot arunca?
 Problema respingere memorie supli...

Posibila virusare

Material opac developat filme

Caramida de sticla la exterior
 

Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1253 replies to this topic

#631
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009
Este bun vreunul din aceste comutatoare ?

Attached Files



#632
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,610
  • Înscris: 23.09.2009
M-am gandit la asa ceva;

Attached Files



#633
panaitepaul

panaitepaul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 353
  • Înscris: 12.08.2009

 celbun, on 10 decembrie 2015 - 18:51, said:

sall,probleme la carburator Lombardini.
curge benzina la greu,cuiul pontou inchide,am incercat sa reglez,nu vad semnul de nivel,benzina
am umbat la cuiul pontou,am reglat ca distanta dintre cui si plutitor cam 2 mm(este ok ????)
cum se regleaza acea distanta? cand trag socul curge benzina
cum pot afla date despre segmenti,pe piston scrie la85/85
inteleg ca sunt diferite grosimi ???

Poza pe care ai postat-o e neconcludenta. La fel si informatiile pe care le-ai postat.
Verifica cuiul pointeau in felul urmator: cu carburatorul desfacut si plutitorul apasand pe cuiul pointeau prin greutatea lui (adica tinand carburatorul invers decat pozitia sa normala de functionare de obicei), trage prin furtunul de alimetare. Ar trebui sa mentina vacuum-ul.
Nu am inteles intre ce si ce este distanta de 2 mm. O poza ar lamuri.
Fa poze in care sa se vada interiorul paharului acela de la camera de nivel constant si altele in care sa se vada corpul carburatorului cu cuiul pointeau si plutitorul montate corect si sprijinit pe cuiul pointeau.
Ce treaba are socul cu cuiul pointeau si cu cursul benzinei? Socul este o clapeta care obtureaza admisia de aer si in felul acesta imbogateste amestecul carburant pentru pornire. Nu cumva confunzi socul cu dispozitivul de inecare a carburatorului? Fa poza si pentru acesta.
Pentru segmenti incearca sa te uiti in lista de pe site-ul acesta. Au destul de multe date. http://www.ermeko.ro...page=1&ordine=1

 vasilemet, on 11 decembrie 2015 - 01:19, said:

Atasez foto cu motorul folosit = Dinamaotor de la auto cu trei roti, italian, Piagio Ape

Sa inteleg ca de fapt dinamotorul dumneavoastra este de fapt un dinam? Care este rolul lui pe vehiculul de pe care a fost luat? Dinam, electromotor sau ambele? Daca este si dinam si electromotor (dinamotor) sau daca este folosit ca electromotor de pornire atunci cred ca cel mai simplu si sigur este sa folositi releul sau de cuplare.
Solutia propusa de @vasile56 ar merita incercata dar numai asa cum a propus: legand in paralel toate cele trei cai de cuplare. Totusi m-as mira sa reziste. Intrerupatorul acela cred ca este de la motoare trifazice. 1kw:220V=4,54A. Dar 1kw:12V=83.33A. La 5 amperi rezista. La 83 de amperi ... discutabil. Asta daca electromotorul dumneavoastra are 1KW. Mie mi-e teama insa ca in timpul pornirii s-ar putea sa depasiti 100A. (De asta era nevoie si de cabluri groase.) Eu cred ca impusca contactele. Pastilele din contactul acela au cam 2mm in diametru si cam 1 mm grosime sau chiar mai mici. Pastilele dintr-un solenoid de la electromotorul de pornire au cam 1cm diametru si 5mm grosime. Eu as cauta un releu care sa reziste la 200A la 12V si tensiunea de comanda la 12V si atunci puteti pune si un contact ca cele postate de dumneavoastra. Cel mai sigur si ieftin ramane tot un solenoid auto de la dezmembrari din care demontati parghia care cupleaza bendix-ul.
Intrerupatoarele postate de dumneavoastra mi se par mult prea mici pentru a fi folosite fara releu de protectie.

Edited by panaitepaul, 11 December 2015 - 07:22.


#634
ioan56

ioan56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.02.2015

 celbun, on 10 decembrie 2015 - 18:51, said:

sall,probleme la carburator Lombardini.
curge benzina la greu,cuiul pontou inchide,am incercat sa reglez,nu vad semnul de nivel,benzina
am umbat la cuiul pontou,am reglat ca distanta dintre cui si plutitor cam 2 mm(este ok ????)
cum se regleaza acea distanta? cand trag socul curge benzina
cum pot afla date despre segmenti,pe piston scrie la85/85
inteleg ca sunt diferite grosimi ???

Nu se rgleaza nimic la plutitor, se pune asa cum  e.Cuiul pontou  ,daca curge ,se scimba sau se slefuieste dar nu prea tine.

