Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!
 La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...
 Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...
 Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 

Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare

* * * * * 1 votes
  • Please log in to reply
1253 replies to this topic

#199
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

View PostManoleMarius, on 28 aprilie 2014 - 21:57, said:

Uleiul 2t in motorina ajuta la ungere ...cauta pe google Posted Image .Daca lucrez 75-80% din turatie se misca greu , cat te-a costat reparatia injectorului?


Am citit despre motorina+ulei 2T si parerile sunt pro. Am pus si eu azi 25 de ml la un plin de 5 litri si am prasit putin in vie. Eu auditiv si fizic nu simt o schimbare in functionare, dar daca e testata treaba si ajuta, de ce nu.

Tu ai vazut diferenta cu motorina simpla si motorina+ulei2T? Eu folosesc doar motorina de la rompetrol, care cica ar fi aditivata.

Tararea unui injector costa 50 de lei, dar pe mine reparatia( tarare, reglaje) in jur de 150 de lei.

#200
ManoleMarius

ManoleMarius

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 6
  • Înscris: 03.04.2014

View Postbogdanhbc, on 29 aprilie 2014 - 21:20, said:

Am citit despre motorina+ulei 2T si parerile sunt pro. Am pus si eu azi 25 de ml la un plin de 5 litri si am prasit putin in vie. Eu auditiv si fizic nu simt o schimbare in functionare, dar daca e testata treaba si ajuta, de ce nu.

Tu ai vazut diferenta cu motorina simpla si motorina+ulei2T? Eu folosesc doar motorina de la rompetrol, care cica ar fi aditivata.

Tararea unui injector costa 50 de lei, dar pe mine reparatia( tarare, reglaje) in jur de 150 de lei.
Salut. Multumesc de raspunsul oferit la intrebarea mea , nu`i mult 50 de lei .
Ulei de 2T ajuta mult pompa + injectoarele dar la masini care alea fac mii de km . Iar la mine poate sa fi fost doar efectul placebo ,  ft putin la relanti merge mai rotund nu trancane asa tare .
La motoarele noastre diesel cu injectie mecanica putem folosi fara frica(vezi video) , iar eu am sa bag si la tractorul U650 care il am la bunici Posted Image [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/GWAgQVnncnE?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Edited by ManoleMarius, 30 April 2014 - 18:37.


#201
nicumavro

nicumavro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 27.04.2014
MULTUMESC MULT PENTRU RASPUNSURI.. AS MAI AVEA O INTREBARE ... DACA DEMONTEZ SURUBURILE  DIN POZA URMATOARE POT DEMONTA FREZA SI SA MONTEZ O CUPLA PENTRU O REMORCUTA?

Attached Files



#202
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Nu merge.Pentru remorca ar trebui sa ai o priza mai sus.

Edited by ddaannii, 04 May 2014 - 21:02.


#203
nicumavro

nicumavro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 27.04.2014

View Postddaannii, on 04 mai 2014 - 20:58, said:

Nu merge.Pentru remorca ar trebui sa ai o priza mai sus.

Pai atunci nu pot sa atasez la ea nici remorca nici plug?

Attached Files


Edited by scaiba, 04 May 2014 - 22:03.
Am editat scrierea cu capitale.


#204
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
AAA,pai credeam ca zici de cupla cu cardan,da asa fara, merge si plug si prasitoare si altele.

Edited by ddaannii, 04 May 2014 - 21:15.


#205
nicumavro

nicumavro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 27.04.2014
Sau sa-i sudez mai sus cupla in locul asta?


View Postddaannii, on 04 mai 2014 - 21:12, said:

AAA,pai credeam ca zici de cupla cu cardan,da asa fara, merge si plug si prasitoare si altele.

Deci as putea sa dau jos freza si in suruburile alea sa montez o cupla la care sa pot atasa  o remorca sau plug..

Attached Files


Edited by scaiba, 04 May 2014 - 22:05.
Am editat scrierea cu capitale.


