Second Opinion
Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale. Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit. www.neurohope.ro |
Braila veche
Last Updated: May 17 2015 20:34, Started by
Cristinabella
, Jan 03 2013 18:32
·
0
#1
Posted 03 January 2013 - 18:32
Pacat ca multe cladiri minunate acum sunt lasate in "paragina" ... dar asa arata odata Braila : https://www.facebook...25888953&type=3
|
#2
Posted 03 January 2013 - 18:43
Cam ceva in genul asta aratau multe orase... Din pacate s-a preferat demolarea cladirilor vechi (deh, intretinerea este mai scumpa decat demolarea si nepotismul) si construirea kitch-urilor...
Edited by c14h3r, 03 January 2013 - 18:44. |
#4
Posted 04 January 2013 - 13:16
Blocuri s-au făcut pentru a contribui la modelarea "omului nou" (finisat de capitaliştii de carton de după 1989).
Tramvaie la Brăila în 1973: http://tramclub.org/...opic.php?t=5339 |
#5
Posted 07 January 2013 - 16:57
djl, on 04 ianuarie 2013 - 13:16, said:
Blocuri s-au făcut pentru a contribui la modelarea "omului nou" (finisat de capitaliştii de carton de după 1989). Tramvaie la Brăila în 1973: http://tramclub.org/...opic.php?t=5339 Multumesc din suflet pentru poze! |
#6
Posted 07 January 2013 - 17:08
Or fi fost frumoase cladirile vechi dar in toate tarile din lumea asta se darima sandramalele care nu au o valoare istorica si arhitectonica. Ce dracu, orice e vechi trebuie pastrat? Pai nu am fi avut Parisul de azi daca s-ar fi gindit asa.
In Bucuresti s-au darminat citeva cladiri si monumente istorice (o crima) dar si multe sandramale care nu erau decit niste WC-uri. |
#7
Posted 07 January 2013 - 17:29
Dacă ai bani, ia te uită ce am găsit pe okazii: http://www.okazii.ro...eanu-a117482287
Peste tot s-au dărâmat clădri frumoase! În Bucureşti şi Ploieşti a fost crimă. Iar unele din acele şandramale au fost clădiri frumoase, dar le-a distrus nepăsarea şi politica regimului comunist. Şi prefer o şandrama de centru, decât o cutie de beton sau de sticlă! |
#8
Posted 09 January 2013 - 12:02
#9
Posted 12 January 2013 - 16:22
Nu mai ştiu ce în ziar am citit că străzile din Brăila erau dublate în trecut de străzi subterane sau că exista o reţea de "străzi" subterane. E adevărat?
|
#10
Posted 17 January 2013 - 15:00
În albumul "Imagini din România" (defapt "Images de Roumanie"), apćrut la Ed. Merdiane din Bucureŗti în 1960 se gćsesc 2 imagini cu Uzinele "Progresul" din Brćila (sau "Wielhem Pieck" - a fost primul ŗi singurul preŗedinte al R.D.G. între 1949 ŗi 1960 - nu avea nici o putere realć).
Imagini din Romania (1960) - Braila, Uz. Wilhlem Pieck (Progresul) (1959).jpg 301.36K 13 downloads Imagini din Romania (1960) - Braila, Uz. Wilhlem Pieck (Progresul), C.T.C. (1959).jpg 354.26K 14 downloads |
|
#11
Posted 17 January 2013 - 18:06
P.S. "Images de Roumanie" era versiunea în franceză a albumului apărut în română - am uitat să menţionez asta...
|
#12
Posted 19 January 2013 - 11:24
djl, on 12 ianuarie 2013 - 16:22, said:
Nu mai ştiu ce în ziar am citit că străzile din Brăila erau dublate în trecut de străzi subterane sau că exista o reţea de "străzi" subterane. E adevărat? Da, este vorba de hrube, care acum sunt inchise... din pacate, dar se aude ca de anul asta, 2013, vor incepe sa le "renoveze" pentru turism... |
#13
Posted 25 January 2013 - 13:43
O super poveste... http://brailapebune....ila-partea-i-a/
|
#14
Posted 27 January 2013 - 01:04
Domnisoara care a pornit aceasta discutie fie este bolnava, fie este slab dotata intelectual.
In afara de link-uri catre un alt site nu prea vad nimic interesant in activitatea ei. Aici este aria de istorie si se discuta istorie, nu cancan-uri si nici povesti despre tramvaie vechi. Astept sa aduceti in discutie un subiect istoric serios legat de orasul respectiv. Daca initiatorea nu va fi in stare o sa il rog pe Luci sa ii inchida subiectul si sa o ii blocheze contul pe motiv de reclama. Din ce imi aduc aminte tot ea a mai adus in discutie si povestea unui golan numit Terente. O sa o rog sa ne spuna ce legaturi sunt intre Stefan cel Mare, Cuza Voda si orasul mai sus mentionat. |
#16
Posted 27 January 2013 - 11:56
djl, on 27 ianuarie 2013 - 02:47, said:
Nene, ce ai cu tramvaiele vechi? Musiu, nu cred ca este nevoie sa iti explic si tie ca istoria care se discuta pe arie este un pic diferita de micro-istoria tramvaiului. Cum ar fi daca maine am incepe sa discutam despre istoria polizorului primit mostenire de la bunicul ? Consideri ca obiectele sau lucrurile marunte au un impact atat de mare asupra omenirii, de-a lungul a sute de ani ? |
#17
Posted 27 January 2013 - 12:30
Da, unele obiecte mărunte au impact. Transporturile pot juca un rol important în istorie. Pot ajuta la câştigarea unui război, pot influenţa dezvoltarea unei regiuni sau structura unui oraş. Iar în România, transportul în comun este încă un actor principal în viaţa multor oraşe, chit că acum mulţi au maşină mică. Însăşi calitatea vehiculelor poate influenţa părerea asupra transportului în comun - de exemplu, poate vine repede tramvaiul, dar dacă vehiculele sunt proaste, poate unii dintre eventualii călători vor prefera maşina mică.
Şi alte obiecte "neînsemnate", precum telefonul pot fi factori de influenţă hotărâtori. De exemplu, Erich Honecker ar fi zis că dacă aveau est-germanii mai multe telefoane, poate nu mai ieşeau în stradă. Sau poate un asasin primeşte ordin să ucidă o persoană importantă, dar persoana cu pricina îşi schimbă traseul şi asasinul nu poate fi contactat! |
#18
Posted 30 January 2013 - 02:21
Despre istoria electrificării Jud. Brăila (până în 1950): http://forum.softped...6#entry12614868
|
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users