#635
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009
In postul nr  #630, sunt foto cu dinamotorul si parca vad inscriptionat 12V-10A.
Electromotorul este si dinam.
Masinile de la Piagio sunt cele cu trei roti, au motoare de motocilcleta, parca 250 cmc  (dar exista si o dotare cu motor diesel).
In video cu prima pornire se vede flama la borna +
O sa incerc prima data sa cumpar un releu auto sh (in Bucuresti cei de la dezmembrari practica preturi ff mari), dar cei din sat Stalpu-pe sos spre Alexandria au preturi si mai mari.

#636
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,610
  • Înscris: 23.09.2009

 vasile59, on 11 decembrie 2015 - 05:28, said:

M-am gandit la asa ceva;
Exista si intrerupatoare la 25A, care legate in paralel vor rezista(3X25=75).
Sunt relativ "pe toate gardurile"Posted Image
Uite unul aici.

Edited by vasile59, 11 December 2015 - 12:04.


#637
scaiba

scaiba

    Pastafarian

  • Grup: Validating
  • Posts: 12,602
  • Înscris: 03.11.2006
Și altul dincoace.

#638
ioan56

ioan56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.02.2015
Releul postat de @scaiba, se poate adapta la dinamotor. Si e mai bun, decat acele intrerupatoare.

#639
panaitepaul

panaitepaul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 353
  • Înscris: 12.08.2009

 ioan56, on 11 decembrie 2015 - 08:15, said:


Nu se rgleaza nimic la plutitor, se pune asa cum  e.Cuiul pontou  ,daca curge ,se scimba sau se slefuieste dar nu prea tine.
La cuiul pointeau nu se regleaza nimic dar cu ajutorul lui se regleaza nivelul in camera de nivel constant.

#640
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,610
  • Înscris: 23.09.2009
Intorci carburatorul si trebuie sa ai o distanta de ~ 5-6 mm intre plutitor si garnitura de la capac.

#641
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009
Cer o parere.
Daca demontez frezele de pe axul motocultorului si in locul lor montez doua axe , stg/dr , ce au sudate platbanda in V (trinciatore in italiana), adica maruntitoare de iarba.
Am iarba=balarii multe in curte, de care doresc sa scap (daca chem vecini care au animale, propun sa o cosesc eu, si sa le-o transport in curte, sa le fac si capita).
Astazi m-am "rupt" si am cumparat o roata , ptr reglare adancime frezare.

Attached Files



#642
panaitepaul

panaitepaul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 353
  • Înscris: 12.08.2009
Pentru iarbă de ce nu folositi un trimmer? O motocositoare cu fir sau cu lame?
In ceea ce priveste vecinii vedeti ca trebuie să o luati tot dumneavoastră din capita sa o puneti in iesle.
Iar la freza din ce stiu din manualul de la a mea are reglaj pe adâncime.

Edited by panaitepaul, 12 December 2015 - 21:49.


#643
panaitepaul

panaitepaul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 353
  • Înscris: 12.08.2009
Freza dumneavoastra nu are reglajele acestea?
In prima imagine se regleaza adancimea de lucru. In cea de a doua se regleaza carcasa de protectie.

Attached Files



#644
vasilemet

vasilemet

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,459
  • Înscris: 05.10.2009
@ panaitepaul, te rog scrie Vasile, simplu, fara titlul de noblete.
Are aceste reglaje, este reglat ptr minim adancime, dar solul o trage in jos. M-am chinuit in primavara dupa ploile ce au cazut, submarin era.
La cap de rand bagam umerii sub coarne sa o scot din pamant.
Este adevarat ca nu am ales momentul potrivit si pamantul era zvantat doar la suprafata, dar -moment potrivit- nu a existat in zona mea, a plouat mai mereu.
Am montat rotile de la motosapatoarea Dragon, dar le-a "scuipat" imediat.
Incercand sa frezez in alta parte unde terenul mai inalt, a dat de cateva radacini in sol, a plecat rapid din mainile mele si m-am speriat.
Daca montez roata  dupa, regelez progresiv adancimea de frezare.
Te rog, daca se poate , atasaza manualul tau, poate ajuta si alti colegi de forum.
Si revin, cer parerea ta, daca demontez frezele si montez in locul lor doua axe scurte cu V-uri de taiat iarba, ce au montat in capat cate un rulment, o cosi bine iarba (tunda/ toaca/marunteste)

Attached Files


Edited by vasilemet, 13 December 2015 - 10:43.


#645
celbun

celbun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 08.09.2008
revin cu  poze despre carburator

acea crapatura de joss a inchis oarecum prin inlocuirea acelei sigurante cu o saiba pilita cana la inchiderea acelei crapaturi.[este ok  ???]
dar curge benzina .
in rezervor am anulat una din iesiri,petrol.

Attached Files


Edited by celbun, 13 December 2015 - 14:40.


#646
celbun

celbun

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 102
  • Înscris: 08.09.2008

 celbun, on 13 decembrie 2015 - 14:28, said:

revin cu  poze despre carburator

acea crapatura de joss a inchis oarecum prin inlocuirea acelei sigurante cu o saiba pilita cana la inchiderea acelei crapaturi.[este ok  ???]
dar curge benzina .
in rezervor am anulat una din iesiri,petrol.

