Jump to content

SUBIECTE NOI
« 1 / 5 »
RSS
Mocheta peste parchet cu incalzir...

La multi ani mie!

Senzor filtru particule GOLF 7

La multi ani @radu103!
 La multi ani @Nenea Zap!

La multi ani @beavis03!

BlackView Oscal Pad 13, probleme ...

Baterie auto AGM 70AH vs normala ...
 Depanero nu vrea sa imi dea Negat...

Extras carte funciara

Carucior pliabil pentru cumparatu...

In ce supermarket gasesc carne de...
 Cat de riscant e sa rezerv un hot...

Audi Q3 F3 PHEV - impresii si con...

AC Vortex nu mai incalzește

Scule electrice și impactul ...
 

Fara Christian tour

- - - - -
  • Please log in to reply
57 replies to this topic

#37
neitiry

neitiry

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 13.06.2015
Am deschis o pagina pe Facebook unde cei care au mers in circuite cu Christian Tour pot povesti experientele lor, si bune si rele. Cred ca o mai buna mediatizare a conditiilor in care se fac aceste circuite pot ajuta turistii sa aleaga sau sa ocoleasca aceasta agentie.

Pagina de Facebook se numeste Circuite Christian Tour si se afla aici: http://www.facebook....943446325705582

#38
elizamaria

elizamaria

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 22.06.2015
Buna ziua.Pot spune ca experienta alaturi de Christian tour,a fost una medie (ca neplaceri create de aceasta agentie).Aceasta experienta se rezuma in special la transportul cu autocarul.
Am achizitionat excursia pentru Turcia,Kusadasi,cu 3 saptamani inainte.Ni s-a spus ca mai sunt 7 locuri in autocar si trebuie sa ne grabim.Dar la hotelul la care doream trebuia sa platim avans si asteptam sa ni se dea raspuns daca mai sunt camere...daca nu mai erau,ni se returnau banii (cam in 48 ore...ce s-a transformat in 4 zile Posted Image )...mi s-a parut aiurea..ma rog.A venit si raspunsul,am platit si am asteptat sa vina ziua plecarii.Cand ajungem la autocar...erau vreo 3 autocare,2 de la Christian tour si 1 Europa travel .Posted Image  Bineinteles ca noi eram pe lista pentru cel de-al 3-lea.Arata destul de jalnic.Lumea se vedea ca era incordata..eram suparati ca am platit una si ni s-a dat alta.Desi ,tipa de la agentie lauda flota de autocare...si cum,e minunata..si o sa va placa etc.Posted Image A plecat si cu o jumatate de ora intarziere...ca,cei de la agentie au gresit.Si...aaa,noi suntem parteneri Christian tour Posted Image .Am plecat,dupa nici o ora,ni se spune ca vor oprii si ca strang banii pentru feribot .Nu am inteles nici acum de ce atunci si nu la feribot ??Plecam si mai face o oprire la o benzinarie....Deci in 3 ore ,nici nu ajunsesem la vama...Nu mai zic de opririle pentru wc..erau mizerabile !!! In loc sa ajungem pe la 10-11 dimineata in kusadasi,am ajuns la ora 13..Posted Image  Era un cuplu in autocar care statea in afara kusadasi,la destui km...si pentru ca soferul nu stia,a ocolit 78 km sa-i duca (asta dupa ce intrasem in Kusadasi ..si-a dat seama).Si dupa ce am facut iar 78 sa ne intoarcem in oras,am ajuns si noi la hotel la pranz.Ziua aceea a fost terminata.Nu mai zic ca excursiile daca le luam de la ei ..aveau un comision enorm.La parteneri lor locali,nici nu dadeau preturile....ce sa mai zic.Iar intoarcerea in Bucuresti...din nou a fost cu intarziere...doar autocarul s-a schimbat,fiind de Christian tour....ni s-a spus ca ne ia de la hotel intre 14-16 si au venit la 16.15...dupa ce unii stateau in autocar de la 14,pescuindu-i pe fiecare 56 pasageri de la diferite hoteluri.Am plecat din kusadasi la 17.30Posted Image  Acasa am ajuns bineinteles tot cu intarziere,la ora 13 in loc de ora 11.Conditiile de la hotel (Altinsaray) au fost ok (mai trebuiau imbunatatite cateva chestii),mancare buna,suficienta,curatenie in fiecare zi,amabilitate.

#39
Ani1234

Ani1234

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 16.07.2015
Nu recomand nimanui sa mearga cu autocarul cu aceasta firma: CHRISTIAN TOUR!!!!!. Noi ne-am intors din Corfu unde am avut parte de o dezorganizare totala.
In primul rand am primit pe mail o oferta care de fapt nu exista. Cand am fost la ei in agentie, au ridicat din umeri si au spus ceva de genul :”Cine stie ce om fi trimis”. Oferta primita pe mail era cu 30% mai mica decat cea din agentie. Mentionez faptul ca am fost in agentie in aceeasi zi si ne-au spus ca nu au avut de fapt niciodata oferta respectiva.
La cazare am avut parte de o camera la care nu mergea toaleta, televizorul si nici internetul. I-am sunat, iar raspunsul lor a fost acelasi: “Nu avem ce sa va facem”.
La drumul de intoarcere, in loc sa venim pe autostrada, am venit pe un drum national pentru a nu plati taxele aferente. Aceasta schimbare de ruta a prelungit drumul foarte mult.
In Corfu a trebuit sa eliberam camera la 9, la ora 3 au venit dupa noi si apoi am mai stat inca 3 ore in port ajungand in Timisoara abia a doua zi la ora 3. A fost un drum de aproape 24 de ore.

#40
POXIM

POXIM

    New Member

  • Grup: Members
  • Posts: 8
  • Înscris: 26.06.2007
Se pare ca problema autocarelor persista de foarte multi ani, din pacate, pana nu te frigi nu iei in serios avertismentele. Exista clar o politica in acest sens, sa fie trimise harburi in circuite in loc de a le trimite la casare. Defectiunile autocarului (mai corect- masina mortuara) cu care m-am deplasat in utimul circuit cu Christian Tour, pe o distanta de 8000 de km (Scandinavia-Tarile Baltice, in perioada 3-22 iulie) au compromis tot programul turistic. Zilnic 3-4 ore care ar fi trebuit sa fie dedicate obiectivelor turistice a fost petrecut in trafic, la benzinarii, la closete si in camp. In aceasta perioada nu s-a putut vizita mai nimic din frumosul itinerariu si atractiile turistice mentionate in program.
Inca din prima zi a fost evident ca autocarul ce ne-a fost pus la dispozitie nu functioneaza la parametri normali: mergea infranat, circula cu viteza minima (mult sub limita de viteza admisa, specifica fiecarui drum, respectiv cu 60 km/h pe autostrazi, in putinele cazuri cand au cutezat sa le foloseasca, si 30-40 km/h pe alte drumuri). Pe masura ce traseul devenea mai greut, fiind necesar sa fie urcate pante sau efectuate viraje, semnalele ca autocarul are probleme tehnice deveneau din ce in ce mai evidente. Pe parcursul intregii calatorii cu autocarul groazei, care a cedat de 2 ori in 19 zile, desi zilnic se efectuau opriri exagerat de dese si lungi pentru aerisirea motorului atunci cand zgomotul, mirosul si fumul scos de acesta deveneau insuportabile, reprezentantii agentiei care au insotit grupul de turisti (soferi si ghid) au negat permanent existenta unor probleme, punand pe seama restrictiilor de viteza faptul ca se circula cu o viteza minima (desi autocarele si tirurile de pe traseu treceau ca rachetele pe langa noi, semn ca nu se supuneau acelorasi restrictii; in afara tarii nu s-a efectuat nicio depasire a vreunui vehicul in miscare!!!), iar pauzele dese si lungi erau puse pe seama necesitatii rezolvarii problemelor de ordin fiziologic, nu ca ar fi fost premeditate exact pentru aerisirea motorului si a reusi sa mai inainteze cativa km.
O alta mostra a faptului ca s-a stiut de la inceput ca autocarul nu este in stare de functiune si ca finalizarea deplasarii cu acesta este incerta, o demonstreaza inclusiv lipsa vignetelor de acces necesare in parte din statele prin care s-a trecut (inclusiv Ungaria!!!), impunandu-se de asemenea oprirea suplimentara la punctele de frontiera pentru achizitionarea acestora, in conditiile in care, in mod normal, o firma care organizeaza frecvent astfel de deplasari isi procura aceste permise (taxe) de acces/asigurari/etc. pe o perioada de 1 an, inca din tara, si nu la fiecare deplasare. Insa neexistand certitudinea ca autocarul groazei ar finaliza cu bine acest circuit, si cu atat mai putin ca ar mai putea fi trimis in vreun alt circuit, s-a optat pentru varianta de a se opri la fiecare frontiera in vederea achizitionarii celor necesare circulatiei pe drumurile publice. Totodata, a fost evident ca s-au ocolit in mod voit autostrazile, atat in afara teritoriului tarii, cat si in tara.
De neinteles este si faptul ca, in timpul programului turistic, intreg grupul a fost obligat sa insoteasca soferii, circa 2h, in cautarea unor case de schimb valutar si a unor banci, in  vederea efectuarii unor schimburi valutare (euro-coroane) necesare alimentarii autocarului cu combustibil, cand astfel de probleme puteau fi de asemenea prevenite prin existenta unui card cu ajutorul caruia se puteau efectua platile aferente tuturor acestor operatiuni, altfel, aceste “cautari” se puteau efectua strict in perioada in care turistii vizitau diverse obiective, astfel incat sa nu fie afectati de aceste deficiente de organizare a circuitului. Trebuie sa precizez ca au existat turisti dispusi sa plateasca alimentarea autocarului cu propriul card (pentru a ne salva cat de cat parte timpul destinat programului turistic si asa redus semnificativ de starea precara a autocarului), insa acest lucru a fost refuzat de soferi.
In concluzie, s-au depus toate eforturile (de catre reprezentantii agentiei ce au insotit grupul de turisti) pentru a se evita vizitarea obiectivelor turistice din program si pentru a acorda turistilor timp liber in aceste orase, conform programului achizitionat, si nu in ultimul rand, in mod constient, ne-a pus permanent viata in pericol prin alocarea pentru o asemenea deplasare a unui vehicul cu probleme serioase la motor.
Cei ce doriti sa va plimbati 19 zile pana in Scandinavia cu autocarul si sa vizitati toate benzinariile, toaletele de pe traseu si sa aveti parte de numeroase popasuri in camp si sa incercati emotia de a nu va mai intoarce teferi acasa, va recomand sa alegeti cu incredere Christian Tour, nu va va dezamagi; in caz ca v-a placut puteti opta si pentru astfel de circuite pe perioade mai indelungate (daca nu exista, le solicitati si se vor crea).
Nu vreau sa discut despre alte aspecte legate de locatiile si conditiile de cazare sau despre alte hibe ale "circuitului" pentru ca toate palesc in fata faptului ca tot programul turistic a fost doar bifat, majoritatea timpului destinat initial obiectivelor fiind dedicat remedierii problemelor autocarului si de organizare, probleme ce puteau fi usor prevenite (daca s-ar fi dorit asta).
...si toate s-au intamplat PE BANII SI TIMPUL turistilor, in plus, si cel mai important, VIATA NE-A FOST PUSA PERMANENT IN PERICOL; daca banii ii mai poti recupera, timpul nu ni-l mai returneaza nimeni.

#41
TIC

TIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,699
  • Înscris: 05.03.2003
Voi nu cititi pareri pe internet despre agentiile astea de turism cu care plecati? Daca s-au fript 2, 3, mah, de ce te mai duci si tu? Eu nu va inteleg?!
Sau cand ajungi in agentie si aia de acolo habar nu au de "oferta" cu 30% mai ieftina, nu ti aprind niste beculete? Mai ai curaj sa pleci asa?