#206
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
La suruburile alea de la freza e cam cu cantec si de sudat nu stiu ce sa zic cat de gros e peretele ala si ce material,desi cred ca e fonta.
Da poate mai vin si alti cu o idee mai sigura.

Da ce rol are toba aia prinsa cu sarma acolo?

Edited by ddaannii, 04 May 2014 - 21:49.


#207
nicumavro

nicumavro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 27.04.2014

View Postddaannii, on 04 mai 2014 - 21:27, said:

La suruburile alea de la freza e cam cu cantec si de sudat nu stiu ce sa zic cat de gros e peretele ala si ce material,desi cred ca e fonta.
Da poate mai vin si alti cu o idee mai sigura.

Da ce rol are toba aia prinsa cu sarma acolo?

Asa l-am cumparat... cred ca deviaza fumul ...si mai atenuiaza din zgomot

Edited by scaiba, 04 May 2014 - 22:06.
Am editat scrierea cu capitale.


#208
ddaannii

ddaannii

    Haiduc

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,804
  • Înscris: 26.04.2011
Nu e chiar bine,(parerea mea) sa o dai jos si de face el zgomot mai mare,dar merge mai usor fara.

Edited by ddaannii, 04 May 2014 - 21:58.


#209
vasile59

vasile59

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,610
  • Înscris: 23.09.2009
Nu o da jos.Nu o sa mearga mai usor, eventual o sa te surzeasca

#210
cristian68n

cristian68n

    Member

  • Grup: Members
  • Posts: 973
  • Înscris: 01.06.2012

View Postnicumavro, on 04 mai 2014 - 21:17, said:

Deci as putea sa dau jos freza si in suruburile alea sa montez o cupla la care sa pot atasa  o remorca sau plug..
Da se poate ,dar prima data demonteaza freza ,apoi faci un sablon din carton cu gaurile repective unde vin suruburile,apoi din tabla groasa (10 mm) faci un model de cupla (in forma de L ) prinsa si sus undeva dela suruburile de la flansa ghidonului pe care prinzi prin sudura o bucata de profil U gaurita dupa modelul de cupla a remorcii pe care o vei utiliza...mai multe detalii vei gasi pe topicul accesorii motcultoare....
http://forum.softped...e/page__st__720Attached File  Cupla remorca 1.JPG   238.72K   50 downloadshttp://forum.softped...29467_thumb.jpg
Scuze pentru desen,dar nu am avut la indemina alta imagine...Posted Image
Pune o fotografie dupa ce demontezi freza din lateral/fata...

Edited by cristian68n, 05 May 2014 - 09:03.


#211
nicumavro

nicumavro

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 10
  • Înscris: 27.04.2014
am demontat sapa,si arata cam asa....

si as vrea sa ii atasez asta,, bineinteles dupa ce ii fac doua gauri sa se potriveasca cu suruburile de la freza..
. dar ar mai fi o problema...am vazut  niste ulei ,.. iar daca ii pun chestia aia nu cumva o sa curga uleiul?
daca ii pun o garnitura din clingherit si apoi montez cupla ,ar merge?
(mentonez ca nu am pornit motocultorul dupa ce am demontat sapa de teama sa nu curga ulei...)
daca poate cineva sa ma ajute cu un sfat..

Attached Files


Edited by nicumavro, 14 May 2014 - 13:36.


#212
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
in mod normal nu ar trebui sa curga ulei din cutie. Acolo e un semering care ar trebui schimbat.

Poti porni fara probleme motocultorul, caci doar nu e cuplata freza sa se invarta cardanul.

Totusi inainte de a te apuca sa ii construiesti accesori, mai bine fa-i o revizie capitala, caci de altfel feri doamne  sa te apuci de construit una alta si cand sa te bucuri de ele sa cada, piesa principala !

Spor!.

P.S. E ok, piesa finala, doar un pic cam strambe sudate urechile. Dupa ce ii dai gauri, clar gandeste-te si la o garnitura intre piesa si cutie, care sa tina uleiul sau valvolina acolo daca curge. in orice caz ar trebui sa ai un bidon doua de valvolina la indemana ca sa mai completezi la nevoie.

P.S.2. Nici eu nu aveam cupla pentru utilaje cand l-am luat pe al meu si am facut-o tot in genul, pe sistemul trial and eror :)

#213
astragot

astragot

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 53
  • Înscris: 29.08.2013
este  vaselina sau ulei daca curge ulei trebuie sai schimbi semeringu si daca ai joc la priza de la freza sar putea sa fie si rulmentu eu iam schimbat semeringul si rulmentul si nu mai curge gram de valvolina

#214
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013

View PostManoleMarius, on 30 aprilie 2014 - 18:36, said:

Salut. Multumesc de raspunsul oferit la intrebarea mea , nu`i mult 50 de lei .
Ulei de 2T ajuta mult pompa + injectoarele dar la masini care alea fac mii de km . Iar la mine poate sa fi fost doar efectul placebo ,  ft putin la relanti merge mai rotund nu trancane asa tare .
La motoarele noastre diesel cu injectie mecanica putem folosi fara frica(vezi video) , ...


Spune-mi te rog, dupa introducerea uleiului 2t in motorina, ai observat ca motorul sa scoata mai mult fum alb ca inainte?

La mine scoate cam mult fum alb, si asta fie de cand l-am reparat fie de cand  am adaugat ulei in motorina. Sunt sanse ca reglajele facute de cei de la service sa nu fie chiar ok si posibil sa scoata din cauza asta, sau uleiul folosit e de calitate indoielnica (ulei bike 2 t petrom).

Acu mai am jumatate de rezervor, insa am luat ulei de calitate makita 2t Low smoke, pe care o sa il folosesc la urmatorul plin.

Cert e ca motorul merge mai rotund si nu mai e asa zgomotos, e o chestie care se simte sigur, si nu-i efect placebo.

#215
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
wtf!

uitati cat costa un set pentru pornire electrica pentru motorul meu lombardini

http://www.veicolima...6ld400-kit6gaec

425 de euro!

#216
bogdanhbc

bogdanhbc

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,834
  • Înscris: 23.05.2013
pentru ca in ultima vreme motorul motocultorului scotea din ce mai mult fum, si consuma ulei foarte mult, am decis ca trebuie sa inlocuiesc segmentii

ca sa fiu sigur ce segmenti comand am zis sa-l desfac azi sa vad pistonul si conditia segmentilor curenti.

La segmenti nu-mi dau seama, insa pot spune ca era plin de gudron/calamina cu toate ca a fost curatata chiuloasa in primavara. Segmentii i-am dat jos cu degetele si a fost destul de dificil sa-i scot.

Sunt 3 la numar, si al doilea segment de dupa cel de ulei, e cam afumat" adica are ceva ulei ars pe el.

ca si grosime primii doi au 2 mm si cel de ulei cu arculet 4 mm

Atat in carte cat si pe piston se observa ca diametrul e de 86, dar mai e un 0 in dreapta

Maine fac comanda de segmenti, STD originali Lombardini - pentru modelul meu sunt 30 de euro+TVA

De scos i-am scos, de pus pe piston i-oi pune dar cum bag cilindru pe piston?


[ https://farm6.staticflickr.com/5502/14412032948_cda1540320_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]IMG_2584

[ https://farm6.staticflickr.com/5505/14575607446_404552dfd6_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]IMG_2589

[ https://farm4.staticflickr.com/3866/14618714503_fc32245d86_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]IMG_2596

iar pentru cine are chef, dezmembrarea pas cu pas ( am facut-o pentru mine - stiu cum se pun de la a la z pentru ca am mai desfacut odata pana la piston, dar sper sa nu uit ceva la montaj )

[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/FhZIe8t9c8w?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ]

Anunturi

Bun venit pe Forumul Softpedia!

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate