Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
a fost 9-11 real?
Last Updated: Sep 12 2013 00:32, Started by
xtremdriving
, Apr 10 2013 10:28
·
0
#55
Posted 10 April 2013 - 20:48
#56
Posted 10 April 2013 - 21:10
Cate aberatii am putut citi pe topicul asta... Chiar credeti ca americanii au avut nevoie de un astfel de motiv pentru a ocupa Afghanistanul? Ca un contra-exemplu va dau Irakul si "bombele atomice" produse de Saddam. 0 motive reale, si totusi au ocupat si Irakul.
Cat despre turnuri, ele da, se pot prabusi in modul in care au facut-o la un asemenea impact, nu era nevoie sa fie bombardate.Structura de rezistenta a turnurilor erau realizate din cadre metalice, grinzi longitudinale iar transversal stalpi. Odata ce acestea si-au pierdut capacitatea portanta, structura respectiva intra in colaps.Dar acestea sunt deja detalii tehnice iar subiectul mi se pare cam expirat Cheers! |
#58
Posted 10 April 2013 - 21:32
#59
Posted 10 April 2013 - 21:35
Nu mai pui ca eu am vazut intr-un documentar in care un inginer care a participat la proiectul de rezistenta al WTC, si a spus ca cherosenul nu avea cum sa produca pagubele alea!
|
#60
Posted 10 April 2013 - 21:41
Mai bine răspundem la întrebări, pe rând:
1. Colapsul oricărei construcţii face ca betonul şi oţelul să fie pulverizat în halul ăsta? Dacă nu, care e cauza pulverizării? [ http://farm4.staticflickr.com/3422/3391015304_7d9466e2d7_z.jpg?zz=1 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by jazzu, 10 April 2013 - 21:43. |
#61
Posted 10 April 2013 - 21:43
Acestea sunt intrebari retorice.....NU AI CU CINE DISCUTA...
|
#62
Posted 10 April 2013 - 21:47
Cred ca numai un inginer construcor ar putea sa raspunda. Cu conditia sa stie din ce material era facuta cladirea.
|
#63
Posted 10 April 2013 - 21:50
Eu sunt inginer constructor si mi-am spus parerea. Jazzu, tu ramai cu google si explicatiile date de tot felul de conspirationisti cretinei.
|
#64
Posted 10 April 2013 - 21:54
Calvin-M, on 10 aprilie 2013 - 21:50, said:
Eu sunt inginer constructor Fă-ne o diagramă de eforturi să te credem că ai învăţat ceva acolo, vino cu structura WTC şi dovedeşte că ştii ce vorbeşti. Explică de ce apare pulverizare aici [ http://farm4.staticflickr.com/3422/3391015304_7d9466e2d7_z.jpg?zz=1 - Pentru incarcare in pagina (embed) Click aici ] Edited by jazzu, 10 April 2013 - 21:55. |
|
#65
Posted 10 April 2013 - 21:56
Ai idee ce ar insemna sa iti calculez tie structura de rezistenta WTC in Robot Autodesk de exemplu? De unde ai luat expresia cu diagrame de eforturi? Oi fi vreun student la inginerie civila cumva? Sper sa nu!
|
#66
Posted 10 April 2013 - 22:02
#67
Posted 10 April 2013 - 22:05
Baiete, tot ce am spus este ca asa ceva se poate intampla, sa lasam conspiratiile si adresarile usor impertinente la o parte.
Nu te oblig sa iei de buna ce zic. Bine, au fost bombardate turnurile.E bine? |
#68
Posted 10 April 2013 - 22:09
#69
Posted 10 April 2013 - 22:26
BodCasa, on 10 aprilie 2013 - 10:59, said:
Si inca o intrebare... De ce nu au intervenit F15??? Stiinduse foarte bine ca acestea puteau ajunge la locul faptei inaintea avioanelor civile care au lovit a 2-a oara??????? In The day after tomorrow, niste elicoptere decoleaza din Mexic (sau new Mexico, nu conteaza oricum) si ajung in 5 minute la New York, peste un teritoriu inghetat bocna, fara sa realimenteze nicaieri pe parcurs, ca de, nu mai aveau pe unde, dupa care se mai si intorc. Vai ce-am ras. Edited by Ixtl, 10 April 2013 - 22:27. |
|
#70
Posted 10 April 2013 - 22:41
Ce faci dobori un avion plin cu pasageri? Nu era nimeni sigur ca va fi un al doilea avion.
American Airlines Flight 11: Left Boston's Logan Airport at 7:59 a.m. enroute to Los Angeles with a crew of 11 and 76 passengers, not including five hijackers. The hijackers flew the plane into the North Tower of the World Trade Center at 8:46 a.m. United Airlines Flight 175: Left Logan Airport at 8:14 a.m. enroute to Los Angeles with a crew of nine and 51 passengers, not including five hijackers. The hijackers flew the plane into the South Tower of the World Trade Center at 9:03 a.m. Un sfert de ora a fost intre cele doua coliziuni. Nu aveau timp pilotii nici sa-si traga chilotii pe ei. Edited by Bursul, 10 April 2013 - 22:44. |
#71
Posted 10 April 2013 - 22:42
ba ma lasi....
F15-le ajunge oriunde pe teritoriul American in 5 minute! Razi tu radi...dar asta poti!!! |
#72
Posted 10 April 2013 - 22:48
O alta enigma: Osama a fost viteaz cand si-a asumat responsabilitatea. Insa clar nu a fost singur. Nici un membru al-Qaida nu a dezmintit implicarea lor in atentate. Ar fi fost o adevarata placere sa le dea peste nas americanilor.
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users