#42
neitiry

neitiry

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 3
  • Înscris: 13.06.2015

 TIC, on 17 august 2015 - 16:58, said:

Voi nu cititi pareri pe internet despre agentiile astea de turism cu care plecati? Daca s-au fript 2, 3, mah, de ce te mai duci si tu? Eu nu va inteleg?!
Sau cand ajungi in agentie si aia de acolo habar nu au de "oferta" cu 30% mai ieftina, nu ti aprind niste beculete? Mai ai curaj sa pleci asa?

Cand mergi la agentia de turism locala si ceri pachete de circuite nu-ti spune nimeni de unde e pachetul. Caci daca ti-ar spune, n-ai mai contracta circuitul prin ei, ci direct prin agentia care opereaza turul. Noi am aflat ca e vorba de Christian Tour numai cu cateva zile inainte de plecare, cand ni s-au dat datele de plecare, etc. Pana la momentul comunicarii datelor de imbarcare, timp de 6 luni de la achizitionarea pachetelor, n-am avut habar ca e vorba de Christian Tour desi am intrebat de 10 ori daca vom pleca cu o firma serioasa in conditii civilizate. Normal ca ni s-a spus sa stam linistiti, ca totul va fi OK. In autocar am intrebat turistii care, in proportie de 80%, nu au stiut ca vor merge cu autocare si ghizi de la Christian Tour. Si ei, ca si noi, achizitionasera pachete prin agentii locale, crezand ca vor avea parte de vacante decente. Nu a fost nicio oferta la mijloc, caci nu oferta neparat te convinge sa alegi. Tocmai de aceea si sunt oamenii furiosi: platesti pret premium pentru ceva mult sub standardul la care ar trebui sa fie. Daca plecai cu 50 euro, asta e... suportai si orele de stat in soare la 33 grade, in camp, asteptand sa vina sa te preia alt autocar, te multumeai sa vezi in special benzinarii si toalete infecte din tari straine si mai putin obiecte turistice, erai ok cu dormitul 4 ore in camera de hotel de max 2 stele caci s-a intarziat din cauza defectiunilor tehnice sau a rovinietelor neplatite.. mai are rost sa continui?...

#43
TIC

TIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,699
  • Înscris: 05.03.2003
Si -n contractul ala pe care l-ati semnat, ce scrie ca se intampla in astfel de situatii?

#44
felixnicus

felixnicus

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 2
  • Înscris: 30.08.2015
Am cumparat un circuit cu tinta finala Costa BRava de la Christian Tour, iar in statiunea Lloret de Mar am fost cazati la Hotelul Clipper., recomandat ca fiind linistit. Ce am gasit acolo, timp de 6 nopti, a fost incredibil: tineri, in special francezi (magrebieni), facand scandal continuu, urland de la balcoane, aruncand cu sticle in curtea interioara, sau, in cazul nostru, aruncand cu obiecte in balcoanele celorlalti turisti, batai pe coridoare, galeti cu alcool in lift, 8 camere sparte intr-o zi si 3000 euro furati (smuls seiful din perete). Cel mai nasol hotel din statiune, periculos chiar, asa cum se poate vedea la lectura recenziilor. Am facut 4 reclamatii catre agentie, 2 chiar din hotel, alte doua in scris in tara si niciun raspuns. Cum e posibil ca o agentie sa faca o asemenea rezervare la un circuit de 600 euro/persoana si, mai ales , cum e posibil sa nu raspunda in niciun fel la reclamatii? Ce ma sfatuiti?

#45
TIC

TIC

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 2,699
  • Înscris: 05.03.2003
Faci cunoscuta intamplarea ta pe internet, peste tot, cu recomandarea sa nu mai cumpere nimeni de la christian tour, iar aia care cumpara din provincie sa aiba mai mult sange in instalatie si sa fie insistenti sa obtina raspunsurile la intrebarile pe care le pun, ca doar merg pe banii lor! De la o excursie pe care nu ti-o pregatesti, ce asteptari sa ai?

