Chirurgia spinală minim invazivă
Chirurgia spinală minim invazivă oferă pacienților oportunitatea unui tratament eficient, permițându-le o recuperare ultra rapidă și nu în ultimul rând minimizând leziunile induse chirurgical. Echipa noastră utilizează un spectru larg de tehnici minim invazive, din care enumerăm câteva: endoscopia cu variantele ei (transnazală, transtoracică, transmusculară, etc), microscopul operator, abordurile trans tubulare și nu în ultimul rând infiltrațiile la toate nivelurile coloanei vertebrale. www.neurohope.ro |
probleme cu pornirea
Last Updated: Nov 28 2006 13:31, Started by
gelugrig
, Oct 31 2005 07:22
·
0
#1
Posted 31 October 2005 - 07:22
Am si eu o problema cu un Opel Astra F 1992 Injectie monopunct. In ce sens... porneste din cand in cand. am sanse sa merg toata ziua, pornesc de 15 ori apoi se incapataneaza si nu mai porneste. Fisele sunt noi, aprinderea electronica noua, bobina din delcou noua, dar cand moare nu mai da scanteie la fisa centrala. benzina vine la motor deci pompa de benzina amorseaza, cureaua se invarte si nu i-au dat de cap patru serviceuri pana acum. daca cineva a intalnit asa ceva poate are un sfat. Multam. Era sa uit bateria e noua, luminile si casetofonul functioneaza normal.
Edited by gelugrig, 31 October 2005 - 07:24. |
#2
Posted 01 November 2005 - 14:01
daca se incapatineaza sa porneasca la rece (uneori), problema poate fi dintr-un banal contact imperfect, daca iti face figura cu predilectie cind se incalzeste, mai ales cind mergi mai mult defectul vine din senzorul de turatie atasat pe volanta, pentru edificare cind s-a oprit pune o cana de apa rece pe senzor si apoi dai la cheie, o sa ai surpriza sa vezi ca porneste imediat, in acest caz singurul mod de rezolvare este sa schimbi senzorul de turatie
te rog sa-mi comunici daca asta a fost sau cautam mai departe. |
#3
Posted 02 November 2005 - 00:16
Ca sa nu deschis si eu alt topic si eu am aceeasi problema la o Dacia SupreNova.
Pleaca perfect la rece. Cu motorul cald insa uneori face figuri rau. De bine de rau pleaca dar din 3-4 chei. Stie careva de ce face asta. Eu credeam ca e aprinderea, dar face asta numai la cald. |
#4
Posted 02 November 2005 - 12:57
Al1, on Nov 2 2005, 00:16, said: Ca sa nu deschis si eu alt topic si eu am aceeasi problema la o Dacia SupreNova. Pleaca perfect la rece. Cu motorul cald insa uneori face figuri rau. De bine de rau pleaca dar din 3-4 chei. Stie careva de ce face asta. Eu credeam ca e aprinderea, dar face asta numai la cald. da-mi o adresa de e-mail si o sa-ti trimit injectia completa la dacia cu injectie, presupun ca si tu ai motronic bosch |
#5
Posted 03 November 2005 - 00:19
daca se incapatineaza sa porneasca la rece (uneori), problema poate fi dintr-un banal contact imperfect, daca iti face figura cu predilectie cind se incalzeste, mai ales cind mergi mai mult defectul vine din senzorul de turatie atasat pe volanta, pentru edificare cind s-a oprit pune o cana de apa rece pe senzor si apoi dai la cheie, o sa ai surpriza sa vezi ca porneste imediat, in acest caz singurul mod de rezolvare este sa schimbi senzorul de turatie
te rog sa-mi comunici daca asta a fost sau cautam mai departe. Intre timp m-am razgandit si am luat inapoi modulul de aprindere care chipurile ar fi defect. Insa pana o duc in alt service as avea o rugaminte, pentru ca eu chiar nu ma pricep, senzorul ala mai exact unde se afla, sa incerc sa-l racesc, si apoi sa vad daca astai problema |
#6
Posted 03 November 2005 - 13:18
Nu sint prea sigur de tipul motorului tau dar sint doua variante, prima: poate fi asezat in blocul motor aproape de arborele cu came si este prins cu un singur surub de 5, a doua: poate fi prins pe blocul motor linga carcasa cutiei de viteze si este prins cu doua suruburi.
In ambele cazuri are forma cilindrica iar din el pleaca un cablu mai gros cu o mufa "tata" cu trei pini. Ar mai fi si o a treia varianta dar s-ar putea sa nu fie cazul tau, in delco poti avea senzorul asezat linga un "cerc" cu patru fante, acesta este pozitionat sub pipa. In cel de-al treilea caz senzorul nu se defecteaza aproape niciodata, dar mai sint cazuri de dereglare a pozitiei si impliacit o citire defectuoasa. Sint de acord cu mecanicul care a spus ca aprinderea electronica poate fi defecta, dar foarte rar, incearca si cu un spray de curatat contacte, dai pe toate mufele si urmareste comportamentul. sper ca ti-am fost de folos. Da-mi o adresa de e-mail si o sa-ti trimit instalatia de injectie si electrica. |
#7
Posted 03 November 2005 - 18:00
#8
Posted 03 November 2005 - 18:16
juli, on Nov 3 2005, 18:00, said:
verifica presiunea pe tur (iesirea din pompa de alimentare) inainte de filtru si dupa filtru, presiunea de injectie trebuie sa fie de minim 0.9 bari, o alta cauza poate fi si din injectoare, daca nu ma insel masina ta are injectie multipunct, sint solutii speciale, adaugate in benzina dupa rulaj in forta (turatie mai ridicata) este posibil sa-si revina, daca nu, curatirea se face intr-un service specializat cu ultrasunete.
|
#9
Posted 03 November 2005 - 18:24
costyn_man, on Nov 3 2005, 18:16, said: verifica presiunea pe tur (iesirea din pompa de alimentare) inainte de filtru si dupa filtru, presiunea de injectie trebuie sa fie de minim 0.9 bari, o alta cauza poate fi si din injectoare, daca nu ma insel masina ta are injectie multipunct, sint solutii speciale, adaugate in benzina dupa rulaj in forta (turatie mai ridicata) este posibil sa-si revina, daca nu, curatirea se face intr-un service specializat cu ultrasunete. merci de informatii:cheers: .o sa fac ce mi-ai spus tu dar cred k o sa ma duc si la un service |
#10
Posted 03 November 2005 - 22:05
costyn_man, on Nov 3 2005, 13:18, said: Nu sint prea sigur de tipul motorului tau dar sint doua variante, prima: poate fi asezat in blocul motor aproape de arborele cu came si este prins cu un singur surub de 5, a doua: poate fi prins pe blocul motor linga carcasa cutiei de viteze si este prins cu doua suruburi. In ambele cazuri are forma cilindrica iar din el pleaca un cablu mai gros cu o mufa "tata" cu trei pini. Ar mai fi si o a treia varianta dar s-ar putea sa nu fie cazul tau, in delco poti avea senzorul asezat linga un "cerc" cu patru fante, acesta este pozitionat sub pipa. In cel de-al treilea caz senzorul nu se defecteaza aproape niciodata, dar mai sint cazuri de dereglare a pozitiei si impliacit o citire defectuoasa. Sint de acord cu mecanicul care a spus ca aprinderea electronica poate fi defecta, dar foarte rar, incearca si cu un spray de curatat contacte, dai pe toate mufele si urmareste comportamentul. sper ca ti-am fost de folos. Da-mi o adresa de e-mail si o sa-ti trimit instalatia de injectie si electrica. daca tot am deranjat atat cu problema mea ... [email protected] sau [email protected] Multumesc tare mult! |
|
#11
Posted 04 November 2005 - 11:50
ai primit pdf_urile?
