Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#379
Posted 19 January 2015 - 13:24
Toti secmentii au acea tesitura?! Uite ceva aici...
Se pare ca tesitura in sus se pune pe primul si al 2 canal de sus;tesitura in jos de la canalul2 in jos ...sper sa fi inteles bine http://www.piese-uti...enti-motor.html |
#380
Posted 19 January 2015 - 13:34
Site-ul ala e tradus foarte rau, nu prea se intelege nimic .
Da am inteles, primul si al doilea cu tesitura in sus si cel de-al treilea cu tesitura in jos, iti multumesc din nou esti cel mai tare. Tot cei 3 segmenti au tesitura aia , doar segemntul de ulei nu are tesitura. Edited by Benderbut, 19 January 2015 - 13:40. |
#381
Posted 19 January 2015 - 13:42
Da traducerea este praf;totusi este logic la partea de sus sa fie fig 2,eventual si al 2-lea canal;pe canalul 3 tesitura in jos.
Logica mea ar fi ceva de genul... piston sus-detenta-secmentul este presat catre in jos si prin spatiul de montaj dintre secment si piston intra gaze,care preseaza secmentul pe cilindru; secmentul 2 se comporta la fel; secmentul 3 cu tesitura in jos se va comporta putin diferit ,prin [inclinarea] lui in canalul pistonului acesta pastrand un strat de ulei intre muchia inferioara exterioara si muchia superioara( a secmentului).... |
#382
Posted 19 January 2015 - 14:18
pe segmenti nu ai in colt o inscriptie? nu scrie TOP?
daca scrie TOP se pune cu fata in sus. |
#383
Posted 19 January 2015 - 14:25
salut.am si eu un motocultor pascuali946 cu motor lda100.ca ulei motor folosesc 15w30 dar nu stiu daca e bine.pana acum nu am avut probleme.
de mentionat ca eu il folosesc din primavara pana toamna. la uleiul din grup nu am umblat de cand l-am achizitionat dar pare ok la culoare(galbui)in scimb nu am joja la dopul din stanga.nivelul este cam1cm sub buza dopului. este bine asa? o intrebare pt astragot daca este amabil,se potrivesc segmentii de la deutz la120 setul? |
#384
Posted 19 January 2015 - 16:57
scuze ca respund cam tirziu da se potrivesc singurul fapt primul segment de deutz ii conic si originalul drept dar cotele sint aceliasi eu am schimbat si iam pus de deutz
|
#385
Posted 19 January 2015 - 18:27
#386
Posted 19 January 2015 - 19:01
si ai schimbat de mult timp segmentii?ai mai lucrat cu el de cand i-ai schimbat ?nu are nici o problema daca acel segment e conic nu?
multumesc ptr raspuns. |
#387
Posted 19 January 2015 - 19:04
TOP in sus...asa scrie in general pe majoritatea secmentilor de pe canalul nr 2(de sus) care ,in general,sunt diferiti ca si sectiune, de ceilalti.
|
#388
Posted 19 January 2015 - 19:36
mihaitas, on 19 ianuarie 2015 - 19:01, said:
si ai schimbat de mult timp segmentii?ai mai lucrat cu el de cand i-ai schimbat ?nu are nici o problema daca acel segment e conic nu? multumesc ptr raspuns. Nu am pornit niciodata un motor lombardini , acum e prima tentativa. Va rog frumos daca aveti dinamotor motor cu pornire la cheie, as dori sa stiu ce diametru are fulia motorului si fulia dinamotorului , pentru a putea pune si eu fulii si curea. [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KeMuFI6rqH0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by Benderbut, 19 January 2015 - 20:05. |
|
#389
Posted 19 January 2015 - 21:20
ceva nu e ok!
verifica injectorul dacă pulverizează fin motorina. mie mi se pare ca nu, pentru ca nu ai recul suficient, și ăsta înseamnă ca nu are ce compresa pistonul. plus ca atunci când tragi de sfoara se aud ceva zgomote cam ciudate, se ating ceva table? încearcă și cu 5 ml de motorina pe admisie pe la bușonul de lângă capacul culbutorilor care face legătura cu galeria de admisie. |
#390
Posted 19 January 2015 - 22:01
Maine dimineata o sa verific injectorul daca pulverizeaza motorina. apoi daca nu pulverizeaza motorina , oare sa desfac injectorul?
Zgomotele sunt facute de funie si de fulia care inca nu are suruburile stranse bine de acea ''volanta''care face aer motorului, in rest nu se aud zgomote de la motor. Cred ca voi monta roata din fata pentru a trage la sfoara mai bine asta daca injectorul pulverizeaza motorina, daca nu pulverizeaza parca nu as mai vrea sa invart de fulie sa nu stric pompa de injectie, nu ? Edited by Benderbut, 19 January 2015 - 22:02. |
#391
Posted 19 January 2015 - 22:19
Poti face un [reglaj] al injectorului dupa...ureche.Nu este de ras,dar nici departe....Demontezi injectorul din chiulasa,slabesti piulita(capacul) de la surubul de reglaj,dupa ce ai demontat surubul de retur.De regula se poate regla cu un imbus de 5mm.Cu injectorul scos de pe motor si racordat la pompa injectie,tragi de demaror(atentie ca se va roti motorul mult mai usor)cu viteza cu care crezi ca poti trage cu injectorul montat. Urmaresti daca injectorul pulverizeaza;daca nu,slabesti surubul de reglaj pana cand injectorul pulverizeaza.
Trebuie avut in vedere ca scaderea presiunii de injectie,duce la consum marit de motorina si in unele cazuri chiar o pornire mai grea. |
#392
Posted 20 January 2015 - 05:46
referitor la dinamomotor pentru pornire electrica, nu ai cum sa faci ăsta fără sa faci un decompresor motorului.
Edited by bogdanhbc, 20 January 2015 - 05:47. |
#393
Posted 20 January 2015 - 13:34
Pe un forum italian cineva a reusit sa moneze fulii cu pornire la cheie ,adica sa treaca de punctul de compresie datorita raportul fuliilor, dar apoi nustiu daca ii mai incarca bateria peste 13 volt , de asta am intrebat poate ati facut si voi asa ceva.
Este complicat de montat acel decompresor? Unde se pune? Oare se gaseste si pentru LDA 91? Pentru ca daca nu se gaseste , as dori sa montez o fulie mare cat volanta ca sa poata invarti motorul , ce spuneti ? Attached FilesEdited by Benderbut, 20 January 2015 - 13:48. |
|
#394
Posted 20 January 2015 - 14:21
ca sa il pornesti la curea, din punctul meu de vedere iti trebuie curea cu dinti pentru o aderenta mai buna, si fulia dinamotorului sa fie supradimentionata ca sa iti poata da peste cap pistonul ...
|
#395
Posted 20 January 2015 - 15:01
Bogdane...ai incurcat borcanele.... Cu fulie mare la dinammomotor(demaror),acesta nu va mai avea cuplu suficient sa invinga compresia.Cu fulie mica la demaror ,va avea suficient cuplu,insa dupa pornirea motorului,demarorul va atinge turatii greu de suportat si se va distruge.Daca se slabeste cureaua,aceasta tot se va freca(toca)...
Eu v-as propune folosirea unui demaror normal si intre acesta si volanta moto o rola de cauciuc dur care sa se autopreseze intre volanta si demaror in momentul pornirii.Eventual se poate presa o bucsa cilindrica la exterior ,peste pinionul bendixului. Cred ca asemenea role presoare se gasesc pe la scutere-nu sunt sigur...Ce parere aveti de idee? |
#396
Posted 20 January 2015 - 15:32
da, ai dreptate, le-am incurcat ( la cate calcule de fulii fac acu la cositoarea mea) )
|
Anunturi
Bun venit pe Forumul Softpedia!
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users