#46
Lex404

Lex404

    Guru Member

  • Grup: Moderators
  • Posts: 35,501
  • Înscris: 19.04.2009

 felixnicus, on 30 august 2015 - 21:47, said:

Am cumparat un circuit cu tinta finala Costa BRava de la Christian Tour, iar in statiunea Lloret de Mar am fost cazati la Hotelul Clipper., recomandat ca fiind linistit. Ce am gasit acolo, timp de 6 nopti, a fost incredibil: tineri, in special francezi (magrebieni), facand scandal continuu, urland de la balcoane, aruncand cu sticle in curtea interioara, sau, in cazul nostru, aruncand cu obiecte in balcoanele celorlalti turisti, batai pe coridoare, galeti cu alcool in lift, 8 camere sparte intr-o zi si 3000 euro furati (smuls seiful din perete). Cel mai nasol hotel din statiune, periculos chiar, asa cum se poate vedea la lectura recenziilor. Am facut 4 reclamatii catre agentie, 2 chiar din hotel, alte doua in scris in tara si niciun raspuns. Cum e posibil ca o agentie sa faca o asemenea rezervare la un circuit de 600 euro/persoana si, mai ales , cum e posibil sa nu raspunda in niciun fel la reclamatii? Ce ma sfatuiti?


Asta se putea intampla in oricare hotel.

Unde ajung francezii ( si nu musai magrebienii ) se lasa cu scandal. Daca iesi intr-un club si vine un grup de 10-15 francezi galagiosi, dai clubul in judecata ca i-a primit si aia s-au apucat sa sparga lavoarele si vasele de WC?

#47
bonygy

bonygy

    Senior Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 4,801
  • Înscris: 08.02.2007
Am fost si eu intr-un circuit Praga-Viena cu Christian Tour, la sfarsitul lunii august. Grup de aproximativ 50 de persoane.
Am sa incep cu parerile contra...

Autocar vechi, stramt, cu multiple defectiuni interioare, la ventilatie, sonorizare, scaune. Nici macar nu era al CT-ului, era inchiriat. Nu pot sa spun ca avea probleme tehnice, ca nu am avut pene sau alte probleme de genul. Avand locuri in fata, am putut urmari bordul si instrumentele... cat mi-am dat seama, nu erau probleme decat la indicatorul rezervorului de combustibil, in sensul ca acul juca pe cadran, dar chiar si asa, indica nivelul. Viteza maxima a agregatului pe cadran era 120, dar nu a sarit niciodata de 100.
Traseul... ni s-au promis pauze la fiecare 2 ore pentru pipi si alte nevoi, dar uneori se faceau aproape 4 ore pana oprea.
Soferii... unul mai tanar, mai experimentat, celalalt mai in varsta, cred ca era sofer de rata, ca la un moment dat calatorii au refuzat sa se mai urce in autocar cu el la volan... Chiar si asa, probleme pe traseu, chiar si cu GPS-ul in fata, se ratau iesirile de pe autostrazi, invarteli prin localitatile de cazare pana se identifica hotelul.
Cazarile. In Budapesta cred ca fusese inainte o fabrica ceva, acolo si se amenajase cica un hotel de 4 stele, dar cred ca cel putin una dintre stele trebuia sa o cautam in alta parte. In alta ordine de idei, era curat, calduros, era net moca, desi nu prea aveai timp sa te gandesti, avand in vedere ca ora sosirii era aproape de miezul noptii, obositi, umflati de la drum si altele... Micul dejun - bufet suedez era cam saracacios si neechilibrat.
In Praga, Hotelul Olympic, a fost ceva mai bine in ceea ce priveste conditiile de cazare si de masa. Netul - 5 euro/24h, chiar si in holul receptiei, semnal slab, viteza naspa. Asa cica au cehii politica asta, netul e scump si trebuie platit.
Daca imi mai aduc aminte ceva sau aveti intrebari, revin.

Pro: Ghidul se vedea ca avea experienta, intrucat a explicat cu lux de amanunte tot ceea ce era de spus despre obiective, ne-a spus de la inceput cat costa intrarea acolo, cat dincolo, sa ne pregatim daca dorim sa intram. In fiecare localitate pe unde ne-am oprit... Praga, Viena, Dresda, Karlovi Vari, Brno, Bratislava si altele, ne-a dat timp liber sa ne invartim putin pe acolo, nu numai sa cascam gura la catedrale, biserici si alte palate.
Croazierele pe Dunare in Budapesta si Vltava in Praga mi-au mai atenuat din nemultumiri.