incearca sa te ghidezi dupa ele, varianta cea mai buna de verificare a senzorului este cu apa rece. ca o completare a felului cum arata, in capul lui este un mic cilindru de tabla pe care daca pui surubelnita o sa vezi ca o atrage, in interior are un mic magnet, deci il poti identifiva sigur dupa ce-l extragi din blocul motor. bafta! |
#12
Posted 04 November 2005 - 23:07
costyn_man, on Nov 4 2005, 11:50, said: ai primit pdf_urile? incearca sa te ghidezi dupa ele, varianta cea mai buna de verificare a senzorului este cu apa rece. ca o completare a felului cum arata, in capul lui este un mic cilindru de tabla pe care daca pui surubelnita o sa vezi ca o atrage, in interior are un mic magnet, deci il poti identifiva sigur dupa ce-l extragi din blocul motor. bafta! |
#13
Posted 29 November 2005 - 15:54
Salut,am si o intrebare dar si o problema.Am un Opel Astra 1,6 Benzina din 2002,are 174.000 km m-am uitat in cartea de service sa vad cand au fost schimbate ultima oara bujiile,dar nu vad ca ar fi fost schimbate,intrebare cati km duc niste bujii?daca e posibil sa mearga inca cu bujiile originale?mentionez ca motorul nu are intreruperi merge super,dar am observat ca o data cu racirea timpului la rece porneste un pic cam greu,sub forma ca invarte un pic pana pleaca sa fie oare aceste bujii care incep sa nu isi mai faca treaba voi ce ziceti?
|
#14
Posted 29 November 2005 - 16:16
chriss, on Nov 29 2005, 15:54, said: Salut,am si o intrebare dar si o problema.Am un Opel Astra 1,6 Benzina din 2002,are 174.000 km m-am uitat in cartea de service sa vad cand au fost schimbate ultima oara bujiile,dar nu vad ca ar fi fost schimbate,intrebare cati km duc niste bujii?daca e posibil sa mearga inca cu bujiile originale?mentionez ca motorul nu are intreruperi merge super,dar am observat ca o data cu racirea timpului la rece porneste un pic cam greu,sub forma ca invarte un pic pana pleaca sa fie oare aceste bujii care incep sa nu isi mai faca treaba voi ce ziceti? |
#15
Posted 29 November 2005 - 17:24
Nici mama bujiilor n-ar tine atat. Cauze pot fi multe, dar daca ai pomenit-o pe asta, incearca sa le desfaci si sa le cureti. Daca sunt caramizii, ai amestecul corect si motorul merge bine. Daca sunt ancrasate, ai amestec prea bogat. Daca sunt cenusii, ai amestec prea sarac.
Iar daca nu stii cand au fost schimbate, schimba-le tu. O bujie poate merge dublul nr. de km pentru care a fost proiectata, dar si performantele se injumatatesc. |
|
#16
Posted 29 November 2005 - 18:07
de acord cu akeem, verifica si intr-un catalog tipul bujiilor pe care le ai, ar putea fi "reci"
|
#17
Posted 29 November 2005 - 19:00
akeem, on Nov 29 2005, 17:24, said: Nici mama bujiilor n-ar tine atat. Cauze pot fi multe, dar daca ai pomenit-o pe asta, incearca sa le desfaci si sa le cureti. Daca sunt caramizii, ai amestecul corect si motorul merge bine. Daca sunt ancrasate, ai amestec prea bogat. Daca sunt cenusii, ai amestec prea sarac. Iar daca nu stii cand au fost schimbate, schimba-le tu. O bujie poate merge dublul nr. de km pentru care a fost proiectata, dar si performantele se injumatatesc. Ah si tocmai am spus motorul merge impecabil fara intreruperi rotun chiar cand este rece fara nici-o problema nu scoate fum. |
#18
Posted 30 November 2005 - 07:56
Nu stiu, depinde de tipul bujiei. In mod normal 10...15000 km. Dar exista si bujii speciale cu nu stiu ce electrozi din nu stiu ce aliaje care te duc la 50000 km sau chiar mai mult.
Faptul ca iarna nu pleaca la sfert e un lucru normal, anormal e sa dai la automat 5 secunde, asta e totusi prea mult. Ti-am mai spus, cauze sunt o gramada, de ce nu te duci la tester? Acolo ti-o si regleaza. Poate n-ai amestecul cum trebuie, poate nu e combustibilul, poate e aprinderea, etc. |
Anunturi
▶ 0 user(s) are reading this topic
0 members, 0 guests, 0 anonymous users