Neurochirurgie minim invazivă
"Primum non nocere" este ideea ce a deschis drumul medicinei spre minim invaziv. Avansul tehnologic extraordinar din ultimele decenii a permis dezvoltarea tuturor domeniilor medicinei. Microscopul operator, neuronavigația, tehnicile anestezice avansate permit intervenții chirurgicale tot mai precise, tot mai sigure. Neurochirurgia minim invazivă, sau prin "gaura cheii", oferă pacienților posibilitatea de a se opera cu riscuri minime, fie ele neurologice, infecțioase, medicale sau estetice. www.neurohope.ro |
Problema WEBASTO Thermo Top Z/C!
Last Updated: Oct 27 2021 15:00, Started by
dj_lyw
, Oct 20 2012 12:20
·
0
#55
Posted 24 November 2012 - 09:48
Salut, am si eu o problema, am schimbat pompa de reciruculare la un webasto termo top c, l-am deblocat cu VCDS, fac oupt test, se aude cum functioneaza pompa de recirculare, ventilatorul, pompa de dozare, dar nu porneste.Pe scanare la incalzire auxiliare nu mai apare nici un code de eroare, as dori daca pute-ti sa-mi spuneti cum as putea sa-l pornesc.Indeplineste toete conditiile:motorina nu este pe rosu, bateria are suficient curent, temperatura de 4 grade, nu stiu ce sa-i mai fac.
Edited by geotd, 24 November 2012 - 09:48. |
#56
Posted 29 November 2012 - 21:41
geotd, on 24 noiembrie 2012 - 09:48, said:
Salut, am si eu o problema, am schimbat pompa de reciruculare la un webasto termo top c, l-am deblocat cu VCDS, fac oupt test, se aude cum functioneaza pompa de recirculare, ventilatorul, pompa de dozare, dar nu porneste.Pe scanare la incalzire auxiliare nu mai apare nici un code de eroare, as dori daca pute-ti sa-mi spuneti cum as putea sa-l pornesc.Indeplineste toete conditiile:motorina nu este pe rosu, bateria are suficient curent, temperatura de 4 grade, nu stiu ce sa-i mai fac. |
#57
Posted 06 January 2013 - 18:09
am si eu un webasto termo top c de pe o mazda 6 si nu stiu care sunt firele de pornire sau cum sa-l pornesc daca m-ar ajuta cineva asfi recunoscator
|
#58
Posted 09 January 2013 - 17:20
doru700, on 29 noiembrie 2012 - 21:41, said:
din cate stiu eu la minus 5 grade porneste .poate m-a insel Edited by cri-sti, 09 January 2013 - 17:21. |
#60
Posted 14 May 2013 - 17:57
cri-sti, on 09 ianuarie 2013 - 17:20, said:
Daca ai termo top c este modelul universal-adica nu este model dedicat pe marca de masina si ar trebui sa il poti face sa porneasca de la buton cele universale =c= pornesc la temperatura de sub +5 grade celsius si de la ceasul programator . de la senzorul de temperatura se poate face un sunt si se poate da comanda de pornire la webasto .Daca insa este z~c atunci este dedicat marcii de masina pe care o ai si sunt comandate de o centralina care este legata la instalatia masinii =meci de ping pong-reprezentanta te va trimite la webasto ro iar webasto ro la reprezentanta. Lamurestete intai de care este. In cazul al doilea problema tine de mai multi factori si nu am reusit sa gasesc pe cineva capabil sa lucreze la ele. Placa electronica daca primeste vre-o eroare nu va permite sa porneasca webasto este de ajuns ca bujia spre exemplu sa nu mai fie in parametri. lucrul asta este valabil si pt cel universal depide de masiana pe care este motat la mine este montat pe WV si il vad ca auxiliary heating pe interfata CAN tot de acolo pot sa il testez si tot acolo afiseaza erorile interfata este rosstech de la VW o chinezarie care am dat pe ea 100 lei si veriifici toata masina |
#61
Posted 01 November 2013 - 09:17
Gresit din start. PIN 5 din X1 cu marcaj 2 , arata COMANDA CU MASA -[-] WINTER - SUMER . Ce ai facut tu acolo ai dat comanda prin senzozul de temp extern. In schema arata terminal 60 nu 31.
Edited by baboiu_electric, 01 November 2013 - 09:20. |
#62
Posted 06 February 2014 - 18:25
Am un Webasto Thermo Top Evo de 5.0 kW, diesel, montat pe o Mazda 3.
Pana sa vina zapada a mers ca uns, dupa nu a mai pornit. Am cautat in oras sa fac o diagnoza si intr-un final am gasit...Mi-a dat un cod de eroare in care spunea ca ventilatorul este blocat, insusi reprezentantul Webasto mi-a spus ca ii da comanda sa plece si vrea sa plece da ceva nu-l lasa, se si auzea lucrul asta. Ore de functionare avea undeva la 260 de ore. E posibil ca ventilatorul sa fie defect? Sau a intrat ceva mizerie si trebuie desfacut si curatat pentru a lasa ventilatorul liber? Daca a mai patit cineva asa ceva sa ne povesteasca, poate ii dau de cap....Ca sa schimb acel ventilator cu tot cu manopera ma ajunge undeva la 1800 ron...Si nu prea imi da mana sa dau atat pentru o buba asa mica...Eventual daca se schimba acei carbuni...De unde ii cumpar... Orice idee e bine venita... Stima ! |
#63
Posted 15 February 2014 - 00:26
@ NunuMic: "reprezentantul Webasto mi-a spus ca ii da comanda sa plece si vrea sa plece da ceva nu-l lasa"
De fapt,ce rol are "reprezentantul" acela,doar sa constate defectele sau sa puna osu` la treaba? Poti incerca sa schimbi carbunii,dar pana la a-l face sa functioneze corect...daca-ti prinzi urechile,da-mi un telefon Edited by Wzzz, 17 December 2014 - 21:49. |
#64
Posted 25 March 2014 - 20:12
Va salut , nu stiu daca am nimerit bine ,imi cer scuze daca am pus intrebarea unde nu trebuie dar am si eu nevoie de o informatie : Am o pompa de gresare orizontala pe care nu scrie producatorul sau tipul si nu stiu la ce utilaj se foloseste ,in interior are un postit pe care scrie truck -clutch daca stie cineva va rog frumos ..
Va pot trimite cateva poze daca imi dati un email . Edited by Wzzz, 17 December 2014 - 21:49. |
|
#66
Posted 17 December 2014 - 21:47
salutam, acum in 2014 spre 2015 exista baieti pasionati care deblocheaza orice placuta la preturi rezonabile......de la 50 ron in sus !
dar hai sa incercam si noi sa aflam cum sa nu mai dam bani....sa facem bani ) |
#67
Posted 06 January 2015 - 15:34
Am o problema cu un incalzitor stationar Thermo Top-V, instalat din fabrica pe un auto VW Passat B6 2008 2.0TDI BKP, care functioneaza cu intermitente (de regula porneste, dar se opreste dupa 2-5 minute) si da pe VagCom erorile 01406 - no flame si 01409- repeated loss of flame. La testul din adaptation, tot din VagCOM, la fel, porneste, dar dupa cateva minute da una dintre erorile mentionate.
Eu suspectez ori bujia ori ca ar fi murdar (sau ambele variante, combinate), dar acest lucru va trebui constatat si verificat de specialisti. Unde s-ar putea diagnostica si eventual repara/inlocui ceea ce trebuie la pret rezonabil. Pana acum am primit o oferta de 100 euro doar diagnosticarea cu scula speciala pt. Webasto (ceea ce mi se pare enorm). Va multumesc anticipat. |
#68
Posted 28 May 2015 - 05:57
Vreau sa montez un webasto termotop Z/C pe masina. L-am cumparat de la cineva si este complect.
vreau sai eu niste indicatii de montare eventual scheme. Am vazut ca pompa de motorina se pune langa rezervor......etc etc. As dorii niste indicatii de la cunoscatori. VREAU SA STIU DACA POT SA-L ALIMENTEZ DIN CONDUCTA CARE IESE SAU INTRA IN FILTRUL DE MOTORINA CA SA NU MAI TRAG CONDUCTE DE LA REZERVOR PANA LA MOTOR UNDE IL MONTEZ. oRICE INDICATIE MI-AR FI DE FOLOS. |
#69
Posted 14 December 2015 - 22:49
Salut. Am un webasto 2000d. Si am o comanda cu afisaj gen cele de la turisme(air top combi timer) https://www.google.r...pDAT8rQvmOGaDM: . Pot sa schimb comanda cu una simpla cu un buton on/of si un potentiometru? Ce ma supara e ca sirocoul sta pornitu doar 2 ore si eu am nevoie sa stea pornit atat cat vreau eu, nu el.
Multumesc. |
|
#70
Posted 16 January 2021 - 21:32
Salutare tuturor!
Asemanator problemelor ,voastre ,am si eu o problema.Am un webasto thermotop c si un webasto air top 3500 ST demontate de pe un transporter T5 am demontat si controlerul de la plafoniera ( cel original VW),dar firele au fost taiate fara mufe.Am reusit sa fac rost de schema dar nu reusesc sa -l pornesc. Cel care incalzeste apa ,are in placa lui de baza o mufa cu 6 pini in care sunt conectate doar 3 cabluri subtiri pe pinii 2,3,si 6....6 este"+" pentru pompita iar la 2 si 3 sunt 2 fire rasucite ,portocali cu negru si galben cu verde,care corespund cu 2 fire care sunt in controller. Inainte sa le leg la controler,Am dat + pe aceste fire rasucite. si nimic Oare aceste incalzitoare pornesc doar cu instalatia de calculatoare a masinii vw?Exista posibilitatea sa ii dau comanda pe direct din buton?? la cel care incalzeste cu aer am inteles ca ii trebuie un potentiometru(butonul original este un potentiometru)....oare ce valoare trebuie sa aiba acest potentiometru? |
#71
Posted 17 January 2021 - 19:56
Dacă sunt fire răsucite e aproape sigur vorba de un bus CAN, care vine de la calculatorul de bord. Acolo comunicaţia se realizează diferenţial la 5V, dacă ai legat direct 12V pe fire şi placa nu are protecţie pe intrare s-ar putea să se fi dus procesorul instalaţiei.
Ca să îl posneşti separat de maşină cred că ar fi nevoie de un modul electronic cu un microcontroller care să aibă CAN BUS şi să fie progamat să dea comenzile digitale necesare. Nu ar fi foarte greu de construit aşa ceva dar ai nevoie de lista de coduri. |
#72
Posted 27 October 2021 - 15:00
Buna ziua, am un thermo top z cu urmatoarea problema.
Cand dau comanda de pornire porneste pompa de apa si ventilatia, si nu trecere la urmatoarea etapa, sa se opreasca si sa incalzeasca bujia. Siti cumva care ar fi problema si cum o remediez? Multumesc! Attached Files |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users