#48
daniMMM

daniMMM

    Guru Member

  • Grup: Senior Members
  • Posts: 27,605
  • Înscris: 18.05.2008
O bila neagra ,dar si doua albe pentru Christian Tour.Prima pentru ca nu am fost trecuti azi-dimineata,eu cu sotia, la 5.00 pe listele pentru transfer din Timisoara,si am fost lasati in camp la Voiteg,dar dupa ce am sunat o doamna de la firma  la ora aceea, si-au rascumparat greseala trimitand un taxi privat care ne-a dus pana in fata casei drum de 120 km.Errare humanum est!intelegIn rest traseul a fost obositor,dar soferii si ghizii foarte ok

Edited by daniMMM, 25 September 2015 - 17:58.


#49
d99xg90

d99xg90

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 15.05.2016
Da, acum sunt in Grecia cu ei. Am facut rezervare la vila Helena si m-au cazat la Ikaros cica 3 stele. Are internet dar nu au prosoape de baie cica asa e pe riviera olimpului - servicii de rahat.
Plus toate excursiile lor optionale de aici din grecia sunt la preturi duble sau triple fata de agentiile grecesti din statiunile de resedinta in care te afli cazat.
De preferat de evitat aceasta agentie.
Fa rezervarea pe booking, expedia. Iar poti calatori bine cu perlatrans - 50 eur sau 60 eur de persoana de oriunde din tara in Grecia. Plecarile sunt din toata tara. marti, joi si sambata spre grecia iar din grecia luni, miercuri si vineri.

#50
mariaC83

mariaC83

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 19.05.2016
Buna ziua
Excursia in Toscana poate fi apogeul nesimtirii Christian Tour. Este o obisnuinta a Christian Tour sa prezinta in oferte anumite conditii si la destinatie sa fie surprize neplacute, cazare diferita fata de ce era anuntat, itinerarii schimbate... In Toscana - in oferta hotel de 4 stele, la fata locului calitatea nu e nici macar de 2: camere de 2 persoane foarte mici, murdare, lenjerie de proasta calitate si nu tocmai curata, baie mica, totul in camera sumar de calitate si curatenie indoielnica, mic dejun si cina penibile.

Christian Tour a reusit sa ruineze o experienta ce ar fi trebuit sa fie frumoasa. Agentie de evitat!!!!!

#51
victormat77

victormat77

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 1
  • Înscris: 07.11.2016
Buna seara,
Am avut o experienta nefericita in Toscana la inceput de Octombrie. Conditiile de cazare sunt cele descrise mai sus de mariaC83.
Am avut doi ghizi: George Munteanu (Giorgio) pentru transferuri aeroport-hotel si retur si Mihaela ... ca ghid turistic principal
In 6 zile de sejur au fost 6 excursii optionale. Toate sunt destinatii tentante.
Organizarea si desfasurarea au fost insa un esec datorita ghidei. In afara faptului ca are cunostinte despre locurile vizitate, nu pot sa remarc decat aspecte negative:
- proasta organizare a grupului la majoritatea obiectivelor vizitate, informare eronata a turistilor cu privire la locul si ora intalnirii
- expunerea periculoasa a turistilor in varsta la accesul in transport in comun (tren). Am fost opriti la imbarcare intr-un tren care a asteptat circa 10 min. la peron, pentru ca apoi sa ne imbarcam pe fuga in cateva secunde.
- prezentarea obiectivelor a fost facuta cu scopul de a ne arata cat de bine pregatita este, nu pentru a intelege ceva. Puteau urmari prezentarile cel mult persoanele care se nimereau in fata ghidei, la un metru, sau doi distanta. Au fost in permanenta vociferari pe aceasta tema.
- in timpul deplasarilor cu autocarul (adesea ore intregi) am fost tratati cu muzica ambientala in loc de prezentari turistice. Istoria localitatilor ce urmau sa fie vizitate si chiar unele obiective se puteau prezenta mai bine in autocar, la microfon.
Nu recomand sejururi Senior Voiage in Toscana cu Christian Tour.

#52
conu

conu

    Active Member

  • Grup: Members
  • Posts: 1,630
  • Înscris: 30.10.2005
Ordonanta nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, republicată 2008, reglementează activitățile din domeniul turismului

Trebuie să știm și ce trebuie să facem în cazul în care, după începerea călătoriei turistice, o parte importantă din serviciile prevăzute în contract nu este realizată sau agenția de turism organizatoare constată că nu le va putea realiza. Conform articoului 19 aceasta este obligată:
a) să ofere turistului alternative corespunzătoare în vederea continuării călatoriei turistice, fără majorarea prețului;
Posted Image să restituie turistului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile achitate și cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice;
c) în cazul în care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure fără costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori în alt loc agreat de acesta și, după caz, despăgubirea pentru serviciile neprestate.
Aceste regelementări se aplică agenților de turism care au semnat un contract cu bună credință și pot demonstra că au depus toate eforurile pentru realizarea acestuia prin oferirea celor mai bune servicii turistice clientului.

Edited by conu, 26 January 2017 - 00:35.


#53
popescudani

popescudani

    New Member

  • Grup: Junior Members
  • Posts: 16
  • Înscris: 30.03.2017
Buna!
Vad ca postarile de aici sunt destul de vechi, a mai calatorit cineva cu Christian Tour intre timp? Eu de 4 ani de zile merg in vacantele de vara numai prin aceasta agentie si pot sa spun ca nu am avut niciodata probleme.... Dimpotriva, m-au surprins placut acum 2 ani cand zborul, la intoarcere, a fost anulat din cauza unor motive tehnice, iar agentia ne-a oferit cazare pana a doua zi gratuit, intr-un hotel de 4 stele din Creta. In plus, pe toata durata sejurului, in fiecare an, fie ca am fost in Spania, Turcia sau Grecia, am avut parte de consultanta turistica pe toata perioada vacantei, iar daca am avut o problema cu cazarea, CT a facut tot posibilul sa rezolve situatia. De pilda, camera in care am fost cazati in Heraklion avea dusul din baie defect si am anuntat agentia, iar a doua zi am fost cazati intr-o alta camera, desi initial cerusem acest lucru la receptie, dar ni s-a spus ca nu mai sunt camere libere. Cred ca parerile negative despre aceasta agentie sunt un pic exagerate si nefondate, sincer sa fiu. Posted Image Eu, unul, dupa 4 ani si vreo 5 vacante alaturi de CT sunt foarte multumit de aceasta agentie de turism! Posted Image