Attached Files


Edited by celbun, 13 December 2015 - 16:12.


#647
ioan56

ioan56

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 240
  • Înscris: 24.02.2015

 vasilemet, on 12 decembrie 2015 - 18:32, said:

Cer o parere.
Daca demontez frezele de pe axul motocultorului si in locul lor montez doua axe , stg/dr , ce au sudate platbanda in V (trinciatore in italiana), adica maruntitoare de iarba.
Am iarba=balarii multe in curte, de care doresc sa scap (daca chem vecini care au animale, propun sa o cosesc eu, si sa le-o transport in curte, sa le fac si capita).
Astazi m-am "rupt" si am cumparat o roata , ptr reglare adancime frezare.

Nu ai turatie destula sa-ti taieiarba trincia, are turatie mare.

#648
panaitepaul

panaitepaul

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 353
  • Înscris: 12.08.2009
@celbun, crapatura aceea nici intr-un caz nu e buna. Acolo in interior ar trebui sa ai un jiclor si tubul emulsor (un tub cu gaurele). Filetele lor sunt in regula? Daca nu stau cum trebuie la locul lor s-ar putea sa ai probleme. Ele furnizeaza benzina pentru functionarea motorului in plina sarcina. Pentru ralanti ar trebui sa fie altele. De asemeni, in tubul acela care s-a crăpat intra si surubul care tine capacul de la camera de nivel constant. Daca acela nu strange cum trebuie ar putea sa fie motivul pentru care nu etanseaza. De altfel cred ca de asta a si crapat: a fost strans prea tare.
Nu mi-ai spus insa daca ai facut testul cuiului pointeau asa cum ti-am spus: cu carburatorul intors invers (plutitorul apasa pe cuiul pinteau), cu camera de nivel constant in sus, daca sugi din furtunasul prin care vine benzina de la rezervor, ar trebui sa mentina vacuum-ul.
In poza 3 ceea ce se vede este cuiul pointeau sau stutul pentru inecarea carburatorului, adica un buton pe care apesi ca sa lasi in jos plutitorul ca sa cresti nevelul benzinei? Sunt multe carburatoare care au un astfel de buton.
Verifica si plutitorul sa nu fie spart: scufunda-l in benzina in intregime cateva ore (pui ceva greu pe el) si apoi scutura-l ca sa vezi daca in el a patruns benzina.
Reglarea nevelului din camera de nivel constant la modelul acela cred ca se face prin adaugarea/scoaterea unor saibe de sub scaunul cuiului pointeau. Nu umbla acolo decat daca este in regula si cuiul si plutitorul.
Nu se vede in imagini socul. Are sau nu are si porneste doar inecand carburatorul?

@vasilemet, voi incerca sa ma adresez fara formule de politete dar imi va fi greu. Am putin mai mult de jumatate din varsta ta, si macar pentru asta se cam cere respect.
Nu am vazut niciodata de aproape un astfel de utilaj asa ca parerea mea este mai putin importanta. Sper ca este vorba de utilajele cu care se cosesc acostamentele drumurilor (ca cel din imaginea atasata). Cel putin asa arata. Eu mi-am inchipuit insa ca in interior sunt niste lanturi, nu niste cutite. Trebuie insa o turatie destul de mare in ambele cazuri (aceeasi parere vad ca o are si @ioan56) pentru a putea taia si toca iarba. Turatia de la priza tractorasului meu nu-i nici pe departe asa de mare.
Eu as merge insa pe varianta motocositoarelor cu fir. Prin Dedeman si alte magazine asemanatoare, unele ieftine, nu de firma, nu depasesc 300 - 400 - 500 lei. Prin targuri, unele sh sunt chiar mult mai ieftine. Nu cred ca e mai ieftin sa confectionezi /testezi/ reglezi utilajul din poze, mai ales ca trebuie facut sa fie utilizat in siguranta pentru utilizator si pentru persoanele si obiectele din jur. Trimmer-ele din ce stiu ajung la 10 000 rot/min. La turatia aceea, o piatra zvarlita, un cutit rupt, face daune mari.
Manualul pentru freza il am numai in italiana descarcat de pe internet dupa un link tot de pe topicul acesta sau de pe cel de la tractorasul Pasquali.
Roata aceea la freza nu stiu cat e de utila. Trebuie sa mearga prin pamant frezat deja. In manual roata aceea a lui este pentru transport si se demonteaza in timpul lucrului. Poate mai bine o sina cum e plazul plugului sa o folosesti pentru a forta freza sa nu se ingroape prea tare (montata ca linia rosie desenata de mine pe imaginea3). Sau poate folosirea unei viteze de inaintare mai mare in timpul lucrului...

Attached Files


Edited by panaitepaul, 13 December 2015 - 18:42.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate