Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
4motion passat
Last Updated: Sep 06 2015 23:40, Started by
dorurad
, Mar 20 2013 15:47
·
0
#73
Posted 18 May 2013 - 09:38
Am sa le iau pe rand:
valitudor, on 16 mai 2013 - 21:29, said:
Daca doresti sa demonstrezi ca un motor mai mare face masina mai sigura (dpdv al sigurantei traficului), te rog sa aduci niste argumente de bun simt, statistici care sa demonstreze fara urma de indoiala ca reducerea nr de accidente se poate face crescand puterea motoarelor. Macar un articol dintr-o revista decenta, desi uneori nici astea nu mai valoreaza nimic. Un motor puternic aduce un aport la cresterea sigurantei personale nu a traficului in general. Pentru cretini, un motor puternic poate fi (si de multe ori este) primul pas spre accident ! Pentru un sofer echilibrat insa, mai ales in conditiile traficului din Romania, un motor puternic inseamna cateva secunde (sau fractiuni de secunda) in plus pentru a evita un nebun ce intra in depasirea unei coloane, nu mai are loc sa intre si totusi forteaza intrarea in spatele tau; sau esti tu in depasire si un altul se gaseste sa depaseasca si el pe contrasens, sau intra un cascat in depasire si cand ajunge la jumatatea masinii tale isi da seama ca nu are timp si trage brus dreapta, sau iarna, cineva de pe contrasens intra in derapaj si vine invartindu-se spre tine - si astea doar cateva situatii traite in care faptul ca am putut accelera rapid m-a salvat). Nu am nevoie de statistici si articole scrise de eiversi autori prin "reviste de specialitate" - experienta directa m-a convins ! Singurul moment in care ma intereseaza statistici si articole din domeniul auto este inainte de achizitia unei masini. In plus, clasificarea asta a ta imi pare putin (si pe alocuri) aroganta. Intr-un loc spui ca sistemul AWD este proactiv, asadar e minunat, in alt loc spui ca part time-ul (de ex haldex) e reactiv, asadar nu chiar atat de bun. Dar mai multe intr-o alta discutie... In ce consta aroganta ? In faptul ca am afirmat ca nu toate sistemele sunt egale ? Hai ca nu-i dificil de inteles la ce m-am referit: - un sistem 4wd este mai sigur decat un 2wd (indiferent de tipul sistemului 4wd - cu exceptia celor 4x4 pt. off-road) - un sistem AWD permanent este mai eficient decat un sistem 4wd nepermanent. Acesta din urma, are dezavantajul acelor cateva fractiuni de secunda necesare computerului sa sesizeze pierderea de tractiune si sa transmita putere si catre cea de-a doua punte. In situatii limita, acele fractiuni de secunda pot face diferenta ... Daca consideri sistemul AWD ca fiind un element foarte important al sigurantei rutiere, chiar mai important decat ESP-ul (deh, ultimul e reactiv), cum te poate ajuta transmisia integrala in cazul in care iti apare brusc un obstacol in fata si nu ai spatiu suficient sa franezi? Asadar, ce face AWD sa-si merite renumele de life saver? Cum previne accidentul? Deja o dam in cazuri particulare. In situatia descrisa de tine, singurul mod in care te poate ajuta eventual AWD-ul este in evitarea obstacolului fara a zbura in decor. Cam acelasi lucru pe care l-ar putea eventual face si ESP-ul, cu diferenta ca acesta din urma intervine cand deja incepe balansul (pierderea trasei) in timp ce un AWD te-ar ajuta sa mergi pe trasa chiar la o schimbare brusca de directie. Astea daca ai loc sa eviti. Daca nu, te mai slaveaza doar niste frane bune si un inger pazitor ! ..... Si dupa patru pagini eu tot nu am inteles: unde bati ? Ce vrei sa demonstrezi ? Ca ESP-ul este alfa si omega domeniul sigurantei auto ? Sau vrei sa stii daca sistemele AWD sunt doar un moft pentru cine nu are ce face cu banii sau pot fi chiar utile si confera un plus de siguranta ? Initial spuneai asa: Quote Intrebarea pe care am pus-o nu a fot intamplatoare, am vrut sa ma dumiresc ce intelegeti voi din aceasta "trasatura" de securitate a transmisie integrale Cand ti-au raspuns mai multe persoane