Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...

Cat de riscant e sa rezerv un hot...
 Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...

Huawei Pura 70/Pro/Ultra
 Chiar se platesc pensiile la term...

Cu autorulota prin jud. Buzau

Cuptor Electrolux EOE7C31Z, cum i...

Cablu Corsair 600W GPU
 Solicitare documente emag

Uzucapiune teren intravilan

Recomandare aparat foto pt fotogr...

Ariston "Genus One+" 24kw...
 

Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1253 replies to this topic

#379
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Toti secmentii au acea tesitura?!  Uite ceva aici...
Se pare ca tesitura in sus se pune pe primul si al 2 canal de sus;tesitura in jos de la canalul2 in jos ...sper sa fi inteles bine

http://www.piese-uti...enti-motor.html

#380
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Site-ul ala e tradus foarte rau, nu prea se intelege nimic .

Da am inteles, primul si al doilea cu tesitura in sus si cel de-al treilea cu tesitura in jos, iti multumesc din nou esti cel mai tare.

Tot cei 3 segmenti au tesitura aia , doar segemntul de ulei nu are tesitura.

Edited by Benderbut, 19 January 2015 - 13:40.


#381
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Da traducerea este praf;totusi este logic la partea de sus sa fie fig 2,eventual si al 2-lea canal;pe canalul 3 tesitura in jos.
Logica mea ar fi ceva de genul...
piston sus-detenta-secmentul este presat catre in jos si prin spatiul de montaj dintre secment si piston intra gaze,care preseaza secmentul pe cilindru; secmentul 2 se comporta la fel; secmentul 3 cu tesitura in jos se va comporta putin diferit ,prin [inclinarea] lui in canalul pistonului acesta pastrand un strat de ulei intre muchia inferioara  exterioara si muchia superioara( a secmentului)....

#382
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
pe segmenti nu ai in colt o inscriptie? nu scrie TOP?

daca scrie TOP se pune cu fata in sus.

#383
mihaitas

mihaitas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 02.03.2011
salut.am si eu un motocultor pascuali946 cu motor lda100.ca ulei motor folosesc 15w30 dar nu stiu daca e bine.pana acum nu am avut probleme.
de mentionat ca eu il folosesc din primavara pana toamna.
la uleiul din grup nu am umblat de cand l-am achizitionat dar pare ok la culoare(galbui)in scimb nu am joja la dopul din stanga.nivelul este cam1cm sub buza dopului.
este bine asa?

o intrebare pt astragot daca este amabil,se potrivesc segmentii de la deutz la120 setul?

#384
astragot

astragot

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 29.08.2013
scuze ca respund cam tirziu da se potrivesc singurul fapt primul segment de deutz ii conic si originalul drept dar cotele sint aceliasi eu am schimbat si iam pus de deutz

#385
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014

View Postbogdanhbc, on 19 ianuarie 2015 - 14:18, said:

pe segmenti nu ai in colt o inscriptie? nu scrie TOP?

daca scrie TOP se pune cu fata in sus.
Intradevar avea o inscriptie scria gen ''KENIE TOP'' .

#386
mihaitas

mihaitas

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 22
  • Înscris: 02.03.2011
si ai schimbat de mult timp segmentii?ai mai lucrat cu el de cand i-ai schimbat ?nu are nici o problema daca acel segment e conic nu?
multumesc ptr raspuns.

#387
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
TOP in sus...asa scrie in general pe majoritatea secmentilor de pe canalul nr 2(de sus) care ,in general,sunt diferiti ca si sectiune, de ceilalti.

#388
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014

View Postmihaitas, on 19 ianuarie 2015 - 19:01, said:

si ai schimbat de mult timp segmentii?ai mai lucrat cu el de cand i-ai schimbat ?nu are nici o problema daca acel segment e conic nu?
multumesc ptr raspuns.
Nu e conic , are doar asa o tesitura...important e sa aiba compresie si sa mearga . Inainte nu avea compresie deloc , de fapt l-am cumparat nefunctional. Acum de abia se invarte asa de multa compresia are, maine mai ramane sa demontez injectorul sa vedem daca scuipa motorina cand invart de fulie.
Nu am pornit niciodata un motor lombardini , acum e prima tentativa.

Va rog frumos daca aveti dinamotor motor cu pornire la cheie, as dori sa stiu ce diametru are fulia motorului si fulia dinamotorului , pentru a putea pune si eu fulii si curea.
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/KeMuFI6rqH0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by Benderbut, 19 January 2015 - 20:05.


#389
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
ceva nu e ok!

verifica injectorul  dacă pulverizează fin motorina. mie mi se pare ca nu, pentru ca nu ai recul suficient, și ăsta înseamnă ca nu are ce compresa pistonul.
plus ca atunci când tragi de sfoara se aud ceva zgomote cam ciudate, se ating ceva table?

încearcă și cu 5 ml de motorina pe admisie pe la bușonul de lângă capacul culbutorilor care face legătura cu galeria de admisie.

#390
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Maine dimineata o sa verific injectorul daca pulverizeaza motorina. apoi daca nu pulverizeaza motorina , oare sa desfac injectorul?

Zgomotele sunt facute de funie si de fulia care inca nu are suruburile stranse bine de acea ''volanta''care face aer motorului, in rest nu se aud zgomote de la motor.

Cred ca voi monta roata din fata pentru a trage la sfoara mai bine asta daca injectorul pulverizeaza motorina, daca nu pulverizeaza parca nu as mai vrea sa invart de fulie sa nu stric pompa de injectie, nu ?

Edited by Benderbut, 19 January 2015 - 22:02.


#391
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Poti face un [reglaj] al injectorului dupa...ureche.Nu este de ras,dar nici departe....Demontezi injectorul din chiulasa,slabesti piulita(capacul) de la surubul de reglaj,dupa ce ai demontat surubul de retur.De regula se poate regla cu un imbus de 5mm.Cu injectorul scos de pe motor si racordat la pompa injectie,tragi de demaror(atentie ca se va roti motorul mult mai usor)cu viteza cu care crezi ca poti trage cu injectorul montat. Urmaresti daca injectorul pulverizeaza;daca nu,slabesti surubul de reglaj pana cand injectorul pulverizeaza.
Trebuie avut in vedere ca scaderea presiunii de injectie,duce la consum marit de motorina si in unele cazuri chiar o pornire mai grea.

#392
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
referitor  la dinamomotor pentru pornire electrica, nu ai cum sa faci ăsta fără sa faci un decompresor  motorului.

Edited by bogdanhbc, 20 January 2015 - 05:47.


#393
Benderbut

Benderbut

    viking member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 8,722
  • Înscris: 11.12.2014
Pe un forum italian cineva a reusit sa moneze fulii cu pornire la cheie ,adica sa treaca de punctul de compresie datorita raportul fuliilor, dar apoi nustiu daca ii mai incarca bateria peste 13 volt , de asta am intrebat poate ati facut si voi asa ceva.

Este complicat de montat acel decompresor? Unde se pune? Oare se gaseste si pentru LDA 91? Pentru ca daca nu se gaseste , as dori sa montez o fulie mare cat volanta ca sa poata invarti motorul , ce spuneti ?

Attached Files


Edited by Benderbut, 20 January 2015 - 13:48.


#394
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
ca sa il pornesti la curea, din punctul meu de vedere iti trebuie curea cu dinti pentru o aderenta mai buna, si fulia dinamotorului sa fie supradimentionata ca sa iti poata da peste cap pistonul ...

#395
gcom61

gcom61

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,824
  • Înscris: 21.01.2007
Bogdane...ai incurcat borcanele.... Cu fulie mare la dinammomotor(demaror),acesta nu va mai avea cuplu suficient sa invinga compresia.Cu fulie mica la demaror ,va avea suficient cuplu,insa dupa pornirea motorului,demarorul va atinge turatii greu de suportat si se va distruge.Daca se slabeste cureaua,aceasta tot se va freca(toca)...
Eu v-as propune folosirea unui demaror  normal si intre acesta si volanta moto o rola de cauciuc dur care sa se autopreseze intre volanta si demaror in momentul pornirii.Eventual se poate presa o bucsa cilindrica la exterior ,peste pinionul bendixului.
Cred ca asemenea role presoare se gasesc pe la scutere-nu sunt sigur...Ce parere aveti de idee?

#396
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
da, ai dreptate, le-am incurcat ( la cate calcule de fulii fac acu la cositoarea mea) :))

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate