Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Motorul LOMBARDINI. Uleiuri, intretinere, exploatare
Last Updated: Jul 25 2021 17:09, Started by
Topp
, May 14 2013 20:03
·
0
#163
Posted 28 March 2014 - 08:46
costellilicamy, on 28 martie 2014 - 06:01, said:
prima gaura dinspre cilindru e pentru tija de admisie.problema ta e de la pompa de injectie monteaza totul la loc fara a lega si alimentarea la injector. prin gaurica de pe capacul culbutorilor baga o seringa de motorina si incearca sa pornesti daca paraie de cateva ori inseamna ca am dreptate. inseamna ca am pus tijele corect. Am pus pe admisie 15 ml de motorina dar tot nu vrea, mai mult o parte o scuipa afara, dar nici gand de tusit. Cristi, nu am ajuns la pinioane sa le desfac, ca n-am dat volanta jos sau alte treburi, doar chiuloasa am dat-o jos, rebibilit supapele, curatat calamina, schimbat uleiul ... |
#164
Posted 28 March 2014 - 09:03
bogdanhbc, on 27 martie 2014 - 20:49, said:
- motorul nu porneste, si inainte de a mai porni va ziceam ca nu se accelera si era inconstant in viteza, chiar daca acceleratia era apasata la maxim intrebarea e unde gasesc treaba asta "injection pump delivery control" ca sa o verific si cum o verific. Traducerea ar fi sistem de control al pompei de injectie blocat. La astea agricole nu tragi direct de pirghia de reglaj a debitului de motorina. De asta se ocupa acel reglaj centrifugal al turatiei. Comanda o dai spre regulatorul centrifugal al turatiei iar ala trage de tija de reglaj a pompei de motorina. Vezi in manual cum e facut sistemul la Lombardini. Ca o denumire generica e governor . Elementul de referinta este un arc . Sa n ai asaceva sarit, rupt , pus in alta gaura. Grig |
#165
Posted 28 March 2014 - 16:04
Topp, on 14 mai 2013 - 20:03, said:
Buna seara tuturor! Am citit ce s-a scris in arie. Insa vad pareri si pareri. Deschid un topic dedicat exclusiv motocultoarelor echipate cu motor Lombardini. ============================================ Recent, o ruda de-a mea care locuieste la tara si-a cumparat un motocultor care are motor Lombardini, 14 CP. Patru viteze + marsarier. Fiind la prima experienta in acest domeniu, ne-ar interesa: -Ce ulei trebuie pus in diferential si la ce interval de timp sau ore de functionare trebuie schimbat ? -Ce ulei trebuie pentru motor, intervale de schimb ? -Orice alte sfaturi legate de exploatare si intretinerea acestui motor. Vanzatorul (un novice, care l-a adus din IT, ca afacere personala), spunea ca daca apelezi la reprezentantele Husqvarna, nu ai probleme. Asa sa fie ?! Posibil ca pentru motorul Lombardini uleiurile sa fie valabile si pentru alte marci de motoare ? am motoare diesel de 12 si 14 cp noi venite de o saptamana din italia |
#166
Posted 28 March 2014 - 16:46
#167
Posted 28 March 2014 - 17:17
#168
Posted 28 March 2014 - 17:35
bogdanhbc, on 28 martie 2014 - 08:46, said: inseamna ca am pus tijele corect. Am pus pe admisie 15 ml de motorina dar tot nu vrea, mai mult o parte o scuipa afara, dar nici gand de tusit. Cristi, nu am ajuns la pinioane sa le desfac, ca n-am dat volanta jos sau alte treburi, doar chiuloasa am dat-o jos, rebibilit supapele, curatat calamina, schimbat uleiul ... amesteca un pic de motorina cu benzina si un strop de ulei.pune cu seringa si daca tot nu da semne de viata trebuie sa verifici segmentii. |
#169
Posted 29 March 2014 - 06:21
costellilicamy, on 28 martie 2014 - 17:35, said:
amesteca un pic de motorina cu benzina si un strop de ulei.pune cu seringa si daca tot nu da semne de viata trebuie sa verifici segmentii. Pai, a venit un mecanic cand era chiuloasa data jos si dusa la refacut supapele, si am verificat cu el segmentii astfel. Dat piston6l mai in joss spe cilindru cu 2 cm si am pus diluant. A zis din start daca se scurge diluantul in cilindru pe langa piston atunci e probleema de compresie la segmenti, dar diluantul statea bine merci si a zis ca sunt ok segmentii si nu necesita schimbare. Dar m-am enervat si am cautat un service specializat in Bacau si am gasit pana la urma si astazi il duc paana acolo, am vorbit ieri cu ei la tel si mi au spus ca se ocupa si de motoare lombardini. Sa vedem ce zic, ce are, cat costa reparatia. Va tin la curent. P.s. de cand s-a refacut jocul la supape si am schimbat si garnitura de chiuloasa, am o compresie mai mare. Il dau mai greu peste cap. |
#170
Posted 30 March 2014 - 07:32
Dupa ce am cautat fara succes,un atelier pentru rectificarea arborelui la motocultor (pag.7 post #109) am trecut la confectionarea unui dispozitiv home made sursa fiind Youtube..........
[ https://www.youtube-nocookie.com/embed/yTgrXin8xK0?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Dupa o munca de mare atentie am reusit in final sa aduc arborele motor la cota .Acum dupa procurarea cuzinetilor respectivi si a altor accesorii (silicon ,garnituri)urmeaza partea de montare..... Disp.rectificare.JPG 81.53K 82 downloads Disp.rectificare arbore.JPG 79.65K 82 downloads Cuzineti palier.JPG 78.41K 73 downloads Edited by cristian68n, 30 March 2014 - 07:35. |
#172
Posted 01 April 2014 - 20:20
Back in business!!!
Azi am primit telefonul mult asteptat de la service-ul de motocultoare ( pana acu ceva vreme nici nu stiam ca avem asa ceva in Bacau) prin care m-a anuntat sa vin dupa jucarie.. Prima intrebare ..ce a avut!?!?!? - si mi-a raspuns scurt injectorul, a fost dus la "tarat" pentru ca nu pulveriza cum trebuie motorina, cum am si presupus initial doar ca din lipsa de cunostinte de specialitate nu am mers mai departe pe ideea initiala. Mai mult am umblat putin si la reglaje la acceleratie si injectie si cand l-au pornit prima data s-a turat asa de tare incat s-a incalzit toba de a sarit vopseaua de pe ea. (ups...!) au refacut reglajele, caci le lasasem si manualul si acu toarce ca un pisoi... am schimbat uleiul, am schimbat si uleiul din filtru. [ https://farm8.staticflickr.com/7050/13564608953_495da95166_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] [ https://farm4.staticflickr.com/3780/13564613643_e138273582_b.jpg - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] P.S. Unde gasesc vopsea rezistenta la caldura ca sa pot vopsi din nou esapamentul? sau ce vopsea sa folosesc? |
|
#173
Posted 01 April 2014 - 20:45
Este ceva spray cu vopsea neagra rezistenta la caldura (500C) prin supermarket-uri.
Grig |
#174
Posted 03 April 2014 - 08:47
cum va spuneam, odata reparat l-am si pus la treaba. ( trebuie sa il mai cosmetizez putin dupa lucrarile de primavara, caci nici capota n-am mai pus-o la loc)
mecanicul zice ca suna bine motorul, nu bate nu troncane si e un sunet placut. Mie mi se pare la fel, doar ca dupa reglajele de acum, parca e mai lent in turatie la relanti, inainte era mai turat un pic. Ce spuneti? un video facut ieri la facut randurile pentru cartofi: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QvuhYsePkT4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#175
Posted 03 April 2014 - 09:51
bogdanhbc, on 03 aprilie 2014 - 08:47, said:
cum va spuneam, odata reparat l-am si pus la treaba. ( trebuie sa il mai cosmetizez putin dupa lucrarile de primavara, caci nici capota n-am mai pus-o la loc) mecanicul zice ca suna bine motorul, nu bate nu troncane si e un sunet placut. Mie mi se pare la fel, doar ca dupa reglajele de acum, parca e mai lent in turatie la relanti, inainte era mai turat un pic. Ce spuneti? un video facut ieri la facut randurile pentru cartofi: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/QvuhYsePkT4?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#176
Posted 03 April 2014 - 17:17
Salutare tuturor ! Fiind nou pe aici imi cer scuze daca am postat gresit , fac si eu o scurta prezentare a "sculei" ce o detin:
BCS 720 cu motor Lombardini - 15LD350- - doua trepte de mers inainte/inapoi- Il detin din anul 2011 de nou , inaintea lui am avut tot un BCS dar cu motor ACME benzina care dupa 3 ore de lucru a pocnit ceva in el ...evident l-am trimis inapoi in Italia si am platit diferenta pentru acesta , pot spune ca a costat destul de mult (1.800 de euro). Sunt foarte multumit de treaba care o face si cum se prezinta , de as avea pamant sa-l lucrez , dar din pacate eu stau in oras si lucrez cu el 30 maxim 40 de ore pe an.Si un scurt filmulet [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/S8HTdGfk9U8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
#177
Posted 03 April 2014 - 17:42
ManoleMarius, on 03 aprilie 2014 - 17:17, said:
Salutare tuturor ! Fiind nou pe aici imi cer scuze daca am postat gresit , fac si eu o scurta prezentare a "sculei" ce o detin: [ https://www.youtube-nocookie.com/embed/S8HTdGfk9U8?feature=oembed - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] |
|
#178
Posted 03 April 2014 - 18:12
ddaannii, on 03 aprilie 2014 - 17:42, said:
mi se pare mie sau e cam turat asa.......in rest.. |
#179
Posted 03 April 2014 - 18:27
ManoleMarius, on 03 aprilie 2014 - 18:12, said:
Sincer si mie la inceput mi s-a parut cam zgomotos , dar totusi este un diesel. In video turatia maxima este la 0:22-0.24 nu l-am tinut mult accelerat fiind motorul rece + aerul racoros . Zilele acestea ii fac schimbul de ulei si filtre si ceva ciudat la acest motor nu are filtru de ulei , dar are filtru la uleiul din grup-cutie care este prin presiune. ciudat e ca are la cutie filtru,da pune si tu ceva poze sa vada si ochii nostri |
#180
Posted 03 April 2014 - 18:48
ddaannii, on 03 aprilie 2014 - 18:27, said:
pai nu e ciudat ca merge cu succes fara filtru doar sa faci mai des schimbul *(da la cat ai zis ca lucrezi tu e bine odata la an) ciudat e ca are la cutie filtru,da pune si tu ceva poze sa vada si ochii nostri |
Anunturi
▶ 1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users