#54
StefanaB

StefanaB

    Junior Member

  • Grup: Members
  • Posts: 30
  • Înscris: 13.12.2007
Noi am fost in Spania, prin Christian Tour Senior Voyage.
N-as avea ceva de reprosat in materie de calitatea transportului sau a cazarii. Cursa Tarom dimineata la 8.10, aterizare si intalnirea grupului cu ghidul la Madrid OK. Autocarul si soferii care ne-au asigurat deplasarile fara probleme. Prima impresie de prafuit si aer conditionat cu miros neplacut nu se pune pentru ca autocarul o fi fost neutilizat o vreme, dar s-a corectat repede problema.
Pentru punctele minus ale excursiei ar fi fost bine sa fim preveniti din timp si nu stiu cum sa fac sa fie si altii in tema. E ca atunci cand un cozonac exceptional are coaja arsa.
Cazarea in hotel de 4 stele pentru Madrid este la 15 km de capitala (in Getafe - cam ca in Otopeni cand vrei sa vezi Bucurestiul) si e bine sa ai toate informatiile despre cum ajungi pe cont propriu.
Mai ales dupa ce te cazezi cam pe la pranz si toata prima dupa amiaza se discuta si se achita viitoarele excursii optionale. Iar in urmatoarea zi ghidul merge sa primeasca un alt grup din aeroport care va fi cazat in alta parte, grup cu care vom merge impreuna cu autocarul in zilele urmatoare. Doua zile pierdute practic, daca nu te pregatesti din timp.
Dar noi n-am stat sa pierdem vremea la hotel in zona industriala Posted Image  si ea situata destul de departe de oras. E cam la 25 de minute mers cu autobuzul pana in centrul orasului Getafe, de unde se poate lua tren spre Madrid - gara Atocha. Deci 3+3 euro dus-intors x 2 persoane= 12 euro zilnic nu-i mult, dar timpul pierdut pe transport a contat, erau peste 2 ore irosite. Noroc ca hotelul Elegance si-a respectat stelele si am avut conditii de cazare de calitate si un mic dejun+ cina multumitor.
Excursiile optionale au fost interesante, dar avand in vedere ca erau destui pensionari in grup, ghidul le putea spune ca au reducere la intrare in unele obiective.
Despre cazarea la Barcelona:
Se face in hotel de 4 stele+ elegant. Dar... in Malgrat del Mar, cam cum ai fi in Mangalia, daca vrei sa vizitezi Constanta, la 60 de km pe calea ferata. Si aici e bine sa fii pregatit Posted Image  .
Cumperi cum ajungi tichet de 10 calatorii pe trenul local, pentru ca este mai eficient ( iar pentru doua persoane este perfect). , Dar tot pierzi o ora jumate dus, o ora jumate intors. Ratezi sigur masa de seara daca stai pana seara in Barcelona (si , credeti-ma, vrei sa stai Posted Image ). Ca sa vedem pe cont propriu mai mult timp orasul am renuntat la excursia optionala la Montserrat Posted Image .
As adauga ca una din excursiile optionale platite a fost de fapt o smecherie, ca sa mai fie incasati niste bani pentru transportul de la Madrid la Barcelona cu autocarul. E vorba de Zaragoza, localitate unde s-a facut escala pe traseu si am mancat de pranz. Ni s-a spus initial ca pentru ca noi nu am platit "excursia" vom ramane in autocar, in parcare, cat timp va vizita grupul orasul Posted Image  De-a dreptul penibila treaba! Cine te poate obliga sa stai cateva ore in autocar, cand poti sa te plimbi si sa vizitezi pe cont propriu superbele catedrale din oras? Apoi, cu marinimie, vezi Doamne, s-a obtinut de la agentie "permisiunea" sa mergem gratuit cu grupul Posted Image . Vesnica recunostinta!! Posted Image
Iar excursia gratuita, turul de jumatate de zi la Barcelona, a fost de fapt o jumate de ora, timp in care am strabatut orasul in viteza spre litoral, ca se innoptase si intarziasem deja la masa de la hotelul unde avea sa fim cazati, Luna Club, din Malgrat del Mar, cum am scris, o statiune situata la vreo 60 km de Barcelona.
Noroc cu trenurile Rodalies de Catalunya, asa am putut admira pe cont propriu, doua zile, orasul!
In concluzie, cu bune si cu mai putin bune, sejurul a fost superb. Am vazut intr-o saptamana Madridul, Toledo, Escorial, Zaragoza, Barcelona! In fiecare loc am fi stat cateva zile... asa cam o luna, per totalPosted Image
Pentru la anul am inceput deja sa prospectez Bookingu' in materie de cazari si sa verific cursul preturilor la avion :D

Edited by StefanaB, 24 October 2018 - 10:27.


Anunturi

Second Opinion Second Opinion

Folosind serviciul second opinion ne puteți trimite RMN-uri, CT -uri, angiografii, fișiere .pdf, documente medicale.

Astfel vă vom putea da o opinie neurochirurgicală, fără ca aceasta să poată înlocui un consult de specialitate. Răspunsurile vor fi date prin e-mail în cel mai scurt timp posibil (de obicei în mai putin de 24 de ore, dar nu mai mult de 48 de ore). Second opinion – Neurohope este un serviciu gratuit.

www.neurohope.ro

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

Forumul Softpedia foloseste "cookies" pentru a imbunatati experienta utilizatorilor Accept
Pentru detalii si optiuni legate de cookies si datele personale, consultati Politica de utilizare cookies si Politica de confidentialitate