Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
Accesorii pentru motosape/motocultoare
Last Updated: Apr 15 2024 16:36, Started by
scaiba
, Mar 08 2013 19:06
·
8
#1135
Posted 28 September 2014 - 15:26
As dori sa fac o toba de esapament din inox pentru motocultor.(postez aici sa nu mai deschid un nou topic desi nu stiu daca e bine)
Am deja ceva material adunat. Un ex despre cum am gandit eu,dar astept pareri. Motocultorul e un Pasquali 946. |
#1136
Posted 28 September 2014 - 18:48
nu-i o idee rea, daca ai materialele, insa ti-as recomanda sa respecti cotele tobei actuale.
|
#1137
Posted 28 September 2014 - 18:54
Va fi usor mai mare,cum ziceam, nu stiu cum sa procedez in interior.
|
#1138
Posted 28 September 2014 - 19:01
Începi cu flexu'.
Şi copiezi ce găseşti înăuntru. |
#1139
Posted 28 September 2014 - 19:09
Suna bine dar nu as taia aia veche as da/o la cineva moka.
Asta ce o fac va fi in teava si de aia intreb ce sa/i bricolez in interior. Edited by ddaannii, 28 September 2014 - 19:11. |
#1140
Posted 29 September 2014 - 08:47
ddaannii, on 28 septembrie 2014 - 15:26, said:
As dori sa fac o toba de esapament din inox pentru motocultor. Un ex despre cum am gandit eu,dar astept pareri. In principiu este corect desenul tău ! Ce reprezinta discul 2 ? TU ai vazut cum arata o toba prin interior ! Concret ?! Nu, "banuiesc ca asa trebuie sa fie " !?! |
#1141
Posted 29 September 2014 - 11:13
Am gasit pe un site remorca de mai jos , dupa negocieri am ajuns la pretul de 350 lei si sa merg eu dupa ea. Distanta nu este mare decat 50km. Intrebarea mea este daca merita banii si inca una daca o-mac 750 al meu se descurca cu ea. Lungimea este de 1,50 si latime 1, 20, are si sistem de franare.
Attached Files |
#1142
Posted 29 September 2014 - 11:47
NickRvl, on 25 septembrie 2014 - 17:17, said:
Cu mentiunea ca daca se face in ulei (calirea) Ca si atunci când mergi la dentist, cu teama , intri pe ușa cabinetului ! Nu am călit niciodată până acum o bucata de metal. La incurajările lui Grig si la indemnul sau ... am zis sa încerc si eu . Am pierdut 1/2 de zi tot cautând documentație ... ce ... si cum sa fac sa nu stric fierul si sa ma trezesc ca mai consum si butelia pe degeaba ! Cautind pe Google dupa termenul cum se caleste fierul am gasit, normal, mai multe rezultate . Am sa redau aici un fragment , restul veți citi la adresa respectiva . "Pentru tratamentul termochimic de cementare o altă soluție era aceea de a îmbrăca unealta complet forjată şi fasonată cu fragmente de copită de cal, intestine de pasăre şi așchii de fier. Totul se așeză într-un cilindru de lut închis la capete, care era încălzit până devenea alb incandescent (930 – 950'C); durificarea se realiza prin difuzia în pasta metalică a carbonului provenit din mangalul de mesteacăn; iar după răcire, unealta era scoasă din această "cămaşă" şi încălzită din nou, apoi cufundată în apă. Iar aici este un clip (o demonstrație de călire cu cărămizile de șamotă) si respectiv cum se construiește o forja cu butelie de aragaz (propan) . 9 clipuri, construcție si demonstrație de funcționare . La revedere ! Edited by mcjohn, 29 September 2014 - 11:50. |
#1143
Posted 29 September 2014 - 13:49
Lasa in pace cementarea!Aia se face doar la otel cu un continut de sub 0,3%C.
Este un proces de durata , rata de cementare este mai mica 0.1mm/h. Se durifica doar superficial metalul dar inauntru ramine moale si se indoaie. La brazdar de plug trebuie sa ai otel cu un continut de C de peste 0,4% sa`l poti cali si sa fie tare. Aplica metoda mea si gata . Temperatura la care incepi calirea o verifici fie cu acel tabel de culori sau si mai bine cu un magnet, cind nu mai se lipeste magnetul inseamna ca a atins temperatura necesara si`l bagi in apa vertical si`l agiti bine altfel risti sa`l indoi. Revenirea o faci incalzind pina ajiunge o pata slefuita la albastru si`l lasi sa se raceasca incet daca ai timp . Daca nu il bagi in apa si gata, de la temperatura aia nu se mai caleste. Grig |
#1144
Posted 29 September 2014 - 20:14
ddaannii, on 28 septembrie 2014 - 19:09, said:
Suna bine dar nu as taia aia veche as da/o la cineva moka. Asta ce o fac va fi in teava si de aia intreb ce sa/i bricolez in interior. Am mazgalit ceva ca am facut eu pt un motor ceva mai mare (U445).Practic 2 tevi sudate intre ele si care au taieturi oblice cu flexul.Capetele tevilor sunt libere si la o distanta de 1/2 diametrul tevii fata de capacele tobei.Amortizeaza bine(pt gustul meu ) Attached Files |
|
#1145
Posted 29 September 2014 - 20:22
mcjohn, on 29 septembrie 2014 - 08:47, said:
In principiu este corect desenul tău ! Ce reprezinta discul 2 ? TU ai vazut cum arata o toba prin interior ! Concret ?! Nu, "banuiesc ca asa trebuie sa fie " !?! Desi am o scoala de mecanici, nu am lucrat deloc, ca asa a fost sa fie, dar ceva habar mai am inca. Am avut o motocicleta Minsk (cand eram rebel)si mai scoteam amortizorul din teava sa faca urat pe coclauri. Ce voiam eu erau mai multe idei, sa pun doar una mai simpla in practica. gcom61 Interesant.Mersi Edited by ddaannii, 29 September 2014 - 20:25. |
#1146
Posted 29 September 2014 - 20:30
Daca poti,taieturile le faci in sensul [desenului] si cu un disc de 2 mm grosime,exact asa ca in desen,pe laterala fiecarei tevi.De mentionat ca taieturile trebuiesc mai dese (6-8mm) la intrare si ceva mai rare(10mm) la iesire;pe teava de iesire le-am facut cam la 10 mm distanta .
La tobele industriale se include un spatiu rezonator,care mie nu mi-a iesit.... Edited by gcom61, 29 September 2014 - 20:33. |
#1147
Posted 29 September 2014 - 20:35
Presupun ca capetele la tevi in interiorul tobei sunt inchise.Sau?
|
#1148
Posted 29 September 2014 - 20:37
Nu sunt inchise si sunt la distanta de 1/2 din diametrul tevii fata de capace.
|
#1149
Posted 29 September 2014 - 21:32
|
#1150
Posted 29 September 2014 - 21:45
Pai si poza aia contine si interioru?
Daca da, baga. |
#1151
Posted 29 September 2014 - 21:56
Una este toba pentru un utilaj agricol, unde zgomotul pe camp nu conteaza si alta pentru un vehicol destinat drumurilor publice. In principiu la utilajele agricole toba trebuie sa opreasca scanteile si sa asigure evacuarea rapida a gazelor inainte de inchiderea supapelor de evacuare. Deobicei eficienta maxima a tobei se calculeaza la turantia normala de lucru.
|
#1152
Posted 29 September 2014 - 22:00
Ion_Bumbu, on 29 septembrie 2014 - 13:49, said: Lasa in pace cementarea! La brazdar de plug trebuie sa ai otel cu un continut de C de peste 0,4% sa`l poti cali si sa fie tare. Aplica metoda mea si gata . Temperatura la care incepi calirea o verifici fie cu acel tabel de culori sau si mai bine cu un magnet, cind nu mai se lipeste magnetul inseamna ca a atins temperatura necesara si`l bagi in apa vertical si`l agiti bine altfel risti sa`l indoi. Revenirea o faci incalzind pina ajiunge o pata slefuita la albastru si`l lasi sa se raceasca incet daca ai timp . Daca nu il bagi in apa si gata, de la temperatura aia nu se mai caleste. Grig Cred că l-am călit ! Nu am reușit să-l aduc la roșu cu butelia ! Așa că l-am băgat în jar. L-am făcut vișiniu, nicidecum galben , l-am bătut la ciocan, apoi i-am făcut "baie" in apă. (Proba cu magnetul am uitat să o fac !) . Mîine îl subții, îi dau găuri și-i fac proba. Dacă nu merge, mai dau 30 de lei și iau altul. Mulțumesc, la revedere ! uploadfromtaptalk1412020132561.jpg 185.09K 96 downloads uploadfromtaptalk1412020141705.jpg 155.65K 96 downloads uploadfromtaptalk1412020149310.jpg 149.59K 94 downloads uploadfromtaptalk1412020155977.jpg 139.09K 92 downloads uploadfromtaptalk1412020162871.jpg 139.52K 90 downloads Edited by mcjohn, 29 September 2014 - 22:04. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users