ca AWD este un sistem excelent ai spus: Quote Ce mi se pare curios este faptul ca doar posesorii de sisteme AWD au raspuns si toti si-au laudat sistemul. Pai de la cine voiai sa primesti raspuns daca nu de la cei ce le folosesc zi de zi ? De pe youtube sau de la cineva care doar a vazut acronimul AWD pe fundul masinii vecinului ? Daca esti interesat in a afla parerea si experientele unor utilizatori (asa cum ai spus la inceputul topicului) - perfect ! Daca vrei doar citate din reviste de specialiate - ma tem ca nu prea ai sa gasesti pe-aici asa ceva, Prin urmare, spune clar ce doresti si poate vei primi raspunsuri mutumitoare. Din ce-am citit pe-aici, fara sa te superi, in afara de oarece frustrari (te-or fi claxonat/flash-uit niste berbeci in vre-o curba luata cu 40 km/h), dezbateri de fizica elementara si citate din reviste/link-uri nu am gasit decat dorinta de a contrazice... |
#74
Posted 19 May 2013 - 13:40
marr, on 18 mai 2013 - 09:38, said:
- un sistem AWD permanent este mai eficient decat un sistem 4wd nepermanent. Acesta din urma, are dezavantajul acelor cateva fractiuni de secunda necesare computerului sa sesizeze pierderea de tractiune si sa transmita putere si catre cea de-a doua punte. In situatii limita, acele fractiuni de secunda pot face diferenta ... Ceea ce ai spus mai sus ma face sa cred ca nu ai habar cum functioneaza diferentialul central de pe masina ta. Diferentialul tau central este, in mare, un diferential clasic (deschis) la care s-a atasat un mecanism de blocare pe baza de silicon (substanta vascoasa). Mecanismul ala vascos functioneaza in felul urmator: - in situatia in care masina ruleaza pe asfalt si toate rotile au aderenta, discurile alea se rotesc cu aceeasi viteza. In acest caz diferentialul nu are mecanismul de blocare activat, se comporta ca un diferential deschis, permitand masinii sa ia curba fara uzuri sau pierderea aderentei, spre exemplu. - in cazul in care o axa pierde aderenta, datorit diferentialului deschis, rotile acelei axe se invart mai repede. Rotile se invart mai repede datorita faptului ca axul respectiv al diferentialului (output shaft) din film, se invarte mai repede. Diferenta aia de viteza de rotatie dintre cele output shafts (crespunzatoare axelor) determina frictiunea in mecanismul de blocare, astfel se genereaza caldura, caldura care ingroasa siliconul. Siliconul odata devenit mai vascos, blocheaza discurile diferentialului iar acesta se inchide, devenind din diferential deschis, diferential blocat. Acum, imagineaza-ti (in slow motion) ca mergi pe un drum drept, cu o viteza constanta. Distributia cuplului este 50-50 intre axe, diferentialul este deschis, pentru ca nu exosta pierderi de tractiune. Urmeaza o rampa la baza careia este o mica pata de gheata. Rotile fata ajung pe gheaza, datorita aderentei aproape 0 a rotilor, acestea incep sa se invarta mai repdede decat cele din spate (diferentialul este inca deschis). Rotile spate pierd si ele complet tractiunea. Datorita diferentei de viteza de rotatie din diferential, acesta incepe sa se blocheze (siliconul se ingroasa). Diferentialul se blocheaza intr-un final, rotile spate avand tractiune ajung impinga masina pana trec deasupra ghetii, cand cele din fata ajung pe teren aderent, si trag la randul lor masina. Diferentialul ramane blocat pana cand siliconul incepe sa se raceasca. Acesta se raceste deoarece nu mai exista diferenta de viteza de rotatie intre cele doua axe. O intrebare simpla: cam cat de instantanee este trecerea asta de la deblocat la blocat si inapoi la deblocat? Adica, cam cat crezi tu ca dureaza incalzirea silicnului care determina blocarea diferentialului, urmata de racire, care sa determine deblocarea diferentialului? Stii cam cat este timpul de reactie la un cuplaj electronic? Ai idee cat de repede determina ABS-ul pierderea aderentei pe roata? Iti spun eu, in versiunea veche de haldex era nevoie de doar 1-2 rpm. Asta inseamna o diferenta de viteza de doar 0,06-0,12 km/h. Cu alte cuvinte, daca rotile din fata ajung sa se invarta cu doar 0,06 km/h mai repede decat cele din spate, calculatorul s-a prins deja ca rotile fata sunt pe cale sa piarda aderenta. Tu iti inchipui ca incalzirea si racirea acelui lichid se face mai repede decat citirea senzorilor aia electronici de pe cuplajele elecreonice. Nu vezi ca doar variantele ieftine de Subaru mai au cuplaje vascoase. Bine, mai sunt si masini gen Lambo, dar din alte motive Daca bat campii, te rog sa ma corectezi marr, on 18 mai 2013 - 09:38, said:
Si dupa patru pagini eu tot nu am inteles: unde bati ? Ce vrei sa demonstrezi ? Ca ESP-ul este alfa si omega domeniul sigurantei auto ? Sau vrei sa stii daca sistemele AWD sunt doar un moft pentru cine nu are ce face cu banii sau pot fi chiar utile si confera un plus de siguranta? Am repetat de foarte multe ori ceea ce vreau sa spun, dar vad ca nu esti atent. Nu am spus ca ESP-ul este alfa si omega in domeniul sigurantei auto, nici macar nu am vorbit de avantajele si dezavantale acestuia. Am spus doar ca ESP-ul nu are concurent pentru ca, in domeniul lui de activitate, nu a fost inventat nimic altceva, nici mai bun, nici mai prost. Bun sau prost cum ar fi ESP-ul, este singurul cu acest job. Este simplu de inteles. Dar aceasta discutie nu era despre ESP, ci despre AWD si rolul lui in cresterea securitatii masinii pe sosea. marr, on 18 mai 2013 - 09:38, said:
Cand ti-au raspuns mai multe persoane ca AWD este un sistem excelent ai spus: Ei bine, la aceasta intrebare doar 3 posesori de AWD s-au incumetat sa raspunda, dupa parerea mea complet gresit. marr, on 18 mai 2013 - 09:38, said: . Pai de la cine voiai sa primesti raspuns daca nu de la cei ce le folosesc zi de zi ? De pe youtube sau de la cineva care doar a vazut acronimul AWD pe fundul masinii vecinului ? Eu nu am intrebat cum te simti intr-un Subaru, cum e scaunul, pozitia, feeling-ul , etc. Eu am intrebat ceva simplu la care poate raspunde oricine, indiferent daca are sau nu un Subaru. Bine, trebuie sa stie macar ce e ala un diferential, ce e aia tractiune, frecari... Intrebarea era pentru oricine, ca nu-i dovedit stiintific ca voi astia cu Subaru ati fi mai inteligenti ca restul... marr, on 18 mai 2013 - 09:38, said:
Daca esti interesat in a afla parerea si experientele unor utilizatori (asa cum ai spus la inceputul topicului) - perfect ! Daca vrei doar citate din reviste de specialiate - ma tem ca nu prea ai sa gasesti pe-aici asa ceva, Este simplu. Spune-mi pe ce apesi, daca tragi de volan, ce face sistemul AWD in asistarea ta de a evita impactul? Spuneati ca nu este nevoie de ESP. Cum e acesta suplinit de AWD? ) marr, on 18 mai 2013 - 09:38, said:
Din ce-am citit pe-aici, fara sa te superi, in afara de oarece frustrari (te-or fi claxonat/flash-uit niste berbeci in vre-o curba luata cu 40 km/h), dezbateri de fizica elementara si citate din reviste/link-uri nu am gasit decat dorinta de a contrazice... Edited by valitudor, 19 May 2013 - 14:04. |
#75
Posted 25 July 2013 - 11:21
#76
Posted 01 August 2013 - 11:02
#77
Posted 28 November 2014 - 11:02
Buna ziua!
Doresc sa achizitionez un Passat 4motion 1.9 diesel 2004 - 2005 si as vrea cateva pareri negative si pozitive Am vazut ca si pe caroseriile noi, adica dupa anul 2005 sunt motoarele 1.9. Sunt la fel ca cele din anii 2002-2005 ? 2.0 am inteles ca sunt foarte pacatoase! |
#78
Posted 02 December 2014 - 22:15
dupa anul 2005 (passat b6) nu s-a mai montat 4motion pe motorul de 1.9 105CP
|
#79
Posted 03 December 2014 - 11:29
#80
Posted 06 September 2015 - 23:40
z_e_n_i_t_h, on 21 martie 2013 - 10:57, said:
tractiunea integrala nu e utila doar iarna ci si pe un drum virajat, pe ploaie, cand urci un deal, la plecarea de pe loc, cand faci frana de motor, cand trebuie sa traversezi un sant, pe nisip, noroi, iarba, etc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users